LEGENDE: Peter Lorimer

Started by chief, November 14, 2006, 19:42:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

fjellhaugen

Ja her kunne jeg også tenkt meg en forklaring.

At seasonticket holders har ytret misnøye med at "de andre" får halv pris er forsåvidt forståelig.

Om det er sånn at "working class heros" ikke er gode nok for Leeds, og dette kommer fra Peter skal jeg huske på å nevne hva jeg mener om slike uttalelser når jeg drikker min siste pint i sweet street.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Rudi G.

Forklaring? Tror dere plutselig på alt dere leser nå?

Har verken sett eller hørt om dette utsagnet andre steder en her...

Jeg synes Peter Lorimer, LEGENDE, fortjener større respekt en at man bare skal sluke det som kommer.

Jeg synes heller dere skal forklare hvorfor dere eventuelt tror på dette!

Woody

Quote from: Leedsfan on February 15, 2012, 20:39:40
The Scratching Shed
QuoteJust heard one of Peter Lorimer's remarks from the Leeds United On The Road Event.

He said that the reason Leeds United don't reduce ticket prices to attract a bigger crowd and improve the atmosphere is because they've tried it before and season ticket holders complained about the lower class of supporter it brought in.

So apparently, we now have a class system at Elland Road. Words fail me.

Ille å trist om dette sagt
ille å trist om ein direktør i Leeds United har sagt det
Virkeleg ille å trist om PETER LORIMER har sagt det :( :(
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

http://www.express.co.uk/posts/view/302394/Leeds-boss-warns-Rangers-fans-greedy-players-will-look-after-themselves

QuoteLEEDS UNITED director Peter Lorimer has told Rangers fans it's up to them to pull together and save their club - because greedy players can't be trusted to pitch in and help.

The Elland Road outfit were plunged into administration back in 2007 and relegated down the divisions following a battle with the tax man over debts.

They were ultimately saved by a buy-out led by controversial chairman Ken Bates, but still needed their supporters to rally round and help when liquidation looked like a real possibility.

Lorimer feels for Rangers fans and believes they must adopt the same siege mentality that developed among the Yorkshire outfit's followers back then.

However, he admits Leeds' millionaire stars did absolutely nothing to help the club get out of trouble and fears Rangers' high-earning stars will be the same.

He said: "The fans suffer and that's sad, but the one group of people who don't suffer is the top players.They won't take pay cuts. They will want to walk away from their current contracts if the club can't match their salaries.

"It might be different up there, but we got no help whatsoever from our players when we hit trouble.We had players on massive money, who were wealthy lads.

"They will probably ask why they should have been asked to help, but there was no question of them writing off money they might have been owed.They still wanted their dues from Leeds and this is a problem Rangers are likely to have.

"It is not the worst thing in the world for these guys because it could see them walk away for nothingSomeone might arrive at Rangers with oodles of money and take over, but the fans have really just got to accept the position they are in and pull together.

"Our fans were wonderful at the time and have been since.It was a siege mentality that developed at Leeds.We got 10 points deducted when we went into administration and then got hit with a further 15-point penalty the following season.

"This is when you find out about your fans and their loyalty.We aren't back where we want to be yet, but we are making steady progress.This was never going to be a quick job and it takes a hell of a lot of work to get things back into line."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

MrK

Jeg skal til Peter på lørdag, and frankly I don't care. Føler at alle skal pisses på for tiden, men for meg er Peter hellig, a Living LEGEND!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

h.b

Quote from: MrK on February 16, 2012, 13:50:01
Jeg skal til Peter på lørdag, and frankly I don't care. Føler at alle skal pisses på for tiden, men for meg er Peter hellig, a Living LEGEND!
Peter er absoutt ikke hellig. Har han driti på draget bør han unnskylde seg

Jon R

Quote from: Rudi G. on February 16, 2012, 09:02:56
Forklaring? Tror dere plutselig på alt dere leser nå?

Har verken sett eller hørt om dette utsagnet andre steder en her...

Jeg synes Peter Lorimer, LEGENDE, fortjener større respekt en at man bare skal sluke det som kommer.

Jeg synes heller dere skal forklare hvorfor dere eventuelt tror på dette!

Da har du forklart, Rudi. Jeg var i tvil om hvordan jeg skulle tolke ditt nei! Det er jeg ikke lenger.   :)

Forøvrig er jeg helt enig med deg. En ting er hva han skriver i spalten sin, noe annet er referat formidlet via x via y om noe han angivelig skal ha sagt.
Jon R.

fjellhaugen

intervjuet det refererse til har jo INGEN sammenheng med overnevnte kommentar om klasseskille.

TSS bør gjerne se litt på hva som postes hos seg også...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

The Scratching Shed
QuoteJust heard one of Peter Lorimer's remarks from the Leeds United On The Road Event.

He said that the reason Leeds United don't reduce ticket prices to attract a bigger crowd and improve the atmosphere is because they've tried it before and season ticket holders complained about the lower class of supporter it brought in.

Det er en god regel at man alltid linker direkte til siden man kopierer sitater fra. Nå har du jo forsåvidt oppgitt kilden men det blir mest ryddig med en direkte link til den originale artikkelen.
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on February 16, 2012, 21:20:22
The Scratching Shed

Det er en god regel at man alltid linker direkte til siden man kopierer sitater fra. Nå har du jo forsåvidt oppgitt kilden men det blir mest ryddig med en direkte link til den originale artikkelen.

TSS sin facebook side...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ferre

Lorimer fra dagens YEP:

But we’ve all taken our share of the criticism. I’ve been criticised, Ken Bates has been criticised and Shaun Harvey’s been criticised. That’s totally out of order because we’ve done b***** all wrong.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_left_a_squad_riddled_by_division_lorimer_1_4260001

Ikke lett å respektere Lorimer for tiden...

Boxman

Quote from: Ferre on February 17, 2012, 14:57:21
Lorimer fra dagens YEP:

But we’ve all taken our share of the criticism. I’ve been criticised, Ken Bates has been criticised and Shaun Harvey’s been criticised. That’s totally out of order because we’ve done b***** all wrong.

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_grayson_left_a_squad_riddled_by_division_lorimer_1_4260001

Dette var lavmål av Lorimer. Ikke mye respekt igjen nå nei. Trist....
Proud to be Leeds!

B_Ød

trist..min gamle helt.
Ups & Ups!!

Kontakinte

Når nøden er som størst spiser selv FAEN fluer, siste gang jeg tar en øl på Lorimers pub.

Kickthemdown

Quote from: Jon R on February 16, 2012, 00:00:37
Quote from: Alta-White on February 15, 2012, 22:47:29
Quote from: kongsmo on February 15, 2012, 20:47:58
det er tydeligvis ikke bare KB det har rablet for....hvordan i alle dager kan han i det hele tatt få seg til å si noe sånt  ???
..xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx....

Jeg synes det er uendelig trist med den rollen Lorimer har blitt gitt i klubben de senere åra, men han fortjener mer respekt enn dette, Alta-White. I et 50 års perspektiv er det få som har bidratt med mer for klubben.

Jeg har redigert innlegget ditt fordi jeg synes det er godt over streken for hva vi bør tillate på forumet vårt. (Og ja, vi har redigert bort flere ytringer om Ken Bates den siste tiden også, om noen lurte på det.)  
Tja, jeg synes det var rimelig spot on. Det er jo ingen tvil om at han er rimelig tørst av seg ? Nuvell.. Alle ser vel nå hvilken banditt han har blitt..  ::)

btw så er du tilgitt ;)

sveifors

synes dette begynner å bli temmelig barnslig.

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

fjellhaugen

Quote from: sveifors on February 17, 2012, 16:45:35
synes dette begynner å bli temmelig barnslig.

Fra hvem?

De som slenger dritt eller ehhhhh..... Han som slenger dritt?

U say tomeito, i say tomato  :-*

Rudi G.

Quote from: Ferre on February 17, 2012, 14:57:21
Lorimer fra dagens YEP:

Fint styret innrømmer at det problemet vi andre har sett leeeenge, eksisterer.

Lorimer skulle kanskje tatt selvkritikk på styrets vegne at de ikke har angrepet problemet før det gikk for langt, men den selvkritikken satte vel Bates en stopper for.

Jeg skulle ønske Peter trakk seg ut av det styret, men han er vel et for stort ønske om å bidra til klubben til at han gjør det.

Leedsfan

Bare jeg som syns Lorimer er spot on i det meste han sier i dag? Så kan det jo diskuteres om han burde ha sagt det....

Leechap

Leeds United har en lang vei å gå før klubben igjen står på skinner og klar for PL.

Stallen inneholder 30 spillere, de fleste average med få unntak - Snoddy ett av de.
Grayson sørget for kvantitet ved å hente inn spillere i klassen "average de luxe".
Nå sitter klubben med average spillere som har lang kontrakt og er en utgiftspost.
Tanken gikk ikke så langt at de average spillerne også skulle lønnes av klubben?

Kynisk regnestykke kanskje, men tenk slik - 2 average spillere for en bedre spiller.
Sannsynligvis måtte man betale for spilleren, ingen gratis overgang eller Bosman.
Likevel ville dette selvfølgelig lønne seg, både økonomisk og sportslig, føre til opprykk?
Ulempen er selvfølgelig liten stall og sårbarhet ved skader, men lån er jo mulig.

Leeds United trenger i første omgang en sterk skipper i form av en manager med pondus!

marve

Quote from: Leedsfan on February 17, 2012, 23:33:59
Bare jeg som syns Lorimer er spot on i det meste han sier i dag? Så kan det jo diskuteres om han burde ha sagt det....
Ville ikke du ha en manager som kunne sette skapet på plass da .Hvorfor ta grayson for dette da? ;D ;)

Leedsfan

Quote from: marve on February 18, 2012, 12:06:28
Quote from: Leedsfan on February 17, 2012, 23:33:59
Ville ikke du ha en manager som kunne sette skapet på plass da .Hvorfor ta grayson for dette da? ;D ;)

Den skjønte jeg ikke helt...

Leedsfan

Lorimer er ganske tyst om dagen. Dere som kjenner han og frekventerer puben hans, hva sier han om dagen?

Kontakinte

Har nevnt det før, jeg har tatt min siste pint på The Commercial. Merker jeg forakter mitt tidligere STORE forbilde.

http://www1.skysports.com/football/news/11740/8294205/Huddersfield-boss-Simon-Grayson-unhappy-with-criticism-from-Leeds-Peter-Lorimer

B_Ød

trodde aldri jeg skulle si dette, men akkurat nå mener jeg Peter Lorimer enten må ta seg sammen eller holde kjeft forever.

synd min gamle helt har blitt som han har blitt...

forøverig helt enig med trådstarter..no more pints down there.
Ups & Ups!!

fmtj

Ja ja, her er det nådeløse fronter merker jeg. Kommer aldri til å la vær pinten hos Peter hvis jeg er i nærheten. Just remember Superleeds United og Don Revie æreaen. At han har slengt med leppa til SG er småtteri i forhold til hva han utrettet på banen, derfor skåler jeg gjerne i puben hans, med ham og for ham!!
Yeboahs vitne

Masinga

Hva er problemet?
Masinga, medl.nr. 1250

Jon R

Trist hva Lorimer han utviklet seg til å bli. Allikevel er jeg opptatt av at man bør se det store bildet når man vurderer Peter Lorimer. Hvis man tenker seg Lorimers Leeds karriere som en vekt med alle de gode tingene han bidro  med på ene siden og de negative på den andre, er det ingen tvil hos meg:
Pinten kommer til å gli greit på The Commercial i fremtiden også. Så lukker jeg heller øra for "ekspert uttalelsene " hans og tenker på alt det fantastiske han har bidratt  med før han falt ned i lomma til Ken Bates.
Jon R.

sportcarl1

Onödiga  uttalanden av lorimerMEN ingen kan ifrågasättavad han har gjort för klubben och det måste han få credit för.jag trivs dock på commercial och kommer fortsätta besöka honom. på commercial kan man verkligen känna historiens vingslag och både stället och Peter känns så genuint brittiskt.

Tom S

Lorimer er og blir ein legende i Leeds sammenheng.
COME ON LEEDS !!