Skrevet av Emne: Metallica-tråden  (Lest 19821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Metallica-tråden
« på: November 01, 2006, 00:50:32 »
Verdens beste band har igjen bynt å spille bra live! Gleder meg vilt til nytt album og ny turne! [}:)]

http://www.youtube.com/watch?v=em3coxcpTzk&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=c4Qg_LASANw&mode=related&search=
Fy faen, denne er så sinnsykt bra!!! [:0] Endelig spiller de den live!
CLIFF BURTON RIP [V]

http://www.youtube.com/watch?v=yiP31RMYbqc&mode=related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=RtkKhxfZozA

Setter pris på om andre Metallica-fans poster flotte klipp av tidenes band her [:)]

Gjerne også klipp av andre storheter som Pantera, Testament og våre egne Stonegard!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 01, 2006, 00:52:01 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Jon R

Re: Metallica-tråden
« Svar #1 på: November 01, 2006, 00:58:14 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer
Verdens beste band har igjen bynt å spille live! Gleder meg vilt til nytt album og ny turne! [}:)]




Oppsiktsvekkende og svært gode nyheter!! Jeg trodde at David Byrne hadde lagt dette kapitelet bak seg men dengang ei. Nesten for godt til å være sant! Eneste jeg stusser på er hvorfor legger du inn Talking Heads nyheter i Metallica tråden, kaizer?  [:)]

Jon R.
Jon R.

Lids

Re: Metallica-tråden
« Svar #2 på: November 01, 2006, 01:24:55 »
Mener du virkelig det, Jon?

Thomas
Thomas

Jon R

Re: Metallica-tråden
« Svar #3 på: November 01, 2006, 01:26:31 »
quote:
Originally posted by Lids

Mener du virkelig det, Jon?

Thomas



Ihvertfall verdens beste live-band, Thomas! [:p]

Jon R.
Jon R.

Lids

Re: Metallica-tråden
« Svar #4 på: November 01, 2006, 01:28:57 »
ok [:)]

Var forresten og så Bruce Springsteen med The Seeger Sessions Band på søndag - DET var virkelig bra live det.

Thomas
Thomas

Robert H.

Re: Metallica-tråden
« Svar #5 på: November 01, 2006, 01:55:56 »
En av de beste konsertene jeg har vært på var Metallicas "Black Album konsert" i Spektrum på begynnelsen av 90-tallet. Etter dette albumet har ikke bandet vært det samme synes jeg...

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #6 på: November 01, 2006, 02:37:10 »
quote:
Originally posted by Robert H.

En av de beste konsertene jeg har vært på var Metallicas "Black Album konsert" i Spektrum på begynnelsen av 90-tallet. Etter dette albumet har ikke bandet vært det samme synes jeg...




Metallicas beste album var jo ...And Justice for All, så strengt tatt har de vel ikke vært det samme siden 1988 [:D]

Uansett, jeg visste at kverrulanten Jon R ville komme med en spøk her, den tullebukken [:p]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 01, 2006, 02:37:40 av Mr Kaizer »
Marching on together!

SirOlsen

Re: Metallica-tråden
« Svar #7 på: November 01, 2006, 07:51:01 »
Beste album er utvilsomt And Justice for all..

Men noe skjedde med Metallica etter de gav ut black album.. jeg liker også load og reload plata, men alt etter det har ikke interessert meg.. og det er synd, med tanke på at det var Metallica som engang var min store lidenskap og drivkraft i musikkverdenen...både på og utenfor trommesettet mitt!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #8 på: November 08, 2006, 20:34:46 »
http://www.youtube.com/watch?v=mMSIZW3gEYs&mode=related&search=


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Re: Metallica-tråden
« Svar #9 på: November 09, 2006, 08:40:07 »
Savner gode gamle Metallica... det ble aldri det samme.. jeg kunne leve med Load og ReLoad, men St.Anger ble jeg utrolig skuffet over.. et så stort band som Metallica kunne tatt seg litt bedre råd til å levere bedre produksjoner enn dette.. Låtmaterialet er greit nok, men ta feks St.Anger tittelsporet som et eksempel.. miksen er jo helt forferdelig.. trommelydene er jo til å grine av.. :/ Og Lars Ulrich som nå spiller på Tama Starclassic kunne fått tusen ganger bedre lyd ut av trommene enn det han får her.. Starclassic er jo selve Rollce Royce av trommer!..

Imaget dems nå likner jo mere gutter som har akkurat funnet punk-stilen.. den gode gamle metal`en er borte..Lyd og immagemessig sett. Moro å høre at de forsøkte seg på litt progressiv metal på St.Anger plata forsåvidt.. men de lovte at nå skulle den gode gamle stilen returnere.. men det gjorde den den gang ei.. det er tungt, ja.. men dog..

Skulle gitt mye for å få se Metallica returnere på scene igjen med samme image og lydmiks som de hadde på Live Shit Binge & Purge i San Fransisco.... det hvite settet med sorte lugs til Ulrich.. og herregud for en lyd som var mikset av dem.. åhh.. det var snadder det.. Og bassreflektoren i basstromma var jo bare helt eksepsjonell... nei, gi oss tilbake nytt materiale med den gamle "lyden" Metallica.. Føles nesten som om dere befinner dere i 40-årskrisa eller noe slik..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #10 på: November 09, 2006, 22:47:15 »
God tråd Øystein og det er lett å merke at du engasjerer deg når vi snakker om Metallica. Det er fint å se! [:)]

Vil prøve å formidle mine tanker om nåtidens 'Tallica...

Sell-outs? Kan ikke James skrive gode låter mer? Kan ikke Kirk spille soloer? Er ikke Lars like rask på trommer?

Spesielt fra Metallicas offisielle forum, hagler det med såkalt 'bashing' både fra og mot kritikerne til mitt favorittband. Det er vel blitt en slags allmennkjent greie at bandet har solgt seg. Kan ikke si at jeg føler meg enig; i alle fall ikke på de premissene som 'alle andre' mener. [8)]

Kill'em All og Ride the Lightning: Her var gutta unge, fremadstormende og uten særlig respekt for noe. Musikken var rask og skarp, men takket være bassist Burton var den også melodisk. Oppførselen var punkete og Megadeth-vokalist Dave Mustaine ble jo sparket før Kill'em All-utgivelsen og erstattet av Kirk Hammett fra Exodus.

Master of Puppets og ...And Justice for All: Bandets høydepunkt i mine øyne og for de fleste av fansen. Her kommer Cliff Burtons symfoniske påvirkninger virkelig til rette i de sinnsyke riffene fra Het og Hammetts gitarer.
Doble soloer, doble basstrommer, farlige riff, dype lyrics. Kort sagt, disse platene er nær sagt perfekte i metal-sjangeren. Dessverre døde Cliff Burton i Sverige i '86 på Master of Puppets-turneen og ble ersattet av Jason Newstead, som dessverre aldri fikk lagt særlig innflytelse på Metallica før han sluttet i '01, etter tøffe krangler med bla. Hetfield.

Metallica\"Black Album": Dette ansees som Metallicas høydepunkt av den 'objektive' fansen. Alle har hørt sanger som 'Nothing Else Matters' og 'Enter Sandman.' Likevel, det er på en måte her 'nedturen' starter. Den nye produsenten Bob Rock er flink, ingen tvil om det, men det virker nesten som det blir litt for perfekt. Til tross for sanger som 'Sad But True,' med sitt blodtunge riff, blir plata ikke like rå og dyp som de mer politisk-rettede forgjengerne. Den melodiøse tilnærmingen fra Cliff Burton er i ferd med å bli borte også. [:(!]

Load/Reload: Platene kan nesten sees som en, ettersom bandet skrev sangene i samme tidsperiode. Dette er tiden da mange falt av Metallica-lasset. For min del, var det i denne tidsperioden (12-13-14årsalderen) jeg fikk sansen for Metallica.
Platene inneholder mange gode sanger, bla 'Fixxxer' og 'Outlaw Torn' som mine favoritter! Her kommer James Hetfields country-fascinasjon(!) også inn i lyden, som i 'Mama Said' og 'Low Man's Lyric.'

St.Anger: Metallicas foreløpige siste studioplate. Bob Rock hadde en ide om en veldig rå mikset plate. Nesten som en demo. Bandet skulle liksom gå tilbake til garasje-dagene og det gjør de delvis. Teksten er veldig like og 'klipp og lim'-følelsen er der hele tiden. Plata har mange kule riff, som i tittelsporet, men den dårlige teksten og den forferdelige skarptromme-lyden, ødelegger nesten hele inntrykket! Et feilslått forsøk! [B)]

Alt i alt er Metallica mitt favorittband. Hver plate til hver sin tid og hvert sitt humør.
Noen band spyr ut en plate hvert år, om ikke fler, men ikke Metallica. De bruker 5-6 år ofte og derfor blir det skuffende for de som har enorme forhåpninger.
Jeg tenker: Ville jeg hatt 15 plater lik Master of Puppets eller Kill'em All? Nei! La bandet utvikle seg! De er i ferd med å bli gamle menn og tekster og musikk vil selvsagt forandre seg! De er i ferd med å gå tilbake til litt mer raske sanger igjen, men det blir ikke en kopi av 80-talls Metallica (det beste Metallica)

Og jeg vil si; godt er det! Kan ikke fordra band som gir ut det samme om og om og om og om igjen. Det er de som er sell-outs [}:)]

Cliff Burton, RIP
« Siste redigering: November 09, 2006, 22:49:56 av Mr Kaizer »
Marching on together!

SirOlsen

Re: Metallica-tråden
« Svar #11 på: November 10, 2006, 00:56:14 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

God tråd Øystein og det er lett å merke at du engasjerer deg når vi snakker om Metallica. Det er fint å se! [:)]


Joda, jeg har fulgt Metallica tett oppgjennom alle de år og det har også vært mitt all-time favorittband. Er enig i svært mye av det du sier her. Engasjementet er det mange grunner for.. Du kan si, jeg har spilt trommer i snart 20 år, og Metallica har vært pådriveren som fikk meg til å starte, øve og vedlikeholde trommingen min.. jeg har vel spilt omtrent alle låtene bortsett fra noen på reload og alle på St.Anger
quote:

Sell-outs? Kan ikke James skrive gode låter mer? Kan ikke Kirk spille soloer? Er ikke Lars like rask på trommer?

Joda, James skriver gode låter, Kirk er like god på soloer om ikke bedre, Lars er like rask men kanskje mere musikalsk i sin spillestil.
Kort sagt alle forutsetninger for at Metallica har alle grunner og muligheter til å komme tilbake i god gammel Metallica-stil. Jeg er heller ikke enig i at de har "solgt seg".. Men de har valgt et veivalg som jeg mener ikke kler Metallica. Ta feks dems nye image. Jeg føler saggebukser, hettegensre og hip-hop luer blinker i det fjerne.. Sveisen til Hetfield nå gir ikke samme Metal-uttrykk nå som den gjorde før under feks Black Album tiden. For å sette det litt på spissen.. sveisen hans nå får meg til å assosiere ham som et Vigrid medlem.. skjønner du?..


quote:

Kill'em All og Ride the Lightning:

Jepp, her var gutta unge, sugne og energiske.. Energiske er de vel i alle album, men her var det rask metal som betydde noe.. og Burton var jo unik!
Henspeiles også i Master og Puppets.
quote:

Master of Puppets og ...And Justice for All:
Jepp, dette var den absolutte storhetstid i metal. Justice var jo Metal av de virkelige klassiker metal album. Energien er rå, rask og fengende. Helt vanvittig bra plate og utrolig bra komposisjoner. På Justice-albumet er også lydmiksen helt vanvittig bra til Metal plate å være!
quote:

Metallica\"Black Album":

Vendepunktet. Metallica beveger seg mere i en tung-rock sjanger. Metalen begynner å forsvinne. Men Bob Rocks innflytning bringer bandet til nye høyder, men kanskje i en litt annen stilart enn vi var vant til å høre dem... Men her er det vel også litt mere kommersialisering ute og går.. men  absolutt en bra komposisjonsmessig, lydmiksmessig og energisk plate! Veldig bra for å si det slik, men som sakt, nå er dette blitt litt mere tung rock med metal innspill.
quote:

Load/Reload:

Outlaw thorn.. ahh, fantastisk låt.. men hvor er metalen?... i disse to platene kommer det mere blues/rock/country preg frem. Veldig tungt enda, men rask metal er borte. Spesiellt elgger jeg som trommis merke til at Lars` signaturer er blitt annerledes.. er spesiellt enkelte ting han gjør nå som han har gjort om til sitt varemerke, men de gamle er blitt borte.. disse to platene representerer noe helt nytt fra ALLE de andre albumene, men allikevel veldig gode produksjoner.. Men jeg tror nok det er stort sett ihuga fans som greier fordøye disse platene.. jeg likte dem ikke til å begynne med, men jeg fikk mere og mere sansen for dem, jo mere jeg greide fårstå musikken. Metallica uttalte selv da at her gjorde de noe de alltid hadde lyst til å gjøre og som de nå hadde råd til å gjøre... mulig det, men å kle det inn i Metallica logoen føler jeg begynner å bli feil.. anayway, det er blitt gjort og sånn har det blitt..
quote:

St.Anger:

Jeg har prøvd og prøvd og prøvd, men jeg klarer ikke "spise" denne plata.. image er feil i hodet mitt, lydmiksen er helt forferdelig. Punken har gjort sitt inntog. Her ser man jo helt klart at det er metal på vei tilbake, og kan dette være et vendepunkt?.. håper det..
Og greit nok at de ønsket et rått garasje preg igjen, men jeg føler produksjonen er halvhjertet og LANGT unna den kompetanse alle involverte i Metallica i og utenfor scenen og med og uten instrumenters kunnskap.. Bare med en bedre lydmiks àla Justice, tror jeg dette kunne blitt en veldig spennende plate! Lydmiksen ødelegger forferdelig mye mener nå jeg.

Greit nok, Metalllica har nok engang foretatt et nyvalg i vei igjen. Og en ting er å spy ut det samme om og om igjen.. det er jo ikke ønskelig heller.. men jeg føler veivalgene har vært av en så kontroversiell art som bryter så voldsomt mye fra tidligere produksjoner at det blir bare vanskeligere og vanskeligere å fordøye.. det kombinert med totalt endret image blir veldig sterk kost!.. Som du sier, det finnes musikk for alle sinnstemninger og av alle platene totalt sett, så er jeg fullstendig enig. De har et utrolig vidt spekter.. men poenget mitt er at ved ny produksjon så er det ikke snakk om å bevege seg bare litt bort fra ting, men det blir totalt endring.. endringer som kommer som "sjokkopplevelser" for svorne fans.. Jeg lever i håpet om at man skal nok engang kunne få oppleve gode gamle ting.. eller i det minste bra lyd med orntlig Metal igjen.. husk de heter "Metallica" og bare navnet burde være nok til å få metalen frem igjen. Riktignok i siste album er de og lukter på dette igjen. Men veien er enda lang til å bli fullverdig metal.

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 10, 2006, 00:58:23 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #12 på: November 10, 2006, 01:08:26 »
Vi får håpe det blir noe nytt igjen ja!

St.Anger var jo også James' personlige plate, der han tok oppgjør med sine demoner. Som Load\Reload, var vel denne platen et slags unikt tilfelle. Det måtte ut, for at bandet kunne gå videre. Slik vil det nok være, med et band som Metallica!

Det hadde vært moro om vi hadde sett den gamle logoen igjen! Etter Load og Reload, fikk de jo en ny logo før St.Anger, en god del røffere enn Load\Reload-logoen, som ikke hadde de spisse M og A'ene. Hadde vært moro med en ny!

New Song I\Death is not the end og Other New Song virker da som bra sanger, selv om de er upoløert!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Re: Metallica-tråden
« Svar #13 på: November 10, 2006, 01:18:31 »
Ja, fikk med meg det der.. Men demoner eller ikke demoner.. De kunne nesten ha laget et nytt band med nytt navn og ny logo.. navnene til bandets medlemmer var uansett så kjente at de kunne gjort noe på "si". Logoendringer er jo i og for seg greit nok.. men det som plager meg mest er navnet "Metallica".. bygd opp av "Metal" og "Ica".. sammen blir det førstnevnte... vi vil ha Metal! Og som navnet tilsier, burde vi fått det [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #14 på: November 10, 2006, 01:21:53 »
Og ikke 'Ica' som i... eh...billig?  [:)]

Du har vel forresten hørt det om at Lars Ulrich hadde en kompis som hadde et band han vurderte å kalle Metallica? Lars sa at det navnet var jævla teit og det burde han ikke gjøre. Like etterpå startet Lars Ulrich et band... [:D]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Budda

Re: Metallica-tråden
« Svar #15 på: November 10, 2006, 01:31:16 »
Metallica er old news... De hadde et par album i seg, men det er alt. Finnes mye mer spennende metalband enn Metalica. De tre første albumene er verdt å ha i samlingen mens resten er kjedelig og ubetydelig.
« Siste redigering: November 10, 2006, 01:32:29 av Budda »
Endre

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #16 på: November 10, 2006, 01:47:47 »
quote:
Originally posted by Budda

Metallica er old news... De hadde et par album i seg, men det er alt. Finnes mye mer spennende metalband enn Metalica. De tre første albumene er verdt å ha i samlingen mens resten er kjedelig og ubetydelig.



Blasfemi!

Neida, men det var dine ord. Vi er fans! [:)]
Skal du på Stonegard i desember forresten, budda?


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Re: Metallica-tråden
« Svar #17 på: November 10, 2006, 01:53:56 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Og ikke 'Ica' som i... eh...billig?  [:)]

Du har vel forresten hørt det om at Lars Ulrich hadde en kompis som hadde et band han vurderte å kalle Metallica? Lars sa at det navnet var jævla teit og det burde han ikke gjøre. Like etterpå startet Lars Ulrich et band... [:D]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter


Hehe, ja jeg har lest det.. har prøvd å lese alt som har hatt med Metallica å gjøre oppgjennom tiden :) Har også noen bøker mm.

Det var en periode alt som stod i huet mitt var Leeds og Metallica.. til og med damer var underprioritet ovenfor de to [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Budda

Re: Metallica-tråden
« Svar #18 på: November 10, 2006, 02:07:33 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Blasfemi!

Neida, men det var dine ord. Vi er fans! [:)]
Skal du på Stonegard i desember forresten, budda?


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Skal prøve å unngå blasfemi i mine fremtidige poster [:)]

Har planer om å dra en tur på Stonegard i Oslo ja. Har vært på de to ganger tidligere i år, men har lyst til å få med meg mere live fra siste plata. Det tidligere konsertene så spilte de mest fra Arrows plata. Så hvis det passer med jobb så tar jeg meg nok en tur til hovestaden. Så fremt at det ikke er utsolgt?
Endre

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #19 på: November 10, 2006, 02:13:46 »
Det tror jeg ikke!

Når du sjekker, så bare gå inn på www.rockefeller.no og scroll ned til 2.desember, så står det der. Gleder meg fryktelig!

Bror var på dem i Trondheim og det var bra, sa han!

Håper de speller Elroy, jeg! Det er en fet sang, selv om kvaliteten på de versjonene på nett er litt laber siden det ikke er fra album.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Budda

Re: Metallica-tråden
« Svar #20 på: November 10, 2006, 02:37:54 »
Er billetter ja. Så da kommer jeg til å pakke Stonegard skjorta og ta meg en tur nedover. Gleder meg allerede...

Elroy er ei konge låt. Last Good Page og Locust er heller ikke å forakte.

Trur det blir konge dette. Tre Stonegard konserter på under ett år er ikke så gale   [:p]
Endre

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #21 på: November 10, 2006, 02:44:52 »
Synes faktisk The Last Good Page er albumets minst gode låt. Tittelsporet, Locust og Blade er de beste synes jeg. Helios, Cursed er feit også. Alle er bra, da!



Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Budda

Re: Metallica-tråden
« Svar #22 på: November 10, 2006, 02:50:08 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Synes faktisk The Last Good Page er albumets minst gode låt. Tittelsporet, Locust og Blade er de beste synes jeg. Helios, Cursed er feit også. Alle er bra, da!



Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter



Virkelig? Synes det er en knall låt. Jeg er der i mot usikker på hvilket album jeg liker best. Arrows hadde et mer stoner preg over seg mens From Dusk.... er mer trash metal. Uansett gode album begge to.
Endre

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #23 på: November 10, 2006, 02:57:40 »
Det er det helt klart!

Blir litt som jeg sa med Metallica. Alt til sin tid og sitt humør. From Dusk till Doom er helt klart mer trash og skrike-vokalen er mer med, uten at det ødelegger for Grims råe stemme. Jeg liker nok From Dusk till Doom hakket bedre, men Arrows er et genialt debutalbum.

Flere store magasiner i Europa, som gav dom over albumet, sa at de trodde det var album nr 4 eller 5 for bandet, fordi det var så proft!

Ikke verst!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Dennis

Re: Metallica-tråden
« Svar #24 på: Desember 13, 2006, 20:39:52 »
http://www.youtube.com/watch?v=tBcpBI7pz4Y&mode=related&search=

Sponge-Bob [:D] [:D] [:D] [:D] [:D]


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Dennis

Sv: Metallica-tråden
« Svar #25 på: April 28, 2008, 12:26:40 »
http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=532118

For noen år siden saksøkte de Napster, nå vurderer de å gi ut et eventuelt nytt album etter høstens planlagte, til frivillig auksjon, slik Radiohead gjorde med sitt. Med andre ord, man donerer et ønsket beløp for å laste ned platen. Gratis, om ønsket.

Gleder meg stort til høstens album og det blir spennende å se hvilke nyheter de byr på, på sommerens turne.
Marching on together!

CoachKarlstad

Sv: Metallica-tråden
« Svar #26 på: April 28, 2008, 22:54:37 »
Etter å ha venta hele min ungdom på å få se disse gutta liva, fikk jeg mitt livs opplevelse ifjor sommer. Hadde aldri i verden trudd at det skulle bli så heftig, regna med det kom til å bli trøkk, men det er noe av det råeste jeg har vært med på... Synd jeg ikke får sett de i Bergen i sommer..  :'(

isak

Sv: Metallica-tråden
« Svar #27 på: April 28, 2008, 23:41:54 »
Etter å ha venta hele min ungdom på å få se disse gutta liva, fikk jeg mitt livs opplevelse ifjor sommer. Hadde aldri i verden trudd at det skulle bli så heftig, regna med det kom til å bli trøkk, men det er noe av det råeste jeg har vært med på... Synd jeg ikke får sett de i Bergen i sommer..  :'(
Gjett kven som har billett?  ;)

CoachKarlstad

Sv: Metallica-tråden
« Svar #28 på: April 29, 2008, 09:08:05 »
Etter å ha venta hele min ungdom på å få se disse gutta liva, fikk jeg mitt livs opplevelse ifjor sommer. Hadde aldri i verden trudd at det skulle bli så heftig, regna med det kom til å bli trøkk, men det er noe av det råeste jeg har vært med på... Synd jeg ikke får sett de i Bergen i sommer..  :'(
Gjett kven som har billett?  ;)

Hmmf... Heldiggris... Jaja, satse på at de tar en tur igjen seinere da...

Dennis

Sv: Metallica-tråden
« Svar #29 på: April 29, 2008, 11:59:14 »
Etter å ha venta hele min ungdom på å få se disse gutta liva, fikk jeg mitt livs opplevelse ifjor sommer. Hadde aldri i verden trudd at det skulle bli så heftig, regna med det kom til å bli trøkk, men det er noe av det råeste jeg har vært med på... Synd jeg ikke får sett de i Bergen i sommer..  :'(

Var det på Valle Hovin? Var der selv og det var sinnsykt! Min tredje konsert med bandet, men by far den beste!
Marching on together!