Skrevet av Emne: Beckford-en bløff?  (Lest 1876 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Will

Beckford-en bløff?
« på: Desember 12, 2006, 19:54:46 »
Skjønner ikke det der med Beckford. Var det ikke premier leauge klubber som var interessert i ham før han kom til Leeds? Husker jeg leste på leeds-sider at til og med chelsea ville ha ham. Går jo ikke ann, han får jo ikke spille for et bunnlag(leeds) i the championship! Kan ikke være et SÃ… stort talent da? Hvor mange ganger har han fått sjansen til å vise seg fram egentlig? Spiller han så dårlig på reservelaget at manageren overser ham? Husker jeg var jævli fornøyd på leeds vegne da jeg leste at de hadde snytt Chelski for et stortalent, bullshit! En eller annen talentspeider bør få sparken for dette! Men han kostet vel leeds lite penger, eller? Er det noen her som veit litt mer enn meg om denne beckford? Har kanskje sett 10 min av ham, under KB. Har han vært plaget av masse skader kanskje? For dere, Chelsea var tross alt interessert i ham....................................

WG
WG

Pål

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #1 på: Desember 12, 2006, 19:59:46 »
Han kom fra en amatørklubb til Leeds. Ikke bare å ta det steget (selv om Leeds er ræva om dagen) på "kort" tid. Leste ett sted at han mangler "instinktet" til en proffspiller, som vel vil si at han sliter med plassering og evnen til å dukke opp på rett sted i feltet f eks. Slikt tar tid å trene opp.
Tenk deg å komme fra en 4-5. div klubb i Norge og så spille for ett lag i Adeccoligaen, tar litt tid å omstille seg til det...


Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Erik_

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #2 på: Desember 12, 2006, 22:20:05 »
Når man ser på det David Healy foretar seg om dagen. Så kan tydeligvis ikke Beckford være noe særlig... for man må være bra dårlig for å ikke kunne foreta seg mer som spiss enn det nord-iren gjør for Leeds.

Synes det er litt håpløst at Beckford ikke får flere sjanser til å vise seg frem. Som det er like håpløst at vi ikke tør satse på den ungdommen vi har i dag. Tror ikke Becks får sjansen til å vise seg frem i Leeds, og blir enda et offer i rekken.

Han viste i allefall meg at han har et eller annet ved seg, i de 10 minuttene han fikk spille mot Preston i ligaen i forrige sesong. Hverken Blackwell eller Wise ser ut til å være av samme oppfatning. Er ikke sikker på om han får noe særlig reservelagsfotball heller jeg.

Det er vel bare Bates som har sett det, for kjøpet av Beckford var jo hans verk.

Jeg kunne tenkt meg å ha sett Kandol og Beckford i tospann, foran en smart Blake. Men dette blir nok desverre å tro på julenissen.

lojosang

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #3 på: Desember 12, 2006, 22:33:58 »
Ingen (før nå, som jeg har fått med meg) som sa vi snappa opp Beckford foran nesa på Chelski.
Det som ble sagt var at han for en del år siden var blitt fulgt tett av Chelski, og andre Premier League-klubber. Ellers har han SPILT for Chelsea på ungdoms/lærling-nivå.

Så, nei, noen bløff var det nok ikke. Bare et klassisk tilfelle av at vi Leedsfans tar litt av hver gang vi får en ny spiller. (OK, ikke når de heter Heath)

http://en.wikipedia.org/wiki/Jermaine_Beckford

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Kjell Skjerven

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #4 på: Desember 13, 2006, 00:01:46 »
Beckford er rett og slett ikkje god nok på dette nivået.Enough said!

http://z4.invisionfree.com/lufcultras04/index.php?
Side before self,every time.

Per-Stian

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #5 på: Desember 13, 2006, 00:25:37 »
Agenten elle media gjorde iallfall ein god jobb når Beckford kom t Leeds. Eg hadde også trudd at han skulle vere mykje betre, og at vi kanskje hadde gjort ei kjempesignering. Men heller ikkje denne gongen hadde vi lukka på vår side[:(] No har han vore i klubben i eit halvt år (me unntak av låneperioden), men eg ser inga forbetring. Han e nok rett og slett ubrukeleg på dette nivået!

RoarG

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #6 på: Desember 13, 2006, 01:23:13 »
Har ikke sett så mye av han, men han bør vel få flere sjanser før han vises døren for godt. Det ville jo ha vært utgjort om vi lot et stortalent glippe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Læshy

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #7 på: Desember 13, 2006, 01:45:31 »
Dere som mener Beckford burde få en sjanse, det blir veldig dumt å si. Dere har sett han i et få tall av kamper, som feks. ti minutter mot Preston i fjor. Wise ser han hver eneste dag, og mest sannsynlig har han grunnlag for å starte med Healy og Kandol på topp. Når det gjelder Healy sin innsats var han den av de offensive som var mest interessert i å spille fotball kampen. I første omgang var det bare Healy som tok løp. Spesielt Kandol skuffet meg. Kandol hadde også dårligere ballkontroll enn Healy. Greit Healy mistet ballen, og tok med seg ballen hjemover. Flere av gangene var det faktisk fordi han ikke hadde noen å spille til. Når alle står stille med en mann omtrent over seg er det umulig å få frem en pasning. Feks. Kandol lot være ¨møte ballen flere ganger.

Det var litt off-topic ;D

It´s only one United... Leeds United!
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

R - R

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #8 på: Desember 13, 2006, 02:32:01 »
Synst folk har vore vel naive når det kjem til kvalitetane til Beckford. Beckford spelte ikkje ein gang i Conference League for han kom til oss! Gi gutten litt tid. Beckford har meir fart og rykk i kroppen enn dei fleste, men manglar fortsatt ein del for han vil kunne putte for oss (om han nokon sinne vil det...). Likevel, ni månadar er ikkje mykje for å ta steget fem divisjonar opp.

Dessutan, problemet vårt er ikkje at Beckford ikkje presterar! Beckford blei berre henta inn som ein potensielt lovande spelar, og kosta oss vel 50.000-100.000 pund. Langt verre er det at dei som går på bana for Leeds gjer dei mest banale feil.


- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Desember 13, 2006, 02:36:42 av R - R »
- Rune

baste

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #9 på: Desember 13, 2006, 08:00:56 »
Høres nesten ut som publikums yndlingen i B/G..Trond Olsen..

Fikk minimalt spilletid i Glimt...før han plutselig slo til..og da var han vel fast bestemt på å forlate B/G pga lite spilletid/ tillitt.

Vi vet vel alle at han "floppet" i LSK, men e igjen tilbake i B/G og storspiller. Jeg vet at flere etablerte spillere mente at Trond Olsen aldri ville bli en god nok spiller på dette nivået...de tok feil!

Det jeg prøver å si at man MÃ… ha spilletid, for å bygge selvtillitten og for å bli bedre. ...Beckford og Kandol må få spille mer.

[V]Glad jeg ikke er trener
« Siste redigering: Desember 13, 2006, 08:01:48 av baste »

samadhi

Re: Beckford-en bløff?
« Svar #10 på: Desember 13, 2006, 15:08:07 »
Beckford kan umulig kalles hverken bløff eller fiasko. Han var en spennende unggutt som kom inn for en billig penge. Skulle han lykkes ville det være ett lykketreff, skulle han ikke lykkes er det ikke verdens undergang på noen som helst måte. Kan sammenligne han med alle juniorene som kommer opp, noen få lykkes men de fleste blir etter en stund solgt eller frigitt til lavere divisjoner.

Beckford har fått minimalt med spilletid, og jeg har sikkert ikke noe annet grunnlag å dømme han på enn de fleste andre her inne. Synes nå innhoppet han fikk siste 10 min mot Wolves var lovende takter, men om det er nok til å kalla han en fremtidig storspiller tviler jeg på. At han er like god som Kandol er jeg nå likvel overbevist om...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...