Skrevet av Emne: Wise: We need som new faces  (Lest 2055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Wise: We need som new faces
« på: Desember 04, 2006, 22:27:47 »
« Siste redigering: Desember 04, 2006, 22:28:16 av Ferre »

Masinga

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #1 på: Desember 04, 2006, 22:45:47 »
Man trenger ikke å være en Einstein for å skjønne det.

Det har ikke akkurat manglet nye fjes på Elland Road de siste årene. Egentlig er det et kjempeproblem med så mange inn og ut hele tiden. Vi rekker ikke verken å elske eller hate før de nye ansiktene er ute av dørene. Kunsten for en trener er å få et ansikt som kan tilføre Leeds United noe på sikt.

Det blir også en meningsløst frase dette med å styrke stallen dersom Kilgallon, Cresswell, Healy etc. forsvinner i januar.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Per-Stian

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #2 på: Desember 04, 2006, 22:50:37 »
Gamalt nytt... "Leeds gaffer Dennis Wise has reaffirmed his intention to bring in new faces".

Kvifor kan ikkje Wise ta dette direkte opp me Bates under familiemiddagen, og ikkje utbasunere slikt i tide og utide gjennom media? Har dei likevel ikkje eit så "perfekt" forhold som eg hadde trudd?

SirOlsen

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #3 på: Desember 04, 2006, 22:56:40 »
Hmja, virker litt snodig dette forholde mellom Bates og Wise ja.. er et par ting han har gått ut med i media (Wise altså), som jeg ikke helt har skjønt hvorfor med tankte på geitebukken Bates..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Karl Hot Shot

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #4 på: Desember 04, 2006, 23:06:15 »
Her ligger vi nede med knekt rygg, og så er det denne "nyheten" som skal helbrede oss? Dennis Wise må snart ta sjansen på juniorene i egen stall, og kutte ut å hente inn flere Matt Heath-er. Jeg så Tresor Kandol for Barnet på Underhill i Nord-London tidligere i høst. Han var for så vidt grei i den League Two-matchen. Han representerer en viss styrke i lufta, men langs bakken er han nesten hjelpeløs, dersom man ikke elsker en spiss som slår støttepasninger hele tida, da. Nei, slipp til ungdommen, Wise!
 

MacMurder

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #5 på: Desember 05, 2006, 01:03:40 »
Tror vi skal vente en stund med å dømme Wise og Gustav enda.

berlin

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #6 på: Desember 05, 2006, 01:26:39 »
ja, la nå radarparet Claus/Gustav Wiese/Lorentzen få jobbe i fred.

GeirO

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #7 på: Desember 05, 2006, 01:49:01 »
Denne meldingen imponerer ikke meg heller. Regner jo med han fortsetter å bringe inn spillere a la Stack, Heath og Ugo. Enten for dårlige eller for gamle spillere. Regner jo ikke med at Bates har noe mer penger å bruke på en klubb i nedrykksposisjon. Han er nok mer opptatt av å selge Leeds raskest mulig.
MOT

berlin

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #8 på: Desember 05, 2006, 04:03:46 »
quote:
Originally posted by GeirO

Denne meldingen imponerer ikke meg heller. Regner jo med han fortsetter å bringe inn spillere a la Stack, Heath og Ugo. Enten for dårlige eller for gamle spillere. Regner jo ikke med at Bates har noe mer penger å bruke på en klubb i nedrykksposisjon. Han er nok mer opptatt av å selge Leeds raskest mulig.



could be, could be! Uansett, han sa det samme på dagen han overtok leeds. intet nytt mao.

R - R

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #9 på: Desember 05, 2006, 04:13:05 »
Aaa, kom igjen, slutt aa klag. Du faar ikkje hente inn gull utanfor overgangsvindauget. Wise har matte klare seg med restane fraa andre klubbar sidan det er kun dei som blir gjort tilgjengelege. Dei som er gode nok for dei andre klubbane blir verande fordi dei er del av stallen. Derfor har vi maatte klare oss med ein mindre god spelar som Heath.

Men takke seg til Heath framfor ein Butler som gjorde minst like mykje rart paa bana, og som i tillegg oydela alt av lagmoral og styrte alt for mykje.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Lars E

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #10 på: Desember 05, 2006, 05:55:58 »
Venter spent på januar. Håper selvsagt vi kan bringe inn klare forsterkninger, samtidig som vi kan holde på Kilgallon og Cresswell. Healy kan vi godt selge hvis Valencia fortsatt er interessert.[:o)]

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #11 på: Desember 05, 2006, 09:27:08 »
Det R-R sier i 2. innlegg over dette er veldig vestenlig.. vi er nødt til å klare oss med det vi HAR, og evt. "forsterknigner" blir stort sett bare "daukjøtt" fra andre klubber på lån..

Først når overgangsperioden er over, kan vi trekke konklusjoner over hvor smarte og usmarte trekk Wise gjør i henhold til forsterkninger. Wise har uansett vært nødt til å gjøre noe, for slik situasjonen var da han tok over, var totalt uakseptabelt. Personlig ønsker jeg hverken se Heath eller Butler, men siste setning til R-R er vise ord!.. det er ikke til å komme unna.

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #12 på: Desember 06, 2006, 03:06:27 »
quote:

Men takke seg til Heath framfor ein Butler som gjorde minst like mykje rart paa bana, og som i tillegg oydela alt av lagmoral og styrte alt for mykje.

- Rune



Dette har du hevdet gjentatte ganger. Har du andre kilder enn rykter på WACCOE, Rune? [8)]

Jon R.
Jon R.

Peter7

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #13 på: Desember 06, 2006, 03:14:37 »
Satte han seg ikke på Nicholls også ... men det hjalp ikke så lenge.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

R - R

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #14 på: Desember 06, 2006, 07:51:07 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:

Men takke seg til Heath framfor ein Butler som gjorde minst like mykje rart paa bana, og som i tillegg oydela alt av lagmoral og styrte alt for mykje.

- Rune



Dette har du hevdet gjentatte ganger. Har du andre kilder enn rykter på WACCOE, Rune? [8)]

Jon R.




Eg baserar meg minst mogeleg paa Waccoe, og er ingen aktiv person der... har vel 5 posts eller saa der. Eg trur ikkje det er tilfeldig at Butler har vore gjenstand for stor rykteflom ang. hans effekt paa laget.

Om ingen har sagt det rett ut, saa meinar eg at det har kome nok hint til aa hevde det eg gjer.
- Det forste som skjer naar Wise kjem inn er aa strippe Butler for kapteinsbindet.
- Bates har vel meir enn hinta til at Butler hadde ein negativ effekt paa laget.
- Horsefield sa han aldri har spelt i ein klubb med daarlegare moral. Kaptein - viktig rolle, motiverande. Saag du Butler paa bana? Haldninga hans, maaten han prata til folk, maaten han IKKJE prata til folk...
- Lorimer har sagt at under Blackwell, spesielt mot slutten, hadde han mista styringa over laget, og nokre faa spelarar styrte det meste. Rimeleg aa anta Butler var ein av dei.
- Portugal-turen, nemnt fraa fleire hald. Butler seier nei paa vegne av spelargruppa, utan eingang aa prate med dei.

Samstundes kan ein sporje seg kvifor det har gaatt saa inderleg til helvete denne sesongen?

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Desember 06, 2006, 07:57:37 av R - R »
- Rune

SirOlsen

Re: Wise: We need som new faces
« Svar #15 på: Desember 06, 2006, 08:49:13 »
Godt sagt Rune.. [:)]

Men jeg ønsker meg fremdeles at du får deg NORSK tastatur til jul [:D] *hint hint*

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-