Tore Andre til Leeds

Started by razza, December 21, 2006, 05:26:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oggy

Naar folk ser at vi har raad til aa betale Flo (pp)
70 000 kr i uka, saa stiller de nok et sporsmaalstegn
ved om vi virkelig er saa blakke likevel [V]
Oggy

MrK

............Jostein er i det minste glad - han er fan

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Gunnien

quote:
Originally posted by Oggy

Naar folk ser at vi har raad til aa betale Flo (pp)
70 000 kr i uka, saa stiller de nok et sporsmaalstegn
ved om vi virkelig er saa blakke likevel [V]

virker som om det er penger allikevell ja...
men då burde det jo være mulig å få inn nokre spelerar som er "på veg opp",
 men skulle me ligga på øvre halvdel av tabellen i mai trur eg dei fleste drite i lønnå te Flo[:D]

Zahedi

Shayan

Kickthemdown

Da har jeg akkurat sett et lengre intervju av Tore-Andre på Leedsunited.com! Gutten er spillesugen som faen og man kan virkelig se at dette har han lyst til å lykkes med! Han har imponert på trening i dag og er skadefri etter mange skader i enga[:)]

Velkommen til oss Tore-Andre. Redd oss og du er evig legende for mange tusen leedssupportere!

Mvh

Killa som tror Flonaldo har noe å bevise!!! [}:)]

Ferre

Er veldig skeptisk til denne signinga av Flo, men jeg håper for alt i verden at han lykkes og får seg noen mål i løpet av tiden i Leeds

Tiden vil vise..

-WE'LL BE BACK-

ØBS

Det er ikke meningen å brase inn her og være partykiller, men nå tror jeg Wise prøver å sikre nedrykket...

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Ferre

quote:
Originally posted by ØBS

Det er ikke meningen å brase inn her og være partykiller, men nå tror jeg Wise prøver å sikre nedrykket...

LUSCOS-hilsen
ØBS

Skjønner skeptisen din, men vi får vente å se i de neste kampene hvordan de nye guttene gjør det. Har ingen forventninger, så jeg kan bare bli positivt overrasket [:)]

-WE'LL BE BACK-

ØBS

quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

Skjønner skeptisen din, men vi får vente å se i de neste kampene hvordan de nye guttene gjør det. Har ingen forventninger, så jeg kan bare bli positivt overrasket [:)]

Den kjøper jeg.  Sitter likevel med en liten godfølelse laaaaangt der inne.  Vet ikke helt hvorfor, og jeg kan også KUN bli positivt overrasket...

-WE'LL BE BACK-

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

quote:
Originally posted by Ferre

quote:
Originally posted by ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

Jøss, hva skjedde???  Inlegget ble posta uten det jeg skrev.  Merkelig.

Men det jeg skrev var at jeg kjøper kommentaren din.  På tross av det jeg skreiv lenger opp, så må jeg nok innrømme at jeg sitter med en liten, liten godfølelse laaaaaangt der inne.  Vet ikke helt hvorfor, og jeg kan også (som deg, antar jeg) KUN bli positivt rasket over...

-WE'LL BE BACK-

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Nå gir jeg opp...  to ganger har det skjedd nå...

Prøver igjen:

Jøss, hva skjedde???  Inlegget ble posta uten det jeg skrev.  Merkelig.

Men det jeg skrev var at jeg kjøper kommentaren din.  På tross av det jeg skreiv lenger opp, så må jeg nok innrømme at jeg sitter med en liten, liten godfølelse laaaaaangt der inne.  Vet ikke helt hvorfor, og jeg kan også (som deg, antar jeg) KUN bli positivt rasket over...

LUSCOS-hilsen
ØBS
LUSCOS-hilsen
ØBS

Sonny

Alan

Det er kanskje greit å vente litt med dommen til et stykke ut i mars? Selektiv hukommelse er en utstrakt egenskap for oss fotballfans, men jeg fulgte med på Flos opphold i Italia. Faktum er at han gjorde det bra i Serie A. Han scoret riktignok ikke så mange mål (men flere enn John Carew i Roma tror jeg......?), men spilte da også mange kamper på offensiv midtbane bak en eller to spisser. Siena var et lag som slet for å overleve i divisjonen begge sesongene han var der, og motstanderne het Inter, Juventus, Milan, Roma etc. I Siena ble han sett på som en svært viktig del av laget som virkelig bidro til fornyet Serie A-opphold begge sesongene. Da kontrakten hans utløp, arrangerte fansen fest for ham i håp om at han skulle forlenge den.
Tida i Vålerenga ble ødelagt av skader. Hver gang han var på vei mot en slags form, kom en ny skade. Nå har han vært skadefri omtrent siden sesongslutt i Norge, etter i prakis å ha vært skadet eller i opptrening siden våren 2005.
Jeg krever ikke at Flo skal finne tilbake til Flonaldo a'la 1997-98. For meg holder det at han er skadefri og holder Siena-standard som vinteren 2005. Det burde være godt nok for Leeds også, i dagens situasjon.

Vennlig hilsen
Arve Lorimer

stefan

quote:
Originally posted by Masinga

Siden det snakkes om å hente inn nye spisser, må det bety at Cresswell og Healy forsvinner. Jeg tror neppe at Flo er en fullgod erstatter for noen av disse.

Skal Leeds styrkes, og samtidig beholder Cresswell og Healy, må det være på midtbanen. Jeg savner en sterk midtbane, som tradisjonelt har vært Leeds` stolthet.

Masinga, medl.nr. 1250

Cressy er ferdig for sesongen, muligens kommer han aldri igjen ifølge rykter på waccoe. [V]

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Knut-

Det positive med denne overgangen kan kanskje være at vi med en norsk spiller får se Leeds mer på TV ?

Medlem 191
medlem 191

abbe

Jeg tror ikke sytepavene her inne tar inn over seg at vi for tiden er et drittlag! Klager på enhver signing og etterlyser større navn etc. På tide å stikke fingen i jorda!

Masinga

Karrieren til Flo (kamper/ mål):

1993/94 SOGNDAL IL  22 5
 1994/95 TROMSØ  26 18
 1995/96 BRANN BERGEN  24 19
 1996/97 BRANN BERGEN  16 9
 1997/98 CHELSEA  34 11
 1998/99 CHELSEA  30 10
 1999/00 CHELSEA  33 10
 2000/01 CHELSEA  14 3
 2000/01 GLASGOW RANGERS  19 11
 2001/02 GLASGOW RANGERS  30 18
 2002/03 GLASGOW RANGERS  4 0
 2002/03 SUNDERLAND  29 4
 2003/04 SIENA  33 8
 2004/05 SIENA  
 2005    VÃ...LERENGA  8 0
 2006    VÃ...LERENGA  16 4

Det jeg ikke helt finner ut av er hvor mange kamper/ mål Flo hadde for Siena i sesongen 2004/ 05. Spilte han i det hele tatt?

Hvis Flo holder seg skadefri, kan vi kanskje håpe på et par sesonger ala de han hadde med Rangers.

Jeg regner med at han får høre det av broder Jostein dersom han ikke presterer!

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

Peters

Dette kommer kun til å være positivt for Tore Andre Flo.
Han får kr 5 mill for 1,5 år i Leeds, blir langtidsskadd i første kampen og kan kose seg med familien i London resten av kontraktstiden.
Tragediene rundt Leeds har ingen ende.........[V]

Masinga

Jeg skjønner ikke denne fokuseringen på lønna til Flo. £6000 i uka er helt vanlig i CCC.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

B-m

quote:
Originally posted by ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

The party is off guys !
party-killer entered the room

Tusen jævlig takk!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leeds04

Sykt at denne tråden er lest 3533 ganger...

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Alan

I sesongen 04/05 spilte Flo 30 kamper for Siena. I 13 av kampene kom han inn som innbytter. Han scoret scoret 5 Serie A-mål den sesongen. Ifølge
soccernet.
Den siste måneden av sesongen spilte han ikke på grunn av ryggproblemer.

Arve

mads

er spændt på om flo kan genfinde formen, så kan han blive et kæmpe scoop. Men vil han overhovedet være klar til at spille nu?? Den norske turnering sluttede jo for et stykke tid siden. Er spændt på om han allerede kommer i kamp her i weekenden

Premier League i næste sæson!

Thomas

Var ikke Flo linket til Leeds en gang på den tiden han spilte i Chelsea? Mener til og med at han ble intervjuet på norsk TV om det og sa at "Leeds er en god klubb, men.." eller noe i den duren. Legger merke til at ingen har nevnt det noe sted nå når han har signert så husker jeg rett og slett feil[?]

DON REVIE

Pål

Han hadde visst vært bra på trening i dag. Tipper han kommer inn ett stykke inn i 2. omg mot WBA

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

johbjork

Nå syns jeg vi Leeds-fansen skal samle oss og ønske Tore Andre velkommen til klubben i vårt hjerte! Han er i utfordrerposisjon, motivert og spillesugen.  Dette kan faktisk bli bra!

Always Leeds !
Always Leeds !

Will

hear hear johbjork! Helt enig med deg. Ønsker Tore Andre Flo velkommen til Leeds United. Håper han kan motbevise skeptikerne.

WG
WG

mads

http://www.leedsunited.com/page/PlayerProfilesDetail/0,,10273~5609,00.html

spillede han kun 6 kampe i sidste sæson???

Premier League i næste sæson!

SirOlsen

Han har jeg ikke mye troen på gitt.. håper selvfølgelig jeg tar feil, men det gjenstår enda å bli bevist.
-SirOlsen-

stefan

quote:
Originally posted by johbjork

Nå syns jeg vi Leeds-fansen skal samle oss og ønske Tore Andre velkommen til klubben i vårt hjerte! Han er i utfordrerposisjon, motivert og spillesugen.  Dette kan faktisk bli bra!

Always Leeds !

enig. muligheten er der....

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields