Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21

Started by ragnar, November 02, 2006, 01:11:39

Previous topic - Next topic

peacock and 11 Guests are viewing this topic.

auren

Det ble tap 1-0 borte mot Hartlepool i går, etter en skuffende forestilling. Vi stilte med et ganske OK lag. Det er vel litt typisk at når det går dårlig for 1.laget, så smitter det over på reservelaget.

Om kampen:

Leeds United reserves suffered a first defeat of the season at Hartlepool United on Wednesday night.

A dour contest at Billingham was settled by a David Foley goal eight minutes from time when the Hartlepool man converted after United goalkeeper Ryan Jones parried an effort from Michael Mackay.

Jones had earlier proved a first half hero for United when he pulled off a terrific save from the penalty spot to deny Ben Clark.

The closest United came to scoring was in the second half when Paul Huntington couldn't quite get enough on his header, following a corner kick.

Davide Somma did test Pools keeper Mark Cook during the opening period, following great work by Aidan White, but it was a game of few chances with little to excite a sparse crowd in the north east.

United: R Jones, Darville, Michalik (Williams 46), Huntington, L Turner (Watson 46), Robinson, Prutton, Hatfield, White (Payne 46), Somma, Whitwell. Subs (not used): Cairns, Baxendale.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

....mye tap for tiden! Snart snur det både for A lag og B lag!!!
Yeboahs vitne

Runar

Rart at Parker ikke var på banen. Har han fått et tilbake slag? Regner med han ikke er aktuell mot Spurs siden han ikke spilte mot Carlisle.

Promotion 2010

Quote from: Runar on January 21, 2010, 12:59:36
Rart at Parker ikke var på banen. Har han fått et tilbake slag? Regner med han ikke er aktuell mot Spurs siden han ikke spilte mot Carlisle.

eLLER KANSKJE DET ER DEN FORM FOR MATCHING HAN TRENGER.......

Psst! Det var ikke meningen å rope!

:-[
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

http://www.leedsunited.com/news/20100215/new-faces-continue-in-reserves_2247585_1966300

Både Rema med H og Jordan er på laget i kveld. Begge kan, etter forrige kamp å dømme, få kontakt i Leeds!
Min første Leeds-kamp:

Sleivind

Quote from: Promotion 2010 on February 15, 2010, 12:32:06
http://www.leedsunited.com/news/20100215/new-faces-continue-in-reserves_2247585_1966300

Både Rema med H og Jordan er på laget i kveld. Begge kan, etter forrige kamp å dømme, få kontakt i Leeds!

Jordan vet hvertfall hvordan, så han bør signeres!  ::)

Rema er jo billig, men kvalitet er en mangelvare, styre unna han kanskje?  :P

Promotion 2010

Quote from: Sleivind on February 15, 2010, 13:04:31
Quote from: Promotion 2010 on February 15, 2010, 12:32:06

Jordan vet hvertfall hvordan, så han bør signeres!  ::)

Rema er jo billig, men kvalitet er en mangelvare, styre unna han kanskje?  :P

Laget:
R Jones, Obed, Darville, Hatfield, Milne, Watson, L Turner, Hibbert, Whitwell, Somma, Robinson.
Subs: S Jones, Cairns, Baxendale, Payne, Booker.

*0-2 etter første omgang, tror jeg! (veldig uklare meldinger...  ::) )

Det ble et 0-2 tap!

http://www.leedsunited.com/news/20100215/reserves-go-down-at-newcastle_2247585_1967014

:'(
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

ragnar

United: Esterhazy, Crowe, L Turner, Darville, Marques, Michalik, Robinson, Grella, Kandol, Dickov, Cronesbury (Hatfield 46). Subs: Cairns, Jones, Whitwell, Watson.

Utifra lagopstillingen skulle jeg nesten tro Grella spilte på midtbanen med Kandol og Dickov på topp. Kanskje han etterhvert og blir vurdert på midtbanen av SG og kan konkurrere med Snodgrass om plassen på høyrevingen.
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

Quote from: ragnar on March 04, 2010, 12:21:26
United: Esterhazy, Crowe, L Turner, Darville, Marques, Michalik, Robinson, Grella, Kandol, Dickov, Cronesbury (Hatfield 46). Subs: Cairns, Jones, Whitwell, Watson.

Utifra lagopstillingen skulle jeg nesten tro Grella spilte på midtbanen med Kandol og Dickov på topp. Kanskje han etterhvert og blir vurdert på midtbanen av SG og kan konkurrere med Snodgrass om plassen på høyrevingen.

Lewis Turner er født i september 1992, 17 år og spiller nok på høyre midtbane. Han og tvillingbroren Nathan er sett på som store talenter.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Sterkt lag mot Lincoln på onsdag:

Higgs;

Crowe, Margues, Mikkelikk, Parker

Gradel, Jones, Johnson, Robinson

Dickov, Hatfield

Subs: Martin (gk), Darville, Whitwell, Watson, Baxendale.

http://www.leedsunited.com/news/20100316/duo-return-in-strong-reserve-side_2247585_1995865

Min første Leeds-kamp:

auren

Quote from: Promotion 2010 on March 16, 2010, 16:26:32

Higgs;

Dickov, Hatfield

http://www.leedsunited.com/news/20100316/duo-return-in-strong-reserve-side_2247585_1995865

Da ender det vel med tap... Typisk det når vi mønstrer et sterkt lag. Satser på å se litt fra kampen. Blir spennende å se hva Higgs, Parker, Robinson og Dickov har å fare med.

auren

Rudi G.

Quote from: auren on March 16, 2010, 16:52:07

Higgs;

Dickov, Hatfield

Da ender det vel med tap... Typisk det når vi mønstrer et sterkt lag. Satser på å se litt fra kampen. Blir spennende å se hva Higgs, Parker, Robinson og Dickov har å fare med.

auren

Det var da voldsomt :o

auren

Quote from: Rudi G. on March 16, 2010, 16:58:08
Quote from: auren on March 16, 2010, 16:52:07

Higgs;

Dickov, Hatfield

auren

Det var da voldsomt :o

Slapp av Rudi. Jeg er ikke så negativ!  ;) Jeg har bare på følelsen at hver gang vi stiller et sterkt mannskap så blir resultatene og prestasjonene mye verre enn antatt. Det kan ha noe med at de etablerte spillerne ikke gidder å gi mer enn 70%, mens unggutta stort sett alltid gir full guffe. I utgangspunktet bør vi gruse reservelaget til Lincoln med 4-5 mål, men tipper det blir en jevn batalje. Ihvertfall resultatmessig.

auren

testo

For sikkerhets skyld legger jeg ut info
The game will be screened live on LUTV from 6.55pm.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Er det bare meg, eller ser Robinson litt mindre utrent ut nå?

auren

Asbjørn

Quote from: auren on March 17, 2010, 20:06:05

auren

...hadde vært plass til både meg & deg på stadion i dag :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

Quote from: auren on March 17, 2010, 20:06:05

...han har tydeligvis lyst å være vertskap for en fest. Han inviterer hele tiden i dag :)

Tell me  Tell me

Dylan

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Asbjørn

...grei gjennomkjøring for flere dette her. :)

Tell me  Tell me

Dylan

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

Quote from: Trond90 on March 17, 2010, 20:42:16
Dickov med mål! assist av Gradel!

...men størstedelen av jobben gjorde crossen fra Johnson :)
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Her er ikke mer motstand enn at det burde vært flere mål.Oppkjøring/gjennomkjøring eller ikke,så er dette langt under nivået det burde vært på med dette laget.Det som bekjymrer meg er at de beste drar med seg dette nivået inn i A stallen.!!Det du gjør på trening gjør du også i kamp!! er det et utrykk som sier.
Vil ha skjerpings her og ikke fix faxeri i kamper det skulle være kamp om plasser i A stallen.
Terje

Asbjørn

Quote from: testo on March 17, 2010, 20:55:16
Her er ikke mer motstand enn at det burde vært flere mål.Oppkjøring/gjennomkjøring eller ikke,så er dette langt under nivået det burde vært på med dette laget.Det som bekjymrer meg er at de beste drar med seg dette nivået inn i A stallen.!!Det du gjør på trening gjør du også i kamp!! er det et utrykk som sier.
Vil ha skjerpings her og ikke fix faxeri i kamper det skulle være kamp om plasser i A stallen.

Hehe, skjønner absolutt hva du sier. Men dette er da langt over det vi som oftest opplever på reservelagskampene. Så slapp av, det som skjer her har lite med hva som vil foregå i neste A-kamp...

Tell me  Tell me

Dylan

testo

Quote from: Asbjørn on March 17, 2010, 20:57:36
Quote from: testo on March 17, 2010, 20:55:16

Hehe, skjønner absolutt hva du sier. Men dette er da langt over det vi som oftest opplever på reservelagskampene. Så slapp av, det som skjer her har lite med hva som vil foregå i neste A-kamp...

Men dette er da langt over det vi som oftest opplever på reservelagskampene

Er det mulig da....må være noe galt med ledere hos reservene da.Vis du ser bort fra de som er der etter en skade da, så er dette langt under der nivået burde vært.
Kanskje hele problemet vårt ligger her ::)
Terje

auren

Asbjørn

Quote from: testo on March 17, 2010, 21:06:11
Er det mulig da....må være noe galt med ledere hos reservene da.Vis du ser bort fra de som er der etter en skade da, så er dette langt under der nivået burde vært.
Kanskje hele problemet vårt ligger her ::)

...tja, vårt problem....
Det er nok ganske så sammensatt dette her. Spør hvilket som helst norsk 2./3.divisjonslag som møter andrelagene til Tippeliga/Adeccoligaklubber. Det er noe herk. Ikke er laget samspilt, noen er ikke matchfit'e, andre er ungkalver, man er livredd skader, mye bytting, avtalte bytter på forhånd, motstanderen er som den er...

Jeg har sett sååå mange Brannspillere underprestere for Brann II for så kun dager etterpå storspille på Stadion   ::)

Tell me  Tell me

Dylan

testo

Terje