hva forventer vi

Started by h.b, October 29, 2006, 03:25:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karl Hot Shot

Salet av Matthew Kilgallon til Sheffield United for £1.75 millionar har demonstrert nok ein gong at Ken Bates har tankar om å byggje opp Leeds United til ein storklubb igjen! [:0] [:(!] Eller kanskje ikkje? [}:)]

ragnar

Bates er jo fortsatt ettersøkt i Irland.

Må ikke Leeds publisere et års regnskap etter sesongen eller kan de holde det og hemmelig?

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Karl Hot Shot

Tallene for siste regnskapsår har nå sevet ut. Det der som Bates påstod i høst om at Leeds United ville være gjeldfri sommeren 2007, stemte visst ikke! [}:)] [B)] [:(!]

RoarG

Han påsto vel ikke at Leeds var gjeldfrie, men at klubben blir kvitt en god gjeld/utgifter til sparkete managere og tidligere spillere. Om vi har gjeld gjør ingenting så lenge vi kan betjene den, dvs. går med overskudd.
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Tallene for siste regnskapsår har nå sevet ut. Det der som Bates påstod i høst om at Leeds United ville være gjeldfri sommeren 2007, stemte visst ikke! [}:)] [B)] [:(!]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Karl Hot Shot

Jeg savner h.b her inne! Hvor har gutten gjort av seg? Bortsett fra denne tråden, må man jo helt tilbake til side 14 for å finne siste gang h.b dro igang en frisk debatt her inne.

Jon R

quote:
Originally posted by Karl Hot Shot

Jeg savner h.b her inne! Hvor har gutten gjort av seg? Bortsett fra denne tråden, må man jo helt tilbake til side 14 for å finne siste gang h.b dro igang en frisk debatt her inne.

Gutten har jo vært på flyttefot. Har kanskje ikke fått bredbåndet helt opp å stå ennå? Regner med at han snart klemmer til igjen med noen friske gloser. Forumet er utvilsomt litt døllt om dagen ja. Hvor har så du gjort av fyrtøyet, Hot Shot? [8D]

Jon R.
Jon R.

Karl Hot Shot

"Bob" bør lime inn sitt siste innlegg om forholdet mellom Astor og Ken Bates her, slik at vi får komplettert historien om den gamle grinebiteren!