EX-Spiller: Matt Heath

Started by SveinArve, November 09, 2006, 16:16:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SveinArve

Joining from Coventry until Jan 1

Profile:

Matt Heath
Date of Birth: 1981-01-11
Place of Birth: Leicester, England
Height: 6'4 ft
Weight: 14st 3lbs
Career Details
Club: Coventry (No 17)
Starts: 8
Position: Defence
Sub On: 0
Sub Off: 1
Goals: 0
Yellow Cards: 0
Red Cards: 0
Minutes On Pitch: 709

Profile: Defender Matt Heath started his career in 2001 playing for Leicester City which is his home town club. Whilst Heath was playing for Leicester he scored 6 goals in the 60 appearance he made. To gain first team experience he was on loan to Stockport County in the 2003/04 season.

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Per-Stian

Tja, vi treng iallfall forsvarsspelarar. Hugsar han som ein talentfull spelar i Leicester, men visste ikkje at han spelte for Coventry no.

Ferre

Vet lite om mannen, men håper Wise har gjort en bra deal. Verden har vel blitt sånn at spillere som ikke er god nok for Coventry er god nok for Leeds...

-WE'LL BE BACK-

Budda

quote:
Originally posted by Ferre

Vet lite om mannen, men håper Wise har gjort en bra deal. Verden har vel blitt sånn at spillere som ikke er god nok for Coventry er god nok for Leeds...

-WE'LL BE BACK-

Merkelig dette. Ikke god nok for Coventry og da kan jeg ikke skjønne at han vil være en forsterkning for Leeds. Eneste positive er at han er under 30 år!!!
Endre

Ferre

Vi slipper forhåpentligvis å se Butler i neste kamp da.

-WE'LL BE BACK-

samadhi

Stiller meg positivt til dette. Jeg husker han også som talentfull i Leicester, men har ikke hørt så mye om han siden. Wise kjenner han jo fra før så vi fåt bare håpe at hans dømmekraft er bra.

At han ikke spiller for Coventry trenger ikke bety at han ikke vil lykkes i Leeds. Se bare hvordan det gikk med Carlisle, Spring og King i Watford i fjor og Pugh i Preston i år...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Karl Hot Shot

Her må jeg stille meg helt nøytral, eller likegyldig, om dere foretrekker det ordet.

Papi

Never heard about him..... Men vi trenger sårt midtstoppere som er under 100kg og har 20 blank på sekstimeteren...

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

ToreLA

Jeg føler vel vi trenger noen som er raskere enn 20 blank... :)

B-m

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Her må jeg stille meg helt nøytral, eller likegyldig, om dere foretrekker det ordet.

[:D]

Vet at Matt Heath var et talent.

MÃ... være bedre enn Butler, så ja takk

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Totto

Ser at mange nettsteder har bekreftet dette nå.

Wise kjenner jo mannen godt fra tidligere, og jeg velger derfor å tro at vi ikke kjøper nok en benkesliter denne gang.

"Jæ ønskær mæ en skikkeli sopær som mælær ballæne vekk!" [}:)]

Totto

Det er jåleri å bruke briller for syns skyld.

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Killa

Det finnes jo ca 100 midtstoppere i CCC som ville gjort en bedre jobb enn Butler om dagen, hehe....Så derfor Matt Heath: Vær så snill og vis oss at du er en av de 100, og tett igjen det DIGRE hølet der bak!!!

Per-Stian

Her e eit bilete av Heath i Coventry. Han ser ikkje ut som nokon tungvektar, så håpar snøggleik e ein av hans styrkar.

R - R

Kunne gjerne tenkt meg eit storre namn, og ikkje ein spelar som ikkje klarer aa spele fast for eit middelmaadig CCC-lag. Menmen, som med alle andre spelarar, saa skal Heath faa sjansen til aa vise om han er god nok for laget.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Promotion 2010

Sikkert en skikkelig GEM...............................................gjesp!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sten

quote:
Han ser ikkje ut som nokon tungvektar, så håpar snøggleik e ein av hans styrkar.

hvis han er 6"4', så er jo det 1.93.  kan minne om Tore Andre Flo i beinbygning, mao..

Men en defender på 1.93 - det er vel i lufta han skal gjøre mesteparten av jobben?

Sten
Sten

Per-Stian

quote:
Originally posted by Sten

quote:
Han ser ikkje ut som nokon tungvektar, så håpar snøggleik e ein av hans styrkar.

hvis han er 6"4', så er jo det 1.93.  kan minne om Tore Andre Flo i beinbygning, mao..

Men en defender på 1.93 - det er vel i lufta han skal gjøre mesteparten av jobben?
Sten

Dersom han berre e leigd inn som flypilot, kunne vi vel strengt tala klart oss me Hayden Foxe. Han e vel også høg og hengslete me luftstyrke som sitt beste våpen. Litt skuffa no...

Papi

http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~925378,00.html

Bekrefta nå ja.-----

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Karl Hot Shot

Skal Matt Heath liksom være en forsterkning? Vi har jo Hayden Foxe, riktignok litt sånn Woody-porøs i kantene, men dog.

Dennis

Stiller meg positiv!

Det skjer ofte at spillere som ikke slår helt igjennom i noen klubber, gjør det veldig godt i andre. Håper dette er tilfelle med Matt Heath!

"Thorp Arch is out of this world!"

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

ragnar

Det er jo som Wise sa: det gjenlder å få inn spillere sånn at det kan bli konkurranse pom plassene. Om Heath er bedre enn Butler gjennstår å se, men i den formen Butler er i nå, så skal det ikke så mye til nei.

Satser på at han har litt fart og da...

I følge FM, er han 194, 90 kg og ikke spesielt rask. Omtrent jevngod med Butler, bare 10 cm høyere...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

[?]   * klør meg i hodet og lurer på om dette bringer spisskompetansen " pace" ,samt "youth" inn i laget*

Jon R.
Jon R.

Dennis

Kanskje ikke, men den forstatter forhåpentligvis 'old' samt 'fat' i midtforsvaret?

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Kato

Daukjøtt fra Coventry. Aldri kjent lukta av League One så sterkt som nå. Fytti faen det er dårlig stelt med oss.

Sheridan

Ferre

Lykke til ja! Håper du motbeviser meg og mange andre...

-WE'LL BE BACK-

Tom S

Ukjent gutt og veit ikkje kva vi kan forvente, men det er viktig at det kjem nye spillere med nye impulser til Leeds nå.

Good luck!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

h.b

Liker ikke denne signingen.selv om det bare er midlertidig. Det bør hentes inn spillere som faktis duger. Ikke spillere som ikke kommer med på CCC lag. Da må det være bedre å hente inn spillere som dominerer i League one.Sultne raske og teknisk gode spillere.
Men hvem vet. Kanskje han Matt Heath gjør mine ord til skamme.Er bare redd Wise tar en Blackwell og henter inn spillere som ikke duger

26Killa

Syntes dette er en helt grei signing!
ettersom forsvaret ikke har vært noe mot godt nok! Men et nytt fjes
i forsvaret vil jeg tro det sjerper både Butler og Killa med litt konkuranse.

*Kremt* H.b *kremt* u know;P

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

h.b

Vet killa , men jeg har ikke glemt det, men har vært borte hos Lars Erik på sykehuset endel. Skal prøve å få gjort det når jeg kommer tilbake