EX-SPILLER nå U21 Coach: Jonny Howson ..

Started by Kickthemdown, December 24, 2006, 05:05:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Johnny ønsker helt sikkert å spille for LU uansett divisjon, men her er det forståelig nok pengene som teller.

Spørsmålet er da hva synes dere han fortjener i lønn og tror dere han får det han ønsker?

Er redd vi går på en ny Beckford, BJ, Killa "smell", hvis ikke blir jeg positivt overrasket!

Andersen

bob, bob , synes jeg. Vil han bli i klubben og spille klubben opp en div, er det flott , Velger han å gå til sommeren skjønner jeg det også .

Jon R

Quote from: Rudi G. on November 26, 2011, 15:49:02
Johnny ønsker helt sikkert å spille for LU uansett divisjon, men her er det forståelig nok pengene som teller.

Spørsmålet er da hva synes dere han fortjener i lønn og tror dere han får det han ønsker?

Er redd vi går på en ny Beckford, BJ, Killa "smell", hvis ikke blir jeg positivt overrasket!

Iflg Lorimer står det ikke om penger. Iflg Howson handler det bare om "tid".  ::)
Jon R.

Leedsfan

Som sagt før så er han ikke løsningen på våre problemer i den posisjonen han spiller nå, han er best som offensiv midtbanemann med to kneknekkere bak han.

For at Howson skal blomstre så må vi spille 4-5-1, vil vi det?

Tror ikke klubber over midtstreken i PL ligger langflate etter Howson, må bli klubber som Norwich, Bolton o.l.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Enig med deg der, ingen storklubber vil vel ligge langflate etter ham. Men vil at han skal fortsette i klubben vår . Han har en innstilling til klubben når det gjelder lojalitet , men ambisjoner / penger / større klubb kan jo friste.....

fjellhaugen

ENDELIG  :-* :-*

med 5 på midten får johnny spille i support rollen og blomstrer. burde vel ha putta 3 alene mot et svakt forest i går.
om vi fortsetter med denne formasjonen vedder jeg hatten til jon på at han blir månedens spiller i desember.  ;)

med januar rundt hjørnet og keogh på retur ser jeg ingen problem med å spille med becchio alene på topp, og la maccormac og nunez fylle opp benken.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

sportcarl1

Quote from: fjellhaugen on November 30, 2011, 07:42:00
ENDELIG  :-* :-*

med 5 på midten får johnny spille i support rollen og blomstrer. burde vel ha putta 3 alene mot et svakt forest i går.
om vi fortsetter med denne formasjonen vedder jeg hatten til jon på at han blir månedens spiller i desember.  ;)

med januar rundt hjørnet og keogh på retur ser jeg ingen problem med å spille med becchio alene på topp, og la maccormac og nunez fylle opp benken.

personligen tycker jag det borde finnas plats för både mccormack och bechio samtidigt, kombinationen ger målfarlighet, de kompletterar varandra bra bechio har huvudstyrkan bollmottagare målskytt, mccormack har djulpledspelet  och farten och målförmågan, hittills har det inte klickat när de spelat tillsammans men problem är till för att lösas, tycker de har förutsättningarna att bli ett minst lika fruktat radarpar som beckford/bechio

Andersen

Nå var vel Forest veldig svake i går, all kred til gutta våre i går uansett . SG traff med spilleopplegget 100% . Men jeg lurer på om SG vil bruke samme formasjon i neste kamp? Han må vel se an spillerene til Millwall på kampdagen. Håper virkelig vi får sving på kampene hjemme , prestasjonsangst hjemme?

flynn

Et lite formasjonsteknisk spørsmål:

Hvordan er posisjonen til Howson egentlig i 4-5-1? Det snakkes om supportrolle, hengende spiss osv. Betyr det at man sist spilte med en trio med Howson foran Brown og Clayton, (og med Snoddy og Pugh på flankene?).

Jeg trodde egentlig at Brown var bak Clayton og Howson i en klassisk Drillo´sk 4-5-1 med én sentral defensiv midtbanebalanserer (Rekdalrollen), og to indreløpere med stor løpskraft og frihet (Leo-rollen).

flynn

Anyone

lojosang

Var ikke White på flanken og Pugh back?

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

samadhi

Quote from: flynn on December 01, 2011, 20:45:19

Hvordan er posisjonen til Howson egentlig i 4-5-1? Det snakkes om supportrolle, hengende spiss osv. Betyr det at man sist spilte med en trio med Howson foran Brown og Clayton, (og med Snoddy og Pugh på flankene?).

Jeg trodde egentlig at Brown var bak Clayton og Howson i en klassisk Drillo´sk 4-5-1 med én sentral defensiv midtbanebalanserer (Rekdalrollen), og to indreløpere med stor løpskraft og frihet (Leo-rollen).

flynn

Anyone

Jeg antar vi spilte noe sånt som dette;

Mccarty
Connolly - Lees - Kisnorbo - Pugh
               Brown
                       Clayton
     Snodgrass - Howson - White
                   Becchio

Altså Howson som hengende spiss/offansiv midtbane.
Clayton og Brown som defansive midtbanespillere, der Clayton er mye mer med fremover enn Brown.
marching on together,
derudaf forever...

flynn

Quote from: samadhi on December 01, 2011, 22:40:16
Quote from: flynn on December 01, 2011, 20:45:19

flynn

Anyone

Jeg antar vi spilte noe sånt som dette;

Mccarty
Connolly - Lees - Kisnorbo - Pugh
               Brown
                       Clayton
     Snodgrass - Howson - White
                   Becchio

Altså Howson som hengende spiss/offansiv midtbane.
Clayton og Brown som defansive midtbanespillere, der Clayton er mye mer med fremover enn Brown.

Joa, Pugh og White byttet plass i denne kampen, det stemmer.
Men, den formasjonen du beskriver her omtales vel som 4-2-3-1. Er det faktisk det vi spiller?
Det er nyanser som skiller det ene fra det andre her, men jeg prøver bare å skjønne hva denne berømte "Howson-posisjonen" egentlig er for noe...

flynn

sportcarl1

eller kan det vara att grayson vill ha bechio som renodlad anfallare, snodgrass och white som rörliga yttrar som tar offensivt ansvar i anfallen och hjälper till defensivt när motståndarna anfaller, howson position någonting emllan offensiv mittfältare och släpande forward, brown och clayton  gör städjobbet

Tom S

Likte ikkje at kapteinen vår skada seg i dag. Spent på å høyre kor alvorleg det er.

Men, det er kanskje noko "bra" med dette:
1. Mange her på forumet får det som de ønsker; la Howson kvile/Howson holder ikkje mål
2. Vert han ute i lang tid; då vert han neppe solgt i januar

Og vi får svar på kor viktig han er for oss.

Til info synes eg det er veldig trist at han er ute, då eg meiner han er blant de beste og
viktigste på laget vårt.
COME ON LEEDS !!

Andersen

Enig han har vært opp og ned hitill i sesongen , men ikke moro at noen av spillerene våre går på skader. Håper det ikke er langvarig.

Torpe-do

Quote from: Tom S on December 03, 2011, 18:55:32
Likte ikkje at kapteinen vår skada seg i dag. Spent på å høyre kor alvorleg det er.

1. Mange her på forumet får det som de ønsker; la Howson kvile/Howson holder ikkje mål

Til info synes eg det er veldig trist at han er ute, då eg meiner han er blant de beste og
viktigste på laget vårt.

Sier meg enig med dette. Jeg mener også at Howson er en viktig brikke, og anser han vel egentlig som litt undervurdert. Dette har jeg vel ikke så fryktelig mye å underbygge med, men vi vil vel få en indikasjon fremover på hvor viktig han faktisk er.

Noe jeg finner positivt med Howson er hans evne til å ha trådd frem i opprykkskamper og play-off. F ekd mot Carlile for noen år tilbake, og mot Bristol i fjor.

Tom S

Quote from: Torpedo on December 04, 2011, 10:57:08

viktigste på laget vårt.

Sier meg enig med dette. Jeg mener også at Howson er en viktig brikke, og anser han vel egentlig som litt undervurdert. Dette har jeg vel ikke så fryktelig mye å underbygge med, men vi vil vel få en indikasjon fremover på hvor viktig han faktisk er.

Noe jeg finner positivt med Howson er hans evne til å ha trådd frem i opprykkskamper og play-off. F ekd mot Carlile for noen år tilbake, og mot Bristol i fjor.

...og ballgjenvinning med påfølgende 50m lissepasning til Beckford på Old Toilet :D
COME ON LEEDS !!

Torpe-do

Quote from: Tom S on December 04, 2011, 11:01:25
Quote from: Torpedo on December 04, 2011, 10:57:08

viktigste på laget vårt.

...og ballgjenvinning med påfølgende 50m lissepasning til Beckford på Old Toilet :D

Hear hear! :D

Jon R

viktigste på laget vårt.

Det er egentlig ganske kritisk dette her, med to sentrale midt skadet i en og samme kamp, og med finnen ute med skade fra før. Og dette med sesongens hardeste kampprogram coming up...
Jon R.

Runar

Enig, men det gir Pugh muligheten til å spille i sin beste posisjon. Ã...pner forhåpentligvis også opp for Taylor på venstrebacken inni mellom, dersom White må vikariere på en av kantene for en noe ustabil Sam.

Blir spennende å se hvordan Grayson komponerer laget sitt framover, han vokste litt i mine øyne, med måten han håndterte Brown og Howson skadene i helgen. La oss håpe det forsette. Så blir det spennende å se hva han kan gjøre i januar.

Her ligger det også et massivt forbedringspotensialet.

Keogh inn permanent for mindel.
Muligens O'Dea tilbake, om man kan hente inn noe med PL kapasitet permanent. Frimpong eller Couclin som alternativt sentralt.

Sitter og drømmer om Smith retur som spiss, men så lenge Becchio/Keogh finnes er det ikke nødvendig. Ellers finnes Hedenstad i et konkurbo i Stabæk, vi trenger en høyreback. Han passer inn fordi, vi trenger ikke en høyreback på samme måte som vi trengte en keeper eller en sentralmidtbane spille. Hedenstad MÃ... ikke slå igjennom med en gang. Connolly presterer godt nok. Hedenstad bør passe vår profil, med tanke på løpende kostnader.

Rudi G.

oioioioioi, vet ikke om dere har sett det, men på We are Leeds på LUTV i kveld viser de hva som skjedde i taklingen, ikke bra :(

http://www.sport247.tv/lufc/

Eddie mener Johnny er ute i minimum 2-3 uker, kanskje resten av sesongen

Kickthemdown

Quote from: Rudi G. on December 05, 2011, 21:53:44
oioioioioi, vet ikke om dere har sett det, men på We are Leeds på LUTV i kveld viser de hva som skjedde i taklingen, ikke bra :(

:o  >:(

Rudi G.

Quote from: Alta-White on December 05, 2011, 22:18:58

Slik jeg ser det ser det ikke ut som om det er noen korsbånd som har røket, men vi snakker om strekk ut av en annen verden. I taklingen går kneet fram mitt ståsted myyye feil vei, kanskje det er noen eksperter her som er flinkere en meg å stille diagnose ut ifra tv-bilder?

Ove

Det er ikke sikkert at man får fasiten ved å se på TV-bildene. Husker Doncaster-kampen. Vi ser Lonergan sitte på benken og smile med en liten bandasje rundt en finger, like etter at han var gått ut. Hvem skulle trodd dette førte til et langt skadeavbrekk.

Andersen

Ønsker alle skadede spillere så raskt som mulig på banen igjen ! Med det kampprogrammet laget har fremover trenger vi alle spillere friske.

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on December 05, 2011, 22:47:07
Quote from: Alta-White on December 05, 2011, 22:18:58

Slik jeg ser det ser det ikke ut som om det er noen korsbånd som har røket, men vi snakker om strekk ut av en annen verden. I taklingen går kneet fram mitt ståsted myyye feil vei, kanskje det er noen eksperter her som er flinkere en meg å stille diagnose ut ifra tv-bilder?

En rørleggermester fra Bergen er mer pålitelig enn ortopeder og fysioer...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

En rørlegger? trur ikke det , men de er utrolige kjekke å ha hvis uhellet er ute ! :P

johnny gangster

Spurte Thom Kirwin om situasjonen til Howson paa Twitter, fikk dette svaret

still waiting on results of Scan on Howson's knee injury. Should get an update on Thursday as to how long he'll be out.

kongsmo

ikke noe nytt om vår kapteins skade?
"SNIFFER"

Andersen

Har gått noen dager siden vår kaptein ble skadet , og vi har ennå ikke hørt noe. Itillegg blir han sendt videre til spesialist? Liker det ikke  :-[.