Leeds - Soton

Started by Volda69, November 17, 2006, 17:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lids

Denne tråden handler om Leeds-Southampton og ikke rorbua til b-m - den har egen tråd.

Thomas
Thomas

Lids

Ikke helt, for det finnes også en tråd for hva folk tror blir resultatet i dag. [:)]

Thomas
Thomas

ToreLA

Lids

Ikke helt, for nå virker jo mine innlegg helt grunnløse...

Thomas
Thomas

Førde

idag vinn Leeds 2-0 ! healy/blake !!!  

Marching On Together !
Marching On Together

ToreLA

Til å være moderator roter du forumet fælt til....:)

Men det må vel være rom for litt småchatting i kamptråden? Er det ikke det som kjennetegner kamptrådene her inne?

Bare 50 minutter til kamp!

Lids

Joda, helt ok det - Tore.

Thomas
Thomas

Lars E

Nå fikk jeg plutselig en god følelse. Tror vi vinner idag!

Forever Leeds

Forever Leeds

Ferre

Ser ut som vi ikke får høre kampen på Southampton radioen heller.

http://matchlive.safc.premiumtv.co.uk/mlex/258741/matches/08132005/2528536/match_console.html?clubid=undefined

Noen som har en annen link??

-WE'LL BE BACK-

Læshy

Halvtime til kamp nå... Vinner vi ikke i dag graver jeg meg ned for resten av måneden. Har akkurat kommet hjem fra den andre kvalifiseringskampen for opprykk til andredivisjon mellom Kvik Halden og FFK2. FFK2 vant 1-0 i dag og 3-2 sammenlagt, på tross av at flere a-stall-spillere som Hoås, MacDonald, Stadheim, Røn etc. spilte den første kampen. For et drittlag, og drittsupportere som gjestet Halden Stadion i dag... Og så ufortjent. Kvik tre i tverrligeren siste ti minuttene.

Tilbake til Elland Road har jeg faktisk truen på seier i dag. Synes vi spilte bra forrige kamp, dog en del farlig balltap sentralt i banen. Luker vi bort disse, tar ut Horsfield og setter inn Healy tror jeg vi kan vinne dagens kamp.

Marching on together!

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

B-m

Er det meg eller taper vi hver gang noen sier de har en bra følelse?

Lykke til leedsvenner!!
[8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

HåvardK

Samme lag som sist, bortsett fra at Healy erstatter skadde Cresswell. Kelly ikke på benken i dag - noen som vet hva det skyldes?

flynn

30 minutter til kick-off. Sjelden jeg er mer spent enn dette foran Leeds-kamp, idag er vi litt i forsvarsposisjon igjen, knappe favoritter ifølge de fleste odds-settere. Leeds bør bekrefte fremgangen idag, og ett tap vil bety at vi er nede i gjørma med begge føtter, mens en ny seier vil gi enormt med selvtillit, spesielt i forhold til kamper på eget gress. Håper Healy markerer seg idag, og at midtbanen fortsetter fremgangen de har vist den siste tiden. Jeg frykter at vi har et svakt punkt på høyresiden denne gang, stoler faktisk mer på Crainey enn Foxe på back'en, (prove me wrong Foxie!)

flynn

Robert H.

Kelly er skadet. Synd at Cresswell ikke ble klar han heller.

Ferre

Stack - Foxe, Heath, Killa, Crainey - Blake, Douglas, Derry, Lewis - Healy, Horsfield

Subs: Warner, Moore , Beckford, Johnson, Westlake

Blake spiller sikkert i en fri rolle bak spissene.

-WE'LL BE BACK-

ToreLA

Synd Cresswell ble skadet. Kunne godt tenkt meg å se Westlake istedet for Lewis, men ellers greit.

26Killa

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Ronald

Kan ikke helt skjønne hvorfor ikke Foxe skal få en ny sjanse. Han spilte forholdsvis bra mot Colchester.
Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

Seriøst? Jeg observerte at mannen var "out of position" i hele 2.omgang, og var i tillegg klønete med ballen i beina. Så også ut som han manglet fart. Håper vi slipper å se ham på banen i dag.

helt enig! han spilte høyre back, men så ut som han spilte midtstopper...
han var ikke over midtbanen ei gang med ballen? mangler fart også ja!

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Robert H.

Jeg har også godfølelsen inne, men det ender vel med at Soton vinner komfortabelt og at Jermaine Wright putter et par i vinkelen...

GeirO

Hvorfor kunne ikke Dennis prøvd Beckford eller Moore foran Horsefield? Uforståelig?

Spent på om vårt kjære Leeds skal dra i land to seirer på rad. Det må evt. være lenge siden.

I dag tror jeg vi enten vinner eller taper, evt. uavgjort. Andre som er like usikker...??
MOT

Ferre

Ser ut som kampen vises på stream gutter. Leser på waccoe at de kommer å vise den på denne kanalen: tvants://tracker2.tvants.com/tvants/?k=12841f457944e034

Da må dere laste ned et program som heter TvAnts eller noe sånt! Krysser fingrene!!!

-WE'LL BE BACK-

Ferre

Robert H.

GeirO

Er bare snø på SportN på min TV. Andre som har samme problem?
MOT

SirOlsen

Nå er vi igang!!! [:)]

Ahh, så vakkert i hvitt! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

JADA! Kampen vises på internett, følg linkene over så kan dere se den også!!!

Henger 2-3 minutter etter, men det gjør ingen ting! [:D]

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Se på Blake! Lekker pasning!

Forever Leeds

Forever Leeds

Lars E

Gedigen sjangs for Heath! Ser han ikke er noen spiss hvertfall.....

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Fy søren... er nesten godt gjort å greie å bomme på den sjangsen Heath hadde der!....

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Får ikke større sjanse en det....Skandale...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Nei, nå begynner jeg å bli lei av å se Horsefield på topp... virker som han er totalt blottet for å kunne tenke når han får ballen, eller når en ball spilles til ham....

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-