Skrevet av Emne: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-21  (Lest 637184 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3360 på: Oktober 22, 2021, 20:58:04 »
0-0 til pause. Leeds har skapt mest.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3361 på: Oktober 22, 2021, 21:24:26 »
startoppstilling og innbyttere??
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3362 på: Oktober 22, 2021, 21:29:03 »
Jadda! Joe Snowdon med et flott mål og 1-0!

20 min igjen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3363 på: Oktober 22, 2021, 21:40:36 »
Klaesson med stor redning! Fortsatt 1-0 med knappe 10 min igjen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3364 på: Oktober 22, 2021, 21:53:22 »
Ender 1-1. Brighton utligner i det 83. minutt. Like før slutt treffer Miller metallet for andre gang i kampen.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3365 på: Oktober 23, 2021, 10:15:58 »
startoppstilling og innbyttere??

Eg lurte lenge på det samme:

Leeds United U23s: Klaesson, Sutcliffe, Hjelde (Snowdon 45), Jenkins (McGurk 90+2), Kenneh, Moore, Miller, Bate, Dean, Greenwood, Summerville (Gray 45). Subs not used: Van den Heuvel, Hughes.

Brighton U23s: McGill, Offiah (Packham 81), Furlong, Dicker (Tolaj 62), Turns, Tsoungai, Miller (Peupion 62), Spong, Ferguson, Leonard, Moran. Subs not used: Desbois, Ella.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3366 på: Oktober 29, 2021, 20:18:32 »
Leeds-Arsenal på Elland Road akkurat nå, LUTV
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3367 på: Oktober 29, 2021, 20:26:38 »
Klaesson tabber seg ut på målet som gir 1-1.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3368 på: Oktober 29, 2021, 20:29:12 »
Leeds-Arsenal på Elland Road akkurat nå, LUTV
Flott oppdatering - ante ingenting eg.
Summerville til Grennwood var 1-0 målet vårt.
Firpo startet også


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3369 på: Oktober 29, 2021, 20:29:26 »
5 eller 6 tabber av Klaesson hittil i år. Får håpe at Meslier holder seg skadefri. Får litt Paul Hart vibber - for de som er gamle nok..Han lagde vel straffespark eller selvmål i 3 av de 5 første kampene han spilte. Men ble jo en brukbar spiller for oss etterhvert.......
« Siste redigering: Oktober 29, 2021, 20:56:14 av kjella »

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3370 på: Oktober 29, 2021, 20:32:22 »
5 eller 6 tabber av Klaesson hittil i år. Får håpe at Meslier holder seg skadefri. Får litt Paul Hart vibber - for de som er gamle nok..Han lagde vel straffespark i 3 av de 5 første kampene han spilte. Men ble jo en brukbar spiller for oss etterhvert.......

Hart ble ganske god, ja, og ikke lett å bryne seg på. En solid stopper.
Super Leeds since 1968

Bromancer

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3371 på: Oktober 29, 2021, 20:32:32 »
Firpo fikk 30 minutter for u23. Det betyr nok at han starter på søndag.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3372 på: Oktober 29, 2021, 20:33:48 »
5 eller 6 tabber av Klaesson hittil i år. Får håpe at Meslier holder seg skadefri. Får litt Paul Hart vibber - for de som er gamle nok..Han lagde vel straffespark i 3 av de 5 første kampene han spilte. Men ble jo en brukbar spiller for oss etterhvert.......

Hart ble ganske god, ja, og ikke lett å bryne seg på. En solid stopper.
Var vel en viss sveitser som også fikk rødt på rødt på rødt i starten


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3373 på: Oktober 29, 2021, 20:35:30 »
Firpo fikk 30 minutter for u23. Det betyr nok at han starter på søndag.
Det betyr at han får 45 ineste uke, 60 om to uker og

Hehe, nyyydelig angrep, Dean 2-1


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3374 på: Oktober 29, 2021, 20:36:30 »
Etter at Arsenal har skutt i stanga, suser Leeds i angrep og gjør 2-1 ved Max Dean.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3375 på: Oktober 29, 2021, 20:38:48 »
Bra med publikum på ER.

Hørte jeg 12000 nevnt?
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3376 på: Oktober 29, 2021, 20:41:44 »
Bra med publikum på ER.

Hørte jeg 12000 nevnt?
På Leeds-Live skrev Donohue før avspark at det var ventet rundt 8.000 i kveld.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3377 på: Oktober 29, 2021, 21:03:02 »
Vanskelig å vite hvordan nivået er, men Jenkins har imponert. Av de som er nærmest a laget har Summerville og Greenwood levert bra. Cresswell har gjort mye bra, men gjør også en god del skumle feil. Bate har en assist, men har mye ballmist og er ikke på nivået fra tidligere i sesongen. Kenneh og Moore har vært bra. Stygg miss av Klaesson, og noen inngripner hvor han bør holde. Ellers en grei kamp, og herlig å se at han ikke blir påvirket av tabben

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3378 på: Oktober 29, 2021, 21:06:33 »
Nå må han faktisk få en pause. Flaut.

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3379 på: Oktober 29, 2021, 21:53:12 »
Dette var overraskende. Har fulgt U 23 tett og i kveld gjør egentlig at jeg tviler på om vi har den kvaliteten jeg var sikker på at vi hadde på dette nivået. Ny keeper er selvsagt, det er Vålerenga som må glise over å ha fått 20 millioner for Klaesson, helt fantastisk business av VIF. Men ikke mye å glede seg over; Summerville, Bate, Cresswell og Greenwood faller fra "stort talent" til "kanskje" for meg...Hvis du ikke klarer å levere foran 9.000 på Elland Road gjør du det helt sikkert ikke foran 36.000.. Fryktelig skuffet.

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3380 på: Oktober 29, 2021, 22:02:24 »
Sørgelig dårlig 2. omgang. Hvordan Hjelde kan nevnes i sammenheng med van Dijk, er en salgsfinte fra Celtic. Absolutt ingenting som minnet om storhet fra den kanten. Klaesson er ikke i nærheten av Casilla, og jeg er ikke sikker på om han er bedre enn Caprile. Som nevnt tidligere i tråden; Fantastisk forretning av VIF. Stjernespissen til Arsenal fikk herje vilt, og det var vel kun Cresswell som noenlunde kunne matche han. Jenkins og Bate falt ned på et langt lavere nivå, og innbytterne som kom inn bidro minimalt. Men Max Dean skal ha skryt for utrettelig jobbing, og noen vasse avslutninger. Greenwood var bra i 1. omgang, fadet ut i 2. Skuffende 2. omgang fra U23 etter en brukbar 1. omgang.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3381 på: Oktober 29, 2021, 22:50:41 »
Nånånå...

Dette var alt annet enn en knallkamp fra flere av våre. Men unge spillere varierer. Og i dag møtte de et lag med mange gode individuelle ferdigheter. Vi derimot har gitt opprykk til en hel bunch av de som har utgjort ryggraden i dette U23-laget. De unge som har fylt på har i forbausende grad klart å fylle skolene til de de erstattet.

Men i dag møtte de en overlegen mostander. Likevel klarte de å produsere mange gode prestasjoner, 2-1 målet i særdeleshet.

Men bedøm nå ikke gjengen ut fra denne kampen.. eller omgangen om du vil!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lowfields

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3382 på: Oktober 29, 2021, 23:08:29 »
Nånånå...

Dette var alt annet enn en knallkamp fra flere av våre. Men unge spillere varierer. Og i dag møtte de et lag med mange gode individuelle ferdigheter. Vi derimot har gitt opprykk til en hel bunch av de som har utgjort ryggraden i dette U23-laget. De unge som har fylt på har i forbausende grad klart å fylle skolene til de de erstattet.

Men i dag møtte de en overlegen mostander. Likevel klarte de å produsere mange gode prestasjoner, 2-1 målet i særdeleshet.

Men bedøm nå ikke gjengen ut fra denne kampen.. eller omgangen om du vil!
Det er jo sånn verden er idag - med sosiale medier og reality TV - det må være enten himmel eller helvete hver eneste dag....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Sterland

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3383 på: Oktober 29, 2021, 23:09:52 »
Enig. Bør selvfølgelig holde seg langt unna tastaturet rett etter matchslutt :) Synes matchratingen fra Leeds Live er rimelig spot on https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-u23s-arsenal-player-ratings-22015166

Ellers var jeg ikke så voldsomt imponert over Arsenal. Spissen Balogun herjet vilt, og skapte kaos i 2 omgang. Ellers synes jeg vi var greit på talefot. Står også på at nordmennene leverte langt under forventet nivå.

HåvardK

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3384 på: Oktober 30, 2021, 08:25:57 »
Dette var overraskende. Har fulgt U 23 tett og i kveld gjør egentlig at jeg tviler på om vi har den kvaliteten jeg var sikker på at vi hadde på dette nivået. Ny keeper er selvsagt, det er Vålerenga som må glise over å ha fått 20 millioner for Klaesson, helt fantastisk business av VIF. Men ikke mye å glede seg over; Summerville, Bate, Cresswell og Greenwood faller fra "stort talent" til "kanskje" for meg...Hvis du ikke klarer å levere foran 9.000 på Elland Road gjør du det helt sikkert ikke foran 36.000.. Fryktelig skuffet.
Etter én svak kamp?

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3385 på: Oktober 30, 2021, 08:48:00 »
Mitt innlegg i går var nok preget av skuffelse etter å ha gått og ventet på denne kampen i dagesvis....Forøvrig ikke 1 kamp - jeg har muligens vært naiv, men har ment at vi har den beste unge årgangen i England med disse U 23 gutta. De har så absolutt kvalitet - men andre er nok enda lengre fremme... Vi er i en prosess hvor vi prøver å få hevet nivået på våre yngre lag hvert overgangsvindu - og gjennom at flere får trene med Bielsa - og det er superbra. U 18 laget trenger virkelig påfyll og tipper også det hentes en spiss og venstreback til U 23 i neste vindu.

Nå flyttes jo flere opp på A-lags nivå - som som selvfølgelig er det man virkelig VIL med satsningen - men skaper nødvendigvis hull i U23 - og senker kvaliteten her...... Både Gelhardt og Drameh (ikke med i går) og Summerville og Cresswell (spilte bare 1. omgang) er der allerede. Max Dean og Kris Moore er to meget lovende 17 åringer som det nå satses stort på - det er selvfølgelig viktig å gi de tid til utvikling - begge har etter min mening stort potensiale. Så det er ikke å avskrive disse jeg mener. Slett ikke.

Vi bommer nødvendigvis med noen av overgangene - største bommen ser ut til å være norsk. Håper Klaesson bare er inne i en tilvenningsperiode for han koster laget unødvendige baklengs i hver kamp. Men har noen virkelig gode redninger også - så det er håp ! Hjelde tror jeg blir en veldig bra midtstopper - men ikke venstreback...Har egentlig sett alle ungdoms kamper som har vært vist på lutv og vil selvfølgelig fortsette med det - middag og selskapeligheter legges opp etter kampprogrammet (smil) og det bannes hver gang PL programmet setter stopper for overføring...
« Siste redigering: Oktober 30, 2021, 09:07:20 av kjella »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3386 på: Oktober 30, 2021, 09:07:00 »
Ikke 1 kamp - jeg har muligens vært naiv, men har ment at vi har den beste unge årgangen i England med disse U 23 gutta. De har så absolutt kvalitet - men andre er nok bedre ja... Vi er i en prosess hvor vi prøver å få hevet nivået på våre yngre lag hvert overgangsvindu - og gjennom at flere får trene med Bielsa - og det er superbra. U 18 laget trenger virkelig påfyll og tipper også det hentes en spiss og venstreback til U 23 i neste vindu.

Nå flyttes jo flere opp på A-lags nivå - som som selvfølgelig er det man virkelig VIL med satsningen - men skaper nødvendigvis hull i U23 - og senker kvaliteten her...... Både Gelhardt og Drameh (ikke med i går) og Summerville og Cresswell (spilte bare 1. omgang) er der allerede. Max Dean og Kris Moore er to meget lovende 17 åringer som det nå satses stort på - det er selvfølgelig viktig å gi de tid til utvikling - begge har etter min mening stort potensiale. Så det er ikke å avskrive disse jeg mener. Slett ikke.

Vi bommer nødvendigvis med noen av overgangene - største bommen ser ut til å være norsk. Håper Klaesson bare er inne i en tilvenningsperiode for han koster laget baklengs i hver kamp. Hjelde tror jeg blir en veldig bra midtstopper - men ikke venstreback...Har egentlig sett alle ungdoms kamper som har vært vist på lutv og vil selvfølgelig fortsette med det - middag og selskapeligheter legges opp etter kampprogrammet (smil) og det bannes hver gang PL programmet setter stopper for overføring...

Nei, at du har sett det meste har jeg fått med meg  :)

At vi har et godt akademi, og har hatt det lenge nå, er nok hevet over enhver tvil. Men tenk på f.eks Chelseaakademiet, de har hatt et tjuetalls spillere utlånt til enhver tid, og først pga innkjøpsstoppen tok de de i bruk selv...
Alle de største klubbene tiltrekker de beste av de beste - men de har ikke plass til alle og alle slår ikke til.
Men at de har kjempetalenter i klubbene sine, dèt har de.

Og, det er utopisk at mer enn 4-5 av to årganger skal lykkes på de par øverste nivåene, det sier jo statistikken.
men vi har altså en sju/åtte som alle kan bli blant de fire/fem...

At Hjelde er venstreback er jo 'bare' for at han skal utvikle spillet, ferdighetene sine. Samme med at Bate blir flyttet rundt på midtbanen, det er for å forbedre flere aspekter i spillet hans.

Dilemmaet opp i alt dette er jo at vi ønsker å vinne hver eneste kamp, gå videre i alle cuper...

Enig i at U18 nok trenger påfyll nå, de har jo virkelig tappet laget oppover i systemet.
Men enn så lenge tror jeg akademiet vårt er et man virkelig ønsker å være i - man ser at mange utvikler seg!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3387 på: Oktober 30, 2021, 10:58:31 »
Mitt innlegg i går var nok preget av skuffelse etter å ha gått og ventet på denne kampen i dagesvis....Forøvrig ikke 1 kamp - jeg har muligens vært naiv, men har ment at vi har den beste unge årgangen i England med disse U 23 gutta. De har så absolutt kvalitet - men andre er nok enda lengre fremme... Vi er i en prosess hvor vi prøver å få hevet nivået på våre yngre lag hvert overgangsvindu - og gjennom at flere får trene med Bielsa - og det er superbra. U 18 laget trenger virkelig påfyll og tipper også det hentes en spiss og venstreback til U 23 i neste vindu.

Nå flyttes jo flere opp på A-lags nivå - som som selvfølgelig er det man virkelig VIL med satsningen - men skaper nødvendigvis hull i U23 - og senker kvaliteten her...... Både Gelhardt og Drameh (ikke med i går) og Summerville og Cresswell (spilte bare 1. omgang) er der allerede. Max Dean og Kris Moore er to meget lovende 17 åringer som det nå satses stort på - det er selvfølgelig viktig å gi de tid til utvikling - begge har etter min mening stort potensiale. Så det er ikke å avskrive disse jeg mener. Slett ikke.

Vi bommer nødvendigvis med noen av overgangene - største bommen ser ut til å være norsk. Håper Klaesson bare er inne i en tilvenningsperiode for han koster laget unødvendige baklengs i hver kamp. Men har noen virkelig gode redninger også - så det er håp ! Hjelde tror jeg blir en veldig bra midtstopper - men ikke venstreback...Har egentlig sett alle ungdoms kamper som har vært vist på lutv og vil selvfølgelig fortsette med det - middag og selskapeligheter legges opp etter kampprogrammet (smil) og det bannes hver gang PL programmet setter stopper for overføring...
Se der, ja. ;D
Var ute med jobben i går, og snakket med en kollega som er tidligere keeper. Han stusset over at Leeds hadde kjøpt Klaesson, og at vi tydeligvis hadde scoutet ham over flere år. Han nevnte også antallet "rare" involveringer som et kjennetegn. Samtidig poengterte han at keepere sjelden når sitt potensiale før 27-28 år, og at Meslier var utrolig god alderen tatt i betraktning.

kjella

  • Gjest
Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3388 på: Oktober 30, 2021, 18:03:56 »
Vi kan glede oss over at U 18 laget utlignet på slutten ved innbytter Bradbury og klarte 1-1 mot serieleder Blackburn idag. Sterkt det.
« Siste redigering: Oktober 30, 2021, 18:06:56 av kjella »

Reaney

Sv: Developement Squad, dvs Reservelaget....eller U-23
« Svar #3389 på: Oktober 30, 2021, 18:25:58 »
Men hva skjer med U23-laget? Tap etter tap. Hvor mange på rappen nå?