Leeds - Soton

Started by Volda69, November 17, 2006, 17:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Volda69

Måtte opne ein ny tråd for denne, i og med at den gamle var stengt.
Eg merkar meg at Leeds no figurerer som bankers blant enkelte oddstipparar i aviser. Det skulle ein ikkje tru for ein månad sidan. Då var det vel motstandaren som stod som bankers.
Sjølv har eg stor tru på Leeds i morgon. Soton har to sigrar og to uavgjorte på åtte siste kampar, begge sigrane på heimebane, så det er vel eit overkommeleg lag å møte no.

MOT
MOT

Papi

Nå ser eg at midtanestrategen Inigo Idiakez muligens ikkje er "fit for fight" på lørdagen. Dette vil nok vera eit stor pluss for oss om han må kaste inn handkle på oppvarminga.
I forsvaret er nok Claus Lundekvam tilbake, samtidig som den enormt talentfulle Bale spiller på venstrebacken. Ein meget god og offensiv back, som høgresida til Leeds må stoppe for einkvar pris.
Heath og Killer må også passe veldig godt på Rasiak, som er ein av dei bedre spissane i divisjonen.

Med tanke på Leeds form den siste tida, er dette ein kamp som kan slå begge veger. På dei to siste heimekamapane har me holdt nullen, og gjer med dette i morgon og er vi jo på rett vei resultatmessig;)
Nok ein god treningsveke er unnagjort, ny veke med Wise`s drilling og idelogi, som forhåpentligvis sler positivt ut i kampen.

Kelly og Healy kjem nok inn frå forrige gong, og Foxe og Horsfield må då vike.
Laget som spring ut på ER i morgon ser etter min tankegong slik ut:

Stack, Kelly, Heath, Killer, Crainey, Derry, Douglas, Lewis(Johnson), Blake, Healy, Cresswell.

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

GeirO

Ja, få ut Horsefield. Han er SVAK for tiden!
MOT

Per-Stian

Blir nok ein utruleg spennande kamp, som vanleg. Håpar og trur vi kan vere "på høgde" me Soton sjølv om tabellen seier noko anna. Horsefield bør ut, ja! Carole bør vurderast frå start me sin teknikk og PACE! Elles håpar eg også at Kelly e tilbake på laget sjølv om Foxe gjorde ein fin figur på høgreback sist.

soumoh

Laget mot Soton bør være slik: Stack - Kelly - Heath - Killa - Crainey - Derry - Douglas - Lewis - Blake - Healy - Cresswell, subs: Sully - Beckford - Carole - Westlake - Horsefield

We'll be back.
We'll be back.

Per-Stian

quote:
Originally posted by soumoh

Laget mot Soton bør være slik: Stack - Kelly - Heath - Killa - Crainey - Derry - Douglas - Lewis - Blake - Healy - Cresswell, subs: Sully - Beckford - Carole - Westlake - Horsefield

We'll be back.

Nesten heilt einig, Soumoh. Crainey e eg særs tvilsam t, vil heller ha Lewis der og Carole (evt Lakey) på venstrekanten.

R - R

Gledar meg veldig til kampen i maara. Kan bli viktig for aa sjaa om Leeds er i framgang, eller om vi fortsatt surrar rundt. Haapar verkeleg vi gjer ei bra forestilling, og at Leeds vinner.

Lagoppstillinga er jo alltid eit stort sporsmaal. Sjolv er eg lei alt pratet rundt Healy, men gi han ein sjanse til aa vise at han har noko aa bidra under Wise, eller kast han ut. Saa eit frontrekke med Cressy og Healy, med Blake bak dei er det eg haapar paa. Elles haapar eg aa sjaa meir av Beckford, som eg trur har noko aa bidra med paa topp med farten sin. Carole synst eg og fortenar aa faa vise seg paa forstelaget, saa eg haapar i alle fall paa eit innhopp av han og.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Tom S

Kunne godt tenke meg å sjå Carole tilbake på laget, meiner han spelte bra dei få kampane eg såg med han tidlegare i haust.

Blir velidg spennande å sjå imorra, om gutta klarer tre på rappen på ER.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ferre

Tipper det blir samme laget som sist helg, bare at Healy kommer inn for Horsfield.

-WE'LL BE BACK-

Leeeeeeeeeeeeds

Så gleder vi oss igjen.
Kjenner at den presser på nå.
Dere har sikkert følt denne sensajonelle følelsen som bare du, av alle i familien kjenner.
Ingen uten pasjon for noe kan FORSTÃ... hvor deilig det er å vite ;VI VINNER ; VI VINNER; SELVFØLGELIG VINNER VI.!!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Jon R

quote:
Originally posted by Per-Stian

QuoteOriginally posted by soumoh

We'll be back.

Spennende denne 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 taktikken din, Soumho, men blir ikke det litt vel mange spillere sentralt? [8)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

quote:
Originally posted by Leedsvik

Så gleder vi oss igjen.
Dere har sikkert følt denne sensajonelle følelsen som bare du, av alle i familien kjenner.
Ingen uten pasjon for noe kan FORSTÃ... hvor deilig det er å vite ;VI VINNER ; VI VINNER; SELVFØLGELIG VINNER VI.!!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Eg klarar godt å setje meg inn i ditt kjensleliv i forkant, under og ette ein Leeds-kamp. D eit privilegium eg ikkje ville vore forutan, men eg klarar godt å forstå og føle kjenslene utan pasjonsfrukt.

Leeeeeeeeeeeeds

quote:

quote:
Originally posted by Leedsvik

Så gleder vi oss igjen.

GLORY GLORY LEEDS UNITED

Eg klarar godt å setje meg inn i ditt kjensleliv i forkant, under og ette ein Leeds-kamp. D eit privilegium eg ikkje ville vore forutan, men eg klarar godt å forstå og føle kjenslene utan pasjonsfrukt.

[:)]

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

R - R

quote:
Originally posted by Jon R

quote:

QuoteOriginally posted by soumoh

We'll be back.

Spennende denne 1-1-1-1-1-1-1-1-1-1 taktikken din, Soumho, men blir ikke det litt vel mange spillere sentralt? [8)]

Jon R.

Hehe, lovande ja...

Laget eg vil ha:

Stack - Crainey/Lewis, Heath, Killa, Kelly - Carole, Derry, Douglas - Blake - Healy, Cressy. Subs: Sully, Foxe, Westlake, Moore, Beckford.

Men ein kan jo lese paa heimesidene til Leeds at Cressy har faatt eit 'mindre' problem med kneet igjen, slik at Horse startar nok mest sannsynleg, til trass for at han var veldig anonym mot Colchester. Ein kan jaggu byrje aa lure paa kva som er gale. Typisk i Leeds at eit mindre problem blir saa mykje storre enn det hoyrest ut som, og det ville ikkje forundra meg om Cressy faar nok eit opphald paa sidelinja.

- Rune

- Rune

Per-Stian

[/quote]
Laget eg vil ha:

Stack - Crainey/Lewis, Heath, Killa, Kelly - Carole, Derry, Douglas - Blake - Healy, Cressy. Subs: Sully, Foxe, Westlake, Moore, Beckford.

Men ein kan jo lese paa heimesidene til Leeds at Cressy har faatt eit 'mindre' problem med kneet igjen, slik at Horse startar nok mest sannsynleg, til trass for at han var veldig anonym mot Colchester. Ein kan jaggu byrje aa lure paa kva som er gale. Typisk i Leeds at eit mindre problem blir saa mykje storre enn det hoyrest ut som, og det ville ikkje forundra meg om Cressy faar nok eit opphald paa sidelinja.

- Rune

[/quote]

At du vil ha Crainey/Lewis på høgreback og Kelly på venstre e nesten like spenstig som taktikken din, Rune[;)]

Ronald

Kan ikke helt skjønne hvorfor ikke Foxe skal få en ny sjanse. Han spilte forholdsvis bra mot Colchester. Dessuten så lurer eg litt på om samhandlingen mellom Healy/Cresswell ikke er så dårlig at Leeds heller bør prøve andre alternativ.[:o)]

Ser forøvrig for meg en tett kamp som kan vippe begge veier.

Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

26Killa

Cressy er meget tvilsom til kampen p.g.a en skade i kneet

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Bites Yer Legs

Beckford inn!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Klausen

Det stod en plass at Kelly definitivt er ute i morgen!

Da satser jeg på samme oppstilling som forrige helg, med unntak av Healy som kommer inn for enten Horsefield eller Cresswell!

Dennis

Enig med Klaus1!

Vil tro Wise ikke ønsker å forandre mye på et lag som vant 3:0 mot Colchester sist. Ettersom Kelly påståes å være ute, vil nok Foxe få en ny sjanse, ja. Har ikke fått sett de siste kampene, så er ikke sikker på om Horsefield har vært så dårlig som mange sier, men om det er slik regner jeg med at Healy vil komme inn for han.

EDIT(H): Ser at Richy Cresswell sliter med kneet foran dagens kamp, så ville nok heller brukt Geoff Horsefield. Bare dumt å slenge spillere utpå for så å bli langtidsskadet (igjen) når man han har flere spillere i stallen!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Klausen

Skaden til Cresswell er nok ikke så alvorlig som man kan frykte.

Så hvis han blir funnet frisk nok til å spille, så blir det nok Healy-Cresswell på topp, hvis ikke, ja da blir det Healy-Horsefield...

soumoh

Jeg synes Horsefield var elendig mot Colchester. Han var skikkelig klønete og hadde problemer med å kontrollere høyde og vekta si.

We'll be back.
We'll be back.

ToreLA

Fish and chips i pausen?

HåvardK

quote:
Originally posted by Ronald

Kan ikke helt skjønne hvorfor ikke Foxe skal få en ny sjanse. Han spilte forholdsvis bra mot Colchester.
Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

Seriøst? Jeg observerte at mannen var "out of position" i hele 2.omgang, og var i tillegg klønete med ballen i beina. Så også ut som han manglet fart. Håper vi slipper å se ham på banen i dag.

ToreLA

Foxe er et greit alternativ så lenge Kelly, er skadet, men bør absolutt ikke foretrekkes foran Kelly. Veldig enig i det. Han spilte en grei kamp, men bar, som Håvard her sier, preg av at han spilte "out of position".

SirOlsen

Okei, da skulle man være klar.... Ble en kjapp harrytur for å handle inn til kveldens kamp...

Da sitter man klar med 3 flasker Cola Light Lime, 1 kartong LEVEL sigaretter, 1pk Pringles Delight Aromas, 1 boks Dream Jordbæriskrem, 1 pose SørlandsChips salt, 1 pose Cashew nøtter, 1 pose pistasje nøtter og 2 stk grandiosa...

Så nå kan kampen starte! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Robert H.

Du får prøve å få med deg noe av kampen også da Øisten...

Skal bli digg med ny TV-kamp også denne lørdagen. For min del er tilbehøret til kampen enkelt: CB-øl!

B-m

quote:
Originally posted by Robert H.

Skal bli digg med ny TV-kamp også denne lørdagen. For min del er tilbehøret til kampen enkelt: CB-øl!

Irriterer meg at det er umulig å kjøpe CB-øl her på vestvågøy!! Jeg kjøpte de siste 1.25 liters flaskene på ica, så aldri mer cb etter det [:(]

Håper på en fest-fotball idag, wuhuuuuuyy!!!! [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Robert H.

Du får forlate rorbua og ta deg en tur sørpå vet du, B-m!

ToreLA

quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by Robert H.

Irriterer meg at det er umulig å kjøpe CB-øl her på vestvågøy!! Jeg kjøpte de siste 1.25 liters flaskene på ica, så aldri mer cb etter det [:(]

Håper på en fest-fotball idag, wuhuuuuuyy!!!! [8D]

1.25 liters flasker med øl? Er ikke det litt alkis? [:D]

Heldigvis har vi all Lervigen vi trenger her i oljeland, så min kamp er reddet.