Skrevet av Emne: Venstrebacken...igjen... :(  (Lest 1902 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Venstrebacken...igjen... :(
« på: November 16, 2006, 20:23:11 »
Lurer på hva dere synes om venstreback-løsningen Dennis Wise har foretatt seg. Etter tre-fire kamper som venstreback, ble Eddie Lewis igjen midtbanespiller og det var igjen duket for Stephen Crainey i den bakre rekke.

Eddie Lewis er svak i kamper hvor motstanderen markerer han, mens han er veldig god med rom og ball i beina. Har derimot ikke sett han i mer enn èn kamp på backen, nemlig mot Southend.

Hvordan har han gjort det?

Sitter og lurer på hva Wise vil gjøre med denne problemfylte plassen. Crainey har en og annen god kamp der, men har gjort mye feil, mens Lewis blir vel foretrukket på venstrekant muligens.

Vil Wise kjøpe nytt, eller vil han hente hjem\vente på Ben Parker? Og er det noen som vet hvordan han har gjort det i Bradford? Spiller han mye?


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
« Siste redigering: November 16, 2006, 20:23:38 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Ferre

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #1 på: November 16, 2006, 20:30:31 »
Av Crainey og Lewis synes jeg helt klart at Cariney er det beste alternativet på venstrebacken. Syns kanskje han har fått litt ufortjent mye pes, men plassen må nok forsterkes.

Ben Parker er jeg også spent på hvordan han har gjort det i Bradford. Håper han snart kommer tilbake og kan kjempe om en plass på laget.

-WE'LL BE BACK-

Peter7

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #2 på: November 17, 2006, 04:07:42 »
Crainey 4 Scotland holder på dette nivået, det er ikke hans skyld at hele laget har spilt dårlig - selv om han pekes ut av fansen som syndebukk, slik Ian Harte til tider ble, og Gregan - for å nevne to.
Hvis Crainey og Lewis kan konkurrere om backplassen tror jeg ikke vi trenger forsterkning akkurat der. Kilgallon kan vel også vikariere på backen, om vi får inn en habil midtstopper til - noe jeg tror vi trenger mer...

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Lars E

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #3 på: November 17, 2006, 04:14:12 »
Hallo? Crainey holder jo ikke på dette nivået..? Han er grusom. Har spilt back i årevis og kan ennå ikke plassere seg riktig. Feil etter feil etter feil.. Det er ikke tilfeldig!

Forever Leeds

Forever Leeds

berlin

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #4 på: November 17, 2006, 14:21:33 »
Det er vel ingen tvil om at Crainey må erstattes, men av mange problemer, kanskje ikke det som haster mest.
Kanskje best å vente på en spiller som er klart bedre. Nå er vel v-backen et problem for mange lag, det er ikke
et godt marked for "arbeidgiver-siden" her, så det kan ta tid. Er resten av back-firern god kan de kanskje dekke opp venstresida mer enn i dag. Klarte det til tider under Harte-epoken.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Papi

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #5 på: November 17, 2006, 17:36:09 »
i min drømmeverden ser eg for meg Bale på venstrebacken.......





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Lars E

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #6 på: November 17, 2006, 18:47:48 »
Ja, jeg og. Han er sykt lovende.

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #7 på: November 17, 2006, 18:51:03 »
Crainey har forspelt sine sjansar og bør erstattast. Dette ser vel også Wise sjølv om Crainey fekk sjansen att mot Colchester. På kort sikt kan Lewis bekle denne rolla, men me tidas stunder håpar eg vi får sjå Frazer elle Parker på venstreback.

Sleivind

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #8 på: November 17, 2006, 19:59:02 »
Crainey er ikke verdens beste. Men ser man på innsatsen fra Colchester kampen, så spilte han seg hvertfall ikke bort. Noe ruskrask var det, men han var etter min mening den beste i forsvaret i den kampen. Og i tillegg så er han den eneste i forsvaret som faktisk treffer med pasningene sine. Og det samme kan en ikke si om Killa m.fler.

Han har hatt noen dårlige kamper også i år, det er ikke til å stikke under en stol, men så synes jeg faktisk alle andre i forsvaret vårt har hatt flere dårlige kamper enn Crainey.

Og spesielt nå som det faktisk virker som om Lewis begynner å komme i form, så bør han bli værende på midtbanen, og da duger Crainey på venstrebacken inntil videre. Ser også at Frazer blir nevnt som venstreback, nå er jeg av den formeningen at på venstreback så bør en ha en spiller som faktisk er venstrebeint. Og at Parker skal kommme inn og imponere har jeg ikke mye tro på. Han har ikke akkurat imponert i Bradford, og da er det ikke noen særlig stor sannysnlighet at han skal imponere i Leeds heller.

Per-Stian

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #9 på: November 17, 2006, 20:39:08 »
Skjønar skepsisen t ein "feilbeint" spelar på venstreback, men Frazer har løyst den rolla fint før. Registrerer også at Parker ikkje e fast på Bradford, men kunne likevel tenke meg å sjå han få prøve seg etterkvart.

Ein ting ska Crainey ha; nemleg at han e særs pasningsdyktig. Sannsynlegvis vår beste på krossarar.

R - R

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #10 på: November 17, 2006, 23:32:18 »
Crainey var ein av dei beste mot Colchester, MEN... til trass for at han gjer enkelte bra kampar, saa kompenserar det ikkje for alle dei daarlege kampane han spelar. Derfor er venstreback eit av omraada som definitivt maa staa hogast paa prioriteringslista. Vi lek som ei sil, og treng ny venstreback og ny midtstoppar. Laget maa tettast igjen bak.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Lars E

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #11 på: November 18, 2006, 21:21:06 »
Helt rikitg Rune.

Forever Leeds

Forever Leeds

Lars E

Re: Venstrebacken...igjen... :(
« Svar #12 på: November 18, 2006, 22:21:36 »
Synes heller de lange ballene han slår ikke er mye å skryte av. Har truffet med et par til nå idag, men ofte virker det som han bare lemper ballen opp uten mål og mening.

Forever Leeds

Forever Leeds