Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Jonny Howson ..  (Lest 86162 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #480 på: Januar 24, 2012, 19:53:49 »
Howson ikke noe arvesølv. Spillere kan selges og kjøpes etter som det passer. Lykke til i PL og Norwich, Johnny.
Skjønner at du ser på det som et sunnhetstegn at kapteinen, local lad og U-21-spilleren, for øvrig med ca en tredjedel av lønna til spillere som Forsell og Paynter, blir solgt. Jeg er nostalgisk nok til å oppfatte dette som en provokasjon mot trofaste supportere, særlig med Parkers kommentarer i mente.

Hvis han er tilbudt en tredjedel lønna til Paynter er vi enige for andre gang på like få dager, Håvard. Og selv om det skulle være halvparten eller hundre pund mindre i året ville jeg være enig i at salget av Howson er en provokasjon.
- Leif Olav

samadhi

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #481 på: Januar 24, 2012, 20:12:18 »
Ønsker Jonny Howson lykke til i Norwich, og håper han lykkes der.

Som så mange andre sier så er ikke Howson uerstattelig som fotballspiller.
Likevel smerter det å se han forlate oss. I dagens Leeds United var han den eneste jeg trodde kanskje ville bli her ut karrieren. En som kunne ha lykkes med oss i PL, vært med på hverdagen i CCC og alle våre opp- og nedturer som vil komme.

Drømmen om å bli en Leedslegend tror jeg brast for både Howson og Leeds i dag.
marching on together,
derudaf forever...

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #482 på: Januar 24, 2012, 20:17:07 »
Ønsker Jonny lykke til, og håper han lykkes i Norwich!

Som mange har nevnt er ikke Howson uerstattelig som fotballspiller, men han var da litt av et symbol.. Dessuten syns jeg han har et bra potensiale, og tror han kan blomstre med rett veiledning og matching. Latebloomer? Uansett, igjen, lykke til!

Dennis

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #483 på: Januar 24, 2012, 20:21:39 »
Howson ikke noe arvesølv. Spillere kan selges og kjøpes etter som det passer. Lykke til i PL og Norwich, Johnny.

Kanskje jeg skulle presisert at jeg selvsagt ikke mente dette med arvesølv bokstavelig talt? Jeg brukte det kun som en metafor. ::)

Sier som Jon R; kaptein, lokal gutt, U21-landslagsspiller og vår mestspillende de siste årene. Ikke akkurat noen fringe spiller vi selger her. I tillegg er dette salget mer symbolsk enn noe annet salg ville vært. Det viktigste av den typen siden Alan Smith.
Marching on together!

Jon R

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #484 på: Januar 24, 2012, 21:48:05 »
Jeg tror at de som har tvilt på Howsons potensiale kommer til å få seg en overraskelse, Ihvertfall hvis han får spille i en offensiv "Lampard-rolle" i en 4-5-1 formasjon. Jonny kommer bare til å bli bedre i PL og det kan vise seg som et av sesongens scoop av Norwich dette her.

Hvis han unngår skader tror jeg at han kommer til å banke på en ikke altfor trang landslagsdør innen et år.
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #485 på: Januar 24, 2012, 21:53:38 »
Jeg tror at de som har tvilt på Howsons potensiale kommer til å få seg en overraskelse, Ihvertfall hvis han får spille i en offensiv "Lampard-rolle" i en 4-5-1 formasjon. Jonny kommer bare til å bli bedre i PL og det kan vise seg som et av sesongens scoop av Norwich dette her.

Hvis han unngår skader tror jeg at han kommer til å banke på en ikke altfor trang landslagsdør innen et år.
Jepp. Har lenge tenkt at Howson kan bli den nye "Lampard". Enig her Jon R. Scoop av Norwich!

samadhi

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #486 på: Januar 24, 2012, 22:44:45 »
Hvis han unngår skader tror jeg at han kommer til å banke på en ikke altfor trang landslagsdør innen et år.

...kan godt være at det blir sammen med Bradley Johnson.
marching on together,
derudaf forever...

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #487 på: Januar 24, 2012, 22:52:22 »
Hvis han unngår skader tror jeg at han kommer til å banke på en ikke altfor trang landslagsdør innen et år.

...kan godt være at det blir sammen med Bradley Johnson.

De kommer til å dominere midtbanen sammen, og overraske alle. Så kommer media både i Norge og England til å lage saker ut av det. MARK MY WORDS.

RoarG

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #488 på: Januar 24, 2012, 23:05:07 »
Hvis han unngår skader tror jeg at han kommer til å banke på en ikke altfor trang landslagsdør innen et år.

...kan godt være at det blir sammen med Bradley Johnson.

De kommer til å dominere midtbanen sammen, og overraske alle. Så kommer media både i Norge og England til å lage saker ut av det. MARK MY WORDS.
Media? Pøh, de er fulle av Scum og Loserpool-fans, og er bare opptatt å skrive om kjendisene som sprader i disse klubbenes drakter. For dem er Norwich et navn de ser i en tabell. Fotball er de ikke interessert i.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #489 på: Januar 24, 2012, 23:27:06 »
Hvis han unngår skader tror jeg at han kommer til å banke på en ikke altfor trang landslagsdør innen et år.

...kan godt være at det blir sammen med Bradley Johnson.

De kommer til å dominere midtbanen sammen, og overraske alle. Så kommer media både i Norge og England til å lage saker ut av det. MARK MY WORDS.
Media? Pøh, de er fulle av Scum og Loserpool-fans, og er bare opptatt å skrive om kjendisene som sprader i disse klubbenes drakter. For dem er Norwich et navn de ser i en tabell. Fotball er de ikke interessert i.
Foruten Wilkestad ;)

Ove

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #490 på: Januar 24, 2012, 23:40:21 »
Kan ikke tenke meg at avisene skriver så mye om Norwich og spillerne der. Norwich har gjort det OK i år, selv om de ikke har investert noe særlig i spillere. Hva har de skrevet om BJ hittil? Jeg vet knapt om han spiller fast eller ikke, men selvfølgelig, jeg er ikke veldig interessert i Norwich heller.
 

SuperLeeds!

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #491 på: Januar 25, 2012, 12:09:24 »
Hva får han til å gå? Kan ikke skjønne annet enn at det må være en nedtur når han om et år, eller to kommer som Norwich spiller på besøk til Elland Road i et Premier League oppgjør. Leeds er en storklubb, Norwich er en ren og fin liten småby, men intet stort fotballag.

ollan

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #492 på: Januar 25, 2012, 12:21:34 »
Hva får han til å gå? Kan ikke skjønne annet enn at det må være en nedtur når han om et år, eller to kommer som Norwich spiller på besøk til Elland Road i et Premier League oppgjør. Leeds er en storklubb, Norwich er en ren og fin liten småby, men intet stort fotballag.

han er vel skrudd sammen slik som deg og meg...og da er det enkelt,den som betaler best jobber vi for ???likt arbeide minst dobbel lønn,enkelt
Ollan

Kato

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #493 på: Januar 25, 2012, 12:23:56 »
Hva får han til å gå? Kan ikke skjønne annet enn at det må være en nedtur når han om et år, eller to kommer som Norwich spiller på besøk til Elland Road i et Premier League oppgjør. Leeds er en storklubb, Norwich er en ren og fin liten småby, men intet stort fotballag.

4k i lønn for å være kaptein i Leeds, og ha spilte her en årrekke.

Det er jo nesten som man skjemmes.
 

sveifors

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #494 på: Januar 25, 2012, 12:54:32 »
Lykke til Johnny.

Han går til en å spille under er svært dyktig manager Paul Lambert. Hadde han vært vår manager hadde vi vært i PL. Tror faktisk J Howson kan gjøre det bra, og jeg tror at han vil utvikle seg godt når han slipper trykket med å være kaptein.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

KingHowson

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #495 på: Januar 25, 2012, 13:02:22 »
lykke til johnny. Tror du blir en hit i pl. vi får kose oss med storkamper mot doncaster med brown regjernede på midten..

gudme

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #496 på: Januar 27, 2012, 20:59:36 »
Hvis Howson virkelig ville blitt i Leeds så hadde han jo valgt det. Mye bedre å få noen kroner for en spiller som ikke vil være her. Klubben er større en en spiller, sjøl en lokal gutt. Så slutt å klag, her er det folk som bruker fornuft og ikke bare hjerte. ;D go Leeds.
LEEDS 4 EVER

fjellhaugen

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #497 på: Januar 27, 2012, 22:05:19 »
Hvis Howson virkelig ville blitt i Leeds så hadde han jo valgt det. Mye bedre å få noen kroner for en spiller som ikke vil være her. Klubben er større en en spiller, sjøl en lokal gutt. Så slutt å klag, her er det folk som bruker fornuft og ikke bare hjerte. ;D go Leeds.

Jonnys mening har ingenting å si når gamlingen får pundtegn i øynene desverre
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!


Jon R

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #499 på: Januar 29, 2012, 21:51:11 »
LEEDS SUPREMO KEN BATES GLEE AT JONNY HOWSON £2M FEE

"We were astonished when Norwich came in and offered us a figure which, after a bit of bartering, ended up at about £2m. To take the offer was a no-brainer"

Leeds chairman Ken Bates

29th January 2012 By Jeremy Butler


KEN BATES has mocked Norwich for paying £2million for Leeds’ contract rebel Jonny Howson.

The Canaries stumped up the cash for the midfielder, 23, even though he is currently injured and will be a free agent in the summer.

And Elland Road supremo Bates said: “We were astonished when Norwich came in and offered us a figure which, after a bit of bartering, ended up at about £2m. To take the offer was a no-brainer.’’

Leeds sold their skipper with Bates claiming he was stalling on a new deal and a long-term injury meant he would miss a chunk of the final five months on his deal.

He added: “He hurt his leg against Millwall and he has been out action ever since. He is expected back next month or even March.

“So the question was, do we take the money for him now or say no and maybe get eight games and then he leaves for free?

“It was left to the manager to make the final decision.”

http://www.dailystar.co.uk/football/view/232641
Jon R.

testo

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #500 på: Januar 29, 2012, 22:21:27 »
LEEDS SUPREMO KEN BATES GLEE AT JONNY HOWSON £2M FEE

"We were astonished when Norwich came in and offered us a figure which, after a bit of bartering, ended up at about £2m. To take the offer was a no-brainer"

Leeds chairman Ken Bates

29th January 2012 By Jeremy Butler


KEN BATES has mocked Norwich for paying £2million for Leeds’ contract rebel Jonny Howson.

The Canaries stumped up the cash for the midfielder, 23, even though he is currently injured and will be a free agent in the summer.

And Elland Road supremo Bates said: “We were astonished when Norwich came in and offered us a figure which, after a bit of bartering, ended up at about £2m. To take the offer was a no-brainer.’’

Leeds sold their skipper with Bates claiming he was stalling on a new deal and a long-term injury meant he would miss a chunk of the final five months on his deal.

He added: “He hurt his leg against Millwall and he has been out action ever since. He is expected back next month or even March.

“So the question was, do we take the money for him now or say no and maybe get eight games and then he leaves for free?

“It was left to the manager to make the final decision.”

http://www.dailystar.co.uk/football/view/232641

Skulle det liksom spille noen rolle om det var Grayson eller Bates sitt valg som gjorde at kapteinen vår måtte gå, patetisk!!.
Hadde de hatt noen planer bak alt det de gjør så skulle jeg holdt kjeft, men når de skraper stallen ned til beinet så blir dette bare så jævlig latterlig.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bites Yer Legs

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #501 på: Februar 01, 2012, 15:53:09 »
“It was left to the manager to make the final decision.” , KB 29 jan

En manager de åpenbart hadde så lite tiltro til at ett tap til betød "øksen"

F*** for en shitcake denne klubben er!!
KEEP FIGHTING!!

asLeeds

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #502 på: Februar 01, 2012, 21:33:17 »
Howsen skadda?
Hverken på bane eller benk ikveld.
DALHEIM WHITES

Dennis

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #503 på: Februar 01, 2012, 21:40:02 »
Howsen skadda?
Hverken på bane eller benk ikveld.

Han ble skadd før jul, da var det ventet til mars. Leste en artikkel her om dagen, hvor det ble nevnt at Norwich håpet han ble klar i løpet av februar.
Marching on together!

lojosang

Sv: Re: Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #504 på: Februar 01, 2012, 21:40:17 »
Howsen skadda?
Hverken på bane eller benk ikveld.

Ute til godt uti mars. Brukt som en unnskyldning for å selge ham.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Eriksen55

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #505 på: Februar 01, 2012, 21:40:52 »
Howsen skadda?
Hverken på bane eller benk ikveld.

Han er vel skadet i en del uker til mener jeg...anyway, tviler sterkt på at han blir å spille fast i PL uansett når han er frisk. Rett og slett ikke god nok.

kalle_92

  • Gjest
Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #506 på: Februar 01, 2012, 21:41:30 »
Howsen skadda?
Hverken på bane eller benk ikveld.

Han er vel skadet i en del uker til mener jeg...anyway, tviler sterkt på at han blir å spille fast i PL uansett når han er frisk. Rett og slett ikke god nok.
Hvis Johnson spiller fast, har ihvertfall Howson potensiale til det!

mac_gyver

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #507 på: Februar 01, 2012, 21:45:21 »
Howsen skadda?
Hverken på bane eller benk ikveld.

Han er vel skadet i en del uker til mener jeg...anyway, tviler sterkt på at han blir å spille fast i PL uansett når han er frisk. Rett og slett ikke god nok.
Hvis Johnson spiller fast, har ihvertfall Howson potensiale til det!
Enig. Ønsker Howson alt vel og håper han blir en kjempehit i Norwich
Pride of Yorkshire

Eriksen55

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #508 på: Februar 01, 2012, 21:47:54 »
Howsen skadda?
Hverken på bane eller benk ikveld.

Han er vel skadet i en del uker til mener jeg...anyway, tviler sterkt på at han blir å spille fast i PL uansett når han er frisk. Rett og slett ikke god nok.
Hvis Johnson spiller fast, har ihvertfall Howson potensiale til det!

Da er vi uenige.. Syntes det var rett og slett trist å se Johnson forlate oss...han ble brukt veldig ofte feil i Leeds.. han har masse potensiale!  howson exit mener jeg er helt greie, skal ikke dra det så lang som å si at det var på tide..men ikke langt unna.  Men for all del, prove me wrong, unner gutten suksess  :)
« Siste redigering: Februar 01, 2012, 21:49:32 av eriksen55 »

ØBS

Sv: SPILLER: Jonny Howson ..
« Svar #509 på: Februar 01, 2012, 21:48:19 »
“It was left to the manager to make the final decision.” , KB 29 jan

En manager de åpenbart hadde så lite tiltro til at ett tap til betød "øksen"

F*** for en shitcake denne klubben er!!

Og med dette innlegget mente du hva?
LUSCOS-hilsen
ØBS