Leeds - Soton

Started by Volda69, November 17, 2006, 17:12:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ferre

Wise MÃ... få orden på den defensive organiseringen. Det er helt klart vårt svakeste punkt...

-WE'LL BE BACK-

flynn

Trist som faen, men her er min dom over Leeds-gutta;

Stack: 6, Lite å gjøre med måla, og knapt utfordret ellers
Foxe: 4, God hodespiller, men der stopper det. Forsterker inntrykket av at han ikke holder mål.
Heath: 5, Som Foxe, savner Butler jeg faktisk.
Kilgallon 5, Hva har skjedd med Killa? Usikker både med og uten ball.
Crainey: 6, Glimrende pasningsfot, men plasseringssvak og lett å overspille.
Derry: 6, i nærheten av godkjent. Færre balltap enn før, stigende form?
Douglas: 5, ikke så værst i første omgang, men totalt ute av kampen de siste 30.
Lewis: 5, viser seg fram på banen, men blir sørgelig lite effektiv. Kommer aldri forbi sin mann.
Blake: 7, svært god i første omgang, sovnet etter pause desverre. Gode dødballer.
Horsfield: 3, dette bør absolutt være det siste vi så av ham i hvit trøye
Healy: 4, utrolig daff opptreden, og sløve avleveringer, Huff og huff

Moore: 5, løper og viser tæl, men er ingen god fotballspiller
Beckford: 5, viseringenting, men kommer inn når kampen i realiteten er over

flynn

Robert H.

Helt enig med Asbjørns innlegg og Flynns poenggivning.

HåvardK

Det kommer ikke til å bli orden på Leeds med Bates og Wise ved roret.

WISE AND BATES OUT!

SirOlsen

Joda, det kommer til å bli orden med Wise og Bates ved roret (håper jeg). Blir nok litt freske ting på gang nå når overgangsvinduet åpner [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

quote:
Originally posted by HåvardK

Det kommer ikke til å bli orden på Leeds med Bates og Wise ved roret.

WISE AND BATES OUT!

Tror vi skal gi Wise litt mer tid, han har en god del å ta tak i. Målet til Wise denne sesongen får være å holde oss oppe i CCC. Så får vi se neste sesong om Wise er rett mann for klubben, etter han har fått forsterket laget i januar og sommer.

Bates kan godt forsvinne for min del...

-WE'LL BE BACK-

Leeds04

Sykt dårlig i dag!

Men vi er nok dessverre ikke bedre nå.
Vi må nok bare slappe litt av og la månedene jobbe for oss.
La sjefen og troppen få arbeidsro...

"Why settle for more, when you can settle for less"

SirOlsen

Ja, vi kan ikke skyte Wise enda.. han har jo såvidt fått vise seg.. og ikke glem at vi har faktisk vunnet et par kamper under ham..!

Mannen må få tid.. gleder meg til å se hva som skjer når overgangsvinduet åpner med Wise ved roret!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

Eg fredar førebels Wise og Poyet. Verkar som vår nye trenar har forsøkt å sjekke ut lånmarknaden, men har diverre mislukkast så langt. Håpar Ifill vert henta inn snarleg og at minimum to nye forsvarar e på plass t neste helg.

GeirO

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Bemerker meg at en person kritiserte Blake litt lengre oppe.. Og ærlig talt.. det kan du vel ikke mene?.. Det er jo takket være ham vi faktisk hadde en del sjangser idag.. men at de han sender pasning til ikke er våkne, eller virker redd for å få ballen (spesiellt Horsefield), så sier det seg selv.. Når vi var så dårlige som vi var totalt sett, så sier det seg selv at Blake ikke kan gjøre hele jobben alene.. Blake er bare en av elleve brikker. Han gjorde sin jobb! Han kunne sikkert scooret og og det kan han jo selvfølgelig få for at han ikke gjorde.. men nå hadde han en mere offensiv midtbane rolle enn spiss.. det hadde vi to sentrale av i Healy og Horsefield.. og når de ikke gjør noe ut av forarbeidet til Blake.. da blir det litt gærnt å skylde på Blake.. som helt klart var Leeds aller beste mann idag.. Men Leeds er ikke Blake... Blake er en DEL av Leeds.. en av elleve, og når 10 andre stinker, hjelper det lite at han spilte bra..

MARCHING ON TOGETHER!

Jeg skylder absolutt ikke på Blake. Han er en av de som prøver, og mot Barnsley og Colchester var han meget bra. Men særlig i andre omgang i dag datt han ned på nivå med sine medspillere, ikke dårligere enn de. Når Blake ikke har flyten faller han tilbake på svakhetene sine, og disse er vel grunnen til at han var ute av laget i noen måneder. Gjelder særlig at han ikke får blikket opp idet han får ballen, og prøver på noen vanskelige driblinger feilvendt. Fare for breakdown. Men jøss, han forvarer en plass på laget fortsatt.
MOT

Mats-

quote:
Originally posted by Sleivind

quote:

Og jeg "basher" Crainey nok engang! For han var absolutt ikke god!
Men det kan man heller ikke si om resten av forsvaret vårt.. Og det utnyttet Southampton så til de grader.. det var jo lett å se, da pasningene fløt ut mot vår venstrekant, hvor en megakjapp Soton-spiller danset rundt Crainey som var som en kjegle uten stand til å holde tritt... Så kritikken mot Crainey OGSÃ... IDAG er med det rette.. Alt for dårlig..

Og Heath?... skandale!... Killa.. skandale nr2.
Foxe har jeg ikke lyst til å gi så utrolig mye pepper, da jeg tror han ville spilt bedre sentralt enn på høyrekant.

MARCHING ON TOGETHER!

Det er ikke rart Crainey sliter når Southampton var i overtall på venstrekanten i hvert eneste angrep. Men han hadde ett par meget viktige taklinger, og det er mer enn en kan si om Killa, Heath og Foxe. Når det gjelder Foxe så har du nok rett i det at han hadde greid seg bedre i midten, men alt i alt så var han like dårlig som Killa og Heath. Hvor var han på det andre målet til Southampton?

Enig der, Crainey har mange viktige inngrep, vinner en god dose dueller, og et par kraft taklinger. Skal jo være objektiv, han slapp kanten demmers en gang nesten alene med Stack. Men vi spiller CCC, sånt skjer.

Men de to "værste" må vel være Killgallon og Healy, de virket ikke i det hele tatt. Du kunne se på fjeset til Healy at det var noe gærnt der i dag.

Nei, Wise-man har en stor jobb, det er vel det eneste vi kan konstatere.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

kjelvi

like frustrert og småforbanna som resten.
men er redd for at eneste medisin som hjelper nå er TÃ...LMODIGHET

vi er en klubb med en stall og ikke minst finanser som er godt under midt på treet.
det vil ta tid før vi er tilbake.

min største uro er stallen. vi fyller stallen med middelmådigheter - enten det er 'rejects' fra andre klubber, 'has been'-spillere, eller annet....

Jeg mener at man må tenke noe mer langsiktig - noen lure kjøp av kvalitetsspillere, satsing på ungdom og prøve å skape et lag ut av en slik mix.

Stein på stein, bruke hodet - så i løpet av et par-tre år er vi igjen i posisjon til å jage opprykk og har en squad som  vi kan supplere ved det kommende opprykket til Premiership.

Kampen i dag viste at - nok en gang - at vrakgodset fra andre klubber ikke holder. Da får det ikke hjelpe at de har vært i en PL-klubb, har/er på landslag eller er under 30. Enten holder man mål, eller ikke...

roaldv

Jeg sa for noen uker siden at jeg ikke kunne se at så veldig mange tippeligaspillere kunne ha hevet Leeds-laget. Jeg tar tilbake dette nå! Dette var utrolig slakke greier - i det hele tatt svært labert nivå på kampen. Dersom dette er nivået i divisjonen er det svært mange i Tippeligaen som kunne ha hevet laget vårt. Virker jo som det kun er Blake som innehar en viss kvalitet for tiden. Crainey får mye pepper, og selv om han tidvis har en gyllen pasningsfot, så er han håpløst treg og gjør juniorfeil defensivt i kamp etter kamp. Dersom han absolutt skal spille, så måtte det vært bedre å flytte ham fram på midtbanen - altfor farlig å ha ham i forsvarsrekka!

Vi rykker nok ikke ned, men det blir en tung, tung sesong, dessverre :-(

kjelvi

SLAKT

Greit nok: Stack, Derry, Blake (ikke min favoritt, men grei i dag og i god form)

Helslakt (får flere sjanser): Kilgallon, Lewis (må snart bli litt stabil), Healy (skjønner han ikke alvoret!).
Helslakt (bør erstattes): Foxe, Heath, Crainey (brukbar i dag, men latterlig dårlig ellers), Douglas (bomkjøp), Horsfield (has been!), Moore (aldri vært i nærheten av nivået som kreves).

Sheridan

Leeds United kommer ALLTID tilbake!

Killa

Det har vært snakk om det her inne flere ganger før, men jeg sier det igjen: I kamp etter kamp etter kamp....så faller laget sammen etter ca 60 minutter, hva i all verden kan dette skyldes? Det er jo en kjent sak at mål preger kamper, men det er nok ikke hele forklaringen. Har den fysiske treninga vært så til de grader undermåls? Er spillerne så slitne i beina som det kan virke? I så fall håper jeg inderlig at Wise får gjort noe med dette snarest, før det er for sent!! Eller sitter det mest i hue? Mange spørsmål og få klare svar i dag, det beste er kanskje å skifte ut hele denna gjengen....

SirOlsen

Ja, du er nok inne på noe Killa.. det virker som om all form for fysisk trening har vært fraværende i lang tid nå.. og nå kommet tilbake.. Nå ser vi i det minste hardtarbeidende Leeds spillere i hele førsteomgang.. men desverre knekker vi etter rundt 60min. Samtidig ser vi også da at motstanderne våre løfter seg betraktelig.. så noe må ligge i fysikken!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

B-m

Alt for varierende spill fra vår side. Fortsatt klarer vi ikke presse opp nok i mann, noe som forårsaker disse F***emåla imot. Hadde en god start de 10 første minutta, og en bra 15-20 min "spell" i begynnelsen av 2.omgang. Altfor mange spillere som gir 50-75 %. Healy er mer opptatt av å rygge håpløst i en spiller, få vondt, stoppe opp/legge seg, heve armene, se på dommeren, vise med et kraftig kroppspråk at hele verden er imot han. f**k OFF DIN LILLE DRITUNGE!! SPRING!!! LØP!!! TAKLE!! Hvis du ikke klarer å score så kan du ihvertfall prøve bli svett på andre måter.

Horsfield kan vi si opp låneavtalen med. Vi klarer uansett ikke slå den lange PÃ... Horsfield! Vet ikke om dette skyldes at Horsfield ikke beveger seg riktig eller NOK, eller om pasningene er forferdelige. Mistenker en god blandings.

Killa er forferdelig dårlig for tiden. Oppspilla er katastrofe og en farlighet bakover. Come back Gregan, please come back.

Lewis er samme gamle, liten promp som prøøøver men ikke helt skjønner hvordan fotball skal spilles.

Stack 5

Foxe 5
Heath 6
Killa 4
Crainey 5

Derry 6 MOM
Douglas 6
Lewis 5
Blake 6

Horsfield 5
Healy 3

Moore 6
Beckford 4
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

raggen

triste saker dette her men setter min litt til at wise får orden på sysakene bare han får tid. fikk ikke sett kampen pga jobb men gikk tydeligvis ikke glipp av noe

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

berlin

til healys forsvar, han er bare ikke typen til å ta i et tak i motgang. Det betyr ikke at vi trenger å kvitte oss med han. Han kan bli dritgod i kommeende(?) medgangstider. £ 2 mill, selg han, men jeg tviler på om vi får gode penger for han.
Blir spennende om Wise klarer å lokke bra folk ala Ifill i januar.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

R - R

Jawohl...

Makan til nedtur. Eg synst vi spelte rimeleg bra i 60 minutt. Vi starta litt famlande i forsteomgang, og fekk eit unodvendig maal i mot. Kor var Crainey paa maalet? Og kor er presset i forkant av innlegget? Elementere ting manglar. Vi maa back to basic, og ha knallhardt press paa motstandarlaget. Vi maa slutte aa gi motstandarane meter paa meter med fritt rom. Dei kjem heile tida til innlegg, og det er eit gap mellom midtbane og forsvar som motstandarane kan boltre seg i.

Men altsaa.. utanom maalet, saa synst eg Leeds var det forande laget i forsteomgang. Vi hadde fleire sjansar, og burde heilt klart hatt minst eit maal. Med betre avslutningar, litt betre loysingar, og ikkje minst spissar som GIDD prove hadde det blitt maal.

Andreomgang starta og litt famlande, men samstundes som fansen tok seg opp og laga ganske bra steming paa stadion, saa heva Leeds seg og. Vi koyrte dei ganske bra i 15-20 min, ca. fram til Southampton scorar, som igjen er eit fullstendig tullemaal. I denne perioden provde verkeleg Leeds, kjempa om ballane, og publikum blei oppildna. I staden puttar Southampton. Kor er forsvaret? Kor er presset? Etter dette maalet blir det fullstendig katastrofe. Var pinleg aa sjaa paa, og hadde ikkje det vore for prinsippet mitt om at eg aldri gaar for full tid, saa hadde eg kome meg ut fortast mogleg. Leeds kollapsar fullstendig etter 2-0 maalet, sikkert ein kombinasjon av sjolvtillit og kondis. 3-0 kom jo ikkje saa lenge etter, og gjorde kvelden heilsvart. Rart korleis ein dag som eg var ganske positiv til fram til 65. min kan bli saa elendig. For Leds spelte til tider bra fotball! Og Blake er eit aktivum som Leeds treng. Men forsvaret vaart slit, og midtbana vaar er ikkje riktig samansatt. Derry spelte bra saa lenge Leeds spelte bra, men fell heilt saman i lag med resten av laget paa 2-0. Og paa topp - FOLKENS, SLUTT AA DYRK HEALY. Har aldri sett ein meir uinteressert spelar for Leeds! Sjaa korleis han gaar inn i duellane paa utspark! Prover han? NEI! Horse er jo og heilt ute av form, og bor sendast tilbake til Sheffield saa fort som mogeleg.

Stack 5: Leeds slepp inn tre maal. Men han faar ingen hjelp av forsvaret.
Foxe 3: Er ingen hogreback. Har faatt Leeds-syndromet med manglande press.
Killa 4: Synst synd paa gutten. Blotta for sjolvtillit, og klappar saman i motgang. Har kanskje ikkje det som skal til for aa lukkast paa hogaste nivaa?
Heath 4: Han gjer vel sitt beste, men er inga permanent loysing for Leeds. Vi treng betre forsvarsspelarar!
Crainey 4: Vi er kanskje forutinntatt mot han, men han er ingen god spelar. Glimtar til av og til, men herregud saa mykje rart han gjer. Kor er han paa 1-0 maalet?
Derry 6: Til tider gamal klasse, og Leeds sin beste paa midten, men forsvinn naar Leeds treng han som mest naar Leeds kjem under 2-0.
Douglas 4: Innsats, innsats, innsats, men det blir ikkje nok naar han har ein daarleg dag.
Lewis 3: Vi treng nokon som kan erstatte han. Har ein god innleggsfot, men det blir veldig varierande, og kan ikkje forsvare plassen naar han knapt kjem til innlegg i lopet av ein kamp.
Blake 7: Leeds sin beste, igjen. Har veldig fint driv, men kjem med to horrible tversoverpasningar som Leeds faar rett i mot. Staar bak alt Leeds skapar, men traff ikkje heilt med avslutningane.
Healy 0: Elendig, elendig, elendig. Saag folk korleis han gjekk inn i duellane? Skyt ut reva, hoppar inn i motspelaren, og gaar ALDRI etter ballen. Uinteressert, lat og skapar ingenting. KVIFOR ER HAN PAA LAGET? Eg vil mykje heller ha ein mindre talentfull spelar som prover, ala Moore.
Horse 1: Faar 1 fordi han ikkje er Healy. Skjonar at med Cressy ute vil dei ha ein stor mann paa topp, men eg spelar heller med fleire mann i forsvar eller paa midten framfor aa ha Horse paa laget. Eller sett inn Moore.

Subs:
Becks 4: Kjem inn paa eit tidspunkt naar Leeds har klappa saman. Faar ikkje brukt noko av kvalitetane sine.
Moore 5: Denne mannen er ein gud. Prover meir enn resten av laget, og gaar fryktlaust inn i duellane. Healy: hadde du hatt halvparten av innsatsen til Moore kunne du kanskje blitt ein god spiss.

Konklusjon: Bli kvitt den idioten Healy. For kampen sa eg at eg ville gi han ein sjanse til aa vise at han vil noko under Wise. Det viste han i klartekst at han ikkje vil, saa spark han ut av klubben paa lik linje med Marques/Butler og resten av soppelet. Faar vi berre halvparten av dei pengane som blir nemnt i januar, saa skal vi vere storfornogd. Og uansett kva de seier saa er Crainey ei fare for Leeds-laget. Han fortset aa gjere dei same feila i kamp etter kamp, og kan ikkje plassere seg. Har enkelte gode inngripenar, men kva hjelp det naar feila hans gang paa gang forer til maal i mot?

quote:

Ja, det ble nok et stortap.. på HJEMMEBANE det folkens... og det var så velfortjent seier til Soton som det kunne bli...
Til tross for at vi skapte massevis av gode sjangser hvor spesiellt Blake nok engang skal fremheves som Leeds beste mann, greide vi ikke få uttelling.. mye pga så ufattelig tafatt arbeid fra både Healy og spesiellt Horsefield, som virket som om han var redd ballen...

Dette var mørkt og sørgelig.. det er så synd når vi ser så mye bra i spillet som vi gjør til tider, men så skal det bli ødelagt pga visse enkeltspillere... og ikveld vil jeg trekke frem spesiellt Crainey, Heath og Horsefield som de største grunnene til at vi ikke vant idag.
Crainey hadde noen få lovende ting på gang, men ble alt for lett rundspilt på kanten sin, som er hans jobb å forsvare.. ergo ble det alt for mange fatale innlegg mot mål, hvor det bugnet av Soton spillere..

Healy så vi nesten ikke noe til i 1. omgang, men begynte vise seg litt i 2.omgang.. men det døde fort ut igjen..
MARCHING ON TOGETHER!

Southampton fekk maks utteljing i dag, og ville aldri scora saa mykje om det var for dei personlege feila hos Leeds. Vi gjer det unodvendig vanskeleg for oss. Fram til 65. min var Leeds best vil eg paastaa. Etter det er det fullstendig kollaps. Men resultatet talar for seg sjolv.

Healy var aldri paa gang i dag. Han fekk litt meir rom i andreomgang, men fekk ingenting av det, blant anna to situasjonar naar han kom paa vaar hogreside.

quote:
Originally posted by B-m

1.25 liters flaskene på ica, så aldri mer cb etter det [:(]

Alkis [:p]

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Ronald

Kan ikke helt skjønne hvorfor ikke Foxe skal få en ny sjanse. Han spilte forholdsvis bra mot Colchester.
Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

Seriøst? Jeg observerte at mannen var "out of position" i hele 2.omgang, og var i tillegg klønete med ballen i beina. Så også ut som han manglet fart. Håper vi slipper å se ham på banen i dag.

Foxe var ikkje god mot Colchester nei. Er ein spelar med begrensa kvalitetar, og har absolutt ikkje kvalitetane som skal til paa hogreback. Er kanskje betre sentralt, men trur det blir ganske likt med Heath/mm. Men saa lenge Kelly og Frazer er ute er vi kanskje stuck med han? Registrerar elles at det ikkje er kome noko om at han har signert ny kontrakt. Som kjent gaar kontrakten hans ut i januar, saa vi faar sjaa om han faar ny kontrakt. Saa lenge Foxe er saapass svak som han er ville eg nytta meg Madden i staden.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Er også enig i at vi skal kvitte oss med Healy. Men det skulle vært i en annen tråd enn dette.. Men uansett så har det også med kampen idag å gjøre mot Soton.. For jeg er så enig i det R-R sier, det er ikke noen grunn til å forsvare mannen.. han virker totalt uinteressert..

Som jeg sa, så var det noen minutter i 2.omgang han faktisk så ut til å ville noe, men det var bare et lite blaff.. Horsefield var jo rene fadesen nok engang.. kanskje enda værre idag enn sist.. Dvs, vi er helt udugelige BÃ...DE på topp og i forsvar.. Hele backrekka kan selges (den som spilte idag) og begge spissene som spilte idag.. Moore har jeg aldri likt, men etter de siste kampene jeg har sett av ham hart jeg begynt å endre mening.. Han gir i allefall det han er mann for.. Midtbanen var det jeg anså som mest positivt idag. Der regner jeg og Blake, som hadde en mere offensiv midtbane-rolle.. Uten han idag, hadde det nok ikke vært mye lyst å se på.. Derry var og grei idag, men han døde som nevnt med resten av laget etter rundt 60 min.

Stakkars Wise.. han har ingen enkel oppgave foran seg, men etter kveldens forestilling fikk han vel egentlig ganske soleklar hjelp til å finne ut hva som IKKE bør satses på. Men det er jo begrenset hva han har å¨rutte med av spillere pr. dags dato..
Klarer nesten ikke vente til overgangsvinduet åpner og se hva han foretar seg da. Det kan nesten ikke bli værre enn dette. Nesten litt rart synes jeg at ikke enkelte som startet idag blir plassert på benken eller utenfor laget til fordel for juniorer. Det kan ikke være så forbaska mye værre.. Vi trenger, som sagt så mange ganger før og som til og med komentatoren sa, sulte spillere som vil opp og frem.. Det så vi tydelig var mangelvare idag. Det var bare en til to spillere man kan si var sultne nok idag!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

HåvardK

quote:

Ja, vi kan ikke skyte Wise enda.. han har jo såvidt fått vise seg.. og ikke glem at vi har faktisk vunnet et par kamper under ham..!

Mannen må få tid.. gleder meg til å se hva som skjer når overgangsvinduet åpner med Wise ved roret!

MARCHING ON TOGETHER!

Nøyaktig det samme skrev du faktisk tre poster over her, Øisten. Tipper du gleder deg til overgangsvinduet åpner!

Jon R

Børsen : Stack 6 - Foxe 5, Heath 5, Kilgallon 5, Crainey 5 - Douglas 5, Derry 7, Lewis 5 - * BLAKE 8 -  Horsfield 4, Healy 6

sub: Moore 7, Beckford 5

Jon R.
Jon R.

Le Jardin

Og dermed var målforskjellen ligaens (nest) dårligste igjen. Bare Macclesfield i 2.div er verre, og de har ikke vunnet en kamp enda. Leeds er altså på 91 plass i proffligaen når det gjelder målforskjell og har flest antall innslupne mål. Det må jo være lov å kritisere forsvaret og forsvarsspillet da?

Hvor er George Graham??? når man trenger han.....
"Victory is in our sights"

lojosang

Børsen :
Stack 5  Kamp på det jevne.
Foxe 3  Tydelig midtstopper her, ja. Denne mannen er like malplassert på høyre back som Dagros (av rase NRF) er på Lægeforenings aarsmøde i Speilen på Grand.
Heath 3  Og dette skulle forbedre forsvaret vårt? Inn med Butler og Gregan!
Kilgallon 4  Du trenger en pause. Enkelte blaff av den gode spilleren han var i fjor.
Crainey 4  Feilplassert og overspilt gang på gang. Enkelte gode crosser, og en god takling.
Douglas 5  Løper mye. Best uten ball.
Derry 6  på vei mot fjorårsformen? Viser framgang!
Lewis 5  Bare nesten. Hvor var du i andre omgang?
BLAKE 6 Vår offensive spiller. Gjør mye bra. Går seg bort i møljer til tider. Vår bestemann.
Horsfield 3  Når man har styrke og duellspill som sitt sterkeste våpen bør man kanskje vise det fram. Noen som så han vinne en duell?
Healy 4 Brukbar i våre gode perioder. Latterlige forsøk på driblinger på vingen. Du er spiss, mann! Kom deg inn i kassen og putt mål. Det er det du er best til!

sub: Moore 5, Beckford ?

Ã...TTE poeng til Blake? Skarve to poeng unna Flonaldo mot Brasil?
Du er altfor rundhåndet med poengene, Jon! [:(]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

R - R

quote:
Originally posted by lojosang

Børsen :
Stack 5  Kamp på det jevne.
Foxe 3  Tydelig midtstopper her, ja. Denne mannen er like malplassert på høyre back som Dagros (av rase NRF) er på Lægeforenings aarsmøde i Speilen på Grand.
Heath 3  Og dette skulle forbedre forsvaret vårt? Inn med Butler og Gregan!
Kilgallon 4  Du trenger en pause. Enkelte blaff av den gode spilleren han var i fjor.
Crainey 4  Feilplassert og overspilt gang på gang. Enkelte gode crosser, og en god takling.
Douglas 5  Løper mye. Best uten ball.
Derry 6  på vei mot fjorårsformen? Viser framgang!
Lewis 5  Bare nesten. Hvor var du i andre omgang?
BLAKE 6 Vår offensive spiller. Gjør mye bra. Går seg bort i møljer til tider. Vår bestemann.
Horsfield 3  Når man har styrke og duellspill som sitt sterkeste våpen bør man kanskje vise det fram. Noen som så han vinne en duell?
Healy 4 Brukbar i våre gode perioder. Latterlige forsøk på driblinger på vingen. Du er spiss, mann! Kom deg inn i kassen og putt mål. Det er det du er best til!

sub: Moore 5, Beckford ?

Ã...TTE poeng til Blake? Skarve to poeng unna Flonaldo mot Brasil?
Du er altfor rundhåndet med poengene, Jon! [:(]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]

Mannen gir jo seksar til banas daarlegaste...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

chief

Etter å  ha sett denne kampen fra west stand,må jeg si at jeg aldri i mitt 42årige liv har sett et svakere Leedslag en det jeg så på lørdag.
Forsvarspillet til Leeds er katastrofalt dårlig.Haiden Foxe og Matt Heath var totalt ubrukelige.Feilplassert hver gang,for sent inn i duellene,kom aldri tilbake etter å ha vært på løp Fremover.Rett og slett ubrukelig.
Den beste forsvareren vi hadde på lørdag var Derry,men han skal jo egentlig spille på Midtbanen.

Derry var vår desidert bestemann mot Southampton.Han måtte gang på gang,spesielt i første omgang ta løpene tilbake for å redde oss fra å bli straffet enda mer enn det vi ble.

Du har en stor jobb foran deg Dennis Wise.

Ut med Foxe..Haeth..Warner eller Sullivan..Butler..Marqes..Crainey..Healy.

Inn med Rose..Hawson..+ 2 forsvarere med fart og kvalitet som er under 30.
1 Midtbane spiller med playmaker egenskaper.
1 spiss som scorer minimum 20 mål pr. sesong

Når du har fått disse på plass "Wisey",da kan du begynne på jobben med å få Leeds United tilbake dit vi hører hjemme.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Masinga

Wise og Poyet har sannelig en gigantisk jobb foran seg med å få Leeds på fote. Jeg har ikke lest alle innleggene her. Men etter kampen på lørdag vil jeg kort si følgende:

1. Leeds mangler fart.
2. Leeds mangler samhandling. Det virker som gutta kjenner hverandre dårlig ute på matta.
3. Leeds mangler en kreativ hjerne på midtbanen.
4. Leeds mangler en sjef og innpisker på midtbanen.
5. For mange på Leeds driver med en form for soft-fotball. Den verste er Lewis, amerikansk sådan.
6. Leeds mangler guts.
7. Leeds tåler ikke motgang. Den siste halvtimen var begredelig.

Summa sumarum: Når alt dette svikter, blir selv de beste dårlige. Jeg har sagt det lenge og gjentar gjerne igjen: Det er midtbanen som er akilleshælen.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Ferre

quote:
Originally posted by Masinga

Wise og Poyet har sannelig en gigantisk jobb foran seg med å få Leeds på fote. Jeg har ikke lest alle innleggene her. Men etter kampen på lørdag vil jeg kort si følgende:

1. Leeds mangler fart.
2. Leeds mangler samhandling. Det virker som gutta kjenner hverandre dårlig ute på matta.
3. Leeds mangler en kreativ hjerne på midtbanen.
4. Leeds mangler en sjef og innpisker på midtbanen.
5. For mange på Leeds driver med en form for soft-fotball. Den verste er Lewis, amerikansk sådan.
6. Leeds mangler guts.
7. Leeds tåler ikke motgang. Den siste halvtimen var begredelig.

Summa sumarum: Når alt dette svikter, blir selv de beste dårlige. Jeg har sagt det lenge og gjentar gjerne igjen: Det er midtbanen som er akilleshælen.

Masinga, medl.nr. 1250

Skremmende mye å ta tak i ja! Dette kommer til å ta tid gutter...

-WE'LL BE BACK-