Tore Andre til Leeds

Started by razza, December 21, 2006, 05:26:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leeds04

quote:
Originally posted by Sonny

Tv2 sporten linket T.A.Flo med Strømsgodset.

Og takk Gud for det!

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

h.b

Snakket med Tore i dag. Han er ikke på vei til Leeds

h.b

Obs det er Tore Amund Flotan som jeg refererer til. Han er fornøyd med Dal IL i 8 div

sindre12

hvorfor er flo en spøk kan jo være go i tider han er vell 33 år gammel mange år igjenn da se på kanu for eks.horsfield er i samme alder han og flo er god me ball og på hode.
Beckford 4 England!

Per-Stian

Trass i ei tragisk tid i VIF, vil eg faktisk gje Flo'en sjansen t å vise at han framleis dug på treningsfeltet. Reknar me Wise og TA fekk eit godt forhold i tida i Chelsea, og at han vil forhøyre seg om han. Verkar som lønnskrava t stryningen ikkje e avgjerande lenger, så kanskje vi faktisk har råd t å ta han inn i varmen.

sindre12

bra Per!enig der han er en ekte Lorimer!
Beckford 4 England!

dtage

Direkte skremmede tanke! Gir meg mareritt. Omtrent som at bakke skulle returnere. Grøss og gru!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

sindre12

dette står på bbc ryktebørs greier at han faktisk snakker me Leeds.

Beckford 4 England!

sindre12

står at Flo har vart i Italia nettopp å komme derfra haha.
bbc.com.
Beckford 4 England!

SirOlsen

I de siste tiders overgangsspekulasjoner stusser jeg over en ting spesiellt...

Jeg huske Wise nevnte noe da han tok over at han skulle få inn "youth and pace" i laget.
Men så langt kommer jeg bare på spillere på over 30 som ser ut til å linkes til klubben..  
Feks; Ugo, Flo, Elliott, Ifil, Sa.... sikkert glemt noen i farta, men det er i overkant mange 30åringer synes jeg i forhold til "youth and pace" preket til Wise.

Linn M. Thune innpakket i Leeds-drakt = snadder! [:D]
-SirOlsen-

Sheridan

Her får du sikkert svar fra JonR ;-)
Alle ser vi trenger youth og pace. Ett område Blackwell forsømte totalt.
MEN, som vi alle veit så er ikke akkurat Leeds United verdens mest attraktive klubb pr tiden, uansett du kan banne på at det søkes med lys og lykte etter nettopp denne type spillere. Dette kommer!

SirOlsen

Tja, jeg håper da inderlig det.. men samtidig så må jeg jo si at jeg ikke akkurat har blitt imponert på det holdet så langt siden "krakket" etter Ridsdale og til nå. Som du selv sier, så var Blackwell omtrent fraværende på det feltet. Men nå fikk jeg jo litt forventninger i og med Wise gikk offentlig ut og snakket om det. Og vi har vel sett alt annet enn "youth and pace" så langt. Mulig det er en del av en plan i en videre søking, hva vet jeg..

Men jeg klarer ikke helt og holdent svelge argumentet "Leeds er ikke verdens mest attraktive klubb pr tiden". Til en viss grad gjør jeg jo selvsagt det, men det skulle da finnes nok av unge talenter rundt omkring som er svært spillesugne og langt mere kapable til å gjøre en bedre jobb i visse ledd en det laget vårt har vist pr idag. Jeg snakker jo ikke om å renske hele laget vi har nå og erstatte det med ferskinger selvfølgelig. Det eneste positive jeg kan se i "youth and pace" pratet, er at unge Howson har fått prøve seg litt i det siste. Det er jo et steg i riktig retning, men for å komme tilbake til saken så er det et overgangsvindu som nettopp har åpnet. Wise har også hatt anledning til å låne spillere (en snever preiode i allefall). Men se alderen på samtlige spillere som da har kommet til klubben på lån og regn ut gjennomsnittsalderen. Rutine og erfaring er selvfølgelig en bra ting, men da må de også kunne prestere på banen. Jeg har bare sårt vanskelig for å kjøpe helt argumentet om at ungspillermarkedet er bunnskrapt (jeg anser det forholdsvis ungt fra junior opp til ca 28+/- men ikke alt for mye +. Men det kan jo hende Bates er gjerrig på speiderpungen også, for alt jeg vet...

Jeg ser du skriver "Det kommer!".. Ja, jeg håper ikke det blir med bare ordene [:p] hehe.
Har jeg forstått det riktig så er det visstnok ikke så mye hold i de Flo ryktene. Men skulle han allikevel komme, hva i all verden skulle han tilføre laget vårt som vi ikke har spillere som tilfører fra før? Den klarer ikke jeg helt å se i skrivende stund. Poenget er allikevel at jeg synes ikke jeg hører om annet enn at gæmliser og gamle falmede stjerner som linkes til Leeds om dagen. Jeg finner akkurat det lite oppløftende egentlig på bakgrunn av det grufulle vi har sett så langt denne sesongen. Snøen som falt i fjor med Play-Off er for lengst forbi og det nytter ikke hvile på den lengre. Faktum er nå at de spillerne som var gode nok til Play-Off i fjor ikke har vært på langt nær det i år. For min del synes jeg det virker som om laget knakk og kollapset på midten da Hulse forsvant.

Men misforstå meg rett, jeg sier meg ikke uvillig til at vi får aldrende spillere som GREIER å prestere. Men da må det være et kriterium.. Der har vi jo Blake som et godt eksempel, for å ta ett. Ytterligere trengs vel ikke nevnes. Samtidig er det jo og viktig at evt "youth and pace" spillere også kan prestere selvfølgelig! De skal jo ikke slippe noe billigere unna [:p] Men her er det jo også noe om litt fremtidsutsikter. For å sette det litt på pissen; skal vi bygge et lag i sin helhet med en kjerne, og så blir hele kjernen borte da samtlige legger støvla på hylla om kort tid? Og det er kanskje hovedsaklig her jeg er mest redd for hvilke tanker Mr. Bates går rundt og kverner på og hvilke planer han har..

-SirOlsen-

Eriksen55

nå skal det vel sies da at toppen av tippeligaen er bedre enn bunnen av der vi er..så flo ut sesongen tror jeg ikke er så ille

Jon R

quote:
Originally posted by Sheridan

Her får du sikkert svar fra JonR ;-)
Alle ser vi trenger youth og pace. Ett område Blackwell forsømte totalt.
------------------------------------------------------------------
Originally posted by Øisten forkynnerTja, jeg håper da inderlig det.. men samtidig så må jeg jo si at jeg ikke akkurat har blitt imponert på det holdet så langt siden "krakket" etter Ridsdale og til nå. Som du selv sier, så var Blackwell omtrent fraværende på det feltet. Men nå fikk jeg jo litt forventninger i og med Wise gikk offentlig ut og snakket om det. Og vi har vel sett alt annet enn "youth and pace" så langt. Mulig det er en del av en plan i en videre søking, hva vet jeg..

Føler meg forpliktet til å svare på denne. [;)]

Blackwell sa jo akkurat det samme i sommer! Han ønsket "to add some pace" inn i laget. Problemet er visst at det er lettere å si enn å gjøre så lenge transfer- og lønnsmidlene er så begrensede. Hvis du ser på de siste spillerne Blackwell brakte inn permanent før Bates snørte igjen pengesekken, så var jo prosessen forsåvidt igang. De siste 5 spillerne som Blackwell signet permanent var alle unge spillere i alderen 21-26 år, og han hadde garantert noen gode navn på lista da han "godkjente" Hulse overgang til Sheff U. Carole er en svært hurtig spiller, og Nicholls og Beckford er spillere med brukbart tempo. Westlake har vel sånn midt på treet, mens Douglas må sies å være relativt temposvak. Nå er det jo ikke slik at "youth and pace" nødvendigvis betyr kvalitet. Sannheten er vel at unge spillere med tempo og gode fotballferdigheter, tilhører en prisklasse som vi ikke man matche. Derfor må maan som oftest ned i lavere divisjoner eller egen u-avdeling og lete etter mer uferdige spillere som har utviklingsmuligheter, mens løsningen på kort sikt blir å bringe inn aldrende spillere fraa PL. Er man heldig kan man gjøre "bargains" som Rob Hulse og David Healy for småpenger. Det er vel disse realitene som også Wise har våknet opp til, etter sitt uttalte manifest de første dagene på Elland Road. Ã... erstatte aldrende temposvake spillere med spillere i samme kategori, er uansett ikke løsningen slik Wise langt på vei har gjort til nå. Vi får håpe han har noen jokere i ermet som han spiller ut allerede denne uken. [:0]

Jon R.
Jon R.

h.b

Hele Leeds og utalelser er en farse

SuperLeeds!

Jepp, og hvorfor ikke like godt ta med broder Jostein på kjøpet. Han har i hvert fall hjerte for klubben...[:D]

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

Sverre

Overgangen skal på det nærmeste være klar.

Dersom Flo godtar betingelsene, skriver han trolig under denne uken..

Nå kan vi vel ikke synke svært mye dypere?

Robbie Elliott og Tore Andre Flo.  Hadde noen sagt det til meg for bare et drøyt halvår siden hadde jeg trodd vedkommende hadde hatt store psykiske lidelser, men nå...

h.b

quote:
Originally posted by Sverre

Robbie Elliott og Tore Andre Flo.  Hadde noen sagt det til meg for bare et drøyt halvår siden hadde jeg trodd vedkommende hadde hatt store psykiske lidelser, men nå...har jeg store psykiske lidelser[:)]

Pål

Elliott var jo aktuell for et drøyt halvår siden...... Ikke SÃ... stor bombe det kanskje? Men Flo? detta er ille!

quote:

Robbie Elliott og Tore Andre Flo.  Hadde noen sagt det til meg for bare et drøyt halvår siden hadde jeg trodd vedkommende hadde hatt store psykiske lidelser, men nå...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Sverre

Jeg synes det er ille med Elliott også. Ut ifra at vi prøvde ham i sommer, uten at han på noen måte overbeviste det sittende regime da.
Husker ikke helt, men mener han spilte en omgang i løpet av sommeren, og fikk stryk-karakter fra de som så kampen.

Han gikk deretter til Sunderland, der han har spilt 8 kamper på et meget svakt mannskap, som sliter midt på tabellen. Det blir like ille som å hente inn Matt Heath fra B-laget til Coventry.

h.b

Helt enig med deg Sverre.Wise kan vise seg i å bli en katastrofe for klubben. Bates har bevist det
Jeg vil aldri vile før Bates har solgt klubben videre

marve

quote:

Dette beviser vell bare hvor desperat wise er ,kan vell umulig være en speider som har fulgt flo i det siste ,alle som har fulkt sånn nogenlunde med har jo fått med seg at flo er langt unna hva han en gang var .Ikke i nærheten en gang .skremmende virkelig skremmende vi er rett å slett på veg ned i leage one .
Bates er rett å slett ikke villig til å bruke penger på laget vårt .

SirOlsen

Jeg har sagt følgende strofe gjentatte ganger;

Jeg er ikke akkurat optimistisk vedrørende ham i Leeds, men skulle han vise det motsatte skal jeg gladelig spise i meg skepsisen

Men nå begynner den å bli oppbrukt for min del. Jeg har sett spøkelset flere ganger, men allikevel valgt å holde motet oppe og virkelig sett frem til overgangsvinduet i håp om at man i det minste kunne få en eller annen glad melding da.. Men nei da.. hva skjer? Flo.. og for ikke å snakke om artiklen i Financial Times som Sverre refererte til i "Elland Road solgt?"-tråden. Nå er vel ikke Flo endelig bekreftet og avgjort i skrivende stund så vidt jeg vet, men nå synes jeg hele greia ser helsvart ut. Jeg tror til og med ikke en seier ikveld kan få opp motet mitt, dog vi trenger og må få 3poengere nå!

Noen må for tute komme inn sporenstreks og få satt en stopper for galskapen som regjerer i Leeds Uniteds ledelse/eierskap om dagen! [V]

-SirOlsen-

Jon R

Jeg nekter å tro at Flo er aktuell for oss før jeg faktisk ser han løper ut på en fotballbane med Leeds drakta på. Absolutely rubbish! [xx(]

Jon R.
Jon R.

h.b

Men det ville ikke forundret deg Jon[:(]
quote:
Originally posted by Jon R

Jeg nekter å tro at Flo er aktuell for oss før jeg faktisk ser han løper ut på en fotballbane med Leeds drakta på. Absolutely rubbish! [xx(]

Jon R.

Ferre

Håper for Guds skyld at jeg aldri får se Tore Andre Flo i en Leedsdrakt!

-WE'LL BE BACK-

Yeboah

Ser for meg Flo stusse gjennom til Healy :) Blir så bra atte ;)

marve

heller flo en kandol hehehe