Skrevet av Emne: Rubler i vente?  (Lest 5998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ToreLA

Re: Rubler i vente?
« Svar #30 på: Oktober 29, 2006, 21:26:43 »
Det står riktignok at det er dersom Taiwo og Woods "reach developement targets". Det kan bety så mangt. Tipper vi får en relativt begrenset sum nå, mens den stiger betraktelig dersom de to skulle slå til.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


berlin

Re: Rubler i vente?
« Svar #31 på: Oktober 29, 2006, 23:46:09 »
Daily Mail skriver i underkant av £5 mill + ca £500.000 til Blackwell.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=413252&in_page_id=1779


No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Rubler i vente?
« Svar #32 på: Oktober 30, 2006, 04:09:27 »
Smart strategi fra Bates, om det er sannhet i noe av dette som skrives her.

Leeds fikk vel også noe hjelp gjennom dette BBC-programmet som satte søkelyset på korrupsjonen i den engelske fotballen - hvor Chelseas Frank Arnesen ble trukket fram i lite fordelaktig lys i en sak hvor de hadde forsøkt å gjøre noe tilsvarende med en av Middlesboro sine unge talenter...
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Boxman

Re: Rubler i vente?
« Svar #33 på: Oktober 30, 2006, 04:20:10 »
quote:
Originally posted by h.b

På en måte så er det synd at Bates har godtatt og akseptert forliket. Chelsea vil da bare ture frem i samme stil og hente inn unge spillere i fremtiden. De vet at det bare koster dem penger,og penger har jo Abrahamovitch nok av. Skulle nesten ønsket at bates dro dette helt frem rettslig slik at klubber som Chelsea blir fratatt 10 poeng for hver spiller de lurer bort ulovlig fra andre klubber. Men som sagt.Money talks og Bates har ikke noe valg enn å godta dette forliket.






Det du må spørre deg om, er hva er garantien for at Chelsea ville blitt straffet i det hele tatt, om Bates hadde tatt saken videre.
Hvorfor skal Bates si nei til £5-6 mill, og risikere å sitte igjen med £200k og at Chelsea ble trukket to poeng i u-18 serien? Ville du gjort det med dine penger? Du skal ha god råd for å være så prinsipp-fast...


Proud to be Leeds!
Proud to be Leeds!

ToreLA

Re: Rubler i vente?
« Svar #34 på: Oktober 30, 2006, 08:29:13 »
quote:
Originally posted by berlin

Daily Mail skriver i underkant av £5 mill + ca £500.000 til Blackwell.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=413252&in_page_id=1779


No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense




De skriver vel ikke akkurat det.... De skriver at Leeds får 5 mill noe de trenger, blant annet for å betale Blackwell 500,000.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


h.b

  • Gjest
Re: Rubler i vente?
« Svar #35 på: Oktober 30, 2006, 11:44:07 »
Der er kjernen i problemet. Sterke økonomiske klubber gjør hva de vil, fordi de vet at klubber med dårlig råd vil akseptere et forlik[V]
quote:
Originally posted by Boxman

quote:
Originally posted by h.b

På en måte så er det synd at Bates har godtatt og akseptert forliket. Chelsea vil da bare ture frem i samme stil og hente inn unge spillere i fremtiden. De vet at det bare koster dem penger,og penger har jo Abrahamovitch nok av. Skulle nesten ønsket at bates dro dette helt frem rettslig slik at klubber som Chelsea blir fratatt 10 poeng for hver spiller de lurer bort ulovlig fra andre klubber. Men som sagt.Money talks og Bates har ikke noe valg enn å godta dette forliket.






Det du må spørre deg om, er hva er garantien for at Chelsea ville blitt straffet i det hele tatt, om Bates hadde tatt saken videre.
Hvorfor skal Bates si nei til £5-6 mill, og risikere å sitte igjen med £200k og at Chelsea ble trukket to poeng i u-18 serien? Ville du gjort det med dine penger? Du skal ha god råd for å være så prinsipp-fast...


Proud to be Leeds!





lojosang

Re: Rubler i vente?
« Svar #36 på: Oktober 30, 2006, 15:54:28 »
quote:
Originally posted by ToreLA

Håper definitivt på førstnevnte....

Et par "Bowyer-kjøp" er noe vi kunne trenge. Ser også for meg en rask sterk angrepsspiller. En Jason Roberts type. Stopper må vi også ha.




Du mener vi skal slå til på et par ravende gale psykopater som kan gå amok på gatekjøkken (og gater)? Er det blitt for trygt for asiater på gatene i Leeds?
[:D]


"I warmly recommend the Gestapo to anyone"

-Siegmund Freud
- Leif Olav

ToreLA

Re: Rubler i vente?
« Svar #37 på: Oktober 30, 2006, 16:49:43 »
Hehe... Tenkte mest på det faktum at Bowyer var ung og ivrig. Et talent med andre ord. Se litt til Tottenham. Mener de har gjort mye riktig i det siste der, selv om det i deres tilfelle er grunnet deres komplette mangel på å selv oppfostre talenter..




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


GeirO

Re: Rubler i vente?
« Svar #38 på: Oktober 30, 2006, 18:23:21 »
All ære til Bates, uansett om han gjorde dette av prinsippielle eller økonomiske årsaker. Får vi 4-6 mill pund til nye spillere tar jeg salto av glede.....
MOT

berlin

Re: Rubler i vente?
« Svar #39 på: Oktober 30, 2006, 18:26:40 »
quote:
Originally posted by ToreLA

quote:
Originally posted by berlin

Daily Mail skriver i underkant av £5 mill + ca £500.000 til Blackwell.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=413252&in_page_id=1779


No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense




De skriver vel ikke akkurat det.... De skriver at Leeds får 5 mill noe de trenger, blant annet for å betale Blackwell 500,000.




----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes



yupp, jeg mente seff ikke at Chelsea skulle betale for at Leeds sparket Blackwell, dårlig norsk fra min side [:)]

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Per-Stian

Re: Rubler i vente?
« Svar #40 på: Oktober 31, 2006, 06:02:47 »
Takk så utruleg mykje, Kenny-boy. No gjer du deg verkeleg fortent t ein plass i min avatar[:D]

Sleivind

Re: Rubler i vente?
« Svar #41 på: Oktober 31, 2006, 16:09:23 »
Jeg ser at Smith er linket til en overgang til Aston Villa for £6mill. Kanskje vi kan bruke russergrunkene og hente tilbake Smith nå i januar? [:p]

Ferre

Re: Rubler i vente?
« Svar #42 på: Oktober 31, 2006, 16:45:02 »
quote:
Originally posted by Sleivind

Jeg ser at Smith er linket til en overgang til Aston Villa for £6mill. Kanskje vi kan bruke russergrunkene og hente tilbake Smith nå i januar? [:p]



Det er lov å håpe, men 1) han blir for dyr (overgangspenger + lønn) og 2) han vil sannsyneligvis ikke ned til CCC. Smith kjemper vel om en plass på landslaget, og han får ikke det hvis han spiller i CCC.

Men om vi mirakuløst klarer opprykk denne sesongen bør vi klare å hente Smith tilbake! [:D]

-WE'LL BE BACK-

KeyserSoze

Re: Rubler i vente?
« Svar #43 på: Oktober 31, 2006, 16:56:35 »
Jeg vil ikke ha Smith tilbake etter at han forlot Leeds for Manu. Det er for respektløst...
 

Robert H.

Re: Rubler i vente?
« Svar #44 på: Oktober 31, 2006, 17:05:05 »
Ja nå er det vel snart på tide med en skikkelig Alan Smith-tråd igjen...[B)]

ragnar

Re: Rubler i vente?
« Svar #45 på: Oktober 31, 2006, 17:10:17 »
Først må vi få pengene. ;-)

Men tviler vel på at Wise får alt til å kjøpe nye spillere for. Om Healy blir solgt + Chelski pengene, så skal vel Wise være fornøyd om han får en £2m-£3m å handle for.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Re: Rubler i vente?
« Svar #46 på: Oktober 31, 2006, 17:13:01 »
£6M e nok for mykje for ein spelar, sjølv om han heiter Alan Smith. Vi må fordele eventuelle transferpengar på ulike plassar. To-tre forsvarsspelarar, minst ein midtbanespelar og kanskje to spissar.
« Siste redigering: Oktober 31, 2006, 17:13:33 av Per-Stian »

Karl Hot Shot

Re: Rubler i vente?
« Svar #47 på: Oktober 31, 2006, 17:38:03 »
Alan Smith (med "den respekten som han viste for Leeds United med å avslå sign-on-fee da han gikk til Scum") må vel ha bakt inn i kontrakten sin med Scum en mulighet for å gå tilbake til Leeds United for en billig penge? Eller er det å tro på julenissen? Siden jeg nå er for gammel til å tro på julenissen, bare registrerer jeg at Aston Villas "bud" på £6 mill for Smithy er nøyaktig én mill under den summen Scum gav for han i 2004. Dermed må nok Aston Villa høyne budet for å få tilslag hos Ferguson. For øvrig vil jeg ikke ha Alan Smith tilbake i korridorene eller på den vakre gressmatta på Elland Road. Jeg er langsint. Jeg husker altfor godt. Det er bedre at Leeds United dyrker frem noen nye unggutter som blir bedre fotballspillere enn Alan Smith. Det er kanskje mye å be om, men det er samtidig ikke så mye å be om?
 

SirOlsen

Re: Rubler i vente?
« Svar #48 på: Oktober 31, 2006, 18:19:17 »
Ønsker ikke en scumbag tilbake til klubben som Smith... det værste Smith kunne gjøre da vi lå der med brukket rygg, var å gå til nettopp Scum.. det finnes tusenvis av andre klubber som også sikkert ville ha ham.. Men neida, han måtte velge Scum.. *host hark kremt judaskremt...*

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sheridan

Re: Rubler i vente?
« Svar #49 på: Oktober 31, 2006, 18:21:10 »
For det første så vil aldri Smith tilbake til Leeds nå.
Han har ambisjoner om landslaget igjen. Og vi ligger fremdeles nede for telling.
Tjener sikkert noe sånt som tilsvarer lønnen til 7-8 Leeds spillere i uka.
Helt uaktuelt. Og jeg husker også godt.


Jon R

Re: Rubler i vente?
« Svar #50 på: Oktober 31, 2006, 18:55:37 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Alan Smith (med "den respekten som han viste for Leeds United med å avslå sign-on-fee da han gikk til Scum") må vel ha bakt inn i kontrakten sin med Scum en mulighet for å gå tilbake til Leeds United for en billig penge? Eller er det å tro på julenissen? Siden jeg nå er for gammel til å tro på julenissen, bare registrerer jeg at Aston Villas "bud" på £6 mill for Smithy er nøyaktig én mill under den summen Scum gav for han i 2004. Dermed må nok Aston Villa høyne budet for å få tilslag hos Ferguson. For øvrig vil jeg ikke ha Alan Smith tilbake i korridorene eller på den vakre gressmatta på Elland Road. Jeg er langsint. Jeg husker altfor godt. Det er bedre at Leeds United dyrker frem noen nye unggutter som blir bedre fotballspillere enn Alan Smith. Det er kanskje mye å be om, men det er samtidig ikke så mye å be om?



 Sakset fra BBC-sport:
 Last Updated: Wednesday, 26 May, 2004, 16:27 GMT 17:27 UK  

Man Utd sign Smith
 
Manchester United have confirmed the signing of England striker Alan Smith from Leeds in a deal worth £7m.

Leeds will receive £6m immediately with the other £1m reflected in the club's savings after Smith waived his fee, and "other associated considerations".

The 23-year-old, a life-long Leeds fan, would have been due a cut of his old club's fee because he never asked for a transfer, but he has waived this. "

I tilegg fikk vi Danny Pugh " gratis" med på kjøpet.

Tror vel ikke at han har steget i verdi siden gangen, heller tvertimot.

Hvis han går til Villa, vil nok Martin O `Neill få det beste ut av han, trolig uten at deler av Leeds fansen vil bli mer tilgivende av den grunn. [B)]



Jon R.
« Siste redigering: Oktober 31, 2006, 19:21:42 av Jon R »
Jon R.

Papi

Re: Rubler i vente?
« Svar #51 på: Oktober 31, 2006, 19:02:24 »
Jaja, så var dukker det nok ein gong opp ein Alan Smith tråd.....

Om Alan Smith vil tilbake til Leeds, skal eg bære han inn i garderoben. Var min favoritt i Leeds, og har fortsatt volsom respekt for han og hans "holdinger"
Og kalle han Judas er skammelig oppførsel! Gutten som var med på og redde klubben frå konkurs? Gutten som sa fra seg sign on fee for og hjelpe klubben? Gutten som sammen med Robinson gråt sine modigeste tårer når klubben i hans hjerte rykka ned??

La oss heller hylle Smith for den store spilleren han er!





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

lojosang

Re: Rubler i vente?
« Svar #52 på: Oktober 31, 2006, 19:04:15 »
Ã…h nei!
Kan ikke dere Smith-trådnostalgikere bare lese en av de gamle Smith-trådene? Eller er det noen som har nye argumenter denne gang? Eller som har endret mening siden sist? For dette med Smith er vel like fastlåst som Palestina-debatten? [:D]

"Hva med en ny signatur, Lojo?"

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
- Leif Olav