Leeds - Soton

Started by Volda69, November 17, 2006, 17:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Thomas

Tilbake til gamle synder igjen dessverre.

DON REVIE

Sheridan

sørgelige saker....slår av tv'en....det blir en lang og iskald vinter...

baste

0-3...det va da faen hvor gode vi er,,,

marve

NEIfolkens vi må nok bare innse det ,det finnes faktisk ikke gode nok fotballspillere i leedsu nå .
Blake er den eneste ordentlige fotball spillern vi har dessverre .
Vi er for dårlige i forsvar og vi er for dårlige på midtbanen .
Vi trenger tid og en haug nye spillere før det kan bli gjensyn med prl .
Vi får bare håpe vi klarer oss i denne div .

SirOlsen

Dette blir nok i orden med Wise skal dere se.. (ehm.. håpe..)...
Gleder meg til overgangsvinduet åpner...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Herregud... Ny dårlig lørdagskveld!

Lukter nedrykk av det her [:(]

-WE'LL BE BACK-

Lids

Vi rykker garantert ikke ned! Nå må jeg løpe å kjøpe mer øl. Snakkes gutter! Fatt mot! (:)]

Thomas
Thomas

Lars E

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Bort med Crainey, Bort med Horsefield, Bort med Heath!.. for et håpløst dårlig spill de har vist idag... for enkelte av dem gjelder dette NOK ENGANG!...

Takker vi dem for nok et stortap... Crainey har jo ikke tempoet til ei gammel dame på 80 på krykker engang jo...

MARCHING ON TOGETHER!

Enig. Vil gjerne føye til Foxe og Healy på den listen.

Forever Leeds

Forever Leeds

Gunnien

uhyre svakt forsvarsspill[:(]  virra jo rundt uten mål å meining

SirOlsen

Fy faen så gode Southampton er til å forsvare seg.. de pakker inn enhver Leeds spiller med ballen på sin halvdel med opptil 3 spillere.. Vi får ikke rørt oss det grann... sukk

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lars E

Hvor er ungguttene? Det er jo unge landslagsspillere!! Nekter å tro de kan være dårligere enn visse spillere her idag. Og hvorfor i helv**e lånte vi Heath, er han bedre en Butler er det i så fall marginalt.

Nei... Huff så dårlig situasjonen er i Leeds idag. Det blir noen lange tøffe år før vi kan begynne å snakke om opprykk igjen.

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

quote:
Originally posted by Larseirik

quote:

Bort med Crainey, Bort med Horsefield, Bort med Heath!.. for et håpløst dårlig spill de har vist idag... for enkelte av dem gjelder dette NOK ENGANG!...

Takker vi dem for nok et stortap... Crainey har jo ikke tempoet til ei gammel dame på 80 på krykker engang jo...

MARCHING ON TOGETHER!

Enig. Vil gjerne føye til Foxe og Healy på den listen.

Forever Leeds

Ja, i allefall Healy.. Foxe har jeg enda litt troen på, men Healy har ikke vist en eneste dritt i Leeds i år..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sleivind

Jeg har kritisert Kilgallons pasningsspill tidligere, idag var det verre enn noensinne. Han greier jo ikke sende en pasning på 3 meter engang!

Mats-

Må dere gi dere med å klage på Crainey, han er jo den eneste forsvareren som får godkjent i dag. Bra innlegg, stopper en 3-4 ganger kanten når det er to mot en. TA heller Killgallon, han har ikke et fnugg av talent i seg. Han er en helt allminnelig halv ong spiller. Foxe er jo latterlig også. Blake er av klasse, han var bra i dag, Moore løp som fanden når han kom inn, Crainey for siste gang var også bra i dag! Healy og Horse va skal vi med de?

Men hovedsakelig var det tre personer som ødela det i dag, det var Heath, "Killa" og Foxe.

Og for alle siste gang, drit i å "bash" Crainey, du må være fotball invalid hvis dere sier han var dårlig i dag. Da er dere ikke mye objektiv, rengen med at flest parten bare sier at han er søppel fordi to tre stykker her på forumet klager på han hele tide. Nei han er ikke vårst største problem.

Uansett, trist kveld. Vi hadde muligheten, presset på. Men nei

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

SirOlsen

Ja, det ble nok et stortap.. på HJEMMEBANE det folkens... og det var så velfortjent seier til Soton som det kunne bli...
Til tross for at vi skapte massevis av gode sjangser hvor spesiellt Blake nok engang skal fremheves som Leeds beste mann, greide vi ikke få uttelling.. mye pga så ufattelig tafatt arbeid fra både Healy og spesiellt Horsefield, som virket som om han var redd ballen...

Dette var mørkt og sørgelig.. det er så synd når vi ser så mye bra i spillet som vi gjør til tider, men så skal det bli ødelagt pga visse enkeltspillere... og ikveld vil jeg trekke frem spesiellt Crainey, Heath og Horsefield som de største grunnene til at vi ikke vant idag.
Crainey hadde noen få lovende ting på gang, men ble alt for lett rundspilt på kanten sin, som er hans jobb å forsvare.. ergo ble det alt for mange fatale innlegg mot mål, hvor det bugnet av Soton spillere..
Healy så vi nesten ikke noe til i 1. omgang, men begynte vise seg litt i 2.omgang.. men det døde fort ut igjen.. Moore jobbet så godt han kunne, men det ble ikke godt nok mot et Southampton som pakket inn enhver Leeds-spiller med ball med 3 mann i 2.omgang.. Lewis hadde vel noen lovende frispark nær 16-meter, men han var heller ikke noe spesiellt god idag, spør dere meg..

Killa jobbet greit, men er ikke god nok! Blir alt for mye rom for motparten, som igjen koster oss mål. Foxe spilte vel ikke på sin foretrukne plass, men syntes ikke han var av det værste.. Douglas jobbet som vanlig bra, og Derry er kommet tilbake som det gode gamle arbeidsjernet som han er.. Blake var Leeds ukronede konge idag, og det var utrolig synd at han ikke fikk uttelling for alle de mulighetene han lagde idag, enten for seg selv eller som innlegg.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sleivind

quote:
Originally posted by Mats-

Må dere gi dere med å klage på Crainey, han er jo den eneste forsvareren som får godkjent i dag. Bra innlegg, stopper en 3-4 ganger kanten når det er to mot en. TA heller Killgallon, han har ikke et fnugg av talent i seg. Han er en helt allminnelig halv ong spiller. Foxe er jo latterlig også. Blake er av klasse, han var bra i dag, Moore løp som fanden når han kom inn, Crainey for siste gang var også bra i dag! Healy og Horse va skal vi med de?

Men hovedsakelig var det tre personer som ødela det i dag, det var Heath, "Killa" og Foxe.

Og for alle siste gang, drit i å "bash" Crainey, du må være fotball invalid hvis dere sier han var dårlig i dag. Da er dere ikke mye objektiv, rengen med at flest parten bare sier at han er søppel fordi to tre stykker her på forumet klager på han hele tide. Nei han er ikke vårst største problem.

Veldig enig! Killa var god i fjor, men i år har han vært gjennomført dårlig. Heath og Foxe er skyld i hvertfall 2 mål i dag. En av de som var verst i dag var Healy, maken til sutrepave[xx(]

Lars E

quote:
Originally posted by Sleivind

Jeg har kritisert Kilgallons pasningsspill tidligere, idag var det verre en noensinne. Han greier jo ikke sende en pasning på 3 meter engang!

ja idag var det faktisk skrekkelig.

Forever Leeds

Forever Leeds

Per-Stian

Vi klarte oss tidvis bra heilt t 0-2, så viser vi vårt store problem. Usikkerheita brer seg, sjølvtiliten forsvinn som dugg for sola og vi klarar ikkje eingong å slå enkle pasningar. Ikkje mange som får "godkjent" av meg i dag. Heile forsvarslinja e skammeleg dårleg, her må vi hente inn nokon for som F! Derry stinkar defensivt, Douglas kan ikkje anna enn å springe. Blake har noko i seg, han får godkjent. Lewis spelte tidvis også bra. Resten bør skamme seg[}:)]

Ferre

quote:

Helt enig, Crainey er ikke vårt store problem. Tror Wise må omorganisere forsvaret vårt, vi kan ikke fortsette på denne måten. Er noe fryktelig galt med heile driten...

-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Og jeg "basher" Crainey nok engang! For han var absolutt ikke god!
Men det kan man heller ikke si om resten av forsvaret vårt.. Og det utnyttet Southampton så til de grader.. det var jo lett å se, da pasningene fløt ut mot vår venstrekant, hvor en megakjapp Soton-spiller danset rundt Crainey som var som en kjegle uten stand til å holde tritt... Så kritikken mot Crainey OGSÃ... IDAG er med det rette.. Alt for dårlig..

Og Heath?... skandale!... Killa.. skandale nr2.
Foxe har jeg ikke lyst til å gi så utrolig mye pepper, da jeg tror han ville spilt bedre sentralt enn på høyrekant.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sleivind

quote:
Originally posted by Per-Stian

Vi klarte oss tidvis bra heilt t 0-2, så viser vi vårt store problem. Usikkerheita brer seg, sjølvtiliten forsvinn som dugg for sola og vi klarar ikkje eingong å slå enkle pasningar. Ikkje mange som får "godkjent" av meg i dag. Heile forsvarslinja e skammeleg dårleg, her må vi hente inn nokon for som F! Derry stinkar defensivt, Douglas kan ikkje anna enn å springe. Blake har noko i seg, han får godkjent. Lewis spelte tidvis også bra. Resten bør skamme seg[}:)]

Synes usikkerheten var det fra kampen startet. Vi er så usannsynlig dårlige defensivt. Alt vi gjør blir feil. Vi greier ikke justere presshøyden, vi blir springende etter hele tida, markeringer glipper, forferdelige pasninger i eget forsvar, taper hodedueller, og det er ikke noen som helst samhandling i forsvarsarbeidet.

Lars E

quote:

Hehe.. "ok".[:o)]

Crainey var kanskje ikke verst bak der idag, men han hadde nå sin standar dose med rote i dag også (som vanlig). På Sotons første mål gjør han ikke akkurat jobben for eksempel. Og det var veldig avgjørende for kampen.

Men greit å se hva du, som kan noe om fotball (imotsetning til meg), legger i å være "god". Du har tydeligvis ikke særlig høye krav.

Forever Leeds

Forever Leeds

GeirO

HELE laget spilte rævva. De som mener Blake spilte bra i dag så ikke kampen. Han har vært i bra form en stund nå, men i dag var han nede på de andres nivå. Huff, huff.

Som noen andre sa: Dette blir en lang og iskald vinter. God natt.
MOT

Lars E

quote:

Men det kan man heller ikke si om resten av forsvaret vårt.. Og det utnyttet Southampton så til de grader.. det var jo lett å se, da pasningene fløt ut mot vår venstrekant, hvor en megakjapp Soton-spiller danset rundt Crainey som var som en kjegle uten stand til å holde tritt... Så kritikken mot Crainey OGSÃ... IDAG er med det rette.. Alt for dårlig..

Foxe har jeg ikke lyst til å gi så utrolig mye pepper, da jeg tror han ville spilt bedre sentralt enn på høyrekant.

MARCHING ON TOGETHER!

Enig med deg igjen Øisten. Foxe er kanskje bedre sentralt, men på høyrebacken fungerer han absolutt ikke.

Forever Leeds

Forever Leeds

Sleivind

quote:

MARCHING ON TOGETHER!

Det er ikke rart Crainey sliter når Southampton var i overtall på venstrekanten i hvert eneste angrep. Men han hadde ett par meget viktige taklinger, og det er mer enn en kan si om Killa, Heath og Foxe. Når det gjelder Foxe så har du nok rett i det at han hadde greid seg bedre i midten, men alt i alt så var han like dårlig som Killa og Heath. Hvor var han på det andre målet til Southampton?

Robert H.

Synes dette var en kamp som avslører oss fullstendig. Vi er rett og slett ikke et fotball-lag. Hva har kjennetegnet alle gode Leeds-lag? Jo, et kompakt LAG hvor alle spillere gir 100% for hverandre og stram god organisering. Her har Wise/Poyet en enorm jobb i tiden fremover. Vi er et bunnlag gutter!

SirOlsen

quote:
Originally posted by Larseirik

quote:

MARCHING ON TOGETHER!

Enig med deg igjen Øisten. Foxe er kanskje bedre sentralt, men på høyrebacken fungerer han absolutt ikke.

Forever Leeds

Ja, det fikk vi jo besvist... eller.. vi kan vel ikke noe om fotball vi.. ifølge en som forsvarer Crainey med nebb og klør.. så hva vet vel vi... Vi har vel kanskje for høye krav til standarden vi ønsker å se i Leeds vi to da..

Men når det er sagt, så var vi tidivs utrolig moro å se på i sjangsene vi greide skape fremme i førsteomgang og tidlig andreomgang... men vi raknet så totalt bak.. og når backene begynner å småspille litt der bak på slutten.. ja da..

Crainey er håpløs, Killa er håpløs, Foxe fikk ikke til og Heath var helt borti natta! Men det er svært lite å opphøye Crainey for.. Mere å kristisere ham for.. og da bør han vel erstattes med noe bedre snart?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Tom S

Vi tapte fult fortjent idag, men føler 3-0 var i overkant mykje.

Sat i perioder av kampen og følte at Leeds hadde noko på gang og at det var lenge sidan eg har sett dei så bra spelemessig, men så kjem det rett i trynet; forferdelig defansiv jobb og elendig forsvar og tre i sekken.
Her har Wisey ein stor utfordring.

Det var ein lagkollaps idag.

Men, det kjem alltid ein ny kamp...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Bemerker meg at en person kritiserte Blake litt lengre oppe.. Og ærlig talt.. det kan du vel ikke mene?.. Det er jo takket være ham vi faktisk hadde en del sjangser idag.. men at de han sender pasning til ikke er våkne, eller virker redd for å få ballen (spesiellt Horsefield), så sier det seg selv.. Når vi var så dårlige som vi var totalt sett, så sier det seg selv at Blake ikke kan gjøre hele jobben alene.. Blake er bare en av elleve brikker. Han gjorde sin jobb! Han kunne sikkert scooret og og det kan han jo selvfølgelig få for at han ikke gjorde.. men nå hadde han en mere offensiv midtbane rolle enn spiss.. det hadde vi to sentrale av i Healy og Horsefield.. og når de ikke gjør noe ut av forarbeidet til Blake.. da blir det litt gærnt å skylde på Blake.. som helt klart var Leeds aller beste mann idag.. Men Leeds er ikke Blake... Blake er en DEL av Leeds.. en av elleve, og når 10 andre stinker, hjelper det lite at han spilte bra..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Asbjørn

FORSVARET som helhet slet i dag!

Kanskje er det Wise sin feil, det har vært såpass med utskiftninger i det siste at det ikke er lett å være samspilte...

Crainey blir stadig viktigere for oss. Offensivt... Han får stadig utvidede fullmakter i å fordele baller offensivt. Og jeg syns vi defensivt har blitt flinkere å "kamuflere" hans defensive mangler.

Foxe er ingen høyreback, Dennis. Det burde du etterhvert skjønne...
Heath/Killa er ikke samspilte hverken med hverandre enn leeper.

Midtbane/forsvar får litt for ofte for store avstander seg imellom. Er det mangelen av en forsvarssjef som kan "ta med seg laget" utover når det kreves...

Lewis hadde ting på gang i dag. Blake var hvass den første  timen iallefall, så fikk han jo problemer med kondisen omtrent samtidig som laget falt sammen.

Ian Moore var lovende da han kom inn. Men etterhvert som medspillerne gikk tomme/gav opp var det lite han kunne utrette.

Men vi var med i kampen helt til 0-2. Inntil da kunne en "stang inn"-kamp gitt oss seieren istedetfor tap...

No, and I ain't lookin' to fight with you, frighten you or tighten you
Drag you down or drain you down, chain you down or bring you down
All I really want to do. Is, baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan