EX-Spiller: Matt Heath

Started by SveinArve, November 09, 2006, 16:16:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Tja, som sagt så mange ganger før.. det skader nok ikke med litt konkurranse der bak.. Om denne karen har så voldsomt mye å stille opp med tviler jeg vel på, men den positive effekten som kommer ut av det tror jeg blir verdifull.. Nemlig at visse spillere MÃ... forbedre seg siden Wise alt har begynt å lete etter folk som kan sette dem på benken..

Blir spennende å se.. selv om jeg ikke er helt glad i disse lånene og her vet vi jo ikke hva vi får.. men det vet kanskje de som har sørget for å få ham hit noe om skulle jeg tro [:)]
Får i det minste håpe det [;)]

*Har jeg brukt opp nattkvota mi nå?!*

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

GeirO

Vi begynner nå å bli bli bra forspent med midtstopperreserver som Foxe og Heath.....hvem får sitte på benken?
MOT

Bites Yer Legs

bra, isåfall noe som skjer. var jo stortalent da lcster rykket ned sist. selv om det å begynner å bli noen år siden. har troen på dette lånet, men da må han få spille å..

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Papi

Første som slår meg er: Matt Heath? Kven er det?? Så leser eg at det er ein reserve på Coventry.... hmm....

Men så slår realisten inn, Leeds ligger på nest sisteplass, men eit elendig forsvar, og Coventry ligg nokre poeng frå playoff plassen. Då må vel ein reserve på Coventry hevde seg i Leeds pr i dag??

Så eg skal la gutten få prøve seg før eg dømmer situasjonen og personen meir...

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ove

Jeg synes dette er kjempebra. Gregan og Hulse er ute, da trenger vi nye inn raskt. Siden Foxe ikke har fått prøve seg noe særlig så er vel ikke han i fremtidsplanene heller?

Dette er verdt et forsøk. Kanskje er det bare et miljøskifte denne karen trenger?

26Killa

quote:
Originally posted by h.b

Vet killa , men jeg har ikke glemt det, men har vært borte hos Lars Erik på sykehuset endel. Skal prøve å få gjort det når jeg kommer tilbake

2 late[:D]
men gjør ikke noe. thanks anyway[:)]

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Leeeeeeeeeeeeds

Ser ut som om Wisey skal hente Matt til Leeds på permanent basis.
Men han sier at det ikke er mye penger å bruke.
Forundrer meg litt,når Bates sa under pressekonferansen med enn nye manageren;" He will get the money he needs to get the team back where we deserve to bee"?????
Er dette hvor vi fortjener å være.
Bates : SHOW ME THE MONEY
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=438669&CPID=10&clid=2&lid=1492&title=Wise+coy+on+plans

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

gelderdend

skremmende! dette ser faktisk ut til å være tilfelle. Matt heath har vel ikke akkurat storspilt i Leeds drakta, men i likhet med Douglas ifjor velger altså klubben å hente på tross av at spiller ikke på noen måte har innfridd i låneperioden. vi er mildt sagt f**ked!

jarle

Taktisk spill...

se hva Chelski må betale hver gang de er ute etter en spiller... Selvsagt er det smart å spille fattig...
Og husk hva Leeds betalte for sine spillere under DOL...

Dette er smart...Vi har nok noen dollar på si!!!

Jeg bor i Monaco og kjenner banksjefen i banken der Bates har kronene sine... STOR LEEDS konto der sier han!!!

Leeeeeeeeeeeeds

Leeds hoping to go with Flo
Exclusive
Richard Sutcliffe

DENNIS WISE hopes to bolster Leeds United's survival push by signing former Chelsea team-mate Tore Andre Flo.
The United manager, who will today secure Robbie Elliott and Matt Heath on permanent deals to keep them at Elland Road until the summer, has targeted the
6ft 4ins former Norwegian international and the Yorkshire Post understands talks have already taken place.
Flo, 33, a free agent after playing in Italy, would lend much-needed physical presence to an attack that is without the injured Richard Cresswell.
No one at Elland Road would comment last night but it is understood Flo is yet to make a decision about where he wants to continue his career.
If the former Chelsea striker does move to Leeds, he will become Wise's third capture of the current window.
Coventry defender Heath, who has been on loan with United since October, will today sign a deal to keep him at Elland Road until the end of the season.
Similarly, Elliott, who made his debut in yesterday's 2-1 win over Coventry after initially moving from Sunderland on loan, will commit his short-term future to Leeds.
Since taking charge, Wise has refused to comment on any transfer speculation and continued that yesterday when asked about the future of David Healy.
The Northern Ireland international, who netted the first goal for Leeds against the Sky Blues, has been linked with a move to the Premiership but Wise said: "There isn't too much money to spend, and I think whatever happens will happen and will be right for this club. It will get this club out of the position in which it is in at the present moment.
"I can't go into any details about what might happen."
A low shot from Healy put Leeds ahead at Elland Road yesterday but Adam Virgo handed Coventry a scarcely-deserved equaliser on the stroke of half-time. Leeds responded and Jonathon Douglas scuffed home a close-range shot.
It was a first win in eight games for Leeds, who had picked up just two points from a possible 21.

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Oggy

Hvis Heat skal tilbake, saa er nok sannsynligheten stor for at killa virkelig drar.
Oggy

pale

quote:
Hvis Heat skal tilbake, saa er nok sannsynligheten stor for at killa virkelig drar.

Spot on, Oggy.
Ikke gode nyheter dette.
Skjønner egentlig ikke hvorfor Gregan og Butler blir tuppa ut til fordel for Heath.
Se hvordan Oldham gjør det om dagen, knuste Forest uten å slippe inn mål.

Kato

Sheridan blir genierklært i Oldham. Måtte han ta over Leeds, helst før vi havner i historiebøkene.

Leeeeeeeeeeeeds

Slapp av folkens. Dette går BRA!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Papi

Desverre ser det slik ut nå at Killahs dager i dei kvite trøya er talte. Heath vs. Killer er som natt og dag. Heath fyller ikkje eine skoen til Matthew ein gong...

Etter kva eg såg i forrige kamp er Marquez (rett skrevet?)nærmare startelleveren enn Heath. Heath er til nøden ein brukbar backup, ikkje noko meir vertfall

Positivt og se Sullivan spille godt mot Coventry. Fleire kvalifiserte redninger, kanskje han hadde godt av tur ned i divisjonane og så komme tilbake.?

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Kickthemdown

quote:
Originally posted by jarle

Taktisk spill...

se hva Chelski må betale hver gang de er ute etter en spiller... Selvsagt er det smart å spille fattig...
Og husk hva Leeds betalte for sine spillere under DOL...

Dette er smart...Vi har nok noen dollar på si!!!

Jeg bor i Monaco og kjenner banksjefen i banken der Bates har kronene sine... STOR LEEDS konto der sier han!!!

[:D][:D] Denne var morro [:p]

mvh

Killa

Leeeeeeeeeeeeds

stefan

Litt  stabilitet er bra. Det er andre grunner enn det slappe spillet på banen som gjorde at Butler og Gregan måtte bort fra klubben..

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

ragnar

Håper Marques gjorde en såpass god figur sist kamp at Heath nå kommer tilbake som backup.

Men det ser ut som om Wise ikke kommer til å få mye penger. Og at Killa blir solgt. Så pengene som Wise evt skal bruke, må komme fra salget av Killa.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Leeeeeeeeeeeeds

Champions of CCC 06/07*
Du gir deg ikke !! Bra det. stå på!

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Leedsulf

Personlig håpet jeg at vi hadde sett det siste av Heath i Leedsdrakt, men jeg ante det kunne bli en forlengelse av lånet/kjøp av denne reservelagsspilleren i Coventry.

Jeg hadde heller sett at vi hadde prøvd oss på Ugo da. Han har da hvertfall bevist noe i løpet av perioden han han vært her.

ragnar

Får si det som Pondus: det er ikke over før den feite damen synger. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Jeg har tidligere skjelt ut Heath etter noter, men ser tross alt at han har hatt en viss vekst i Leeds trøya. Kanskje det er et potensiale der til en habil CCC stopper. En annen fordel ved å signe Heath at vi nå får litt kontinuitet i backrekka vår. Tiden under Wise har vært en evig omrokkering av de bakre tropper etter at han valgte å sparke Butler & Gregan ut døra. Særlig verre enn den overvurderte Ekkiåg, er han uansett ikke. [B)]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Litt skuffa når vi signa Heath, han har ikkje imponert meg den tida han har vert med oss.
Men, som Jon seier det kan gi ein etterlengta kontinuitet i forsvaret.

Men, etter kampen mot Coventry gjorde både Marquis og Foxe ein såpass god jobb at eg ser ingen grunn til at Heath skal komme inn igjen med det første (Killa anser eg som solgt, dessverre).

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

B-m

Saken med Heath er at han var et rimelig stort stoppertalent, men skader har ødelagt mye for ham. 25 er ingen alder(bare 2 år eldre enn vårt evige talent killa), så regner med at han bare blir bedre med tiden(i motsetning til Butler etc..).
Som Jon R sier....kontinuitet i backrekka.

Håper btw vi minst har 2 millioner å bruke. Det burde vi ha.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Dennis

Syns det er skuffende at Matt Heath er en av de signeringene vi skal gjøre i januar. Ikke fordi det er nettopp Heath, han hadde sikkert vært en fin back-up, men fordi Matt Heath er mannen som skal fylle plassen til Kilgallon. [:(]

Skal ikke skryte opp Killa altfor mye, han har ikke hatt noen god sesong, men Killa er vår egen. Det blir som å selge ambisjoner og identitet, mot en spiller som ikke er god nok for et lag vi gjerne ser oss langt foran på tabellen. Det henger ikke på greip! [}:)]

Joda, kontinuitet er vel og bra, men det nytter ikke med det, om det ikke er med kvalitet. Det kan jo selvsagt hende Heath vil spille seg opp, men jeg tror Kilgallon ville gjort en mye, mye bedre jobb!

Verst av alt, dette beviser enda en gang at Bates ikke ønsker å bruke en eneste penny på klubben i vinter! Som forventet, men likevel er jeg skuffa! [xx(]

- Dennis
Marching on together!

SirOlsen

Hmm, noe må ledelsen i Leeds se i Heath som jeg ikke har fått sett enda i hans tid her i Leeds i allefall...

Nå er vel handelen i boks om jeg forstår dere riktig her, så da er det vel ikke stort annet å gjøre enn å smøre meg med tålmodighet og håpe jeg får se noe jeg har savnet å se fra det holdet. Men han har ikke vist meg noe spes som underbygger at jeg skulle ha noe mere å håpe fra den kanten..

Kom igjen Heath, vis meg hva du kan!
-SirOlsen-

Jon R

Vi tar den en gang til, denne gangen som en mer systematisk oversikt. [8D]

Aktuelt dilemma: Selge våre beste spillere "for å styrke laget i andre ledd"?

Argument 1) Vi selger ikke gode spillere fordi de har underprestert i en off-season som denne. Når så mange spillere underpresterer samtidig, er det en "systemfeil", og det er det vi har ansatt en ny manager for å rette opp!

Argument 2) Det er ingen garanti for at nye spillere vil prestere bedre enn de vi har fra før. Systemfeilen vil med stor sannnsynlighet ramme nye spillere også. Vinninga går fort opp i spinninga. [xx(]

Løsningen: Med Heath og Elliot på plass bør det holde å signe en typisk target man ( spiller Big-Dunc fotball fortsatt? Sheringham is still going strong) på lån, i Cresswells skadefravær. (Kandol bør m.a.o jogge strake veien tilbake til Barnet  [}:)]).

Regnskapet: Vi bruker vi null i transferpenger (penger spart er penger tjent, som Onkel Skrue ville sagt det) og vi kan beholde våre beste spillere! Plassen i CCC bør uansett berges med grei margin, forutsatt at Wise har et minimum av snøring på fotball.

The chairmans view: Ken Bates får både i pose og sekk, og da må jo alle være såre fornøyd. [:0]

Jon R.
Jon R.

GeirO

To positive ting oppi denne tilsynelatende håpløse handelen:
- Kun kontrakt ut sesongen, dvs vi tilter han ut til våren hvis han ikke spiller bedre.
- Han er ung.
MOT

sindre12

Heath har signert kontrakt til End of the season![;)]
Beckford 4 England!