Skrevet av Emne: Leeds vs Colchester  (Lest 19154 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds vs Colchester
« Svar #150 på: November 12, 2006, 00:25:34 »
quote:
Originally posted by Lids

opp en plass

21 Hull 17 4 4 9 14 21 -7 16
22 Leeds United 17 5 1 11 19 33 -14 16
23 Barnsley 17 4 3 10 22 34 -12 15
24 Southend 17 2 5 10 15 31 -16 11




Jojo, men det er 10-poengsavstanden til playoff som er det vesentlige [:)]

...tenker jeg fortsatt i optimistiske øyeblikk.
Men realistisk sett er det ingen vits å narre seg selv med slikt før vi har tre seire på rappen, eller to seire/en uavgjort er også godkjent [:)]

Asbjørn, som forsløpig ikke tenker nedrykk




The trail is dusty.............................The evenin' dusk was rollin'..................Trails of troubles
The road it might be rough...............I was walkin' down the track..................Roads of battles
but the good road is a-waitin'..........There was a one-way wind a-blowin'..........Paths of victory
And boys it aint far off.....................And it was blowin' at my back..................... We shall walk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sleivind

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #151 på: November 12, 2006, 00:28:29 »
quote:
Originally posted by erik-oslo

6 måneder igjen av sesongen...




19 kamper igjen...




10 poeng opp til play-off plass...



19 kamper? 46-17=29, det vil altså si at det er 29 kamper igjen, og ikke 19 [:)]

KeyserSoze

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #152 på: November 12, 2006, 00:29:23 »
quote:
Originally posted by erik-oslo

6 måneder igjen av sesongen...
19 kamper igjen...
10 poeng opp til play-off plass...



29 kamper...:)
 

Mats-

  • Gjest
Re: Leeds vs Colchester
« Svar #153 på: November 12, 2006, 01:00:34 »
Jeg elsker denne klubben uansett hva! Fikk i dag logoen gravert i meg. Har fulgt med den siden jeg var seks, mye oppturer de første åra mine, de siste åra har vært forferdelige. Men det er bare en klubb i mitt hjerte.

Gratulere med seieren i dag folkens! *Hopper høyt til værs, jubler og skriker....datt på stolen...skriker høyere*

Leeds United forever!

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

SirOlsen

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #154 på: November 12, 2006, 01:19:49 »
Gratulerer alle sammen med en flott seier idag!

En liten seier ville smakt mere enn godt nok, men når vi presterer å vinne 3-0 blir det ekstra moro! Dette fortjente vi nå synes jeg :)

Riktignok er ikke dette nok til å hvile på noen laurbær, da det fortsatt var en del svakheter å øyne. Men vi holdt utrolig nok tett bakover, og jeg synes jeg merka godt at ting ar betydelig mye bedre der bak nå som Butler ikke var der. Ellers var Derry et veldig positivt syn idag. Og Blake.. ja, se bare den straffen han satte.. [:D] .. Ellers kjente jeg ståpelsen melde seg da Cresswell banket inn målet sitt!..  nei dette var en opptur vi hadde godt av nå karer! Sånnt liker vi [:)]

Forhåpentligvis er Wise på rett vei i arbeidet sitt med laget nå [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sander

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #155 på: November 12, 2006, 01:51:46 »
Tørte ikke høre på radio`n i dag. Gått dritt hver gang, så blei tippekamp i stede.. Overtro? Kanskje jeg ska fortsette med det? Sist jeg så på tippekamp tapte vi 0-4 så veit ikke jeg..
 

Peter7

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #156 på: November 12, 2006, 02:41:39 »
Stack gjør ingen feil i dag, og jeg synes også forsvaret virket mye sikrere - noe som er litt merkelig:

- Foxe er i uvant posisjon som høyreback i stedet for Kelly, og klarer seg greit
- Heath spiller sin første kamp for Leeds, i Butlers posisjon, og spiller bedre enn Butler
- De gjenværende, Kilgallon og Crainey spiller ok, ingen av dem har jo imponert hittil i år

Midtbanen og spissene jobber og sliter, Derry er mer sitt gamle jeg (ett gult etter en dirty tackling og er heldig som slipper et gult til senere da dommeren gir fordel av ballen).

Blake viser fram de kreative genene som hittil i Leeds-karrieren hans ikke har vært særlig fremtredende - men som vi visste han hadde ut fra prestasjonene på samme nivå i tidligere klubber.

Cresswell er fortsatt rusten, men får ihvertfall et mål idag og er på gang. Horsfield er anonym, og ubehjelpelig de gangene han får ballen - tror til og med Butler hadde gjort en bedre jobb som tanksenter.


***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

GeirO

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #157 på: November 12, 2006, 02:46:48 »
Så enig i at Horsefield er crap. Få han bort.
MOT

peacock

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #158 på: November 12, 2006, 02:59:57 »
Yes! Hva i huleste skal vi med Horsfield? Healy, Blake, Moore, Cresswell, Beckford. Need I say more?

SirOlsen

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #159 på: November 12, 2006, 03:12:40 »
Er utrolig moro å se at spissene våre får vist seg litt idag.. Cresswell var vel tidvis anonym, men hadde en flott scooring!.. Det var hva jeg liker å kalle en ståpelsscooring! [:)]

Blake var kveldens absolutte fornøyele å se der oppe idag.. riktignok hdde han vel mere en offensiv midtbane funksjon, men han var stadig der fremme og på hugget. Og to mål skal man IKKE være misfornøyd med! Hadde nesten håpet litt at han kulle få inn itt terdje for gledens skyld, men lufta gikk litt ut av oss som vanlig i 2.omgang. Men også det syntes jeg var bedre i denne kampen, så det er tydelig at det har vært trent en del kondis ja! [;)]

Horsefield bidro vel med omtrent ingenting ut ifra hva jeg så.. ble veldig anonym.. peronlig skulle jeg aller helst ha sett at Beckford erstattet ham istedenfor Moore, men selv om Moore ikke fikk gjort så veldig mye ut av eg, jobbet han da jevnt og trutt idag. Becford kom jo inn etter 91 minutt, og dommeren blåste av like etterpå, så han fikk ikke vist stort.. var vel kun første berøring etter han ble satt på, men etter det fikk han vel ikke noen.. er veldig spent på hva Beckford kan greie gjøre ut av seg med litt mere innspill på banen fremover [:)]

Ellers var jo banens soleklare beste idag Derry.. Endelig slapp jeg sitte med hjertet i halsen hver gang det ble spilt en crosspasning som ble brutt (da tenker jeg først og fremst på Butler som aldri greide rydde opp..), s¨å var Derry der svært ofte og ryddet opp! Jeg likte tendensene vi så idag veldig godt og det tyder på at vi er på rett vei.. Litt mere kondisjon og det kan faktik begynne å bli veldig bra dette her [:)]

Vi skaper flere gode sjangser, og det er vel uheldig egentlig at Blake ikke scooret flere mål enn han gjorde.. han hadde et par gode i begynnelen som han ikke fikk uttelling for.. men her har vi i det minste sjangser!..
Det er veldig godt å se!

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: November 12, 2006, 03:13:15 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Tom S

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #160 på: November 12, 2006, 03:14:25 »
Herlig med tre poeng og null baklengs, håper gutta klarer å bygge på dette.

Vi skal glede oss over seiren, men er skuffa over prestasjonene spesielt i andre omgang. Virker som gjengen er mektig slitne etter ca. 60 minutt. Vert mykje feilpasninger på tvers som gav colchester fleire farlige muligheter.

Blake og Derry var spesielt gode idag. Blake er etter mi meining den beste fotballspilleren i Leeds United, han imponerer med teknikk, presisjon, blikk og innsats.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Thomas

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #161 på: November 12, 2006, 05:09:01 »
quote:
Originally posted by KeyserSoze

quote:
Originally posted by erik-oslo

6 måneder igjen av sesongen...
19 kamper igjen...
10 poeng opp til play-off plass...



29 kamper...:)



Tar jeg ikke totalt feil så tror jeg Leeds sin rekord på antall kamper på rad uten tap er nettopp 29 kamper. Hadde jo vært fint å klare 30?


DON REVIE

Ferre

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #162 på: November 12, 2006, 06:02:11 »
Noen som har link til høydepunkter fra matchen?

-WE'LL BE BACK-

Fripp

  • Gjest
Re: Leeds vs Colchester
« Svar #163 på: November 12, 2006, 06:40:56 »
Alltid hatt sansen for Blake. Gøy å se at han presterer i dag. Liker Innstillingen til gutta i dag!

SirOlsen

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #164 på: November 12, 2006, 07:16:50 »
Ja, er kjempemoro å se at Blake får spilletid og at ting løsner for ham.. jeg og har alltid hatt sansen for ham, men han har jo ikke akkurat blitt overøvst med spilletid heller den siste tiden..

Idag kunne vi virkelig se tendenser av gode gamle "Likely lads of Leeds United" igjen [:)] .. spennende tider vi er i nå gitt [:)] Kan vi greie å holde på denne gode trenden nå?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #165 på: November 13, 2006, 01:22:33 »
Video eg tok opp av Blake sitt straffemål. Ser at lyden heng litt.

http://youtube.com/watch?v=3jk3f31yfF4

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Budda

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #166 på: November 13, 2006, 15:23:02 »
Er det noen som har høydepunkter? Kunne tenkt meg å sett målene...
Endre

R - R

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #167 på: November 14, 2006, 00:59:32 »
quote:
Originally posted by Ferre

Neste hjemmekamp blir det over 20 000!

-WE'LL BE BACK-



Tjah, kanskje det, sjolv om eg tvilar paa at talet passerar 20000. To sigerar paa rappen paa Elland Road. Southampton er jo ein 'forholdsvis' stor klubb, om enn ikkje prestasjonane har vore saa store paa bana i aar. Eg trur i alle fall paa meir publikum enn d var mot Colchester, kanskje om lag 19000?

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Gratulerer alle sammen med en flott seier idag!

En liten seier ville smakt mere enn godt nok, men når vi presterer å vinne 3-0 blir det ekstra moro! Dette fortjente vi nå synes jeg :)

Riktignok er ikke dette nok til å hvile på noen laurbær, da det fortsatt var en del svakheter å øyne. Men vi holdt utrolig nok tett bakover, og jeg synes jeg merka godt at ting ar betydelig mye bedre der bak nå som Butler ikke var der. Ellers var Derry et veldig positivt syn idag. Og Blake.. ja, se bare den straffen han satte.. [:D] .. Ellers kjente jeg ståpelsen melde seg da Cresswell banket inn målet sitt!..  nei dette var en opptur vi hadde godt av nå karer! Sånnt liker vi [:)]

Forhåpentligvis er Wise på rett vei i arbeidet sitt med laget nå [:)]

MARCHING ON TOGETHER!



Blake viser det mange har sett prov paa, men som han ikkje har faatt til paa eit lag utan sjolvtillit. Forste kampen eg saag her borte var reservelagskamp. Kampens store spelar - Blake. Hadde ein heilt anna teknikk og driv over seg enn resten. Elles har ein sett glimt av det naar han har kome innpaa bana, men er begrensa kor mykje ein faar gjort paa nokre minutt mot slutten av kampen, som oftast naar laget allereie ligg under med to tre maal. Blake kan vere den kreative spelaren Leeds verkeleg har mangla. Og straffemaalet var jo herleg[:D] Er jo nodt til aa virke positivt aa sja Blake rundlure keeperen paa den maaten...

quote:
Originally posted by Peter7

Stack gjør ingen feil i dag, og jeg synes også forsvaret virket mye sikrere - noe som er litt merkelig:

- Foxe er i uvant posisjon som høyreback i stedet for Kelly, og klarer seg greit
- Heath spiller sin første kamp for Leeds, i Butlers posisjon, og spiller bedre enn Butler
- De gjenværende, Kilgallon og Crainey spiller ok, ingen av dem har jo imponert hittil i år

Midtbanen og spissene jobber og sliter, Derry er mer sitt gamle jeg (ett gult etter en dirty tackling og er heldig som slipper et gult til senere da dommeren gir fordel av ballen).

Blake viser fram de kreative genene som hittil i Leeds-karrieren hans ikke har vært særlig fremtredende - men som vi visste han hadde ut fra prestasjonene på samme nivå i tidligere klubber.

Cresswell er fortsatt rusten, men får ihvertfall et mål idag og er på gang. Horsfield er anonym, og ubehjelpelig de gangene han får ballen - tror til og med Butler hadde gjort en bedre jobb som tanksenter.


***
Foxe 4 Australia!



Forsvaret var greit i dag ja. Crainey var den beste av dei, fortener skryter for spelet sitt paa laurdag. Elles var d tydeleg at Foxe ikkje er hogreback. Hadde Crainey-syndromet, og pressa ikkje ballforar. Elles virka d som d var daarleg kommunikasjon mellom Foxe og midtbana, som til tider ikkje pressa venstrekanten deira. Killa gjorde ingen store blunderar, og Heath kom fint fraa det.

Midtbana jobbar, men dabbar litt av mot slutten. Derry er paa veg tilbake, men ikkje heilt seg sjolv. Til og med Lewis virkar litt toffare enn for. Paa topp virka Horse ganske borte vekk. Fekk veldig lite til, og ser helst at Healy kjem inn der. Cressy er fortsatt rusten, men eg har lyst aa sjaa han spele seg i form, for Cressy i form trur eg vil vere ein stor ressurs for klubben. Og endeleg fekk han sitt forste maal for sesongen, som garantert vil hjelpe stort for han. Moore kjem inn og gir som vanleg alt. Likar den fyren. Har hatt vanskelege tider i klubben, og blitt rakka ned paa av fansen. Men fytti h*****e som den mannen gir alt for klubben. Spring og spring, og kjempar for ein kvar ball. Har fart i kroppen, og er ikkje redd for aa kaste seg inn.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: November 14, 2006, 01:01:09 av R - R »
- Rune

flynn

Re: Leeds vs Colchester
« Svar #168 på: November 14, 2006, 15:53:30 »
Fyldige høydepunkter på LUTV for oss abonnenter...
Forøvrig var det flotte mål v lagde, selv om straffen aldri skulle vørt idømt

flynn
« Siste redigering: November 14, 2006, 15:54:12 av flynn »