Skrevet av Emne: Westlake skjønner ikke bæret  (Lest 2934 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Westlake skjønner ikke bæret
« på: Desember 07, 2006, 23:39:08 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~939484,00.html
Ifølge ham selv.Nå har jeg spilt 3 kamper på laget og frykter at jeg må kjempe meg inn på laget, hvis Leeds vinner når jeg er suspendert.
jaja.dette fører ham bare inn i ordvalgenes herre[xx(]



ToreLA

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #1 på: Desember 07, 2006, 23:52:40 »
What?




asLeeds

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #2 på: Desember 08, 2006, 00:18:27 »
[:0] lest den 5 ganga, forstår fortsatt ikkje 1 dritt[^][:o)]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Eriksen55

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #3 på: Desember 08, 2006, 00:23:52 »
sto ikke nevnt det i det stykket linken viser????

Budda

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #4 på: Desember 08, 2006, 00:27:44 »
Er jo bare at han mener suspensjonen kommer på et dårlig tidspunkt for han selv. Han har spillt tre kamper og begynt å spille seg i form. Hvis Leeds vinner neste kamp så forandrer nok ikke Wise laget og han må spille seg inn på laget igjen... Hva er problemet?
Endre

Eriksen55

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #5 på: Desember 08, 2006, 00:34:43 »
I've played three games in a row and i feel part of the team. If the team do well i'll have to win my spot back again.. Ikke noe spesielt med å si det, helt naturlig. Derimot var han frustrert fordi han fikk karantene, aldri hatt det før. Han føler sikkert laget er på gang, og vil gjerne bidra med mer positivt spill. Bra det westlake, godt å høre. tydelig at det er litt kokuranse om plassene :)

Jon R

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #6 på: Desember 08, 2006, 00:44:31 »
quote:
Originally posted by h.b

Ifølge ham selv.Nå har jeg spilt 3 kamper på laget og frykter at jeg må kjempe meg inn på laget, hvis Leeds vinner når jeg er suspendert.

jaja.dette fører ham bare inn i ordvalgenes herre[xx(]




Hvis Westlake er ordvalgenes herre, er du alle ordvalgs mor, håkon. Garantert muligens. [8D]

Jon R.
« Siste redigering: Desember 08, 2006, 00:45:25 av Jon R »
Jon R.

SveinArve

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #7 på: Desember 08, 2006, 01:00:48 »
dårlig oversettelse hb:)

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #8 på: Desember 08, 2006, 01:08:38 »
hehe...


-WE'LL BE BACK-

SirOlsen

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #9 på: Desember 08, 2006, 01:14:06 »
Hmm, det var en snodig artikkel...

men jeg tolker den i allefall dithen ved første øyekast at Westlake mener at han er skuffet over seg selv at han ikke har vært bedre i dueller enn at han har pådratt seg en suspensjon. Noen han vil prøve å forbedre i fremtiden.
Virker for meg at han prøver å si at ved suspensjoner midt i sesongen som dette, og spesiellt i slike vanskelige tider som Leeds er i nå, så bryter det på en måte opp utviklingen laget er på vei imot, og man må ta et skritt tilbake i utviklingen ved at nye spillere må inn fremfor "førstevalgene". Men at det nå er veldig stor konkurranse om plassene på laget og suspensjoner kan brått føre til at en eventuell erstatter i avbrekket kan plutselig spille seg inn som et mulig valg foran den suspenderte igjen, noe som fører til enda mere press til prestasjoner enn det allerede er idag.

Kort sagt sier eriksen55 i to innlegg over her, det jeg tolker det som..

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #10 på: Desember 08, 2006, 01:17:30 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Hmm, det var en snodig artikkel...

men jeg tolker den i allefall dithen ved første øyekast at Westlake mener at han er skuffet over seg selv at han ikke har vært bedre i dueller enn at han har pådratt seg en suspensjon. Noen han vil prøve å forbedre i fremtiden.
Virker for meg at han prøver å si at ved suspensjoner midt i sesongen som dette, og spesiellt i slike vanskelige tider som Leeds er i nå, så bryter det på en måte opp utviklingen laget er på vei imot, og man må ta et skritt tilbake i utviklingen ved at nye spillere må inn fremfor "førstevalgene". Men at det nå er veldig stor konkurranse om plassene på laget og suspensjoner kan brått føre til at en eventuell erstatter i avbrekket kan plutselig spille seg inn som et mulig valg foran den suspenderte igjen, noe som fører til enda mere press til prestasjoner enn det allerede er idag.

Kort sagt sier eriksen55 i to innlegg over her, det jeg tolker det som..

MARCHING ON TOGETHER!


Kunne du tenke deg å utdype dette ytterligere, Øisten? Er ikke sikker på at alle har fått denne forklaringen med seg ennå. [8D]

Jon R.
Jon R.

berlin

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #11 på: Desember 08, 2006, 01:52:04 »
Det var det svært til oppstyr rundt en vanlig news-artikkel på Leeds' hjemmside.
Må alt dissekreres sånn hver gang, gud bedre, det finnes da annet å henge seg opp i.

HåvardK

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #12 på: Desember 08, 2006, 03:38:30 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Hmm, det var en snodig artikkel...

men jeg tolker den i allefall dithen ved første øyekast at Westlake mener at han er skuffet over seg selv at han ikke har vært bedre i dueller enn at han har pådratt seg en suspensjon. Noen han vil prøve å forbedre i fremtiden.
Virker for meg at han prøver å si at ved suspensjoner midt i sesongen som dette, og spesiellt i slike vanskelige tider som Leeds er i nå, så bryter det på en måte opp utviklingen laget er på vei imot, og man må ta et skritt tilbake i utviklingen ved at nye spillere må inn fremfor "førstevalgene". Men at det nå er veldig stor konkurranse om plassene på laget og suspensjoner kan brått føre til at en eventuell erstatter i avbrekket kan plutselig spille seg inn som et mulig valg foran den suspenderte igjen, noe som fører til enda mere press til prestasjoner enn det allerede er idag.

Kort sagt sier eriksen55 i to innlegg over her, det jeg tolker det som..

MARCHING ON TOGETHER!


Kunne du tenke deg å utdype dette ytterligere, Øisten? Er ikke sikker på at alle har fått denne forklaringen med seg ennå. [8D]

Jon R.



Hva? Hvilken forklaring?[8D]

SirOlsen

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #13 på: Desember 08, 2006, 05:38:28 »
quote:
Kunne du tenke deg å utdype dette ytterligere, Øisten? Er ikke sikker på at alle har fått denne forklaringen med seg ennå. [8D]

Jon R.



Jo, altså.. nå skal du høre... skal paste inn en avhandling her etterpå.. men den blir litt lang.. [:p]
quote:
Originally posted by berlin

Det var det svært til oppstyr rundt en vanlig news-artikkel på Leeds' hjemmside.
Må alt dissekreres sånn hver gang, gud bedre, det finnes da annet å henge seg opp i.


Det er jo bare for deg å henge deg opp i hva du vil du [:)], så henger andre seg opp i hva de vil [8)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
« Siste redigering: Desember 08, 2006, 05:40:03 av SirOlsen »
-SirOlsen-

B-m

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #14 på: Desember 08, 2006, 06:27:56 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by h.b

Ifølge ham selv.Nå har jeg spilt 3 kamper på laget og frykter at jeg må kjempe meg inn på laget, hvis Leeds vinner når jeg er suspendert.

jaja.dette fører ham bare inn i ordvalgenes herre[xx(]




Hvis Westlake er ordvalgenes herre, er du alle ordvalgs mor, håkon. Garantert muligens. [8D]

Jon R.




he he he he [:D][:D]

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #15 på: Desember 08, 2006, 06:36:20 »
En hyggelig moderator lærte meg engang: "Ta ballen, ikke mannen!" [8)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

B-m

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #16 på: Desember 08, 2006, 07:25:45 »
hb flirer jo sikkert selv av dette! Er jo bare Jon som er artig! :D
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

SirOlsen

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #17 på: Desember 08, 2006, 07:33:08 »
quote:
Originally posted by B-m

hb flirer jo sikkert selv av dette! Er jo bare Jon som er artig! :D


Det var det jeg tenkte den gangen jeg fikk lære meg disse så velvalgte ord som jeg referer til i mitt siste innlegg ovenfor også... [:)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]
-SirOlsen-

berlin

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #18 på: Desember 09, 2006, 03:27:54 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner
quote:
Originally posted by berlin

Det var det svært til oppstyr rundt en vanlig news-artikkel på Leeds' hjemmside.
Må alt dissekreres sånn hver gang, gud bedre, det finnes da annet å henge seg opp i.


Det er jo bare for deg å henge deg opp i hva du vil du [:)], så henger andre seg opp i hva de vil [8)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]



godt svart!!!

...fikk plutselig en assosiasjon til en tekst:

Jeg bare glir gjennom livet
gidder ikke henge meg
opp i bagateller
Og det er ingenting
som tenner meg
lenger heller

spm: Hva heter låten, samt gruppe?

Jon R

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #19 på: Desember 09, 2006, 03:44:44 »
quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Øisten forkynner
quote:
Originally posted by berlin

Det var det svært til oppstyr rundt en vanlig news-artikkel på Leeds' hjemmside.
Må alt dissekreres sånn hver gang, gud bedre, det finnes da annet å henge seg opp i.


Det er jo bare for deg å henge deg opp i hva du vil du [:)], så henger andre seg opp i hva de vil [8)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]



godt svart!!!

...fikk plutselig en assosiasjon til en tekst:

Jeg bare glir gjennom livet
gidder ikke henge meg
opp i bagateller
Og det er ingenting
som tenner meg
lenger heller

spm: Hva heter låten, samt gruppe?




Høydepunkt med Raga Rockers! [:p]

Jon R.
Jon R.

berlin

Re: Westlake skjønner ikke bæret
« Svar #20 på: Desember 09, 2006, 03:47:34 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by berlin

quote:
Originally posted by Øisten forkynner
quote:
Originally posted by berlin

Det var det svært til oppstyr rundt en vanlig news-artikkel på Leeds' hjemmside.
Må alt dissekreres sånn hver gang, gud bedre, det finnes da annet å henge seg opp i.


Det er jo bare for deg å henge deg opp i hva du vil du [:)], så henger andre seg opp i hva de vil [8)]

Juleønske: R-R får Norsk tastatur til dataen sin! [8)]



godt svart!!!

...fikk plutselig en assosiasjon til en tekst:

Jeg bare glir gjennom livet
gidder ikke henge meg
opp i bagateller
Og det er ingenting
som tenner meg
lenger heller

spm: Hva heter låten, samt gruppe?




Høydepunkt med Raga Rockers! [:p]

Jon R.




yupp.
hver fest jeg er på, er høydepunktet i mitt liv, jeg bare ler og ler og ler.........[:)]