Skrevet av Emne: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?  (Lest 2820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

peacock

Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« på: Desember 03, 2006, 03:21:55 »
Neppe[V]
Forsvar fra helvete, med Crainey som en klar ener[?]
« Siste redigering: Desember 03, 2006, 03:22:28 av peacock »

Peter7

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #1 på: Desember 03, 2006, 03:26:35 »
Synes Heath minner litt om Tony Adams ... utseendemessig altså.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

berlin

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #2 på: Desember 03, 2006, 03:58:56 »
quote:
Originally posted by Peter7

Synes Heath minner litt om Tony Adams ... utseendemessig altså.

***
Crainey 4 Scotland!



...og det taler heller ikke til hans fordel. tb til coventry.[;)]

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Lars E

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #3 på: Desember 03, 2006, 05:11:28 »
quote:
Originally posted by peacock

Neppe[V]
Forsvar fra helvete, med Crainey som en klar ener[?]



Enig. Katastrofe forsvar[V]

Tror Ugo kan fungere OK inntil videre hvis vi får Kilgallon ved siden av, for han gjorde sine saker greit når han fikk bryte foran. Fart derimot er ikke hans sterkeste side.[B)]

Forever Leeds

« Siste redigering: Desember 03, 2006, 05:15:47 av Lars E »
Forever Leeds

SirOlsen

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #4 på: Desember 03, 2006, 05:13:38 »
Ja, forsvaret vårt er blitt en velkjent plage nå... nå må ne skje når transfervinduet åpner i januar.. dette går ikke i lengden.. go skal vi fortsette å få så vitalt tiltrengte mål annullert som det idag, så er vi F***en i stor grad...

Vi er ganske giftige offensivt om dagen, og når vi da sliter sånn som vi gjør bak, har vi ikke råd til slike hårreisende dommeravgjørelser som det vi fikk se idag!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

sindre12

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #5 på: Desember 03, 2006, 05:55:56 »
ugo er trygg med ball men altfor treigt oppi så alle løpene til barnsley ble han tatt!
Beckford 4 England!

raggen

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #6 på: Desember 03, 2006, 06:12:44 »
NEI men ville ikke hatt butler ellergregan heller for å si det sånn

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Per-Stian

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #7 på: Desember 03, 2006, 18:46:36 »
Isolert sett e Ugo Ehiogu ein mykje betre stoggar enn Gregan og Butler. Våre største defensive svakheiter e samordning og struktur. Ei bækkrekkje beståande av Kelly-Ugo-Killa-Crainey bør vere kapable t å berge mange poeng utover i sesongen, men då må også vår sentrale midtbane brette opp erma og hjelpe bakover. Eg har sett altfor ofte denne sesongen at motstandarane får "lov til" å støte oss langt inn mot 16-metaren. Dette kan ordnast me organisering og samordning. I tillegg må Nicholls tilbake - han kan vise veg!

Ferre

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #8 på: Desember 03, 2006, 19:30:32 »
Ugo er bedre enn både Butler og Gregan, og Heath er vel på samme nivå som Butler.

-WE'LL BE BACK-

Jon R

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #9 på: Desember 03, 2006, 19:41:45 »
Nei, det er de ikke. [B)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #10 på: Desember 03, 2006, 20:04:51 »
Nei.

berlin

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #11 på: Desember 03, 2006, 20:22:04 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Isolert sett e Ugo Ehiogu ein mykje betre stoggar enn Gregan og Butler. Våre største defensive svakheiter e samordning og struktur. Ei bækkrekkje beståande av Kelly-Ugo-Killa-Crainey bør vere kapable t å berge mange poeng utover i sesongen, men då må også vår sentrale midtbane brette opp erma og hjelpe bakover. Eg har sett altfor ofte denne sesongen at motstandarane får "lov til" å støte oss langt inn mot 16-metaren. Dette kan ordnast me organisering og samordning. I tillegg må Nicholls tilbake - han kan vise veg!



jepp, det er backrekka mi også. Kelly-Ugo-Killa-Crainey

Tom S

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #12 på: Desember 03, 2006, 20:37:01 »
Einig PS, det viktigaste er den totale defansive organiseringa. Korleis vi opptrer når motstander bryter og går i angrep. Vi ser gang på gang at vi slipper motstander heilt til eigen 16 utan press. Trur difor det er like viktig å trene samhandling som å skyte enkeltspillere.

Bækkrekkja di ser bra ut den, kunne tenke meg Fraze fast i den også. Helst på høgre, men der er vel (kanskje) Kelly beste alternativet når han er skadefri. Men, trur Fraze er eit betre alternativ på venstre enn Crainey, han har jo spilt der før med stort hell.

Sjølv om Ugo skremte meg litt igår trur eg han kan bli viktig berre han vert varm i helsetrøya si.


quote:
Originally posted by Per-Stian

Isolert sett e Ugo Ehiogu ein mykje betre stoggar enn Gregan og Butler. Våre største defensive svakheiter e samordning og struktur. Ei bækkrekkje beståande av Kelly-Ugo-Killa-Crainey bør vere kapable t å berge mange poeng utover i sesongen, men då må også vår sentrale midtbane brette opp erma og hjelpe bakover. Eg har sett altfor ofte denne sesongen at motstandarane får "lov til" å støte oss langt inn mot 16-metaren. Dette kan ordnast me organisering og samordning. I tillegg må Nicholls tilbake - han kan vise veg!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Desember 03, 2006, 20:38:26 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

sindre12

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #13 på: Desember 03, 2006, 22:51:46 »
mi er slik: crainey-killa-ugo-frazer
Beckford 4 England!

B-m

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #14 på: Desember 03, 2006, 23:01:23 »
Gregan er bedre enn Heath, ingen tvil! Og Heath er bedre enn Butler.
Men var det noen andre som la merke til det elendige tilslaget Heath hadde på ballen. Jeg treffer ballen renere!

Tror Ugo vil bli bedre, man merker at han har Premier league-ro i seg. Gir ikke bort ballen så ofte og ofte treffer han medspiller med headinger.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

GeirO

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #15 på: Desember 04, 2006, 00:30:53 »
Butler og Gregan hadde veldig mange gode kamper sammen, og noen svake. Klart bedre enn det vi har sett av Heath og Ugo (tynt grunnlag).
MOT

R - R

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #16 på: Desember 04, 2006, 01:09:12 »
Folkens, no maa vi huske paa ein ting. Det er fleire grunnar til at Butler og Gregan blei bytta ut. Dei grunnane gaar ikkje berre paa det reint spelemessige.

Gregan har faatt ufortent mykje kritikk av Leeds-supporterar. Han og Butler har hatt fleire gode kampar i lag, og saman la dei grunnlaget for den gode sesongen i fjor med mange clean sheets i ein periode naar Killa var ute.

MEN, ein ting er korleis dei spelar, ein anna er det som foregaar elles i klubben. Butler har ikkje spelt godt i aar. Ein anna ting er at han paa mange maatar har blitt eit dome paa den daarlege moralen som var(/er?) i Leeds. Alle har vel hoyrt historia om naar KB lurte paa om spelarane var interessert i golftur til Portugal, men Butler gjorde valet for spelarane og takka nei. Trur Butler hadde ein svaert negativ effekt paa laget, og dette er nok hovudgrunnen til at han har blitt sendt ut. Og kva er viktigast? Eg vil hevde det er betre aa hente inn ein spelar som kanskje er daarlegare, men som ikkje bryt klubben ned moralsk sett.

Naar det gjeld Gregan veit ein ikkje like mykje, men det er sannsynleg aa tru at vi maatte ha betalt ein sum ved hans neste kamp pga 75 spelte kampar. Ein anna ting er at Gregan nok var blant dei som var 'grossly overweight', slik at han neppe kunne spelt med det forste uansett. Pga dette synst eg det er greit at han og forsvann.

Naar det gjeld dei vi har henta inn held ikkje Heath maal. Derimot er Ugo av ein heilt anna klasse enn det Butler og Gregan nokonsinne har vore. Riktig nok viste ikkje han mykje av den klassen i gaar, men eg trur fortsatt det finst ein del fotball i Ugo om han faar nokre kampar. Og eg foler meg sikker paa at om Killa kjem tilbake saa blir det han og Ugo i midtforsvaret.

Ser ein paa resultata, saa har dei vore langt betre under Wise enn det dei var for han kom inn. 3 sigrar, ein uavgjort og fire tap. Nokre av tapa kunne vi med litt meir hell i alle fall tatt poeng i. Saa baade resultatmessig og av andre grunnar meinar eg det var eit lurt val aa kvitte seg med Butler og Gregan.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Kickthemdown

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #17 på: Desember 04, 2006, 06:18:31 »
Bare for å svare på spørsmålet. Nei de er verre .. [:(!]

Killa

Karl Hot Shot

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #18 på: Desember 04, 2006, 17:32:10 »
Ræva midtstoppere. Ugo Ehiogu er ikke sitt gamle jeg. Få tilbake Matthew Kilgallon fortere enn svint!
 

Dennis

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #19 på: Desember 04, 2006, 19:45:17 »
Ugo er bedre, Heath er dårligere...

Inn med to nye stoppere og en venstreback i januar, i tillegg til å beholde Killer.


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

B-m

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #20 på: Desember 04, 2006, 20:36:27 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Ræva midtstoppere. Ugo Ehiogu er ikke sitt gamle jeg. Få tilbake Matthew Kilgallon fortere enn svint!



Nå skal det være sagt at begge trenger kamper innabords! Vi har nok ikke sett det "beste" av disse to. Men Heath virker litt Butler-ish, bare litt friskere..Butler var ekstremt stasjonær/lite bevegelig mot slutten.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

rastafari

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #21 på: Desember 04, 2006, 22:24:26 »
Kelly-Uho-Killa-Crainey
OG en midtbane som VIL ta defensive løp HELE kampen.[}:)]

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Lars E

Re: Er Ugo og Heath bedre enn Gregan og Butler?
« Svar #22 på: Desember 05, 2006, 03:53:53 »
quote:
Originally posted by B-m

Gregan er bedre enn Heath, ingen tvil! Og Heath er bedre enn Butler.
Men var det noen andre som la merke til det elendige tilslaget Heath hadde på ballen. Jeg treffer ballen renere!

Tror Ugo vil bli bedre, man merker at han har Premier league-ro i seg. Gir ikke bort ballen så ofte og ofte treffer han medspiller med headinger.



Ser ut som han er tatt rett ut av Tufte.

Forever Leeds

Forever Leeds