EX-SPILLER nå U21 Coach: Jonny Howson ..

Started by Kickthemdown, December 24, 2006, 05:05:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Håkon

Henter frem igjen denne fordi jeg ønsker J Howsen tilbake til Leeds
Leeds gutt og premier league erfaring, bør kunne løfte et Leeds lag !

Noen som har hørt noen rykter eller funnet noe på nettet ?
Leeds for alltid

jackbauer68

Quote from: Håkon on May 09, 2014, 16:21:25

La han bli!!

Snoddy og Bradley J tar vi lett tilbake.

Promotion 2010

Quote from: jackbauer68 on May 09, 2014, 17:57:08
Quote from: Håkon on May 09, 2014, 16:21:25

La han bli!!

Snoddy og Bradley J tar vi lett tilbake.

Idioten undertegnet vel 4 - års kontrakt sist høst. Det var jo lurt.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Budda

Høres spennende ut. Men de som virkelig har fulgt han denne sesongen: hvor god er han nå?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Dennis

Aner ikke nivået hans, men er i utgangspunktet veldig positiv til å hente han tilbake om han er i nærheten av den samme spilleren som forlot klubben. Burde vært kaptein og "legende" allerede.
Marching on together!

Blank_File

Han har definitivt blitt et hakk bedre siden han forlot oss. Har sett noen Norwich kamper i år og syns han virker bra. Har fått den erfaringen som trengs også. Jeg vil tro at han kunne passet bra hos oss også nå. Det er vel egentlig boks til boks midtbane vi trenger.

Kato

Vi trenger jo blant annet flere mål fra midtbanen. Og det kan ikke bli verre enn nå, så Howson er velkommen.

Trålern1975

17:06



Fra Skysport`s transferside i dag.

17:06  ALL CHANGE AT NORWICH

Norwich are ready to cash in on Yanic Wildschut just five months after signing him for £7m as they prepare to appoint a new manager.

The Canaries will listen to offers for the winger with the club eager to free up funds for summer signings, according to PA Sport.

They are also looking to offload big earners Matt Jarvis and Steven Naismith while midfielder Jonny Howson could return to Leeds

There is hope in hanging snor ;)

HåvardK

Quote from: Kato on May 17, 2017, 21:41:44
Vi trenger jo blant annet flere mål fra midtbanen. Og det kan ikke bli verre enn nå, så Howson er velkommen.
Helt klart en riktig spillertype for oss. Go, Jonny, go, go!

Cherry

Quote from: Trålern1975 on May 18, 2017, 18:16:11



Norwich are ready to cash in on Yanic Wildschut just five months after signing him for £7m as they prepare to appoint a new manager.

The Canaries will listen to offers for the winger with the club eager to free up funds for summer signings, according to PA Sport.

They are also looking to offload big earners Matt Jarvis and Steven Naismith while midfielder Jonny Howson could return to Leeds

... og at han ikke er på samme linje som " big earners" må jo også være positivt!
Dog tror jeg ikke d er lenge siden han skrev fornyet kontrakt.

Promotion 2010

Quote from: Cherry on May 20, 2017, 20:56:34
Quote from: Trålern1975 on May 18, 2017, 18:16:11



... og at han ikke er på samme linje som " big earners" må jo også være positivt!
Dog tror jeg ikke d er lenge siden han skrev fornyet kontrakt.

4 år høsten 2016 om jeg ikke tar feil.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

...omsider offisielt fra klubben at han går inn i U21-teamet

The club have now officially announced his homecoming ahead of another possible outing on Tuesday in the National League Cup against Boston United as the Under-21s look to defend their title.

In a statement, Leeds United said: "Jonny will join Scott Gardner's Under-21s side in a player-coach role, offering a huge amount of experience to help with development of our young players at a key time in their early careers.

"Howson now returns to Thorp Arch and will help pass on his years of experience in the game to the exciting crop of talent coming through the ranks in the club's Academy, both on and off the pitch.

"The move is part of a longer-term strategy of the Academy, with the aim of fielding a young Under- 21s side, ensuring early opportunities for our most talented youngsters who can be guided on the pitch by senior players, including the 37-year-old."

Speaking about his return, Howson said: "Once I heard about the opportunity and with what this club means to me, it was something I was really excited about. I grew up with Scott in the academy and he has played a big part in me coming back.

"I feel I can really offer something to the group as I have been where they are now and I am definitely a bit biased, but we all want to see academy players progressing through this club.

"So if I can help off the pitch, or on it when required, then it is something I am really excited about and I can't wait to get going."

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/jonny-howsons-first-words-back-32245469
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Fantastisk. Så han spilte mot Tadcaster for U-21 i pre-season. (Fra klipp på X)
For en ressurs vi får inn blandt de unge.
Fantastisk posessionspiller, dønn profesjonell og mange hundre kamper på nest-øverste og øverste nivå fordelt på rundt to tiår.

Johnnyj

Quote from: leedslife on August 11, 2025, 20:07:34Fantastisk. Så han spilte mot Tadcaster for U-21 i pre-season. (Fra klipp på X)
For en ressurs vi får inn blandt de unge.
Fantastisk posessionspiller, dønn profesjonell og mange hundre kamper på nest-øverste og øverste nivå fordelt på rundt to tiår.

Howson var den spilleren som klarte å få interessen min tilbake for Leeds etter en lang dvale.
Et forbilde på og utenfor banen. Jeg er 9 år yngre enn han så han ble naturligvis en inspirasjon da jeg fikk reise til England flere ganger før å se han spille på Elland Road.
For meg var det like trist å se han forsvinne som da Alan Smith gikk til Man Utd.
Derfor veldig hyggelig at han endelig får returnere!