EX-Spiller: Matt Heath

Started by SveinArve, November 09, 2006, 16:16:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

Heath har absolutt tatt seg opp siden de første kampene, men han og Lubo har problemer med å sette off-side-fella! De er jo nær sagt konger på hodet begge to og Heath vinner latterlig mange cornere også foran motstanderens mål. Der er han livsfarlig!

- Dennis
Marching on together!

Per-Stian

Har ikkje sett mykje prov på denne snøggleiken Wise snakkar om. Har eit par miserable tabbar friskt i minnet der han først lurar seg sjølv og deretter blir fråløpt av motstandarens spiss. Men KONGE på hovudet og eit farleg angrepsvåpen er han!

flynn

Den beste delen av beskrivelsen må vel være at han er "old-fashioned". God gammeldags engelsk midtstoppertype, som vet å ta for seg inne i begge 16-meter felt, men som er sørgelig mangelfull ellers. I topspann med en raskere og helst mer spillende type (som skulle vært en frisk og rask Kilgallon, men som nå helst er Rui av de vi rår over p.t.) kan han nok være aktuell for en sesong til, uansett divisjon. Sammenlignet med Hayden Foxe er han dog et funn!

flynn

Per-Stian

United have two players named in the Coca-Cola Championship team of the week. Goalscorer Matt Heath and defender Micky Gray are both named in this week's team of the week, following the 1-0 win against Burnley on Saturday.

Micky's loan spell from Blackburn is due to expire after Saturday's game at Southampton, but can be extended should all parties agree.

Former United midfielder Danny Pugh is also named in the team after playing a key role in Preston's win at Coventry City.

Team of the week: Colgan (Barnsley), Alexander (Preston), Turner (Hull), Heath (Leeds), Gray (Leeds), Sedgwick (Preston), Williams (Ipswich), Whitehead (Sunderland), Pugh (Preston), Bothroyrd (Wolves), Nardiello (Barnsley).

Sheridan

Heath var meget god mot Burnley.
Og nei.....da er jeg ikke blendet av scoringen ;-)

Papi

Er lettare imponert over Heath den siste tiden. Ikkje mange goalane før han er nummer to på toppscorer lista til klubben. Ok! Dette var å ta litt i, men faktum er det er ei stund sidan me hadde ein midtstoggar som er kapabel til å scora mål.

Gutten gjer fortsatt tabber, ok, men "ser" ein på resultata dei siste mnd, slipper Leeds inn mye mindre mål enn før, og det må jo bety noko. Rangerer Heath som den beste stoggaren i klubben pr dags dato.
Så om han blir tilbudd ny kontrakt, skal ikkje eg seie noko om det.

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

RoarG

Det var da fælt til Heath-dyrkelse her på forumet, da! I høstes og i vinter var jo mannen nærmest idiotforklart av mange, og nå vil man at han skal få ny kontrakt. Hva er det neste? Kjærlighetserkæringer til onkel Ken?[:D]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Papi

quote:
Originally posted by RoarG

Det var da fælt til Heath-dyrkelse her på forumet, da! I høstes og i vinter var jo mannen nærmest idiotforklart av mange, og nå vil man at han skal få ny kontrakt. Hva er det neste? Kjærlighetserkæringer til onkel Ken?[:D]

Change is the constant that cannot be changed.

Eg geniforklarer ikkje Heath på nokon måte, bare konstanterer at han er den beste stoggaren pr dags dato. Og dei beste spelarane må ein behalde

I`d rather walk alone
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Jon R

Så det var dette Wise mente med "youth and pace". [;)]

Heath er en meget sterk duellespiller og et farlig angrepsvåpen for oss. Ingen tvil om at han har vokst i Leeds trøya. Honnør til både managmentet og spilleren selv for det. At han er mye kvikkere enn de stopperne vi hadde før Heath kom til klubben, er naturligvis ren bullshit. Kilgallon og Rui hadde fått han til å sett ut som en skillpadde på en 100 m, og selv Butler skulle vel klart å holde nogenlunde følge med 10 år yngre Heath. [8)]

Jon R.
Jon R.

Le Jardin

Kritikk eller ikke av Heath, men når hadde vi sist en midtstopper som scoret (minst)tre mål i samme sesong? Dagens lille quiz....

Terje, som håper på Birminghamseier i dag, av to grunner...
"Victory is in our sights"

Runar

Duberry....i NEDRYKK sesongen i PL....hmmm skal vi se mot Leicester, Wolves og Fulham....

Kanskje ingen fordel med midtstoppere som scorer 3 mål i løpet av sesongen.....

Jon R

Ikke første gang en stopper bryter "tre måls regelen", i nær fortid. Clarke Carlisle puttet minst 4 mål i 04-05 og Paul Butler scorte vel tre mål for oss i forrige sesong? [:)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Jon R

Ikke første gang en stopper bryter "tre måls regelen", i nær fortid.

...og så jeg da som stort sett bare hadde hørt om "treskrittsregelen" fra før. Og da fortrinnsvis med Rune Rudberg i en av hovedrollene... [8)]

I can hear the turning of the key
I've been deceived by the clown inside of me
I thought that he was rightous but he's vain
Oh, something's a-tellin' me I wear the ball and chain

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Runar

quote:

Ikke første gang en stopper bryter "tre måls regelen", i nær fortid. Clarke Carlisle puttet minst 4 mål i 04-05 og Paul Butler scorte vel tre mål for oss i forrige sesong? [:)]

Jon R.

Butler hadde bare to forrige sesong tror jeg....CC det må jeg eventuelt google...

Erik_

Jeg tror ikke det er vits i å kjekle denne gangen, Runar.

Trist men sant. [:)]

At Heath er den beste "stoggaren" i klubben derimot. Vel... can't say I agree.

berlin

Paul Butler nettet 4 ganger på 99 kamper for Leeds.
Clark Carlise nettet 4 ganger på 35 kamper for Leeds.
Matthew Heat har nettet 3 ganger på 25 kamper for Leeds, sålangt.

Jon R

quote:
Originally posted by Runar

quote:

Jon R.

Butler hadde bare to forrige sesong tror jeg....CC det må jeg eventuelt google...

Clarke :http://www.leedsfans.org.uk/leeds/history/90.html [:)]

Butler: http://www.leedsfans.org.uk/leeds/history/91.html [:0]

Jon R.
Jon R.

Tom S

Det tyder på at Heath blir med oss ned i L1.
Eg var ikkje av dei som var veldig imponert over Heath, men han spilte seg opp på slutten av sesongen og kan bli ein viktig mann i 3.divisjon.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=473651&CPID=11&clid=2&lid=2&title=Heath:+I+want+to+stay

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sydhagen

gode nyheter!  heath kommer til å ruve i den kommende sesongen!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Budda

Gode nyheter. Kan bli god i League One (tredje divisjon høres så trist ut)hvis han får en rask stopper ved siden av
Endre

h.b

Er redd at han ikke er god nok selv for dette nivået. De beste i League one er stort sett bedre enn de dårligste i CCC.
Nå bør Leeds bygge for fremtiden og ikke satse på utrangerte okser uten tempo som tihører en gufs fra fortiden

Dere får ha meg unnskyldt for nok et innlegg

berlin

quote:
Originally posted by h.b

Er redd at han ikke er god nok selv for dette nivået. De beste i League one er stort sett bedre enn de dårligste i CCC.
Nå bør Leeds bygge for fremtiden og ikke satse på utrangerte okser uten tempo som tihører en gufs fra fortiden

Matt Heath er vel ikke så gammel, men åkke som, han er ingen
god fotballspiller. Duger nok i L1, for jeg uenig i at de beste i L1 er bedre enn de dårligste i CCC. Southend, Barnsley og Colchester rykket opp i fjor. Med unntak av Colchester gjorde strevde Southend og Barnsley med nivået i CCC.

leeds-4-eva

Good greeth! For en horribel spiller. Ikke rart han ønsker å bli med. Det må da være mulig å spa opp en bedre spiller, selv i L1.

Lars E

Ja herregud. Få'n vekk. Vilke ha en ny Crainey ass.

Forever Leeds

Forever Leeds

chief

Han er vel ikke akkurat en spiller for fremtiden,men har endel rutine.
Som en "squad player" er han vel grei nok å ha med videre.

Men når det er sagt. For en klubb som har ambisjoner om å spille i Pr.L. er ikke Heath mannen å satse på.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

h.b

Vi må rett og slett finne en ny Woodgate eller en yngre Ronny Johnsen. Er det penger å bruke så hent en rask spillende midtstopper.
I dagens fotball så er fart og spilleforståelse alfa og omega. Dette mangler Heath

fmtj

quote:
Originally posted by h.b

Vi må rett og slett finne en ny Woodgate eller en yngre Ronny Johnsen. Er det penger å bruke så hent en rask spillende midtstopper.
I dagens fotball så er fart og spilleforståelse alfa og omega. Dette mangler Heath

Vi er en L1 klubb-konkurs-med karantene! Hva kan vi forvente? Tror dette er hva vi får rett og slett!
Yeboahs vitne

HåvardK

Tidene har forandret seg ganske raskt. Nå sitter vi og jubler for at sist sesongs desiderte hakkekylling kanskje skriver under ny kontrakt.

Jon R

Skal vi henge med fra sesongstart, må vi ha en viss kontinuitet fra forrige sesong. Ikke minst i forsvarsrekka. Heath viste seg etterhvert som en habil stopper av den gamle gode engelske typen. Dessuten er han et viktig offensivt våpen for oss på dødballer. Jeg håper at både Heath og marques signer nye kontrakter for Leeds United. De nye Woodgatene og Ferdinandene får heller komme litt på sikt. [:p]

Jon R.
Jon R.

flynn

Enig med Jon, jo flere vi beholder av de som spilte i fjor jo bedre (med unntak av Foxe ...) Det laget vi hadde mot slutten av sesongen burde vært godt nok til å redde plassen i CCC, og bør dermed være gode nok til øvre halvdel av L1. Så får vi supplere med noen som løfter oss et hakk videre når mulighetene åpner seg.
Heath tror jeg passer utmerket i denne divisjonen, han er en tøffing, og kommer til sin rett foran begge mål.

flynn