T.P.N. nr. 137

Started by Sverre, November 29, 2006, 14:36:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sverre

En ny utgave av The Peacock News ble sendt ut fredag den 24. november. Bladet skal etter planen være våre medlemmer i hende i løpet av denne uken, og dette er selvsagt siste utgave før julen ringes inn.

T.P.N. nr. 137 tar selvsagt for seg manager Dennis Wise, og ansettelsen av ham. Vi har videre sett litt nærmere på forgjengerne Kevin Blackwell og John Carver, som begge har forlatt Leeds United i løpet av denne høsten.

Vi har også sett litt nærmere på det som har skjedd i LUSCOS siden sist, og har en presentasjon av det nye styret i supporterklubben. Formann Tor Dalen skriver sin første spalte i T.P.N. som formann i LUSCOS, mens også de øvrige styremedlemmene er presentert - i større eller mindre grad.
Situasjonen omkring LUSC/LUSCOS/Members Club blir også vurdert, mens LUSCOS også var til stede på "Annual Dinner & Dance" i supporterklubben i november. Blant annet sammen med legender som Jack Charlton og Eddie Gray.

Videre har vi siste nytt fra Elland Road, med en grundig gjennomgang av de daglige hendelsene i "Leeds United Diary" fra Dag Skipenes/Jørn Henriksen, samt en litt dypere gjennomgang i "Nytt fra Elland Road".

Som vanlig har vi også de faste skribentene på plass. Kurt Olav Helle har sitt "Lokalhistoriske Hjørne", mens Geir Wang er på plass med "Geir's View" og Øystein Bjøndal Lund selvsagt skriver sin faste spalte, "Aktuelt Akkurat Nå". Våre skribenter fra Sverige og Danmark er også på plass, og både Tommy Marklund med "Swede Leeds" og Kai Verner Nielsen med sin "Roligans Special III" bidrar med sine sedvanlige sider.

Vi har også truffet en skikkelig ivrig Leeds-supporter i "Medlemsportrettet" denne gang. Ola Stiklestad er presentet, og gir bl.a. et lite tilbakeblikk til sommeren 1997, da Leeds United gjestet Norge og Steinkjer.

"På Nett" denne gang tar for seg en av de "nye" på forumet. Øisten Olsen er i ferd med å sette verdensrekord for antall poster pr. dag, og vi har tatt en kort prat med vekteren i denne utgaven.

De fleste øvrige faste spaltene er det også funnet plass til, selv om det ble en hektisk jobb for å ferdigstille T.P.N. denne gang. Vi kan selvsagt teste Leeds-kunnskapene i "Quiz Show", vi finner siste nytt om en del av våre gamle helter i "Ex-Players in the News" og vi har lest - og anmeldt - boken "Match of my Life" i "Bok-hjørnet".
En helt ny spalte har vi også fått plass til, "Samler-hjørnet" tar for seg litt om alle typer samling man kan kaste seg på, når man er fanatisk supporter av en klubb. I denne utgaven kikker vi litt nærmere på generelle samle-kategorier, mens vi fremover vil se litt nærmere på en del av disse.

"What's on... ...in Leeds?" tar denne gang for seg "Leeds Film Festival" som gikk i første halvdel av november, mens vi også tar en liten kikk på en del av de mange glimrende indiske restauranter i byen.

Totalt sett ble det en del hastverk for å få ferdigstilt denne utgaven, men alt i alt et leselig blad til alle våre ivrige medlemmer.

God lesning! [:D]

flynn

Thanks Sverre, vi gleder oss!

flynn

SirOlsen

Gleder meg som en unge på julaften til denne utgaven av TPN også [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Leif Sverre

Hadde gleden av å bære ut bladet til Leeds-supporterne
i Brønnøysund i dag 29.11

Lids

Thomas

Bjalle Skien

quote:
Originally posted by Leif Sverre

Hei Leif Sverre, hvor mange var det du leverte ut i Brønnøysund???

Du som postmann har vel god oversikt over hva personer i nabolaget bestiller i posten og hvem som har økonomiske problemer mm...[:D]

www.jarlebakke.tk

Sheridan

Ny fin utgave!
Blir litt av en oppgave for det nye styre å beholde/forbedre kvaliteten vi er blitt så godt vant med...

SveinArve

Enig Sheridan.
TPN nr 137 mottatt på Giske utenfor Ã...lesund i dag

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

MrK

Mottatt på Molde - vest, mao. noen andre må stå for middag idag!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

agehvitstein

Ikke mottatt på Nesodden! Postverket tydeligvis ikke like bra her som I Brønnøysund! Blir litt av en utfordring for det nye styret å lage et like bra blad!

Torgeir

Det er vell ikke styret som lager bladet, men redaktøren.

Kjenner jeg psten rett, så får jeg vell bladet i neste uke her på Lørenskog...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

MrK

sånn er det i utkanten Torgeir - bare 6 mill i året for Mifsud. Kan jo nesten brødfø hele Malta på det:-)

Leif Sverre

quote:
Originally posted by Bjalle Skien

quote:
Originally posted by Leif Sverre

Hei Leif Sverre, hvor mange var det du leverte ut i Brønnøysund???

Du som postmann har vel god oversikt over hva personer i nabolaget bestiller i posten og hvem som har økonomiske problemer mm...[:D]

www.jarlebakke.tk

Tja det er vel en 7-8 som får TPN ,mange som sliter økonomisk ja, noen som
ikke bor der de bor osv.osv......[:)][:)]

Torgeir

quote:
Originally posted by MrK

sånn er det i utkanten Torgeir - bare 6 mill i året for Mifsud. Kan jo nesten brødfø hele Malta på det:-)

Gutten er jo hjernedød...[xx(][xx(][xx(]

Torgeir

"We will be back"

Torgeir

MrK

Lo godt av den ja..............omtrent som Schevsjenko (el noe slikt) som jeg ser live hjemme nå - han og får til salt i grøten men fremstår som Bambi p isen

SirOlsen

Ikke fått TPN her i Sarpsborg enda heller :/

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

larss

Den kom i går til Molde.

LarsS, som er bekymret for det sportslige.
LarsS

Sten

Kom i går til ændal

Sten
Sten

pale

Og kom igår til Tønsberg
Har skummet gjennom litt av den og synes da absolutt at det ser ut som nok et godt produkt.

I disse internettider blir dagboka litt overflødig, noe som også har blitt kommentert tidligere.

Talen fra de engelske supporterklubben er virkelig interessant. Det er tydelig at det er store konfrontasjoner med den nåværende ledelsen, noe vi også har fått merke her hjemme.

Må si jeg stusser litt over at det ikke kommer fram hvem som har skrevet innlegget som kommenterer denne talen. Det er jo også et hardt angrep på Bates.
Regner med at det er Sverre, men hadde vært greit med et navn under da dette er ganske så subjektivt.

Men jeg må få understreke at jeg støtter det aller meste av innholdet i innlegget, så det er ikke derfor jeg kommenterer dette.
Det er helt tydelig at hvis Bates blir sittende en stund til, vil dette føre til ytterligere værre forhold for de uavhengige supporterklubbene.
Hvor står det nåværende styret i forhold til dette spørsmålet?
Skal vi fortsatt være uavhengige?

Mulig at dette har blitt sagt før, men jeg har ikke fått det med meg.

Takk for nok et godt blad.
Pål

MrK

Det er et paradoks at utfall mot Bates kommer en uke før Tor skal i møte med Leeds - ikke veldig taktisk!

ragnar

Fikk bladet i dag. Bra utgave.

I det hele har jo Bates ikke vært særlig taktisk når det gjelder sine utfall mot supporterklubbene. Om han ikke skjønner at det faktisk er supporterene som genererer pengene som Leeds tjener, så må han tenke seg om både en og to ganger. Men Bates har vel hele tiden vist at han ikke tenker sånn...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

lojosang

Jeg har også fått bladet.

quote:
Originally posted by pale

Hvor står det nåværende styret i forhold til dette spørsmålet?
Skal vi fortsatt være uavhengige?

Mulig at dette har blitt sagt før, men jeg har ikke fått det med meg.

Takk for nok et godt blad.
Pål

Det skriver Tor litt om i presentasjonen av seg selv.
Stort sett sier han bare at han skal i møter både med LUSC-ledelsen, og sjæfene for Members Club for å få informasjon fra begge sider.

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

pale

Ok, har ikke kommet så langt i bladet ennå.
Uansett spennende å se hva som skjer framover.

Peter7

Fikk det i går.

Det er langt mellom Vestfold og Trøndelag.

Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

Sukk, mangler bladet her nede i Sarp enda gittt :/ men kanskje det kommer i løpet av dagen da forhåpentligvis

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Petter F

Lå i postkassa hos meg i Sarp i går Øistein så det er nok like rundt hjørnet !

Petter

SirOlsen

quote:
Originally posted by pfje

Lå i postkassa hos meg i Sarp i går Øistein så det er nok like rundt hjørnet !

Petter

Det høres lovende ut [:)] Skal sitte og glo intenst ute av vinduet og overfalle postmannen når han kommer for å få grabbet tak i mitt etterlengtede TPN! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Leif Sverre har visst ikke rukket helt frem til hovedstaden ennå. Nærmer du deg snart, Leif? [8)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Syns jeg hørte noen kjente toner av K M Myrland forleden, og like etter lå faktisk TPN i postkassa. Nærmer seg vel Løkka med stormskritt, Jon.[8D]

SirOlsen

Ahh, da var TPN i hus! [:)] Da blir det jul i år også gitt [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-