Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 646191 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3120 på: August 23, 2021, 18:31:29 »
Clarke ut for Spurs.

Sjuk sum vi fikk for han.

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3121 på: August 23, 2021, 18:33:21 »
Jeg ser ikke kampen, men det forundrer meg ikke om Bate er fast med i 20-mannstroppen allerede før jul.

auren

Aldri sett Shack, Roberts, Forshaw, Phillips, Costa, Klich eller noen andre dominere en u23 kamp slik han har gjort de to kampene jeg har sett. Spennende spiller!

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3122 på: August 23, 2021, 18:38:26 »
2-4

Burde vært 9-4. Spurs 5 sjanser og 4 mål. Har litt å jobbe med bakover..

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3123 på: August 23, 2021, 18:38:57 »
Hva skal man si om Klaesson ? Vi må jo støtte vår landsmann - men shacky er forbokstaven. Litt som Thorstvedt i debuten. 2-4 nå. Til tross for at vi spiller en meget god kamp !

Kickthemdown

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3124 på: August 23, 2021, 18:48:03 »
Hva skal man si om Klaesson ? Vi må jo støtte vår landsmann - men shacky er forbokstaven. Litt som Thorstvedt i debuten. 2-4 nå. Til tross for at vi spiller en meget god kamp !
Ikke akkurat overraskende. Mange svake involveringer i Tippeligaen så det forsvinner ikke selv om man bytter klubb. Hvis han plutselig må stå i Premier League får jeg lettere panikk.

Bate er forresten skremmende god og burde spille premier league fotball allerede.

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3125 på: August 23, 2021, 18:51:27 »
Kan jo håpe at det hjelper når Hjelde kommer inn på torsdag/fredag. Skjønte det var noe med at ting var enklere når han hadde fylt 18 - som han gjør til torsdag.....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3126 på: August 23, 2021, 18:51:41 »
Hva skal man si om Klaesson ? Vi må jo støtte vår landsmann - men shacky er forbokstaven. Litt som Thorstvedt i debuten. 2-4 nå. Til tross for at vi spiller en meget god kamp !
Ikke akkurat overraskende. Mange svake involveringer i Tippeligaen så det forsvinner ikke selv om man bytter klubb. Hvis han plutselig må stå i Premier League får jeg lettere panikk.

Bate er forresten skremmende god og burde spille premier league fotball allerede.
Eg mistenker at Bate’s godespill har gjort at Leeds ikke nødvendigvis ser verdien av å hente Hudds-spilleren. Han ville stått i veien forspilletid for Bate.
Tror defleste ser athan godt kan få minutter på førsteøaget alleredenå.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3127 på: August 23, 2021, 19:00:01 »
Hva skal man si om Klaesson ? Vi må jo støtte vår landsmann - men shacky er forbokstaven. Litt som Thorstvedt i debuten. 2-4 nå. Til tross for at vi spiller en meget god kamp !
Ikke akkurat overraskende. Mange svake involveringer i Tippeligaen så det forsvinner ikke selv om man bytter klubb. Hvis han plutselig må stå i Premier League får jeg lettere panikk.

Bate er forresten skremmende god og burde spille premier league fotball allerede.
Eg mistenker at Bate’s godespill har gjort at Leeds ikke nødvendigvis ser verdien av å hente Hudds-spilleren. Han ville stått i veien forspilletid for Bate.
Tror defleste ser athan godt kan få minutter på førsteøaget alleredenå.


Sent from my iPad using Tapatalk

Etter min hemningsløse skryt sloknet han helt. Men han leverte 80 strålende minutter. Skulle akkurat til å skrive det samme. Håper virkelig ikke at dem henter noen 8'er i dette vinduet. Bate kan fort vise seg å være en juvel  ;D

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3128 på: August 23, 2021, 19:07:27 »
Lewis Bate var en herlig overraskelse. Meget bra, både defensivt og offensivt. Sjelden jeg har sett noen herje så mye på u23 laget vårt. I tillegg er vi 1 div opp ift sammenliknbare kandidater.. Spennende å se om han får a-lags minutter allerede i år.

Ikke veldig imponert over Klaesson, kan ikke se at han er noe bedre enn Caprile og ihvertfall ikke Casilla. Han er ung og kan utvikle seg, men skremmende om Meslier blir skadet. Virket usikker, burde tatt i alle fall 2 av goalene, og er ingen commanding keeper i feltet.

Summerville bør være et alternativ på vingen, også på 1. laget. Ufattelig kvikk og teknisk, og nesten ikke mulig å få has på. Mulig han vurderes som for svak defensivt, men kan absolutt være en joker når vi trenger mål.

Gelhardt imponerte delvis. Kommer seg til sjanser, men litt mye løskrutt..

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3129 på: August 23, 2021, 19:17:13 »
Rating

Klaesson 5 - Usikker. Kunne sikkert tatt noen, men ingen tabbemål.

Drameh  7 - Voldsom motor. God offensivt. Ballsikker. Påstand: Ikke langt unna Ayling.
Kenneh 5 - Treig og plasseringssvak. God ned ball og har noen strøkne langpass
Cresswell 5 - Svak i dag. Byttet ut pga det eller at han skal være med i morgen?
Mccarron 6 - Bedre offensivt en defensivt. Spennende spiller.

Jenkins 6 - Voldsom innsats. Legger ned noen km. Slurvet litt. Men tar litt sjanser. Blir overspillt litt for ofte

Mcgurk- 4 Syntes ikke han lykktes med mye
Greenwood 5 - Skyld i baklengs. Slurvete. Skuffende.
Bate 8 - WOW.
Miller 6- Lager straffe. Litt mye Roberts. Ser bra ut, skjer lite.

Gelhardt - 7 Noget snillt med 7 kanskje. Jobber og sliter. Scorer. Litt rusten.

Subs:
Moore 5 - Styrket ikke forsvaret
Summerville 7 - Farlig hver gang han hadde ballen på høyre. Siste 25 skulle alt spillet skje på venstre....
Dean 7 - Rakk å markere seg. Fysisk tøff. Trøkker til. Bra defensive bidragen. Skapte mye fra kanten. Beste spiss på u23?


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3130 på: August 23, 2021, 19:19:25 »
Ny kamp allerede fredag!
Bortemot Derby (kl 20)
Det betyr vel ogsånoe mht spilletid for U23 i morgen…


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3131 på: August 23, 2021, 21:31:10 »

Eg mistenker at Bate’s gode spill har gjort at Leeds ikke nødvendigvis ser verdien av å hente Hudds-spilleren. Han ville stått i veien forspilletid for Bate.
Tror defleste ser athan godt kan få minutter på førsteøaget alleredenå.


Sent from my iPad using Tapatalk

Tror du har rett i dette. Sjøl har eg i alle fall vært inne på samme tanker de siste dagene.
Hadde det vært veldig viktig for Bielsa å hente O'Brien, så hadde han nok allerede vært på plass.
Men det er jo fremdeles en hel uke igjen av vinduet. så mye kan ennå skje...

Ser ikke bort fra at vi at om noen år kommer til å tenke og si: "Sommeren 2021 gjorde vi et knallsterkt transfervindu, for det var da vi sikret oss våre stjernespillere Lewis Bate og Leo Hjelde!"  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3132 på: August 23, 2021, 22:14:09 »

Ser ikke bort fra at vi at om noen år kommer til å tenke og si: "Sommeren 2021 gjorde vi et knallsterkt transfervindu, for det var da vi sikret oss våre stjernespillere Lewis Bate og Leo Hjelde!"  ;)

LOL, den siste der minner meg om bildet av stjerne-firkløveret vårt Taylor (93), Byram (93), Mowatt (95) og Cook (97) som klubben brukte ên massè.
Men det var dengang relativt ukjente Kalvin Phillips (95) som skulle bli 'stjernen' :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3133 på: August 23, 2021, 22:49:44 »

Ser ikke bort fra at vi at om noen år kommer til å tenke og si: "Sommeren 2021 gjorde vi et knallsterkt transfervindu, for det var da vi sikret oss våre stjernespillere Lewis Bate og Leo Hjelde!"  ;)

LOL, den siste der minner meg om bildet av stjerne-firkløveret vårt Taylor (93), Byram (93), Mowatt (95) og Cook (97) som klubben brukte ên massè.
Men det var dengang relativt ukjente Kalvin Phillips (95) som skulle bli 'stjernen' :)



Lewis Cook har vært svært uheldig skader, noe som er veldig synd, for der snakker vi om et stort midtbanetalent.

Alex Mowatt har fått seg et karriereløft etter at han kom inn under Valerien Ismaël's vinger. Etter en sterk 20/21-sesong for Barnsley, ser fremgangen ut til å fortsette etter at de to ble gjenforent i West Brom i sommer. Hyggelig for Mowatt!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3134 på: August 23, 2021, 23:13:49 »


Lewis Cook har vært svært uheldig skader, noe som er veldig synd, for der snakker vi om et stort midtbanetalent.

Alex Mowatt har fått seg et karriereløft etter at han kom inn under Valerien Ismaël's vinger. Etter en sterk 20/21-sesong for Barnsley, ser fremgangen ut til å fortsette etter at de to ble gjenforent i West Brom i sommer. Hyggelig for Mowatt!

Joda, til og med Mowatt har begynt å komme på rett kjøl, men med den manglende farten spørs det hvor mye høyere han kan nå :o

For min del undres eg ennå hvorfor ikke Delph nådde høyere... Man kan jo si 20 landskamper er å komme rimelig høyt, men måten den gutten DOMINERTE i L1 som syttenåring gir meg nesten fortsatt hakeslepp den dag i dag. :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Reaney

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3135 på: August 24, 2021, 10:26:11 »
Jeg har alltid hatt trua på Mowatt og hans fantastiske sesong med Barnsley i fjor har bare fortsatt med WBA i sesongstarten. En spiller som vi hadde fått for ingenting, og som jeg er sikker på at Bielsa hadde fått max ut av. Synd at vi ikke er på når sånne sjanser byr seg.

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3136 på: August 24, 2021, 10:34:16 »
Jeg har alltid hatt trua på Mowatt og hans fantastiske sesong med Barnsley i fjor har bare fortsatt med WBA i sesongstarten. En spiller som vi hadde fått for ingenting, og som jeg er sikker på at Bielsa hadde fått max ut av. Synd at vi ikke er på når sånne sjanser byr seg.
Han er jo venstrebent. Det er jo en god start.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3137 på: August 24, 2021, 13:55:37 »
Jeg har alltid hatt trua på Mowatt og hans fantastiske sesong med Barnsley i fjor har bare fortsatt med WBA i sesongstarten. En spiller som vi hadde fått for ingenting, og som jeg er sikker på at Bielsa hadde fått max ut av. Synd at vi ikke er på når sånne sjanser byr seg.
Vi må sikte høyere enn en middels Championship-spiller om vi tenker å utvikle oss. Ville vært et hån mot fansen om vi hentet han.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3138 på: August 24, 2021, 14:40:24 »
Jeg har alltid hatt trua på Mowatt og hans fantastiske sesong med Barnsley i fjor har bare fortsatt med WBA i sesongstarten. En spiller som vi hadde fått for ingenting, og som jeg er sikker på at Bielsa hadde fått max ut av. Synd at vi ikke er på når sånne sjanser byr seg.

For noen uker siden var det et hån mot fans og mangel på ambisjoner om vi hentet O'Brien fra Huddersfield og spillere gra CC generelt ??? ???

Han kunne vi hentet gratis i sommer. Men har ikke noe særlig tro på at han hadde løftet Leeds, ikke engang bredden. Kommer flere lovende spillere bak jeg har mer tro på.

Men venstrebeinet..det skal han ha :)

Kato

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3139 på: August 24, 2021, 14:40:34 »
Jeg har alltid hatt trua på Mowatt og hans fantastiske sesong med Barnsley i fjor har bare fortsatt med WBA i sesongstarten. En spiller som vi hadde fått for ingenting, og som jeg er sikker på at Bielsa hadde fått max ut av. Synd at vi ikke er på når sånne sjanser byr seg.
Han er jo venstrebent. Det er jo en god start.

Ikke gæærn den raketten han fyrte av med venstre på hel volley i helga.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3140 på: August 26, 2021, 17:15:08 »

LUFC Academy Central
@LUFCacademynews

Leeds United U23s drawn in a group with Mansfield, Sunderland and Wigan for this season’s #PLCup.
- Top 2 teams in each group progress.
- Ties from RO16 to the final are one-leg. Extra time and pens if level after 90 mins.  #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3141 på: August 27, 2021, 17:03:54 »
Ny seriekamp kl 20 i kveld!

Derby County
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3142 på: August 27, 2021, 17:08:40 »
Cody Drameh har èn U20-landskamp fra før, mens trioen Greenwood, Gelhardt og Bate evt får debuten sin om de får spille...
Cresswell er derimot oppgradert til sin første U21-innkalling!

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-england-u20s-callups-21416963
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3143 på: August 27, 2021, 17:33:59 »
Cody Drameh har èn U20-landskamp fra før, mens trioen Greenwood, Gelhardt og Bate evt får debuten sin om de får spille...
Cresswell er derimot oppgradert til sin første U21-innkalling!

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-england-u20s-callups-21416963

Det spesielle med Cresswell's uttak til U21, er at han er så og si helt uten a-lags erfaring (kun én ligacup-kamp mot Hull i fjor), noe som er svært sjelden i U21-sammenheng. Tar vi også med i betraktningen at han kun er 19 år (fylte for 10 dager siden), så skjønner vel de fleste hvor høyt verdsatt Cresswell er hos Lee Carsley & co i engelske FA.

Det er vanskelig å forutsi unge spilleres utvikling med absolutt sikkerhet, men noe sier meg at vi i Cresswell og Leo Hjelde (fylte 18 i går) kan ha en knallsterk stopperduo på gang. Det blir i alle fall ekstra interessant å følge U23-laget i tiden fremover.

« Siste redigering: August 27, 2021, 17:39:45 av asbfjell »

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3144 på: August 27, 2021, 17:42:14 »
Helt enig med deg når det gjelder Cresswell/Hjelde. Alle forutsetninger for å bli et monster par !

Det blir også deilig å slippe å se Kenneh på stopper - mener han er et godt talent som defensiv midtbane, men ikke som stopper.

Ønsker Hjelde alt mulig godt og har en meget god følelse for hans Leeds karriere. Begynner virkelig å bli swung over U23 nå...

(da har jeg vel jinxet kveldens kamp)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3145 på: August 27, 2021, 19:22:58 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3146 på: August 27, 2021, 19:24:21 »
Da er det lett å tenke at Gelhardt er tenkt i troppen på søndag -ellers får vi se hvem som bare får èn omgang...
Kjekt at Greenwood får prøvd seg som spiss igjen.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3147 på: August 27, 2021, 19:38:56 »
To eller tre bak??? :o

FocusOnLeeds
@FocusOnLeeds
Not a massive fan of Moore at left back but it kind of shows our lack of depth there at 23's level, well and first team. Not sure what system Derby play but if they play with two strikers, could look something like this. McKinstry has covered the full back areas during games.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3148 på: August 27, 2021, 20:14:50 »
1-0 allerede til Derby. Fortjent. Elendig åpning av Leeds. Laget henger ikke sammen i det hele tatt. Her kan det bli mange baklengs igjen...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3149 på: August 27, 2021, 20:25:55 »
1-1 med flott scoring av Summerville.

2-1 litt for enkelt