Forsterkninger?

Started by leedsjorg, December 03, 2006, 05:12:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leedsjorg

Nå må leeds begynne å kjøpe forsterkninger ellers kommer de til å rykke ned.Det er kun Killa som har å potensialet til å spille i premier league, resten av laget holder ikke engang i addeccoligaen i Norge, da kan du virklig begynne å lure. Westlake og Douglas kan ikke spille på sentral midtbane, de har ikke spilleforståelse. Klubben bør begynne å kjøpe spillere som Bjørn Helge Riise og Robert Koren, unge og lovende spillere som kan nå langt.De sier at de har en bra junior-stall, da må jo de begynne å bruke dem i steden for f.eks Ian Moore, som knapt nok vet hvor han er.

Eriksen55

hørt på makan.. jeg syntes ikke ian moore er den du bør slakte mest her..heller ikke Westlake eller Douglas. Egentlig så virker det som du bare ville klage bare for å klage, det er vel ikke ¨så nødvendig. Ikke så sterke kunnskaper virker det som. Har du sett mange kamper i år? spiller de sammen på sentral mbane til enhver tid? Se et par kamper, og så kom med litt mer konstruktive meldinger.. det du kom med nå er bare piss. Men en ting skal du ha rett i, forsterkninger er på sin plass.. stoppere og venstreback..evt høyre om kelly/frazer ikke snart er tilbake.. det må være prioritet 1!! Ha en god natt!

SirOlsen

leedsjorg: vet du egentlig hva du prater om?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

larss

Ref. kampen mot Barnsley: Av de 5 bak inkl. keeper så er det vel  under tvil bare Ugho som bør spille selv om han rir mot solnedgangen og det sier vel alt om ståa i Leeds.

LarsS, som fortsatt har trua på at vi berger oss.
LarsS

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

MARCHING ON TOGETHER!

Det er vel ikke så mange av oss som har så mye peiling, vel.
Man har vel likevel fortsatt anledning til å si det man føler for her inne.....?

Velkommen leedsjorg! [;)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Alltid like hyggelig å bli tatt godt imot etter sitt første innlegg [:)]

I ain't lookin' to block you up,  shock or knock or lock you up
Analyze you, categorize you,  finalize you or advertise you
AllI really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedsjorg

Jeg syns det er bedre å bruke Nicholls på sentralen når han kommer tilbake, som spiller ballen mye mer enn å bare springe rundt på midten.

rasandeokse

quote:
Originally posted by leedsjorg

Nå må leeds begynne å kjøpe forsterkninger ellers kommer de til å rykke ned.Det er kun Killa som har å potensialet til å spille i premier league, resten av laget holder ikke engang i addeccoligaen i Norge, da kan du virklig begynne å lure. Westlake og Douglas kan ikke spille på sentral midtbane, de har ikke spilleforståelse. Klubben bør begynne å kjøpe spillere som Bjørn Helge Riise og Robert Koren, unge og lovende spillere som kan nå langt.De sier at de har en bra junior-stall, da må jo de begynne å bruke dem i steden for f.eks Ian Moore, som knapt nok vet hvor han er.

Du er helt på Vidden... Det er en god grunn til at Moore spiller i stedet for Healy, Beckford etc.. det er comitment!! han gir alt. Meget aggresive og god bakromsspiller, som får ufortjent mye drit fra oss supportere!
Westlake gjorde en god kamp, sin beste kamp i leeds trøyen. Jeg mente han hadde bra potensiale når han kom til leeds men først nå fikk vi sett det.. For eks Frisparket før scoring nr2.. eller gjorde han mange gode brudd og løp på midten..

Det å trekke ut mangel på spillerforståelse i et loka derby som dette.. Her er duellstyrke og insats alt som teller. Ikke lett å legge opp til fin spill da.

Sten

Angående peiling eller ikke - vi pleier å ha et prinsipp som går på å ta ballen og ikke mannen, og det har fungert fint så langt...

Prøv å diskutere saken istedet for å "ta" nye forumdeltakere ved å si at "det de kommer med er bare piss" og spørre om de egentlig vet hva de snakker om. Det forsurer forumet, og er egentlig ganske unødvendig.

Dette med å vite hva man snakker om er forøvrig 100% subjektivt, og skal man sette det på spissen hadde vel ingen av oss brukt fotballforståelsen vår på luscos' forum dersom vi VIRKELIG hadde visst hva vi snakket om.... Da hadde vi kanskje vært på fotballbane akkurat nå, og ledet et lag, eller?

Sten
Sten

leedsjorg

meina du at Ian Moore sprang mye i bakrom i går?
I går så jo det ut som han var hengende spiss, og der er han jo ikke go...

Budda

quote:
Originally posted by leedsjorg

Bjørn Helge Riise???? Ikke få meg til å le. En håpløs spiller som ikke har noe å gjøre i engelsk fotball. Han er en middelmådig spiller i tippeligaen og ikke noe mer. Hvis vi skal kjøpe noen spillere så må det være kvalitet ikke stallfyll...
Endre

Bye

Faktum er vel at vi med dagens ståa neppe er i stand til å hente selv Riise den yngre, noe som sier sitt.(Forøvrig,hva gjør den mannen på landslaget? skandaløst. Alt for mange møringer der.)
Trønder i Bergen!

Per-Stian

BH Riise e uansett eit ikkje-emne for Leeds. JA, Leedsjorg, VI TRENG DESPERAT NYE SPELARAR. No har vi også fått nokre figurar inn som Ugo og Kandol, men vi treng nok ein-to til før vi kan byrje å vinne kampar att. Nicholls blir på ein måte ein "ny" spelar for oss når han e skadefri og i form. Delar synet ditt på Moore, han e berre eit arbeidsjarn og finn ikkje heilt posisjonen sin. Han e inga oppspelspunkt, ingen playmaker og definitivt ingen måljeger. Eg ønskjer meg Cresswell tilbake i storslag, evt ein ny STOR spiss. Må innrømme at eg saknar Hulse meir enn eg hadde trudd då han dro.

Per-Stian

Her e mi ønskjeliste for januar:

Al-Habsi

Matteo

Pelle Nilsson

Koren

Clint Dempsey

berlin

clint dempsey? amerikaner, spiller han i USA eller Europa?

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Budda

quote:
Originally posted by berlin

clint dempsey? amerikaner, spiller han i USA eller Europa?

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Clint Dempsey drar antagligvis til Fulham i januar, så han er nok ikke aktuell. Kunne godt tenkt meg å sett han i Leeds drakta, men det blir det nok ikke noe av
Endre

sindre12

demsey har vi ikke sjans på.koren håper jeg også min ønskeliste er her:matteo,koren,mifsud eller nardiello,Kewell,viduka,harte.!!!!.....kan skje ikke sant..
Beckford 4 England!

Per-Stian

quote:
Originally posted by sindre12

demsey har vi ikke sjans på.koren håper jeg også min ønskeliste er her:matteo,koren,mifsud eller nardiello,Kewell,viduka,harte.!!!!.....kan skje ikke sant..

Kewell, who?

Per-Stian

Har ikkje Eddie Lewis nokon kontaktar i USA, tru? Har ønskt meg amerikansk import i Leeds i lang tid, trur d e mange gode spelarar i Soccer League som ikkje får så mykje merksemd i britiske medier. Dempsey kan fort bli for dyr for oss, men ein spelar av hans kalibre hadde vore ypperleg for oss!

Ian Harte ligg på stranda i Valencia og leger ei skade. Han e nok ikkje tilbake på ei stund endå...

leedsjorg

Ja Leeds må begynne å hente spillere som sitter på benken hos topplag,F.eks Danny Murphy som kommer rett inn på førstelaget på Leeds

GeirO

Er enig i at Moore har en dalende formkurve. Han var bra i et par kamper, men nå er det bare kjempingen igjen. Og da når man ikke langt. Kandol framsto vel som en god spiss (med noen unoter), og bør vel parres med Healy/ Cresswell med Blake rett bak.
MOT

leedsjorg

Helt enig Geir...mye bedre å spille med Cresswell som ligger på spiss så kan Kandol spille litt hengende spiss som kan stusse ballen i bakrom.

R - R

Tydeleg at vi har med ein LSK fan aa gjere...

Moore var god i forsteomgang i gaar, men forsvann i andre. Det gjorde for saa vidt Leeds og. Ein tafatt andreomgang. Synst Wise burde bytta langt tidlegare enn det han gjorde, og ein av dei som burde ha vore bytta var Moore. Elles er eg ueinig at Moore har hatt ei dalande formkurve. Han spelte godt mot Plymouth, og var mykje involvert.

Kven bor vi kjope? Billy Jones, Billy Sharp... samt ein venstreback. Kanskje laane Matteo? Trur det er betre enn aa kjope. Matteo er for skadeforfulgt til at eg trur det er lurt aa kjope han. Med Leeds si skadehistorie ville han garantert bli kropling paa forste trening.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

leedsjorg

Rune...jeg er kun Leeds...

lakim

enig.......leeds bør skaffe seg forsterkninger i alle ledd!!

jarle

Jeg er villig til a sette penger på at vi blir overgangsvinnere i JANUAR!!! Vi har begynt oppryddingen... fått vekk gamelt daukjøtt... High earners etc... BATES/ WISE har en plan, og begge er vinnertyper...
Hvem som kommer vet jeg ikke, men jeg er sikker på at Wise i kombinasjon med at WE ARE LEEDS after all vil trekke til seg navn...
Og jeg er sikker på at de venter til Januar når det er spillere tilgjengelig på permanent basis...

VI SKAL KLARE PLAY OFF... det er ikke avskrekkende mange poeng opp...
Til Januar håper jeg på skadefritt lag:
Stack
Frazier - Ugho - Killa - Crainey
Westlake - Nicholls - Derry
Blake
Creswell Kandol

leedsjorg

Mener at Crainey og Westlake må erstattes.

lakim

min ønskeliste:

-koren
fra lillestrøm
-mifsud
fra lillestrøm
-lauren
fra arsenal
-henke etter man utd
fra helsingborg
-mido fra benken i tottenham

+ unge talenter med potensiale

lakim

nei, crainey er god nok, vertifall bedre enn killa!

lakim

kanskje danny murphy også fra tottenham på midten