Miller / Winters ?

Started by flynn, October 31, 2006, 20:29:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

flynn

Begge vil gi seg i Brann, Winters vil tilbake til Skottland pga familien, mens Miller rett og slett vil bort fra Brann.
Jeg har sagt det før, men gjentar det gjerne, Miller er en jeg gjerne skulle sett i Leeds-trøya. La gå at han ikke akkurat er en for fremtiden, men dagens Leeds-lag nærmest skriker etter en med hans kreative egenskaper. Han har jo lang fartstid i britisk fotball også, så ingen trenger lure på om han kan tilpasse seg spillestil, miljø etc.

Tror det er et par sesonger til igjen i fyren, hent ham sier nå jeg!

flynn

ToreLA

Tja, er litt skeptisk til Miller. Har mer sansen for Winters egentlig, men som du sier så er begge to litt for gamle om vi skal satse litt.

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Per-Stian

Nei takk t begge. Winters har periodevis vist prov på topp klasse, men han e minst like variabel som Healy i prestasjonane. Miller e too fat!

Budda

Nei, for all del ikke. Ingen av de to vil være gode nok. Begge to er "over the top" og har ingen ting å gjøre på et Leeds lag. Få inn ungt blod i steden for....
Endre

Papi

Neitakk! Skal me ha ei saltstøtte på høgrekant kan vil like hjerne bruke ein frå stallen, ja kanskje omskolere Butler? :)

Neida... Men disse er ikkje betre enn dei me allereide har. Sats på ungdommelig pågangsmot i staden....

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

AndyMathie

Ja takk om vi får dem grise billig så hever de definitivt laget vårt.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

ragnar

Begge to er dessverre på feil side av 30-tallet. De varierer i prestasjonene, spesielt Miller. Winters kunne kanskje ha hevdet seg, men når han vil hjem til Skottland så er jo dette uaktuelt.

Spørs om Miller ikke må stramme seg opp litt om han kommer til Leeds. Når Blake er noen kilo for tung, hva er da ikke Miller? Men teknisk er Miller lysår foran resten på Leeds sin midtbane...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

flynn

Poenget mitt er at vi ikke har noen unggutter som kan gå inn og forsterke laget akkurat nå. Mens vi venter på en Rose eller Howson mener jeg at Miller hadde forsterket laget vårt slik det framstår idag. Han har en fotballhjerne som går langt utenpå de midtbanespillere vi rår over idag, og kunne gitt den nødvendige kreativiteten vi savner så sårt. Vi har jo nylig debattert hvilket nivå Leeds egentlig innehar sammenlignet med Norsk fotball, og konkludert med at de i alle fall ikke er på høyde med de bedre lagene i Tippeligaen. Ergo synes jeg det blir helt feil å påstå at Miller ikke ville vært god nok for dagens Leeds-lag!

flynn

SirOlsen

Tja, om de kommer megabillig, så kan det jo hende de bidrar til større konkurranse om fast plass på laget... men jeg har vel mine store tvil om at nettopp disse to er rette folka for Leeds United

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Robert H.

Litt morsomt å lese i en tråd at dagens Leeds-lag er på nivå med Adeccoligaen, mens det i denne tråden argumenteres mot å hente 2 av Tippeligaens beste spillere. Forstå det den som kan!

Jon R

Jeg er overbevist om at spillere som Healy, Cresswell,Derry, Kelly, Kilgallon og Nicholls alle hadde hevet de fleste lag i tippeligaen. Likeledes vil spillere som Miller og Winters slite med å hevde seg i CCC. Spiller for spiller kan Leeds United konkurrere med de fleste lag i tippeligaen. I år er det samhandlingen og helheten det har skortet radikalt på. En spiller som Miller er like temposvak og stasjonær som de vi har på midten fra før. Winter er bedre enn David Healy og Cresswell aldri i væla. [8)]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Nei takk til begge. De er ikke to av Tippeligaens beste spillere og de er heller ikke gode nok for oss.

-WE'LL BE BACK-

berlin

som mange andre, jeg orker snart ikke flere gamlinger ( 30 + ). Nei, takk.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Sheridan

Miller har "blikket" til å fore spissene.
I form er jo han en kanonspiller.

stefan

Det litt for mye usportslig tull med miller etter min smak.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Førde

Marching On Together

Dennis

Nei takk!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SOL

Nei, Miller er for lunefull og han ville i allefall måtte slanke seg
(ref. Blake) Winters var faktisk nevnt i Leeds sammenheng for en del år tilbake..... nettopp, en del år tilbake!!!

Tom S

Nei, for all del!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Karl Hot Shot

Robert Bayly er vel en spennende unggutt? Han satt på benken i cupkampen mot Southend. Jonny Howson kommer snart tilbake fra skade. Han har fått treårskontrakt med klubben. Danny Rose viste fine holdninger når han avslo Chelseas skammelige rekrutteringsforsøk. Dessuten har han allerede spilt flere fremragende reservelagskamper. Ser også av referatene fra The Peacock News at andre unggutter er på vei mot en voksentilværelse, forhåpentligvis på Elland Road.

Det må drastisk omlegging av ungdomspolitikken i klubben. Jeg håper Dennis Wise tar tak i rekrutteringen og våger å benytte flere unggutter i a-lagssammenheng. Tida er overmoden.

Bruk penger på to reale forsterkninger av midtbanen i januar og la i tillegg noen unggutter matches, Wise!

Jon R

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Robert Bayly er vel en spennende unggutt? Han satt på benken i cupkampen mot Southend. Jonny Howson kommer snart tilbake fra skade. Han har fått treårskontrakt med klubben. Danny Rose viste fine holdninger når han avslo Chelseas skammelige rekrutteringsforsøk. Dessuten har han allerede spilt flere fremragende reservelagskamper. Ser også av referatene fra The Peacock News at andre unggutter er på vei mot en voksentilværelse, forhåpentligvis på Elland Road.

Det må drastisk omlegging av ungdomspolitikken i klubben. Jeg håper Dennis Wise tar tak i rekrutteringen og våger å benytte flere unggutter i a-lagssammenheng. Tida er overmoden.

Bruk penger på to reale forsterkninger av midtbanen i januar og la i tillegg noen unggutter matches, Wise!

Bayly satt på benken og fikk sin debut mot Southend, Hot Shot. Howson debuterte mot Barnet. Rose har vært med i a-troppen. Joda, det er definitivt ting på gang i ungdomsavdelingen. Det forhindrer ikke at vi trenger noen mer etablerte spillere i nær sagt alle ledd, spillere med "pace" som Lorimer ville formulert det. Også bør en ung spiller som Seb Carole få muligheten igjen. Kan ikke helt skjønne at han har gjort bort seg de gangene han har fått prøve seg. [8)]

Jon R.
Jon R.

SveinArve

De to skottene kan dra seg dit sola ikkje skinner.. Bør ikke sette foten sin på ER engang...MAKAN

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Runar

No e ikke dette noe Brann forum, men jeg støtter de fullt ut. Måten Mjelde leder laget er under en hver kritikk...

Det sies at det var martin andresen som ringte rundt å fortalte spillerne hvem som skulle starte mot RBK

oak-tjome

har disse pace da? virker ikke spesielt hurtige og det er vel slike angrepsspillere vi trenger. Spiller som kan passere forsvarspillere med sitt drepende tempo.

Papi

Skal me hente ein Brannspiller så må det vere Kristjan Ørn Sigurddson AKA Ørn 2. Han og Killer hadde gjort det fantastisk i lag...

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Peter7

Skal vi hente inn en Miller så må det være Liam eller Tommy ...

Det er jo også en annen Brannspiller med CCC-erfaring som kunne være aktuell, nå som vi sliter litt med midtbanen mener jeg ...

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

MrK

......medioker players - noe vi har nok med.Når øl i tillegg blir vesentlig billigere så er konklusjonen grei - NEVER
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

flynn

Ellers lanserer Tore Andre Flo seg som en kandidat for et CCC-lag, men han vil helst bli i London så da slipper vi i alle fall det.
Jeg holder imidlertid på mitt og mener fortsatt at Charlie Miller er god nok for dagens Leeds-lag, og kunne vært en lur signing på kort sikt. Så får dere andre bare mene noe annet, det er jo det som er sjarmen med dette.

flynn