Leeds - Soton

Started by Volda69, November 17, 2006, 17:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Sleivind

quote:
Originally posted by Lids

Tidsvis noe av det bedre jeg har sett av Leeds på lenge dette, mao - tror vi er på gang. Tipper vi vinner med ett.

Thomas

Synes vi har spilt veldig dårlig jeg [:o)]

Robert H.

Så du ikke forrige kamp Thomas[;)]

quote:
Originally posted by Lids

Tidsvis noe av det bedre jeg har sett av Leeds på lenge dette, mao - tror vi er på gang. Tipper vi vinner med ett.

Thomas

KeyserSoze

Tidvis bra offennsivt, men stort sett bare pga Blake. Håper på Beckford eller evt Moore inn for Horse.

Defensivt er vi altfor passive.

flynn

Førsteforsvarsjobben utføres for dårlig over hele banen, Sotons spillere får alt for god til på ballen. Og, vi vet jo ikke hva returrom er, klareringer havner hos motstandere over hele banen. Blake er drivende god, Douglas, Derry og Heath ok, mens resten er under pari så langt. Horsfield er værst av alle. Men dette er ikke tapt, forrige gang ledet vel Southampton 3-0 på dette tidspunktet. Vi må få Heath og Foxe inn i feltet og slå like gode dødballer som i første, så sitter den nok snart!

flynn

Lids

Jo, jeg så forrige kamp - som jo hadde et litt flatterende sluttresultat. Synes vi periodevis spiller bedre i dag, men det er fortsatt mye å rette på.

Thomas
Thomas

Bites Yer Legs

få becks inn!! så både han og moore varmet på slutten av 1. omg

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Huff, er gremmelig å se på spissene våre idag... Blake er i skuddet og spiller kjempebra, men Healy har vi jo omtrent ikke sett noe av og Horsefield virker redd for at ballen skal bli spilt til ham... forsvaret vårt virker veldig usamspilte, men midtbanen vår jobber hardt og godt...

Håper og tror vi kan få se ting enda bedre i 2.omgang..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Bites Yer Legs

så dårlig som vi har vært i 2.omg de siste kampene er eg spent no..

ser ut som leeds sin invitasjon til soton om å ta seg til rette i våres 16-meter forsatt står..

KEEP FIGHTING!!

Lids

Moore gjør seg klar, håper han snart kommer inn.

Thomas
Thomas

ToreLA

Crainey og Derry spiller ihvertfall bra.

Lids

Moore inn, Horse ut - bra bytte.

Thomas
Thomas

Lids

og nå trykker vi på.

Thomas
Thomas

Bites Yer Legs

kom igjen moore!!!

crainey er sammen med blake vårt beste angrepsvåpen..

KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Endelig ut med hesten.. men kunne tenkt meg å se Beckford isteden for Moore, men forhåpentligvis kan han gjøre noe bedre ut av dette... Utrolig synd at vi ikke har fått noe uttelling på alt det vi har skapt.. og for et arbeidsjern vi har i Blake da!!.. er helt sinnsykt bra!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

ToreLA

Hehe.... The Championship dette her...

Lids

Spiller vi fortsatt dårlig, Sleivind og Robert?

Thomas
Thomas

baste

Ligger allså under med 0-1...Kan enda snu dette. Så lenge vi slipper 3-4 baklengs..så ser det bedre ut. Tar tid å snu "skuta". Håper vi er på rett vei, skulle så gjerne vunnet denne kampen.

Kasin

FAAAEN!!!!

My heart is shaped like the Leeds United badge.

SirOlsen

DER missa vi 3 poeng igjen... fytte faen så forbanna dårlig forsvar vi har!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

håpløst forsvarspill!

Thomas
Thomas

Lids

Thomas

SirOlsen

JAAAAA, BECKFORD!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sleivind

Hva er det som skjer der da? Vi har blitt presset i 5 minutter. Og plutselig er Crainey aleine med 3 mann, og som det ikke er nok, så er det faen med 3 stykk som ligger aleine inne foran midten og. Skal ikke gå an[V]

SirOlsen

Hehe, en viss entusiastme-forskjell mellom meg og Lids her virker det som [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

baste

fy faen for ett måål...Henry førr Gunners...

Kasin

Så jævlig typiskt!!

My heart is shaped like the Leeds United badge.

SirOlsen

Nei, svarte altså!!!!

0-3 [:(]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Himmel og hav, ikke til å tro dette -  fotballen er rund.

Thomas
Thomas

Lids

Er redd det kan bli enda styggere nå, med et Leeds lag som presser og et Southampton som kontrer mot kanksje ligaens dårligste forsvar.

Thomas
Thomas

SirOlsen

Bort med Crainey, Bort med Horsefield, Bort med Heath!.. for et håpløst dårlig spill de har vist idag... for enkelte av dem gjelder dette NOK ENGANG!...

Takker vi dem for nok et stortap... Crainey har jo ikke tempoet til ei gammel dame på 80 på krykker engang jo...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-