Leeds - Hull

Started by Dennis, December 20, 2006, 21:21:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marve

quote:
Originally posted by ToreLA

Bare Howson som er et lite lysglimt.

Howson gjorde det greit nok ,men å begynne å hause han opp tjener ingen .Ikke for at du gjør det ,men vi har en tendns her inne til å hause opp ung gutter så fort de f¨år sjansen .

Leedsulf

quote:
Originally posted by dexter90

Robbie Blake viste kreativitet som vanlig, synd at han måtte ut med skade... Klart vår beste spiller!

Dette lover godt for de kommende kampene. Det passer jo utmerket at den eneste spilleren med litt fotball i seg er ute med skade. Men pytt pytt, vi får sikkert se Foxe eller Douglas i playmakerrollen på tirsdag.

27.10.1961

Han svart kledde var vel brytedommer. Leeds hadde bansens dårligste mann KANDOL!!!!!!!  Vi savner Ricketts nesten. Dette var ni trist.Skål

dexter90

Kandol er katastrofe, men der er også alle andre spillerene på Leeds. Bare Blake som holder mål om dagen.

Bites Yer Legs

Tror Wise ser at bytter underveis kan ødelegge den fine balansen vi har der vi spiller absolutt crap og skaper absolutt nowt!!!

NORMAN HUNTER BITES YER LEGS!!
KEEP FIGHTING!!

Leeds04

Huff!
Dette var ikke bra!
Vi presser i en lang periode i 2.omgang, men det virker som om gutta blir helt paralysert når de får ballen...
Synes Howson gjør en grei kamp. Han jobbet meget bra. Men veldig usikker i avgjørende situasjoen.
Ellers var det ikke mye å skryte av...

"Why settle for more, when you can settle for less"

Robert H.

Glimrende oppsummert Håvard. Dette var rett og slett sørgelige greier...[V]

quote:
Originally posted by HåvardK

Jeg blir bare mer og mer sjokkert over hvor handlingslammet Wise er. Mannen hadde tydeligvis ikke tenkt å gjøre noen bytter i denne kampen, men så ble Blake skadet og han ble tvunget til å gjøre noe. Samtidig spiller Douglas sin dårligste kamp i Leedsdrakt, Howson er tydelig sliten og Westlake er anonym. Er han virkelig fornøyd med ett poeng mot bunnlaget? Satser han på et hederlig nedrykk? Mannen står jo med armene i kors hele andre omgang. Det neste som skjer er at han gir skylda for poengtapet på dommeren.

marve

quote:
Originally posted by dexter90

Kandol er katastrofe, men der er også alle andre spillerene på Leeds. Bare Blake som holder mål om dagen.

Veldig enig ,men synes ugo var bra i dag .Kandol er skremmende dårlig i dag .Nei uff blir dårlig av dette her .

soumoh

Jeg synes Ugo, Heath, Frazer, Lewis, Derry, Blake og Westlake gjør det bra. Resten kan vi hive.

We'll be back.
We'll be back.

knut_eknes

Det er i stunder som dette du lurer på hvorfor man gidd dette, følge en gjeng med "sosekopper" ,som vi sier i bergen, som famler rundt og lurer på hva denne runde lærkulen er.... Deprimerende. Men man svikter aldri Leeds uansett. Det kommer bedre tider. 1år, 2år 10 eller 15. We'll be back. MOT

Bites Yer Legs

quote:
Originally posted by soumoh

Jeg synes Ugo, Heath, Frazer, Lewis, Derry, Blake og Westlake gjør det bra. Resten kan vi hive.

We'll be back.

Derry? Det eneste Derry gjør "bra" er å stå lett og ledig i hoftefeste..

KEEP FIGHTING!!

HåvardK

quote:
Originally posted by Leeds04

Huff!

Synes Howson gjør en grei kamp. Han jobbet meget bra. Men veldig usikker i avgjørende situasjoen.

Vi skal ikke hause opp Howson, men han viser tydelig at han har spilleforståelse. At han har høy puls og blir litt ubesluttsom må en bare regne med i sin debutkamp. Nå gjenstår å se om han får sjansen videre. Det er jo umulig å forutse, siden fornuft og kontinuitet ikke er egenskaper Wise vektlegger i sin "ledelsesfilosofi".

Sleivind

Bra innsats idag, det skal de hvertfall ha! Spillet var det ikke så mye å skryte av! Vi er nødt til å få inn en ving som er kan gjøre noe mer med ballen enn det Douglas og Westlake gjorde idag. Og enten må vi ha en annen spiss, eller så må Kandol lære seg at han kanskje må bevege seg litt for å få ballen, og det spesielt innenfor 16-meteren.

Og en annen ting, MÃ... vi alltid ta den helvetes korte corneren? Og det sjøl om det står en Hull spiller der og plukker ballen som ingenting? Håpløst!

En siste ting; Er det ikke en eneste Leedsspiller som har hørt uttrykket "spill til dommeren blåser"?? Barnelærdom kaller jeg det!

Dennis

Synes Ugo bør fremheves som positiv i dag, i spann med Blake og Derry. Howson var også innsatsvillig og ikke redd for å takle. Frazer kom på en del løp, men mannen mangler meter med ballkontroll og plasseringsevnen i forsvar var nesten katastrofe. Ellers er jeg ikke helt enig i at Kandol var så dårlig, han er veldig sterk på hodet og god til å skjerme ball, dessverre kommer det lite folk etter.

At Kandol får gult kort etter å ha blitt sparka ned, det sier vel det meste om dommer Clattenburg, uten at han kan ta skylda for et dårlig resultat.

- Dennis
Marching on together!

Leedsulf

Jeg kan ikke fatte og begripe hva Carole har gjort galt. Med han hadde vi hatt en med litt fart og ballkontroll på vingen.
Men neida, her skal vi bruke orienteringsløperen Douglas, som treffer med 1 av 20 pasninger, og sliter med enkle mottak som Sven O. hadde klart med 2 i promille.

Kommer det ikke inn en 4-5 forsterkninger i januar, er vi klare for League 1 i løpet av mars.

stefan

Dagens spillerbørs: (1-10)

Warner: 6. Lite å gjøre, men hadde fin kontroll.
Frazer: 7 Leeds klart beste spiller. At en så endimensjonal spiller skal være best på leeds er en tragedie.
Ugo: 7 Til tider litt "konta kinte" fakter, men klart leeds beste stopper.
Heath: 5. Urk...
Lewis: 6.Bra framover, noen gode taklinger utrolig nok, for veik generelt.
Douglas: 4. Passer best sentralt.
Derry: 2. UT!
Howson: 5. Ikke verst å debutere på et lag i motgang.
Westlake: 4. Samme problem som Douglas, passer ikke på vingen.
Blake:6 En av få spillere som tør å SPILLE, men litt for slapp idag.
Kandol:2 Vi fortjener bedre enn dette.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

knut_eknes

På den positive siden så hadde vel Hull ingen nevneværdige sjangser. Det er da noe. Blake bestemann som vanlig, når han gikk ut forsvant vel håpet om å score. Og når det gjelder Kandol, gudhjelpe meg han suger! Howson gjør det helt greit, kan bli bra på sikt. Bra kjemping på midten men mangel på helt grunnleggende ferdigheter som mottak, passninger, ta skikkelige cornere og det å spille til dommeren blåser ødelegge for oss. Og hvorfor skal Heath alltid holde ballen i luften? Heade den i øst og vest på måfå....

Bites Yer Legs

quote:
Originally posted by stefan

Dagens spillerbørs: (1-10)

Warner: 6. Lite å gjøre, men hadde fin kontroll.
Frazer: 7 Leeds klart beste spiller. At en så endimensjonal spiller skal være best på leeds er en tragedie.
Ugo: 7 Til tider litt "konta kinte" fakter, men klart leeds beste stopper.
Heath: 5. Urk...
Lewis: 6.Bra framover, noen gode taklinger utrolig nok, for veik generelt.
Douglas: 4. Passer best sentralt.
Derry: 2. UT!
Howson: 5. Ikke verst å debutere på et lag i motgang.
Westlake: 4. Samme problem som Douglas, passer ikke på vingen.
Blake:6 En av få spillere som tør å SPILLE, men litt for slapp idag.
Kandol:2 Vi fortjener bedre enn dette.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine

Enig, enig Stefan. Derry er utter shit!!! Ellers synest eg du konsekvent kunne senket hver karakter minst en karakter ned av prinsipp. Vi har tross alt spilt 0-0 mot Hull hjemme..

KEEP FIGHTING!!

Volda69

Det er synd å seie det, men det verkar som om årets Leeds-utgave er gode til spele kvarandre dårlege. Sjå berre på Kandol. Han viste kvalitetar i sin første kamp for Leeds. Etter kvart verkar det som om han også har mista alle sine kvalitetar. Han vinn knapt nok hodeduellar lenger, og det er han som var sjef i lufta då han kom til Leeds.

Nei, eg mistenker at det er noko alvorleg gale med treningskulturen i Leeds om dagen, eller så  er der enkeltspelarar som ikkje er positive for lagmoralen. No skal ikkje eg påstå at mi syting hadde vore positivt for lagmoralen, heller, men no mistar eg litt motet, her eg går på skuffelsar helg etter helg.

MOT
MOT

asLeeds

blir litt skremt når eg leser at nokre av dåke "tross alt" er fornøyd med 1 poeng..
kan nåken vær så snill å fortelle Wise at det ikkje kun er med skadde det er lov å bytte???

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Bites Yer Legs

quote:
Originally posted by Asleeds

blir litt skremt når eg leser at nokre av dåke "tross alt" er fornøyd med 1 poeng..
kan nåken vær så snill å fortelle Wise at det ikkje kun er med skadde det er lov å bytte???

ASLEEDS 4389

Om du mener mitt innlegg med den "tross alt"-refereringen("Vi har tross alt spilt 0-0 mot Hull hjemme" skrev eg), kan eg umulig skjønne at du kan trekke ut av det at eg er fornøyd med 0-0 hjemme mot Hull. Eg er skamfull og lei.

Vet ikkje om det var meg du mente, men fant ingen andre inlegg som passet til den "tross alt"-refereringen din..

KEEP FIGHTING!!

samadhi

Vi forsetter tydeligvis der vi slapp. Føler vi er det beste laget i 2.omgang, men skaper absolutt ingenting. All form for kreativitet er mangelvare i dette laget, Blake har tendensen av og til men blir sørgelig alene. I dag synes jeg Douglas og Kandol skuffer enormt, og begge viser at de ikke ar mye å gjøre på dette nivået. Ellers skjønner jeg lite av det å sette Westlake på vingen, han bør spille sentralt ved siden av Derry/Nicholls.

Børsen;
Warner; 5 - blir ikke satt på noen prøver, har ett par utrusinger som ikke er bra og har slettes ikke den tryggheten vi trenger bak.
Frazer; 4 - en hodeløs kylling. Skuffet i dag og jeg er ikke sikker på at han er vår høyreback på sikt.
Ugo; 6 - roter det nesten til på ett par anledninger, men spiller stort sett ganske bra. Sammen med Heath er han konge i lufta.
Heath; 7 - bra kamp av Heath. Gjør få feil.
Lewis; 7 - gjør en god kamp på backen. Full kontroll bakover og flere gode løp offensivt.
Doglas; 3 - springer mye, men har så mange feilpasninger og merkelige avgjørelser i den offensive biten at man kan lure på om han har spilt fotball før...
Derry; 4 - er stort sett usynlig
Westlake; 4 - kommer ikke til sin rett på høyrekant
Blake; 7 - er vår eneste trussel fremover
Howson; 3 - synes nesten synd på lille Howson i dag. Ingen lett kamp i debutere i, og han faller i gjennom i dag.
Kandol; 2 - vasser i sirup, vinner ingenting på hodet, går ikke på løp, slår kun støttepasninger og kommer sjelden til avslutning. På tide å sende han hjem til Barnet.

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Will

mine karakterer for dagens innsats

Warner-5-lite å gjøre, usikker når han skal plukke ned baller på crossene.

Frazer-6-litt på det ujevne. Synes det er betryggende å ha hans fart i backrekka. Mye dårlige innlegg. Villig fremover på banen. Skal ha for sin innsats. Tror han kommer seg etter hvert.

Ugo-7-en av banens beste. Kald og rolig med ballen i beina(kanskje litt for kald av og til?) Har ro i spillet sitt, men kan være nonchalant av og til. Vant så og si alle hodeduellene han var innvolvert i. God kamp Ugo!

Heath-6-overraskende god kontroll i dag. Vant mange hodedueller. Ble sjelden utfordret langs bakken. Får trekk pga av hjernedøde langpasninger. Men han hadde også mer ro med ballen i beina i dag.

Lewis-7-positiv.offensiv.gode innlegg. mangler variasjon i fintene sine. sliter litt med å komme seg forbi spillere. gode taklinger. MYE bedre enn Crainey.

Westlake-5-heller usynlig i dag. passer ikke inn på vingen i det hele tatt. litt rotete i spillerstilen. dårlig teknikk, men god innsats. slår som regel kun "enkle" pasninger.

Derry-6-synes han var positiv i dag. forsøkte å styre og vri spillet. ikke enkelt å slå geniale pasninger når kandol beveger seg så utrolig lite og blake foretrekker å komme dypt for å få ballen. derry gjørt det enkelt, ingen playmaker akkurat(årets understatement!). trygg med ballen, ro i spillet. tror fortsatt han blir viktig fremover.

Douglas-4-får fire pga av god innsats. ser ikke ut som noen fotballspiller. utrolig mange feilpasninger. ødelegger det offensive spillet. utrolig dårlig teknikk. hører ikke hjemme på dette nivået. selg han!

Blake-7-er vell banens beste i dag, igjen! Kreativ kraft, men blir sørgelig alene. Kommentator Eggen sa at blake knapt nok spiller en dårlig kamp, noe som han har rett i. god med ballen i beina, tør utfordre, tar sjanser, herlig spiller! Per dags dato vår klart viktigste spiller!

Kandol-5-dårlig spiller! helt enkelt. Flink til å skjerme ballen, god på hodet. det er alt. henger ikke med på dette nivået. en god kamp mot barnsley beviser ingen ting! evner ikke å komme seg i gode posisjoner innenfor boksen. frustrerende spiller å se på. han og douglas de dårligste spillerne i dag.

Oj, holdt på å glemme Howson, og det sier vell det meste..neida, jeg har trua på unggutten. viser til tider at han har teknikk og er ellers komfortabel med ballen i beina. kanskje best å bruke carole isteden? howson bør fortsatt få sjanser fremover, men det passer kanskje bedre å gi han 20 min på slutten av kampene? får karakter 6 av meg. håper å få se mer av unggutten framover.

Ellers vil jeg konkludere med at kampen bekymret meg noe jævlig. leeds sliter noe vanvittig offensivt. utrolig avhengig av hva blake finner på. vi makter ikke å utspille hull, og er veldig avhengig av å produsere gode dødballer. vennligst dropp de korte cornervariantene Wise!

Gleder meg til januar. Trenger desperat nye spillere. Denne gjengen klarer ikke å få oss ut av sumpen i hvert fall! Løp og Kjøp! Gi oss noen sene julegaver Bates!

WG
WG

ragnar

Hvorfor kjører Wise korte cornere når vi har fyrtårn om Kandol, Ugo og Heath i boksen. Er vel for pokker meg bare til å få kulen inn foran boksen da.

Hvorfor spiller ikke Carole. Han er vel bedre enn Westlake/Douglas på kantene?

0-0 og uavgjort er isolert sett ikke et dårligt resultat, men når det er mot Hull på hjemmebane så er det rett og slett for dårligt.

Pundsedlene må frem i januar mr. Bates!

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Leeeeeeeeeeeeds

GO LEEDS
GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Warner - 5 - Har lite å gjøre, men virker ikke som noen autoritet i eget felt.

Richardson - 4 - Gode løp, spesielt i første omgang. Svak defensivt, der han ligger totalt feil i forhold til mann. Dårlige innlegg og ballkontroll.
Ehiogu - 7 - Leeds beste i dag! Har relativt god kontroll, til tross for enkelte passive dueller, eller mangel på dem. Faller godt av og plukker opp mange baller. Enkelte gode offensive pasninger også i andre omgang.
Heath - 5 - Enkelte usikre inngripener, men på det jevne i dag.
Lewis - 5 - Skal ha for at han kom fremover en god del. Virker dessverre veik i dueller både bakover og framover på banen.

Douglas - 3 - Svakeste dag på jobb, av de kampene jeg har sett han spille. Som alltid villig til å gjøre en innsats, men det ble mye feilpasninger. Spilte litt out-of-position.
Howson - 5 - Grei debut fra start. En av de som virkelig tråkker til og til tross for at han ser spinkel ut, er han veldig tøff i duellene. Fikk et litt tvilsomt gult kort, der han kommer bakfra, men ikke treffer mann.
Derry - 4 - Ustabil. Har enkelte perioder der han gjør ting bra, men blir mye usynlig. Må stå mer frem som kaptein!
Westlake - 5 - Innsats, men lite konstruktivt kommer utav det. Får pluss for vilje.

Blake - 6 - Det lille av kreativitet får vi fra den lille mannen. Måtte dessverre ut med skade, og etterpå skapte vi ingenting.
Kandol - 5 - God på hodet og til å skjerme ball. Lider av liten bevegelsesevne. Virker som en type med ferdighetene til en target-man, men mangler totalt det mentale. Får et merkelig gult kort, da han sparkes ned. Riktignok var han usportslig ved et innkast, men det er ikke ulovlig.

Healy - 4 - Kommer til et fint innlegg, ellers usynlig.

Totalt sett synes jeg laget har innsatsvilje så det holder, men det er kanskje litt av det som setter oss tilbake. Spillerne som utgjorde midtbanen i dag, Douglas, Westlake, Howson og Derry, mangler ikke innsatsvilje, men kreativitet.
Etter at vi har vunnet ballen fra Hull, som vi gjorde stadig vekk, er det absolutt ingen plan over det som skal skje i neste trekk. Omstillingen fra forsvar til angrep er totalt fraværende og det eneste som skjer, er at ballen spilles til Blake eller Kandol, for så å håpe på det beste. Lewis og Richardson var, spesielt i første omgang, villig til å komme rundt og legge inn, men innleggene og løpene inn i feltet var altfor upresise.

Vi mangler denne kreative midtbanespilleren! Og hvorfor i all verden kan ikke Seb Carole få sjansen når det er kreativitet vi mangler?

- Dennis
Marching on together!

TLA

Er der nogen, der tror, at det er taktikken, at vi spiller
SÃ... langsomt? Det tager jo oceaner af tid, hver gang vi har en
dødboldssituation, eller vores målmand skal tage et udspark eller
målspark - det går ALT for langsomt!!! Noget som også undrede kommentatoren, at vi med 6-7 min. igen ikke havde mere travlt!

Jon R

Børsen: Warner 6 - Frazer 5, Ugo 6, Heath 6, Lewis 7 - Douglas 4, Derry 5, Westlake 4 - Howson 4 - * BLAKE 7 - Kandol 3

Manager: Wise 4

Skal ha honnør for endelig å gi Howson sjansen, men det han burde vært tatt av etter en time. Gutten har opplagt talent men falt igjennom på dette nivået. Svak fysikk ble forsøkt kompensert med håreisende tacklingsforsøk. Jeg satt bare og ventet på at han skulle få rødt... Bruken av løpsmaskinen Douglas som ytre høyre suger. Enda verre var det når han prøvde seg i "playmaker-rollen" etter at Blake ble tatt av, noe som fikk han til eksponere alle sine dårligste egenskaper. Og Kandol? Taper 8 av 10 dueller, mangler hurtighet og teknikk og har ikke bevegelsesmønsteret til en goalgetter. Ufattelig aat han fikk spille hele kampen. Og hans skandaløse uvilje mot å starte en overgang etter Hull corner, med to minutter igjen på klokka, er grunn god nok til å tuppe han på blyræva tilbake til Barnet. Healy har nok vært svak etter at Wise tok over, men dårligere enn Kandol er han ikke. Hvis vi han en target man på topp, kan vi heller bruke Matt Heath i den rollen. Han minner meg mer om en tankspiss enn midtstopper.

I sum nok en svak forestilling, i en kamp der bare tre poeng var godt nok. Vinner vi ikke hjemme mot bunnkollegaer som Hull og Barnsley, er vi trolig ikke gode nok for denne divisjonen. [xx(]

Jon R.
Jon R.

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by TLA

Er der nogen, der tror, at det er taktikken, at vi spiller
SÃ... langsomt? Det tager jo oceaner af tid, hver gang vi har en
dødboldssituation, eller vores målmand skal tage et udspark eller
målspark - det går ALT for langsomt!!! Noget som også undrede kommentatoren, at vi med 6-7 min. igen ikke havde mere travlt!

Jeg må si meg enig med deg. Forstår ikke at eks. Kandol kan ta seg så lang tid på slutten. Var vi fornøyd med kun 1 poeng??

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Tom S

Syntes det var bra å sjå at forsvaret fungerte nokonlunde idag. Fraze og Lewis på backane gav oss eit nytt alternativ framover, i tillegg til at dei er mykje bedre enn Foxe og Crainey defansivt.

Vi sliter litt på midten og det er tragisk å sjå Douglas på midten/kanten, men føler at det mangler mest foran mål i denne kampen. Vi kjem ofte rundt på kantane, men det er liten bevegelse inne i boxen. Savner ein Chappy foran goalen på innleggene.

WE ALL LOVE LEEDS !!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!