Atter en hva drikker du nå

Started by h.b, December 21, 2006, 23:32:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

riksen

Raksisk? 56% har slått til skjønner jeg
quote:
Originally posted by HåvardK

Har faktisk akkurat det samme i glasset som h.b. Perfekt etter et raksiskmåltid.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

Lids

Etter en uke med vin og øl, drikker jeg nå litt vin og øl.

God jul alle sammen, med eller uten raksisk!

Thomas
Thomas

HåvardK

quote:
Originally posted by riksen

quote:

Har faktisk akkurat det samme i glasset som h.b. Perfekt etter et raksiskmåltid.

SlappChappy

Raksisk er en tyrkisk nasjonalrett bestående av bedervet fisk. Ikke ulikt vår rakfisk. Krever dog noe sterkere drikkefølge enn bananlikør.
God jul til deg og dine, Stein! Snart går jeg inn i TopMan-drakten fra -91.

riksen

God jul til dere i midt-norge også. Jeg er på vei ut av min admiraldrakta fra sesongen etter. Trur at frank strandlie har det samme problemet.  
quote:

quote:
Originally posted by riksen

quote:

SlappChappy

Raksisk er en tyrkisk nasjonalrett bestående av bedervet fisk. Ikke ulikt vår rakfisk. Krever dog noe sterkere drikkefølge enn bananlikør.
God jul til deg og dine, Stein! Snart går jeg inn i TopMan-drakten fra -91.

SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

Tom S

Skulle gjerne tatt meg en:

http://www.elztalbrennerei-shop.de/index.php?id=60&tx_commerce_pi1%5BshowUid%5D=9&cHash=07a86ba591

Den er bestilt og er på vei!

Schwarzwaldteufel (Black Forest Devil)
Fiery and mysterious, hearty, full-bodied and devilishly good -- that's the Schwarzwaldteufel (Black Forest Devil). Over 40 selected Black Forest herbs are what make its aroma so unique. The recipe is over 200 years old and is among the best-kept secrets of the Weis family.

If you want to provide yourself and your guests a true witching hour, light your Schwarzwaldteufel right in the glass. Make sure to fill the glasses to the brim -- otherwise the rim will get too hot! Then turn off the light in the room. By the light of the small flames, everything seems magical. When you blow out the fires, the hearty herbal aroma can achieve its full potential. Treat yourself to this special experience. You will also enjoy the effects. A single glass of our Schwarzwaldteufel warms the heart and the body in the most pleasant way possible.

COME ON LEEDS !!

lojosang

IKKE kaffe!

Kan snilefiskene som har låst seg inne med kaffetraktern vennligst avslutte møtet sitt så jeg får i meg litt koffein?!  >:(
- Leif Olav

Sheridan

Tom S

I wish:
http://www.tigercom.net/radebeer/

Noen som veit kva puber som selger dette i Leeds?
COME ON LEEDS !!

brenaldo

Medlem nr. 850

Roy

Kaffe, men italiensk rødvin om en time :)
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Tom S

COME ON LEEDS !!

Per Arne

berlin

h.b

75 SOLLI

lojosang

Harviestoun Bitter and Twisted, Gordon & MacPhail Exclusive malt fra Imperial og Aberlour a'Bunadh har blitt inntatt i løpet av aftenen.
- Leif Olav

MartinR

HåvardK

Quote from: lojosang on October 04, 2008, 00:40:18
Harviestoun Bitter and Twisted, Gordon & MacPhail Exclusive malt fra Imperial og Aberlour a'Bunadh har blitt inntatt i løpet av aftenen.
Medførte dette noe "twisting and turning" i løpet av aftenen da, lojo?

lojosang

Regner med det kommer nå. Nå drikker jeg forresten Tine Skummet Melk
- Leif Olav

chief

Løitens Linie akkurat nå .scckååååålllllllll. ;D
1 4 all and all 4 1

h.b

Og nå. Italiensk hjemmebrent. Grappa

Klinstone

Only One United

Leeds United

Therese

Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Kjell Roar

Newcastle Brown Ale
"The One and Only"
Kjell Roar
MOT

Klingen

Klingen
Medlemnr. 456

Therese

battery, smirnoff og fanta...  :D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Trond90

We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

Alexander Lejandro

lojosang

- Leif Olav