EX-SPILLER nå U21 Coach: Jonny Howson ..

Started by Kickthemdown, December 24, 2006, 05:05:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Dennis

Quote from: ØBS on February 01, 2012, 21:48:19
Quote from: Bites Yer Legs on February 01, 2012, 15:53:09
“It was left to the manager to make the final decision.” , KB 29 jan

En manager de åpenbart hadde så lite tiltro til at ett tap til betød "øksen"

F*** for en shitcake denne klubben er!!

Og med dette innlegget mente du hva?

Skal ikke tillegge Norman noen mening her, men slik jeg ser det, er dette klar skyldpåleggelse fra Bates' side - uten hold.

1) Styret hadde ikke tiltro til Grayson og "ventet" på å sparke han ved neste dårlige resultat.
2) Howson selges (Grayson får ikke pengene for Howson-salget til forsterkninger).
3) Grayson sparkes.
4) Grayson gis skylden/ansvaret for at Howson ble solgt.
5) Bates (tror) han sitter igjen som en vinner.

Er jo som å vaske de blodige hendene med dritt: Grayson har skylda for at Howson ble solgt og grunnet de elendige resultatene, fikk han ikke pengene (han ble lovet).

Fullstendig latterlig!
Marching on together!

Jon R

Bates har nok en gang vist oss at han er en sleip f****  av en skurk. Dette Howson stuntet er lett gjennomskuelig og vil ikke bli glemt!
Jon R.

ØBS

Sier i så fall litt om hva slags syn han har på de han snakker til, nemlig supporterne, den generelle fotballverdenen, radiolyttere, etc.

Han fornærmer jo intelligensen til samtlige når han forlanger at vi skal tro ham.
LUSCOS-hilsen
ØBS

p0ndus

Quote from: ØBS on February 01, 2012, 22:04:53
Sier i så fall litt om hva slags syn han har på de han snakker til, nemlig supporterne, den generelle fotballverdenen, radiolyttere, etc.

Han fornærmer jo intelligensen til samtlige når han forlanger at vi skal tro ham.

Han fornærmer vel egentlig bare sitt (eventuelle) ettermæle med slike uttalelser. Alle må jo innse at mannen ikke er tilstede. Hvor er eldrepsykiatrien i Yorkshire tro?

ØBS

Quote from: p0ndus on February 01, 2012, 22:48:36
Quote from: ØBS on February 01, 2012, 22:04:53

Han fornærmer vel egentlig bare sitt (eventuelle) ettermæle med slike uttalelser. Alle må jo innse at mannen ikke er tilstede. Hvor er eldrepsykiatrien i Yorkshire tro?

På kurs i Lancashire... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

Bites Yer Legs

Quote from: Mr Kaizer on February 01, 2012, 21:56:59
Quote from: ØBS on February 01, 2012, 21:48:19
Quote from: Bites Yer Legs on February 01, 2012, 15:53:09
“It was left to the manager to make the final decision.” , KB 29 jan

En manager de åpenbart hadde så lite tiltro til at ett tap til betød "øksen"

F*** for en shitcake denne klubben er!!

Og med dette innlegget mente du hva?

Skal ikke tillegge Norman noen mening her, men slik jeg ser det, er dette klar skyldpåleggelse fra Bates' side - uten hold.

1) Styret hadde ikke tiltro til Grayson og "ventet" på å sparke han ved neste dårlige resultat.
2) Howson selges (Grayson får ikke pengene for Howson-salget til forsterkninger).
3) Grayson sparkes.
4) Grayson gis skylden/ansvaret for at Howson ble solgt.
5) Bates (tror) han sitter igjen som en vinner.

Er jo som å vaske de blodige hendene med dritt: Grayson har skylda for at Howson ble solgt og grunnet de elendige resultatene, fikk han ikke pengene (han ble lovet).

Fullstendig latterlig!

Mitt poeng er helt på linje med dette herr Kaizer kommer med, om du forsatt lurte, ØBS ;)
KEEP FIGHTING!!

Oggy

Howson spilte for Norwich i dag, var det debyen hans ?
Bradley på benken...
Oggy

Kickthemdown

Spilte borte mot Newcastle sist til 7 ' er på børsen i flere engelske aviser. Savner faktisk Johnny  , hadde jeg aldri trodd...

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oggy

Oggy

Asbjørn

"Fru Neil Redfearn", akademilærer (og x-landslagsspiller) Lucy Ward var iallefall fornøyd med Johnny boy i dag:
Lucy Ward‏@lucywardleeds
Really pleased for Jonny Howson #ncfc Man of the match. Well done #lufc boy!

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

fjellhaugen

hyggelig for jonny. go mann.  :'(
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Dennis

Quote from: fjellhaugen on March 26, 2012, 10:08:25
hyggelig for jonny. go mann.  :'(

Absolutt! Savner Jonnyboy! Jeg syns han er bedre (i alle fall langt mer stabil) enn Adam Clayton og Leeds skal ikke selge sitt eget arvesølv. Jonny er en lokal gutt, Leedsfan og kapteinen. Når man i tillegg er god nok, burde han heller vært tied down på en lang kontrakt (som var god nok).

Blir bare trist av det.
Marching on together!

rd1

Selvfølgelig et skandale hele prosessen rundt howson! Skulle hatt en godt betalt langtids kontrakt. Og om vi ikke rykket opp i år kunne vi solgt!  Howson er uansett fort forskjellen på opprykk el ikke..
"Who needs Cantona??"

kalle_92

Quote from: rd1 on March 26, 2012, 19:09:10
Selvfølgelig et skandale hele prosessen rundt howson! Skulle hatt en godt betalt langtids kontrakt. Og om vi ikke rykket opp i år kunne vi solgt!  Howson er uansett fort forskjellen på opprykk el ikke..
who needs Howson.... ;)

Kickthemdown

Quote from: kalle_92 on March 26, 2012, 21:33:04
who needs Howson.... ;)
Ehh.. Vi ?  ::)

Gufrias

Quote from: Alta-White on March 26, 2012, 22:46:21
Quote from: kalle_92 on March 26, 2012, 21:33:04
who needs Howson.... ;)
Ehh.. Vi ?  ::)
Jeg tror vi hadde hatt mye større sjanse på playoff eller... tør jeg si det?... opprykk om ikke Howson hadde blitt skadet og solgt i vinter.
Hekta på Leeds siden 1974

kalle_92

Det var nok en smule ironisk. Svært god spiller på sitt beste.

Dennis

Quote from: kalle_92 on March 26, 2012, 23:48:51
Det var nok en smule ironisk. Svært god spiller på sitt beste.

Jeg håper han ikke lærer oppførsel av Grant "Jeg veier 100 kg og kaster meg som ei lita skolejente" Holt. Makan! I helga presterte han å fremprovosere rødt på Berra (?) ved å svikte lett i kneleddet når han dulter til han, før han grisetakler en Wolves-spiller og gir dommeren huden full fordi han får rødt for slaktetaklingen.
Marching on together!

Leedsulf

Da har han fått sitt første mål i Norwich-drakten. Utligner til 1-1 mot Everton etter å ha dukket opp i feltet på et innlegg.

TK20

Quote from: The Boy Eddie Gray on April 07, 2012, 16:44:23
Da har han fått sitt første mål i Norwich-drakten. Utligner til 1-1 mot Everton etter å ha dukket opp i feltet på et innlegg.

Moro! Johnnyboy gjør det godt i PL! Synd det ikke er for oss, men det er ikke hans feil.

Leedsfan

BBC 17/12-2013

QuoteNorwich City: Jonny Howson signs new long-term contract

Norwich City midfielder Jonny Howson has signed a new four-and-a-half-year contract to keep him at Carrow Road until the summer of 2018.

The 25-year-old joined Norwich from Leeds in January 2012 and has made 60 appearances, scoring five goals.

"As soon as I found out there was an offer there I was very interested in getting it signed," he told the Canaries' website.

"I've really enjoyed the season so far and have had a good run in the side."

Howson has played in each of Norwich's Premier League matches this season, and boss Chris Hughton praised him for his development as a player.

"A new contract comes in line with Jonny's form this season, which has seen him be a mainstay of the team and put in some impressive performances, " Hughton said.

"In the period of time that Jonny's been here, there's been progression in his influence in the team and in the matches.

"We're delighted to be able to secure his services for the next four-and-a-half years."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Jeg ser at jeg ikke har vært inne på denne tråden på hele 10 sider. Det betyr at han er en ex-spiller som kanskje bare skal omtales i den felles ex-spiller-tråden?

4 1/2 år til i Norwich! Jeg ønsker ham lykke til, og slett ikke tilbake i Leeds!

Han forlot oss for personlig vinning som klubbkaptein! Går ut fra at han har drevet med langt mer "badge-kissing" enn Alan Smith!

Egentlig ser jeg bare fremover for mitt kjære Leeds United og den fremtiden blir ikke J.Howson en del av!

::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lowfields

Usikker på hvor mye ironi det var i denne, promo. :'(
Men uansett, så er i tilfellet synet ditt ganske likt mange andre på forumet her, noe jeg ikke helt klarer å forstå. Synes det så og si i alle tilfeller de siste 10 årene vi har vært utenfor PL, "nesten" er flott å se noen av våre få prøve seg på øverste nivå. Skulle selvfølgelig gjerne beholdt Rose, Lennon, Milner, Delph, Snoddy, Howson, Johnson, Beckford, Becchio og Gradel. Men personlig har jeg et helt annet forhold til f.eks Norwich enn det mange andre her har. Gleder meg like mye hver gang jeg ser noen av de på scoringslista og spesielt når Snoddy netter for Skottland...:-)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Erik M

Quote from: Promotion 2010 on December 17, 2013, 21:12:06
Jeg ser at jeg ikke har vært inne på denne tråden på hele 10 sider. Det betyr at han er en ex-spiller som kanskje bare skal omtales i den felles ex-spiller-tråden?

4 1/2 år til i Norwich! Jeg ønsker ham lykke til, og slett ikke tilbake i Leeds!

Han forlot oss for personlig vinning som klubbkaptein! Går ut fra at han har drevet med langt mer "badge-kissing" enn Alan Smith!

Egentlig ser jeg bare fremover for mitt kjære Leeds United og den fremtiden blir ikke J.Howson en del av!

::)

Like, Promo 2014.

Dennis

Det er en smart manøver av Norwich. Ikke bare knytter de en habil midtbanespiller til seg i mange år, men de øker markedsverdien på han etter nedrykket i mai.

Synd, hadde håpet å ta med Howson i heisen, sammen med Snodgrass.
Marching on together!

Jon R

Jon R.

flynn

Promotion 2010

Quote from: flynn on December 20, 2013, 15:17:55
Quote from: Jon R on December 18, 2013, 20:13:53
I landslagstroppen innen mai?

Jepp, sammen med Delph.

flynn

På bekostning av Mowatt og Murphy..... NEPPE!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

Erik Thorstvedt snakket i går om Delph sin evne til å passere motspillere og hvor enkelt han får det til å se ut..... :-[!! Howson hører til Norwich og thats it. For meg er både Delph, Howson, Snoddy og resten av de gutta som har reist historie. Er ikke veldig opptatt av hvordan de gjør det med mindre de står på motsatt banehalvdel av vårt kjære Leeds! Da håper jeg de driter seg skikkelig ut!!!
Yeboahs vitne