Main Menu

Mifsud..

Started by MacMurder, December 16, 2006, 19:35:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MacMurder

Ser at Michael Mifsud er linket...hmmmm...for lett kanskje?

Dennis

Syns han er for lett jeg også, men kan muligens være farlig i CCC likevel? Pga ekstrem fart mener jeg

Synes uansett smurfen er uspiselig. Hver eneste gang jeg så han intervjuet, maset han om at han var for god for Tippeligaen og ville bort. Æsj

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Robert H.

Gutten har ihvertfall tempo, i motsetning til alle de nåværende spissene våre...

ØBS

Som LSK-supporter har jeg selvsagt et kanskje litt anstrengt forhold til akkurat ham, og det dreier seg først og fremst om holdninger.  Jeg sliter litt med folk som har akkurat slike holdninger.  Utrolig sutrete, vinglete og til tider uproff.  Men på banen gir han 100%, det skal jeg medgi.  Og så scorer han mål.  Det har vel også kommet frem her på forumet tidligere at han forlangte 6 mill. for å bli i LSK.

Men å kalle ham "smurf" er vel litt drøyt.  Riktignok er han liten, men blå?  Hadde han kommet fra Vålerengen idrætsforening hadde det vært en helt annen sak.  Der er alle små og blå (og litt hvite).  Ergo...

Og så synger de smurfe-nidviser om andre.  Festlig, men de skjønner det bare ikke selv.[:o)]

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Ferre

Han er den spisstypen vi trenger, hurtig som truer bakrommet hele tiden.

-WE'LL BE BACK-

Asbjørn

Jeg føler nok på noen brekninger her, men i forhold til 16.12.'06 I'll take him any day now...

I don't want to fake you out Take or shake or forsake you out
I ain't lookin' for you to feel like me See like me or be like me
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Syns han er for lett jeg også, men kan muligens være farlig i CCC likevel? Pga ekstrem fart mener jeg

Synes uansett smurfen er uspiselig. Hver eneste gang jeg så han intervjuet, maset han om at han var for god for Tippeligaen og ville bort. Æsj

Proud to be LEEDS!

Vet ikke helt om bunnsjiktet i CCC kan regnes som bedre enn Tippeligaen, egentlig...

peacock

Mifsud linket? Kilde?
Det er vel bare på forumet her at middelmådigheter fra Tippeligaen er potensielle forsterkninger for oss. Get real[V]

ØBS

quote:
Originally posted by Asbjørn

Jeg føler nok på noen brekninger her, men i forhold til 16.12.'06 I'll take him any day now...

B.Dylan

Enig.  Men vi trenger ikke holdningene hans.  De virker hverken samlende eller motiverende, noe som er en like viktig ingrediens i den situasjonen vi er i akkurat nå...

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Dennis

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Proud to be LEEDS!

Vet ikke helt om bunnsjiktet i CCC kan regnes som bedre enn Tippeligaen, egentlig...

Det var heller ikke det jeg sa, og jeg tror Mifsud ser på Leeds som en altfor dårlig klubb for seg, hvis jeg har lest han riktig. Han virker utrolig arrogant og litt for full av selvtillit. Selvsagt er toppen av Tippeligaen bedre enn bunn av CCC, så lavt kan vi ikke vurdere norsk liga.

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

ØBS

quote:
Originally posted by peacock

Mifsud linket? Kilde?
Det er vel bare på forumet her at middelmådigheter fra Tippeligaen er potensielle forsterkninger for oss. Get real[V]

Vi har vel ikke alltid vært enige, Peacock, men etter en uke på balløya i oktober, tre kamper, og 2-11 med meg hjem i sekken (Stoke, Leicester og Luton), er desverre Leeds United intet mer enn en middelmådighet.  Kanskje mindre.

Så jeg har vel egentlig fulgt din anmodning om å "get real", for det er akkurat det som er virkeligheten for oss akkurat nå.  de verste kampene våre denne sesongen (og de har det vært altfor mange av) ville ikke stått seg i den norske Tippeligaen.

Det jeg så i Luton 21. oktober ga meg assosiasjoner til en viss landskamp på Ullevaal mot San Marino i '92...

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Asbjørn

quote:
Originally posted by ØBS
Enig.  Men vi trenger ikke holdningene hans.  

Den deler jeg til fulle [V][V]

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

"Vi har vel ikke alltid vært enige, Peacock, men etter en uke på balløya i oktober, tre kamper, og 2-11 med meg hjem i sekken (Stoke, Leicester og Luton), er desverre Leeds United intet mer enn en middelmådighet. Kanskje mindre."

Selvsagt ER vi middelmådige. Men, bør vi ikke finne spillere som kan heve oss, slik at vi blir bedre enn en middelmådighet?

kjelvi

glem det!

jepp - vi er middelmådige
men - mifsund vil ikke overleve en vinter i england
ikke riktig type!

L.RADEBE

Ja takk til Mifsund. Attraktivt å spille for Leeds uansett om vi er inne i en mørk dal. Bare å hoste opp litt bucks så er han vår.

trosetti

quote:
Originally posted by peacock

Mifsud linket? Kilde?

Der er jeg helt uenig. Her på forumet er "ingen" god nok for oss. Hver eneste gang en spiller blir linket, er han enten for dårlig, for gammel, eller "stallfyll". Jeg er enig i at mange er nettopp dette, men vi har da blitt linket med en god del dyktige spillere også.

Folk ville ikke ha Woody tilbake, vi fnøs av en spiller som Sinama Pongolle og Andy Reid skulle vi heller ikke ha. Se hvor de spiller nå? Koren er veldig mange skeptiske også, men du skal se at også han kommer til å havne i en klubb som er MYE bedre enn Leeds United.. Det samme gjelder også Mifsud. Er han god nok for Sheffield U, og PL, er han god nok for oss. Greit at CCC kanskje er litt "hardere" men det er ikke mye annet som tilsier at han skal mislykkes. Her snakker vi om en spiller som har FART. Har vi ikke snakket om dette i hele år? Når vi først blir linket til en spiller med litt pace, så fnyser vi av han også.

Det samme gjelder valget av trener. "Ingen" var gode nok for oss her heller. Vi var vel ganske enige om at Curbs var mannen for oss til slutt, men mange var skeptisk til han også. Nå skal han trene West Ham.. Ranieri var de fleste også skeptisk til. Du skal nok se at han tar over en spansk eller italiensk klubb snart, som er større enn Leeds, og da kan vi angre oss på at vi ikke slo til når han var på kne forran KB, og at vi i stedet sitter igjen med dvergen og sjimpansa.  (Greit, dette blir bare spekulasjoner, men prøver bare å få fram poenget mitt)

Dette er bare noen få eksempler, men for meg virker det som at vi har satt lista alt for høyt når det kommer til spillerkjøp og det ene og det andre. Vi vil ha inn en "messias" som gjør øyeblikkelig sukse, og hever laget med en gang. Her velger jeg å si som deg, "get real" vi er ikke lenger et attraktivt lag, og vi har ikke økonomi til dette.

Jogging is for people who aren`t intelligent enough to watch television!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

GeirO

Tror nok de alle fleste tippeligaspillerne i Norge hadde glidd rett inn på Leeds-laget (med en NORMAL manager). Tror vel også alle tippeligalagene hadde greid seg meget bra i CCC, mye bedre enn Leeds.
MOT

RoarG

Jeg hadde vært helt komfortabel med Mifsud og Koren på Leeds. En som løper fra trege midtstoppere I CCC, og skaffer oss haugevis med straffespark, og en spiller som kan score mål fra 30 meter og innover er vel ikke til å kimse av. Apropos holdninger: Liverpool har Storbritannias mest usympatiske nek på laget - Bellamy. Hvem bryr som om det når han herjer med motstandernes forsvar som han gjør. Jeg hadde tatt i mot Osama bin Laden på Leeds om han hadde vært god nok. Vi trenger spillere, ikke moralske dydsmønstre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leeds04

Mifsud er alt for lett! Vi trenger krigere og ballvinnere, som i tillegg har godt blikk for spillet og en god passningsfot.
Skulle gjerne hatt Bellamy på laget...

"Why settle for more, when you can settle for less"

Pål

Du er klar over at Mifsud er spiss??? Trenger vel spisser som scorer mål og kan plassere seg, løpe fra forsvar osv? Ballvinnere er vel noe viktigere på midtbanen...
Og tror vel ikke norske midtstoppere er særlig mer puslete i stilen enn sine kolleger i CCC.

quote:
Originally posted by Leeds04

Mifsud er alt for lett! Vi trenger krigere og ballvinnere, som i tillegg har godt blikk for spillet og en god passningsfot.

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Torgeir

quote:
Originally posted by Pål

Du er klar over at Mifsud er spiss??? Trenger vel spisser som scorer mål og kan plassere seg, løpe fra forsvar osv? Ballvinnere er vel noe viktigere på midtbanen...
Og tror vel ikke norske midtstoppere er særlig mer puslete i stilen enn sine kolleger i CCC.

quote:
Originally posted by Leeds04

Full mann, full kontroll

Bra sagt Pål.....husker en berømt Lyn kamp...og Ronny Johnsen er vell svimmel ennå...og han har spilt i.......
[}:)][}:)][}:)][}:)][}:)]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

RoarG

Poenget er: Mifsud er kjapp, liten og frekk. Han skaffer oss mange frispark og straffer og motstanderne frustrasjoner og et og annet rødt kort (selv om nok får noen gule for filming, men det må vi tåle). Og er han god nok for Sheff. Utd. bør han være god nok for Leeds også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MrK

Selvom mannen spiller på det maltesiske landslaget

sakset fra gårsdagens FIFA ranking;
119    Malta    223    -4       0

og har ett stort selvbilde - så hadde det ikke vært dumt med en kjappfot - at han kommer er jeg mer tvilende til!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Leeds04

Jeg er setfølgelig klar over at mannen er spiss, men jeg sier gjerne ja takk til midtbanespillere som også kan score mål... Vil nødig være i den situasjonen at vi blir avhengie av en eller to spillere. Det er poenget mitt!

R - R

Aaron Lennon var vel og ganske liten og lett (ingen samanlikning forovrig)... ikkje at eg er nokon stor fan av Mifsud, men folk må slutte å bruke det som eit argument. Ja, liten og lett, men så spring han vel frå dei store, treige midtstopparane?

Og Peacock - det finst spelarar på norske lag som lett hevar Leeds. Mifsud og Koren har vore blant dei beste spelarane i Tippeligaen dei siste par åra. Argumentet ditt held ganske enkelt ikkje mål. Du lev jo i ei draumeverd og trur vi kan hente Henry m.m...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

MrK

Det er nok en hel del spillere som enkelt kunne heve ett Leeds uten fasong og vilje........ Hadde trengt noen med "baller" men jeg tror at vi uansett sliter med rekruttering slik situasjonen er.

I "gamle" dager signet en for en massive club - og det er rimelig falmet på kort tid - fremtiden ser ikke videre lys ut!

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

peacock

"Du lev jo i ei draumeverd og trur vi kan hente Henry m.m..."

Du om det. Egentlig driter jeg i hva du mener, dersom dette er det beste du kan komme med. Hva i helvete skal vi med en malteser på 1.60 med et ego i skyene? Midtstoppersluggere i CCC vil spise ham levende.

Dennis

Tror nok Mifsuds enorme fart ville vært god å ha mot lag som legger press på oss, det vil si omtrent alle lagene vi spiller mot. Derimot tror jeg ikke, som peacock, at Mifsuds ego har en plass i denne klubben. Hadde Wise satt han på benken, så hadde vel helvete vært løs alt.

Er det noen som tror han vil komme til oss engang, da?

- Dennis
Marching on together!

Leeds04

Han hadde vel også fått problemer med Alan Smith også...
Men tenk hvilken nyttårsgave det hadde vært!

RoarG

Dennis Wise må vel tåle at det ikke bare han som er ego. Klart spillere blir sure når de ikke får spille, og en del blåser det ut. Det er naturlig i en konkurranseidrett.