Skrevet av Emne: Overgangsrykter  (Lest 15229 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bye

Overgangsrykter
« på: November 16, 2006, 20:28:09 »
Sånn, da har vi en tråd å poste slike rykter i. Jeg personlig har sett meg litt lei på alle trådene som dukker opp for hver spiller som linkes..Enig?[:)]
(Og hva med å sette en sticky på den)
« Siste redigering: November 16, 2006, 20:29:02 av Lexmark »
Trønder i Bergen!

B-m

Re: Overgangsrykter
« Svar #1 på: November 16, 2006, 20:42:24 »
Nei ikke enig.

Men jeg blir jævlig irritert når noen starter en tråd og skriver f.eks overskriften : *en bra spiller sitt navn*

Hvorfor signerer ikke leeds denne mannen?? han er kjempegod og sliter med å få spille i *respektive klubb*.

Det er så meningsløst, og føler at jeg kaster bort 20 sekunder av livet mitt for hver slik tråd jeg leser.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Robert H.

Re: Overgangsrykter
« Svar #2 på: November 16, 2006, 21:14:33 »
Enig med B-m!

Bye

Re: Overgangsrykter
« Svar #3 på: November 17, 2006, 00:08:10 »
Enig med deg i i det du sier,B-m, men det kan da like fullt være smart å ha EN tråd for overgangsrykter, i stedet for at det dukker opp 4-5 tråder fordi at folk har lest det samme ryktet uavhengig av hverandre å ikke gidder lese igjennom før de poster i vei,noe som forøvrig blir hyppig kommentert.
Trønder i Bergen!

Karl Hot Shot

Re: Overgangsrykter
« Svar #4 på: November 17, 2006, 22:54:06 »
Hvorfor kan ikke Dennis Wise hente Celtics Derek Riordan på lån til Elland Road? Norwichs Peter Grant har allerede vist sin interesse for Riordan, som bare har fått fire kamper for Celtic etter overgangen fra Hibernian i sommer. Wise viser jo interesse for Sheff Utds Ifill, og da bør han så absolutt se mot Glasgow for en enda bedre ving.
 

Per-Stian

Re: Overgangsrykter
« Svar #5 på: November 17, 2006, 22:55:50 »
Hadde faktisk ikkje fått me meg at Riordan hadde gått t Celtic. Han va jo lenge ein garantist for tosifra mål kvar sesong, så hent han gjerne inn på lån[:)]

Per-Stian

Re: Overgangsrykter
« Svar #6 på: November 17, 2006, 22:58:04 »
...Og når vi først nemnar spelarar frå SPL. Kva me denne Colin Samuel frå Mellom-Amerika? Han va jo linka t oss tidlegare, men d vart aldri noko av. Han skårar jo ein del mål også (e vel spiss). Kanskje ein erstattar for Healy i januar?

Per-Stian

Re: Overgangsrykter
« Svar #7 på: November 17, 2006, 23:33:33 »
Les i dagens Aftenposten at ein spansk andredivisjonsklubb e den einaste som har gitt Robbie Koren og LSK eit konkret tilbod. Då kan vel Leeds melde seg på i kampen om hans underskrift, og kanskje skaffe han for lommerusk???

flynn

Re: Overgangsrykter
« Svar #8 på: November 18, 2006, 01:34:42 »
Var vel snakk om under NOK 1 mill!!??. Latterlig lavt, og selv Leeds bør kunne matche det. Så spørs det om hva Per Bergs egentlige forlangende er da, det er jo tydeligvis han som styrer sjappa der i gården. Enig i at Koren hadde vært spennende, selv om jeg frykter at han ville fått problemer med CCC stilen.

flynn

aoj

Re: Overgangsrykter
« Svar #9 på: November 18, 2006, 01:43:56 »
Koren er vel bosman-spiller, så Lillestrøm og Per Berg får ikke no for han.
« Siste redigering: November 18, 2006, 01:46:24 av aoj »
 

Kjell Skjerven

Re: Overgangsrykter
« Svar #10 på: November 18, 2006, 05:53:28 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Hvorfor kan ikke Dennis Wise hente Celtics Derek Riordan på lån til Elland Road? Norwichs Peter Grant har allerede vist sin interesse for Riordan, som bare har fått fire kamper for Celtic etter overgangen fra Hibernian i sommer. Wise viser jo interesse for Sheff Utds Ifill, og da bør han så absolutt se mot Glasgow for en enda bedre ving.


Du Karl som er ein god Hibs supporter og veit kva Riordan står for,du får sende Bates eller Wise ein mail og gjere dei oppmerksom på han.

http://z4.invisionfree.com/lufcultras04/index.php?
Side before self,every time.

Bye

Re: Overgangsrykter
« Svar #11 på: November 18, 2006, 10:18:56 »
Jamen da er det vel ikke noe problem for Wise&co. og i det minste ta en titt på Koren? Jeg ser ikke for meg noen ny Gylfi,egentlig. Gylfi var jo mer et "arbeidsjern" for LSK,mens Koren er en tekniker med finesser, som likevel briljerer på Tippeligaens råeste lag. De spiller vel ikke veldig ulikt fra engelsk fotball..?
Trønder i Bergen!

Per-Stian

Re: Overgangsrykter
« Svar #12 på: November 19, 2006, 00:10:02 »
I dagens kamp mot Soton såg vi ein Rudi Skacel i storform. Han e heller ingen "hardhaus", men ein finteknisk spelar me lett steg. Han herja jo som han ønskte me oss, så trur difor d e "rom" for ein Koren i CCC og Leeds.

Lars E

Re: Overgangsrykter
« Svar #13 på: November 19, 2006, 00:17:59 »
Har vært skeptisk til Koren før, men etter kampen idag tar jeg gjerne imot ham til Leeds.

Forever Leeds

Forever Leeds

HåvardK

Re: Overgangsrykter
« Svar #14 på: November 19, 2006, 00:36:55 »
Det trengs vel forsterkninger i alle lagdeler, egentlig. Samtidig må det da kunne gå an å hente ut mer av de spillerne vi faktisk har.

Ferre

Re: Overgangsrykter
« Svar #15 på: November 19, 2006, 00:42:24 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Det trengs vel forsterkninger i alle lagdeler, egentlig. Samtidig må det da kunne gå an å hente ut mer av de spillerne vi faktisk har.



Ja, og spesielt i forsvaret. Nå virker det totalt uorganisert, der har Wise en jobb å gjøre.

Krever forsterkninger som hever laget, vi blir ikke noe bedre av å hente squadplayers. Men så var det pengene da...

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Re: Overgangsrykter
« Svar #16 på: November 19, 2006, 01:04:29 »
Håper Wise klarer å hent Ifill, vi trenger sårt en høyrekant nå som Carole er på vei ut av klubben.

Powell har jeg aldri hørt om, men han kan jo ikke være så mye dårligere enn de vi allerede har.

-WE'LL BE BACK-

pale

Re: Overgangsrykter
« Svar #17 på: November 21, 2006, 18:39:02 »
Hva med Inge Andre Olsen?
Ã…rets spiller hos nettavisen og uttalt Leeds-fan.
Koster vel ikke stort heller...

asLeeds

Re: Overgangsrykter
« Svar #18 på: November 21, 2006, 19:48:12 »
forstår ikkje heilt kvifor dei skal ha ut Carole? er det noke eg har gått glipp av?

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Sonny

Re: Overgangsrykter
« Svar #19 på: November 21, 2006, 20:18:38 »
Inge andre Olsen er i samtaler med SK Brann.
 

Karl Hot Shot

Re: Overgangsrykter
« Svar #20 på: November 21, 2006, 21:09:04 »
quote:
Originally posted by Kjell Skjerven

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Hvorfor kan ikke Dennis Wise hente Celtics Derek Riordan på lån til Elland Road? Norwichs Peter Grant har allerede vist sin interesse for Riordan, som bare har fått fire kamper for Celtic etter overgangen fra Hibernian i sommer. Wise viser jo interesse for Sheff Utds Ifill, og da bør han så absolutt se mot Glasgow for en enda bedre ving.


Du Karl som er ein god Hibs supporter og veit kva Riordan står for,du får sende Bates eller Wise ein mail og gjere dei oppmerksom på han.

http://z4.invisionfree.com/lufcultras04/index.php?



Det virker som Celtic har avvist å låne ut Derek Riordan til Norwich City. Gordon Strachan har nok stor tro på denne venstrevingen, ellers hadde han ikke hentet Riordan fra Hibernian. Men Riordan er kjent for å leve utsvevende på byen. Her snakker vi kanskje om den beste spilleren som Tony Mowbray hadde i Hibernian, men som han gang på gang straffet med tribunen, pga. diverse sene nattestimer i Edinburghs nattklubbverden før viktige kamper i SPL. Riordan kaster dessverre bort sitt enorme talent i tull og fjotteri. Veldig synd, for gutten har mye av det Eddie Gray hadde i seg. Strachan tror han kan få skikk på Riordan. Det gjenstår å se.
 

MrK

Re: Overgangsrykter
« Svar #21 på: November 21, 2006, 21:13:39 »
...........men Edinburgh har et fantastisk natteliv - så slik sett er det forståelig:-)
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Karl Hot Shot

Re: Overgangsrykter
« Svar #22 på: November 21, 2006, 21:16:28 »
Jeg drar til Edinburgh på fredag. Skal se Hibernian vs Celtic på søndag. Har vært mange ganger i Edinburgh, men har aldri vært og sjekket ut nattelivet der, men det er sikkert bra. Dessverre er nok mulighetene for utsvevende natteliv enda flere i Glasgows jungel, og det lover ikke bra for den godeste Riordan.
 

Per-Stian

Re: Overgangsrykter
« Svar #23 på: November 22, 2006, 03:48:53 »
Pelle Nilsson og Odd har endå ikkje fått inn noko konkret bod på stoggaren. E d nokon som har tatt jobben me å tipse Wisey? Han vil sikkert gå billeg no som interessa verkar å ha lagt seg.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178850

HåvardK

Re: Overgangsrykter
« Svar #24 på: November 22, 2006, 17:04:14 »
Kanskje mister vi Cresswell også?

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=19079

Nå tar jeg riktig nok Tribalfootballs rykter med en kraftig klype salt, altså...

Per-Stian

Re: Overgangsrykter
« Svar #25 på: November 22, 2006, 17:24:14 »
quote:
Originally posted by HåvardK

Kanskje mister vi Cresswell også?

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=19079

Nå tar jeg riktig nok Tribalfootballs rykter med en kraftig klype salt, altså...



Forbanna Sheffu[}:)] Får tru og håpe dette e eit oppdikta rykte!

stian

Re: Overgangsrykter
« Svar #26 på: November 22, 2006, 17:27:28 »
Vi er i ferd med å bli farmerlaget til Sheff. Utd - De henter våre beste spillere og sender oss sine dårligste...


'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Lids

Re: Overgangsrykter
« Svar #27 på: November 22, 2006, 17:46:32 »
Leeds United are being linked with Sheffield United defender David Unsworth.
The 33-year-old former Everton star has been told that he doesn't feature in boss Neil Warnock's plans at Bramall Lane.

http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=301029

Thomas
Thomas

samadhi

Re: Overgangsrykter
« Svar #28 på: November 22, 2006, 18:11:51 »
Hva med Killa, Cresswell og Healy til Sheff U, og Unsworth, Lucketti og Horsefield til oss?

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Ferre

Re: Overgangsrykter
« Svar #29 på: November 22, 2006, 18:54:13 »
quote:
Originally posted by samadhi

Hva med Killa, Cresswell og Healy til Sheff U, og Unsworth, Lucketti og Horsefield til oss?

marching on together,
derudaf forever...



Blir faktisk ikke overrasket hvis der skjer...[xx(]

-WE'LL BE BACK-