Burnley-Leeds

Started by SOL, November 26, 2006, 00:33:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marve

Nå MÃ... barnsley slås til lørdag .Den kampen må vi vinne .

stefan

skuffet....

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Ferre

quote:
Originally posted by marve

Nå MÃ... barnsley slås til lørdag .Den kampen må vi vinne .

Jeg KREVER tre poeng på lørdag! Nå må vi begynne å bli mer stabile, er så lei av høre "we're gonna turns this around" etter hver kamp vi vinner, så får vi en på tryne i neste kamp. Nå spillerne begynne å ta litt ansvar, det står om klubbens fremtid. Supporterne tilber og elsker klubben, krever at spillerne gjør det samme!

-WE'LL BE BACK-

Lars E

Huff... God natt.

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Jaja, det gikk ikke vår vei idag, men vi tar poenga på lørdag [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Tom S

Burnley er eit topp seks lag i divisjonen, at vi skal slå de i deres leikegrind var ikkje å forvente.
At vi spilte med 10 mann hjalp heller ikkje saken...

Det viktige i denne triste sesongen er å slå lagene rundt oss på tabellen og bli stabilt gode på ER.
Så kampen mot Barnsley på lørdan ER viktig!

We Still Believe!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

ragnar

Stiller meg meget kritisk til Wise sin vurdering av å la Foxe spille back. Dette er meget taktisk svakt av godeste Wise. Om ikke Kelly eller Frazer er klar til neste kamp, så håper jeg på Douglas på den posisjonen inntil videre. Nå er vel foxe ute i en kamp uannsett. Det samme som Westlake.

Men ble tøft for Leeds med 10 mann på banen. Det er bare til å brette opp ermene og fortsette med det harde arbeidet for Wise og Poyet.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Ferre

Er jo hyggelig å høre at de fleste som var på kampen (Leeds-fans, waccoe) sier at det var den beste kampen Leeds har spilt på lenge.

"Tonight was the best we've played for a long time, heart, passion, commitment, guts and above all skill was on show from everyonr wearing a white shirt tonight (Stack had green on!). Prior to the sending off, only one team was ever going to win the game. We played some intelligent, penetrating football but without ever really creating a clear cut opportunity but restricted Burnley to long range efforts."

"Also, let me add my agreement to your post. I've just got back and cannot believe what people have said about the game. We were great tonight. Lots of heart and passion, splashes of creativity and much improved organisation. We deserved more than we got, that's for sure."

-WE'LL BE BACK-

Bites Yer Legs

Har aldri våknet opp så positiv som i dag, dagen derpå et tap. Dette skal vi klare!!! SUPER-LEEDS!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

MrK

............ser ikke bra ut dette
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

berlin

quote:
Originally posted by ragnar

Stiller meg meget kritisk til Wise sin vurdering av å la Foxe spille back. Dette er meget taktisk svakt av godeste Wise. Om ikke Kelly eller Frazer er klar til neste kamp, så håper jeg på Douglas på den posisjonen inntil videre. Nå er vel foxe ute i en kamp uannsett. Det samme som Westlake.

Men ble tøft for Leeds med 10 mann på banen. Det er bare til å brette opp ermene og fortsette med det harde arbeidet for Wise og Poyet.

*Champions of CCC 06/07*

"Ã... bure inne" Douglas på backplass, tror jeg kan ha fatal innvirkning på mb. J.D er ikke så fantastisk, men han løper kanskje mest av alle og prøver mye.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

ragnar

Mitt poeng her er at en annen enn Foxe burde ha spilt på høyreback. Og den som vel er best egnet er kanskje Douglas. Wise må da velge mellom to onder. Bruke han på høyreback eller midtbanen. For Foxe har ingenting på backen å gjøre. Evt burde han ha brukt han på midt banen og latt en annen spille høyreback. Når sant skal sies har ikke Wise mange alternativ, men han valgte et dårlig et spør du meg.

Bayly/Howson kunne ha vært brukt på midten, men vet for lite om hvordan spillestilen deres er til å si om de kunne ha vært en erstatter til Douglas. Carole kunne ha kommet inn for Douglas evt sette Moore ned på midten. For Douglas spiller vel på høyre midt? Derry og Westlake er vel på sentral. Blir nå spennende å se hva han velger å gjøre nå når Foxe er ute neste kamp og Westlake ute den etter der igjen. Pluss det er en del spillere som har mange gule kort og er nært forestående en suspensjon. Bayly/Howson bør få prøve seg mer iogmed Cressy og Nicholls får lov til å trene seg opp før de kommer tilbake igjen. Kelly og Fraz er vel snart tilbake igjen og løser høyreback problemet snart... ;-)

Men det er jo ikke lett når valgmulighetene er som de er.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

GeirO

Synes vel det er litt sjansespill å sette vår tregeste spiller (Douglas) på backen med fare for å bli fraløpt gang på gang på gang på gang...
MOT

Ferre