Tore Andre til Leeds

Started by razza, December 21, 2006, 05:26:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

razza

Har frå rimelige sikre kilder på at Tore Andre Flo er i samtaler med Leeds,... Høres utrulig ut, men stoler på han som sa det, pga at han frå før kjenner Tore Andre godt...
Spørsmålet er; er det en god nyhet??

Jon R

Hi-hi! Glimrende satire! [:D]

Jon R.
Jon R.

Ferre

Ble litt nervøs, selv om jeg vet at dette er bullshit!

-WE'LL BE BACK-

Sverre

Nei, dette er nok godt mulig. Ken Bates og Dennis Wise kjenner Flo svært godt fra Chelsea, og de vet hva han er (var) god for. Tror gjerne vi henter nok en avdanket spiller til Elland Road.

Ikke god nok for Vål'enga - trolig god nok for oss...?

razza

ja d er vel noe der ja...tenkte ikke selv på det istad, men d stemmer nå...

HåvardK

Torgeir

quote:
Originally posted by Sverre

Nei, dette er nok godt mulig. Ken Bates og Dennis Wise kjenner Flo svært godt fra Chelsea, og de vet hva han er (var) god for. Tror gjerne vi henter nok en avdanket spiller til Elland Road.

Ikke god nok for Vål'enga - trolig god nok for oss...?

Tenkte samme tanken når jeg hørte han var ferdig i vif....skulle ikke forundre meg [}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)][}:)]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

raggen

nå må de gi faen her. stemmer dette så er det flaut!!

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sonny

Nei huff dette var ikke bra, Flo er langt langt fra det han en gang var. I verste fall kan vi la han spille en kamp, han scorer alltid i debuten!

h.b

åh som dette gir meg julefornemmelser. Ã...rhundrets signing dette.

Tom S

Må da vere bedre å hente Steffen!

Flo er ferdig.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

arneg

Greit å hevde at det er bedre å hente Steffen, problemet er at han faktisk har noen tilbud så han vil koste flesk....

flynn

Og Erland Johnsen (som også er gammel buddy med Wise/Poyet vel) kan erstatte Geddis som reservelagstrener.

flynn

SveinArve

Grodås som keepertrener, kjøpe han fri fra Lillestrøm. Mark Stein som avslutningstrener, Vialli som seksualtrener og Gullit som asst.sexy-fotball-trener...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sheridan

quote:
Originally posted by SveinArve

Grodås som keepertrener, kjøpe han fri fra Lillestrøm. Mark Stein som avslutningstrener, Vialli som seksualtrener og Gullit som asst.sexy-fotball-trener...

http://www.godoyil.no

Svein-Arve Alnes, 95188625
http://giskealnes.blogspot.com

[:D][:D]
Flonaldo til Leeds?
Må bare le av alt sammen nå...men ingenting overasker.

Andy

nei, nei, men dere, han har i hvert fall bedre teknikk enn kandol. Ser ikke all verdens forskjell på å bruke kandol og flo. Kandol hadde en god debut, scoret på nesten åpent mål pga en vanvittig keepertabbe fra barnsleys side, men, han har siden virket treig og med dårlig teknikk. Flo er også treig, men han har i hvert fall teknikk! Kandol har ikke akkurat den store målteften heller. Har lest at han har bommet på noen veldig gode sjanser i det siste.

Nei, for meg har det ikke noe å si. Flo/Kandol, ett fett! Veit Flo har tapt seg noe vanvittig men kandol er ikke noe bedre, mener jeg i hvert fall.

samadhi

Både Kandol og Flo er strengt tatt ikke brukende, men hvem skal vi så velge av de to...hmm, hva med ingen av dem? [xx(]

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

stefan

Nå må folk gi seg med disse aprilspøkene, blir jo regelrett dårlig...mannen var god for 10 års siden og har levd godt på det siden..blærk!

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

pedro

Dessuten ønsker Flo å spille for en Londonklubb noe vi ikke er [:D]
Leedsomaniac

Asbjørn

Vil tro at det er eldstebrødrene som presser på for denne overgangen [:)]

I don't want to fake you out Take or shake or forsake you out
I ain't lookin' for you to feel like me See like me or be like me
All I really want to do, is baby, be friends with you

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

Heia Leeds United! [:D]

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

RoarG

Flo til Leeds?! Er det ikke litt vel tidlig å begynne med aprilspøkene? Kan jo være at mannen med en pasning kalt opp etter seg prøver å prakke lillebror på Leeds, så får han en veldig grunn til å gå på Leedskamper i 2007.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

dexter90

Hadde ikke Jostein Flo vært bedre?

SirOlsen

Ja, da kan det bli Floklypa Grand Prix å nå opprykk til sommeren gitt [:p]

Heia Leeds atter en gang!..

O`Jul med din glede!...

Jeg ønsker meg sånn dame som Linn M. Thune til jul! Gjerne innpakket i Leeds-drakt! [:D]
-SirOlsen-

Gunnien

satse på at dette er bløff???  
sansynligvis norges mest overvurderte fotballspiller..

stian

Ettersom familien bor i London er det vel mer nærliggende at han prøver lykken der? Jeg tipper vi møter T.A.Flo som spiss på Crystal Palace den 10. februar.

'They're the second best team in the world, and there's no higher praise than that.' KEVIN KEEGAN

Erik M

quote:
Originally posted by Gunnien

Trodde det var Mini.  At han fikk landskamper er fortsatt en gåte for meg.  Veldig, ja veldig glad for at ikke han dukket opp i hvit drakt.  Brolin en gigant i forhold.

Der fikk jeg det ut....

HåvardK

quote:
Originally posted by Erik M

quote:
Originally posted by Gunnien

Trodde det var Mini.  At han fikk landskamper er fortsatt en gåte for meg.  Veldig, ja veldig glad for at ikke han dukket opp i hvit drakt.  Brolin en gigant i forhold.

Der fikk jeg det ut....

La meg gjette: Moldegutt? Kanari?

Budda

Mini deler førsteplassen om norges mest overvurderte og usmakelige spiller med Ola By Rise
Endre

Sonny

Tv2 sporten linket T.A.Flo med Strømsgodset.