Et dårlig tegn

Started by MrK, November 29, 2006, 16:55:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

KeyserSoze

Alle er enige i at høstens Leeds-lag har vært det dårligste vi har sett, men det har vært en bedring i de siste kampene. Greit at det ikke er sjans i havet for noe opprykk i år, men det blir heller ikke noe nedrykk. Jeg har trua på at Wise kan bygge et lag i år og at dette laget kan kjempe om opprykk neste år.

SirOlsen

Det er helt klart noen permanente signinger må unnagjøres i januar. Men hittil har ikke dette vært mulig.. Wise har kun hatt mange svake ledd å ta tak i for å prøve å forbedre, pluss han har fått skapt større usikkerhet med tanke på fast plass på laget ved å skape høyere konkurransekultur, hvor man MÃ... prestere for å kunne få plass på laget. Ingen skal føle seg trygge med mindre de gjør jobben sin orntlig! Og det mener jeg er rett start! Wise har nok garantert noen planer i huet allerede nå hva han skal gjøre i januar.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

berlin

Ã... tro at "shoppingen" i januar, er løsningen og redningen, er jeg uenig i. Viktige og nyttige tilsvekster kan komme,
men mener at jobbingen med dagens spillere og systemer er langt viktigere. Det ser ut som om den delen bedrer seg noe, men det kan, bør og må bli enda større fremgang. Misforstå meg rett, noen av spillerne er slett ikke gode nok til PL og kanskje ikke til CCC engang, men en dyktig
managere får ut maksimalt av det materialet han har til rådighet. At laget får ut maksimalt er bedre enn å vente på "frelserne", det kan tvertimot foråsakene mindre guts og apati.

Ad rapporten som er pastet inn over, webredaktøren der er god, og han har fulgt samtlige Leeds-kamper i løpet av veldig mange år, t.o.m europacup-kamper på "rare" plasser. Deres side er http://homepage.ntlworld.com/md.holmes/maverickwhites.html klikk på diary, og du får gode referat, som slett ikke er rosenrøde, tvert imot.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

SirOlsen

Vel, nå er vel eventuelle signeringer i januar ment først og fremst på å forsterke våre svake hull.. selvfølgelig må det også jobbes med å få ut det beste av gutta. Det er jo kanskje den aller viktigste jobben Wise har.

Men å styrke feks forsvaret vårt, er en sårt tiltrengt ting vi trenger nå i januar. Og forhåpentligvis skjer det noe bra på den fronten da.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

Det å se bak resultatene og vi er for gode til å rykke ned er en klagesang jeg har hørt andre steder men fatalt utfall (MFK)
Poenget mitt er at om det er 2-1 el 5-1 så er utfallet 0 poeng - poeng vi trenger!

Det er faktisk minst like demoraliserende å tape med ett som med fire - med ett er du nærmere - men

Hvis ikke det forsterkes kraftig og spillerne gir jernet - så ser League 1 nær ut!

Har du hatt nattevakt igjen Øisten?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SirOlsen

quote:
Originally posted by MrK

Det å se bak resultatene og vi er for gode til å rykke ned er en klagesang jeg har hørt andre steder men fatalt utfall (MFK)
Poenget mitt er at om det er 2-1 el 5-1 så er utfallet 0 poeng - poeng vi trenger!

Det er faktisk minst like demoraliserende å tape med ett som med fire - med ett er du nærmere - men

Hvis ikke det forsterkes kraftig og spillerne gir jernet - så ser League 1 nær ut!

Har du hatt nattevakt igjen Øisten?

Joda, du har et poeng i det... det ble null poeng, og vi trenger poeng om dagen... Men det sier da vel uansett noe det at vi fikk 3-4mål imot oss og høyst 1 mål inn selv, men at vi da vi nå tapte ikke hadde større differanse enn vi hadde. Vi har også hatt et par seire.. for meg sier det at vi er vel på vei mot ett eller annet vel?...

Nei, ikke hatt nattevakt nå, neste uke det [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

MrK

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Nei, ikke hatt nattevakt nå, neste uke det [:)]

MARCHING ON TOGETHER!

så antall postinger igår og fant ut at du kjedet deg på jobb!!!
Sjarmerende bilde i TPN[8D]
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

SirOlsen

Hehe, nei jeg har friuke nå serru [:)]

Hehe, ja det er badass-blikket mitt det serru [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-