Main Menu

Ian Moore

Started by lidsjunaited, November 26, 2006, 04:09:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lidsjunaited

La oss hylle denne mannen! Måten han har kommet tilbake etter å ha vært milevis ifra førstelaget er intet mindre enn imponerende! I dag blir han beskrevet som vår beste mann, med en innsats som overgår samtlige på dagens Leeds!

SirOlsen

Moro å se at det løsner seg for ham [:)]
Og resten av gutta og forsåvidt [:)]

Selv om vi fortsatt har en del svakheter, er det svært moro å se at vi får det til allikevel. Det er i det minste rette veien!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Moore har fått mye av Leeds karierren ødelagt av skader. Nå er han endelig skadefri og oser av innsats, til inspirasjon for hele laget. Vi trenger sånne folk i en kritisk periode for klubben. [:)]

Jon R.
Jon R.

R - R

Einig med den hyllesten[:)] Er ikkje den mest talentfulle paa Leeds, men viser storre innsats enn samtlege. Maa jo berre like ein spelar som gir 100% i alle duellane. Virkar aa ha loysna litt for han denne sesongen. Han har putta nokre maal, som heilt sikkert har hjulpe paa sjolvtilliten etter to vanskelege sesongar i Leeds.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Ferre

Moore er en spiller jeg bare får mer og mer sansen for. Den innsatsen han viser er det få andre Leeds-spillere som viser. Håper han kan bevare den fine formen fremover!

-WE'LL BE BACK-

Mats-

Jeg husker han mot Soton (en av de første kampene jeg har sett på en stund), når Moore kom in banket han alle. Han fløy inn i alle takklingene, det er orgasmisk. Velger å se Moore hoppe inn i en duell, enn å se Christina Aguilera naken.

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva. Men ikke nå lengere [:(]

Kickthemdown

Hyll hyll... [:D]

Hvem i all verden skulle tro at jeg kom til å si det...

Killa

ToreLA

Illevarslende, Mats! :)

SirOlsen

quote:
Originally posted by Mats-

Jeg husker han mot Soton (en av de første kampene jeg har sett på en stund), når Moore kom in banket han alle. Han fløy inn i alle takklingene, det er orgasmisk. Velger å se Moore hoppe inn i en duell, enn å se Christina Aguilera naken.

Oida...!!! [:o]

Gå inn i skapet igjen, kjøre Mats... gå inn i skapet igjen!... ikke snu og se deg tilbake.. bare gå inn! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Peter7

På dette nivået kommer man tydeligvis lenger med innsats enn med talent.

Hva angår Moore/Aguilera (hvem nå dét er) ... ja takk, begge deler?

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Erik_

Vi trenger spillere som ofrer seg og prøver på alle mulige baller som kommer i nærheten. Det er en ensom rase i Leeds United. For øyeblikket har vi mer behov for Moore, enn en stillestående Healy. Hadde bare David hatt halvparten av innsatsviljen til Moore... (irriterende)

Moore er kanskje ikke den mest talenfulle. Men han er langt i fra noe "Fredrik Thorsen klasse" i allefall. Heldigvis besitter Ian litt kvaliteter som spiss.

Give us Moore![:)]

SirOlsen

Ja, hadde Healy hatt samme innsatsviljen som Moore har vist, så hadde han sannsynligvis vært topscoorer i CCC idag...
Og det kan man vel trygt si at Healy IKKE er... desverre...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Mats-

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

quote:
Originally posted by Mats-

Oida...!!! [:o]

Gå inn i skapet igjen, kjøre Mats... gå inn i skapet igjen!... ikke snu og se deg tilbake.. bare gå inn! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!

[:p]

SirOlsen

Den kan tolkes på mange måter.... [:o]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Per-Stian

I lang tid va eg irritert og oppgitt over Moore. Han likna lite på ein fotballspelar (va berre tut og køyr), han hadde ingen typisk posisjon, og han hadde håplause avslutningar mot mål. Men, i den seinare tid har Moore blitt flinkare t å finne rom å gå i, viser veg for medspelarane me sin oppoffrande vilje, og e i ferd me å bli ein tilretteleggar for spissane våre. Eg håpar han utviklar seg endå litt meir, og at han vil skåre fleire mål.

AndyMathie

Ja Moore blir bare bedre og bedre. Hver gang jeg har sett Leeds så har jeg hørt en drøs som har klaget på Moore, men jeg synes faktisk at han har vært ganske bra hele veien denne sesongen. Mot Sheffield W var han vår nest beste spiller etter Carole og det er et par kamper til han har vært meget bra. Så når Moore nå viser alle tvilerne at han besitter litt kvaliteter så er det veldig godt å slippe hylekoret mot Moore. Synes det er greit og kun ha 1 hylekor og det blir dessverre mot vår v.back Mr.Crainey.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

SirOlsen

Jeg skal være den første til å svelge en kamel og innrømme at jeg har ikke vært den som har akkurat heiet på Moore.. Jeg ble rett og slett på grensa til irritert de gangene jeg så ham i lagoppstillingen.. enten det var i start 11`er eller på benken.. Jeg syntes ikke den gutten hadde noe som helst å bidra med. Mulig det er jeg som så feil kamper til feil tid, for der har jeg endret et så ganske drastisk syn fra tidligere av. De kampene jeg så av ham som dannet grunnlaget for min motmæle mot Moore bunner jo ut i at kampene jeg så av ham var rett og slett tafatte av godeste Moore..

Men den siste tiden opplever jeg det som om vi har fått en helt ny spiller i Moore.. og det varmer meg veldig [:)] Så den kamelen svelger jeg mere enn gjerne.. Artig å se at gutten gjør en så formidabel innsats som han gjør. Enda morsommere hadde det vært om han begynte å sette noen mål også [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

B-m

Moore er akkurat den type spiller vi trenger nå! Som gir 100% KONSTANT, det smitter naturligvis over på lagkameratene. Healy kan egentlig pakke sakene å dra tel helvete fra klubben vår, har ikke sett en eneste kamp hvor Healy har vært orntlig god. Healy har et så jævlig kroppspråk at man får lyst til å slå han i ansiktet med knyttneven - hardt!

Når man spiller 4-4-2 må spissene jobbe knallhardt, og legge et fornuftig press på forsvarspillerne. Her feiler Healy stort.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

quote:
Originally posted by B-m

Moore er akkurat den type spiller vi trenger nå! Som gir 100% KONSTANT, det smitter naturligvis over på lagkameratene. Healy kan egentlig pakke sakene å dra tel helvete fra klubben vår, har ikke sett en eneste kamp hvor Healy har vært orntlig god. Healy har et så jævlig kroppspråk at man får lyst til å slå han i ansiktet med knyttneven - hardt!

Når man spiller 4-4-2 må spissene jobbe knallhardt, og legge et fornuftig press på forsvarspillerne. Her feiler Healy stort.

Er så fordømt enig med deg i det du sier der.. Litt synd egentlig.. når man tenker på potensialet Healy har, men det virker som om han ikke gidder.. Ønsker han seg bort?.. er det der skoen klemmer?...

Ja, det er deilig å se slike som Moore, som får spiriten sin til å smitte over på andre.. Det er snakk om tenning!.. Har man ikke tenning i en kamp.. ja da har vel man ikke så veldig mye på banen å gjøre mener nå jeg.. En får vel ikke gjort så mye ut av ferdighetene sine om man ikke har tenning.. da blir jo ting som regel mere halvhjertede.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Tom S

Eg vil avvente litt før eg gir Moore ein heltestatus.

Han er ein spiller som gir 100%, det skal han ha, men det eg har sett av han virker det som han jobber veldig uklokt. Mykje springing og jobbing, men lite resultat.
Trur ikkje han er spissen som tar oss tilbake til PL, men ingenting hadde gleda meg meir...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Ian Moore er en i beste fall middelmådig spiller. Det sier ganske mye om hvor dypt klubben vår har sunket når vi bruker tid på å skryte en slik spiller opp i skyene slik enkelte av dere gjør.

Bites Yer Legs

Face the facts, vi ligger et hårsbredd over streken. Moore fortjener skryt for sin nonstop innsatsvilje...

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

SirOlsen

Helt klart!.. Det er ikke snakk om å gi ham noen heltestatus.. men han skal ha for at han arbeider hardt med veldig høy innsatsvilje, noe laget har virket totalt blottet for omtrent hele denne sesongen.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-