Forsterkninger?

Started by leedsjorg, December 03, 2006, 05:12:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

leedsjorg

Riktig, få bort de gamle som har bare noen år igjen og kjøpe nye med potensiale...
Jeg tror Nicholls kan gjør det bra på midten for Leeds, han er jo på vei igjen:)

Jeg ville spillt med:

Stack
Frazier - Ugho - Killa - ?(ny)

Blake - Nicholls - Derry - Lewis

Creswell - Kandol

jarle

Fra Januar må Crainey ut av start 11. Så en ny back må vi ha, og i tillegg bør vi ha en ny midtstopper, en ny kanonkeeper... og et par nye midtbanemenn... en rev opp front skader heller ikke..
det blir 6 nye spillere inn minimum... alle av god klasse med mye fart... da har vi en bra tropp med konkuranse om plassene...

lakim

Stack
Frazer  -Ugho  -Killa-NY
CresWell-Nicholls-NY- Lewis
Kandol
Blake

Per-Stian

Al-Habsi elle Richard Wright bør bli ny keeper
No blir sikkert ikkje Ugo i klubben så lenge, så då må vi hente inn ein solid stoggarsjef. I tillegg reknar eg me at Kilgallon forsvinn, så d betyr ny stoggar nummer to. Heath forsvinn forhåpentlegvis, og då har vi Foxe som backup.

Ny venstreback e nesten eit must, og kanskje har vi allereie ei løysing i klubben (les Frazer)?

Viss d i tillegg fins midlar t å finansiere eit kjøp elle lån av ein midtbanespelar, bør vi også sjå på den moglegheiten.

leedsjorg

Ønskeliste:
Koren                        Lsk
Per Nillson                  Odd
Murphy                       Spurs
Al-Habsi                     Bolton
Bjørn Helge Riise            Lsk
Lars-Kristian Eriksen        Lyn
Andreas Lie                  Aafk

lakim

enig, koren,nilsson,murphy,al-habsi,riise,eriksen,lie(kanskje),routledge,bernier,

lakim

Per-Stian

quote:
Originally posted by lakim

hva med hangeland da?

E d vits å svare på spørsmålet ditt?

rasandeokse

quote:
Originally posted by Sten

Angående peiling eller ikke - vi pleier å ha et prinsipp som går på å ta ballen og ikke mannen, og det har fungert fint så langt...

Prøv å diskutere saken istedet for å "ta" nye forumdeltakere ved å si at "det de kommer med er bare piss" og spørre om de egentlig vet hva de snakker om. Det forsurer forumet, og er egentlig ganske unødvendig.

Dette med å vite hva man snakker om er forøvrig 100% subjektivt, og skal man sette det på spissen hadde vel ingen av oss brukt fotballforståelsen vår på luscos' forum dersom vi VIRKELIG hadde visst hva vi snakket om.... Da hadde vi kanskje vært på fotballbane akkurat nå, og ledet et lag, eller?

Sten

Jeg er enig Sten. Dette er ikke ment som person kritikk selv om jeg ser det lett kan se slik ut. Jeg er bare så fryktelig lei av å lese dritt slenging om hver og en av leeds spillerne på dette forumet. Det er jo ingen som er verdt en drit. Jeg er leeds fan på min hals og har vært det omtrent siden jeg kom til verden. Jeg er kanskje litt vel positiv og subjektiv når det kommer til leeds spillere. Men det får være måte på til slakt spillere som Crainey, Moore, Butler etc har fått på dette forumet. om ikke prestasjonene til leeds gjør en deprimert så klarer i hvert fall et stort antall medlemmer på dette forumet og gjøre det hele verre.

og til slutt. Moore har vært god når han har fått sjansen! Jobber som en helt og blør for drakta. Er ikke dette det vi har savnet av leeds spillerne i år?
Dessuten tror jeg Westlake vil bli en meget viktig spillere for oss fremover.. selv om jeg kanskje er den eneste som mener det på dette forumet!

R - R

quote:

min ønskeliste:

-koren
fra lillestrøm
-mifsud
fra lillestrøm
-lauren
fra arsenal
-henke etter man utd
fra helsingborg
-mido fra benken i tottenham

+ unge talenter med potensiale

Kor er realismen oppi det heile? Mido, som vel har ei vekelonn paa omlag 30.000 pund i veka? Og Murphy, som heilt sikkert har ei anstendig lonn ogsaa... vi er ikkje i stand til aa hente slikt lenger.

Dessutan forsvinn ikkje Henke fraa Helsingborg... Koren ser seg nok om etter noko betre enn ein baannklubb i CCC, og eg har forstaatt d slik at Mifsud er paa veg til Sheff U.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Kickthemdown

quote:

min ønskeliste:

-koren
fra lillestrøm
-mifsud
fra lillestrøm
-lauren
fra arsenal
-henke etter man utd
fra helsingborg

Vet at jeg ikke skal ta mann men det får da faen være grenser for dumhet! *Knusende takling i hoftehøyde* [}:)]

Våkn opp!! Vet du ikke hva jeg prater om så FÃ...R DU PRØVE Ã... VÃ...KNE ENDA EN GANG [B)]

Killa

Peter7

Vet dere ikke at det snart er jul, og onkel Ken vil kle seg ut i nissedrakt?

Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

berlin

quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:

min ønskeliste:

-koren
fra lillestrøm
-mifsud
fra lillestrøm
-lauren
fra arsenal
-henke etter man utd
fra helsingborg

Vet at jeg ikke skal ta mann men det får da faen være grenser for dumhet! *Knusende takling i hoftehøyde* [}:)]

Våkn opp!! Vet du ikke hva jeg prater om så FÃ...R DU PRØVE Ã... VÃ...KNE ENDA EN GANG [B)]

Killa

ønskeliste=ønskeliste
min sønn ønsker seg playstation til jul, noe han vet at han ikke får, men han ønsker seg det likevel og det gir jeg han rett i.
lakim våger seg vel ikke inn på forumet mer når du tar han sånn,
og det er neppe din mening å skremme han bort. Han er jo Leeds-supporter.
antagelig moderators oppgave, og jeg ser også at du vet du går over streken....
likevel, tenkte å si fra
"ønsker" indikerer ikke det samme som pur realisme, forøvrig

agehvitstein

Et meget godt poeng som jeg støtter 100%. Jeg synes man bør ta hensyn til hvem det er man har med å gjøre. Jeg kan ikke huske sist jeg så en guttunge i Leeds drakt.

lakim