Skrevet av Emne: Hyllest til Robbie Blake  (Lest 1452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Yeboah

Hyllest til Robbie Blake
« på: Desember 23, 2006, 23:10:59 »
Jeg vil herved hylle Robbie Blake. For en fantastisk spiller. Det oser kreativitet, og hver gang vi er i angrep tenker jeg: "Spill ballen til Blake!!!" hehe :)

Men ærlig talt. Vi er avhengig av Robbie i tiden fremover. Da han måtte gå av banen i dag mistet vi det ekstra kreative som han hadde bidratt med før i kampen. Han er smart, og har hele tiden "eyes for goal!"

Herved kårer jeg Blake til dagens mann for Leeds, (Det er sikkert gjort før også, har ikke lest alle trådene her...) og håper han kan bidra med like godt spill i tiden fremover.

Riktig God Jul til alle!!!

lidsjunaited

Re: Hyllest til Robbie Blake
« Svar #1 på: Desember 23, 2006, 23:33:13 »
Så enig, så enig! Robie Blake er reinspikka kvalitet i forhold til resten av laget. Håper virkelig ikke skaden hans er alvorlig, for da sliter vi!

Moore 4 England!

HåvardK

Re: Hyllest til Robbie Blake
« Svar #2 på: Desember 24, 2006, 00:33:50 »
Robbie Blake var nok en gang vår desidert beste offensive spiller. Det var dessverre ikke nok i dag heller, og hvis han er ute i julekampene ser det mørkt ut for tilværelsen i CCC.

Leeds04

Re: Hyllest til Robbie Blake
« Svar #3 på: Desember 24, 2006, 00:46:49 »
Jeg er enig i at han er god, men en hyllest er vel litt drøyt?


"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

Tom S

Re: Hyllest til Robbie Blake
« Svar #4 på: Desember 24, 2006, 01:13:10 »
Som sagt tidlegere; Robbie er den einaste fotballSPELAREN vi har i Leeds United.
Synd om strekken set han utanfor i fleire kamper framover.

Men, ser ingen grunn til å hylle nokon i Leeds United for tiden, først må vi til å prestere!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

Re: Hyllest til Robbie Blake
« Svar #5 på: Desember 24, 2006, 05:52:37 »
Synes Lewis som v.back!!!!! var en vel så viktig trussel, om det er mulig å kalle Leeds' angrepsfotball for det.
For all del, Blake er en av de få som forsvarer en plass i 11-ren.

Førde

Re: Hyllest til Robbie Blake
« Svar #6 på: Desember 24, 2006, 07:23:56 »
Synest både Blake & Lewis gjorde de bra idag på kamp! dei to fungerer bra!!! men resten (.......)
Prestere skal leeds etter januar salget, inn nye spelera !!! gleder meg å sjå bates punger ut !!! om han vil gjere de!?
Marching On Together! Leeds!
god jul!
Marching On Together