EX-SPILLER nå U21 Coach: Jonny Howson ..

Started by Kickthemdown, December 24, 2006, 05:05:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svend Anders

Jeg har ikke hørt Parkers ordrette uttalelse, men såvidt jeg forstår sier han at Howson ville bli. Men han sier jo ingenting om under hvilke betingelser.

Mente han ut sesongen?

Mente han under betydelig bedre lønn?

Under ny manager?

Ny eier?

Det er INGENTING som tilsier at Howson på noen måte er uønsket i Leeds. Han er ikke presset ut. Men det må være lov å tenke at man i den situasjonen man har havnet i, var det å godta budet et rasjonelt valg fra Leeds-ledelsen.

Jeg har forvøvrig et par meldinger i kveld om at Howson på ingen måte er happy med Graysons ledelse om dagen.

SA

Sent from my iPhone using Tapatalk
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Leedsfan

Quote from: Svend Anders on January 21, 2012, 20:59:19
Jeg har ikke hørt Parkers ordrette uttalelse, men såvidt jeg forstår sier han at Howson ville bli. Men han sier jo ingenting om under hvilke betingelser.

Mente han ut sesongen?

Mente han under betydelig bedre lønn?

Under ny manager?

Ny eier?

Det er INGENTING som tilsier at Howson på noen måte er uønsket i Leeds. Han er ikke presset ut. Men det må være lov å tenke at man i den situasjonen man har havnet i, var det å godta budet et rasjonelt valg fra Leeds-ledelsen.

Jeg har forvøvrig et par meldinger i kveld om at Howson på ingen måte er happy med Graysons ledelse om dagen.

SA

Den tidligere kaptein hadde ikke eller har ikke tillit til manageren høres ut som et sunnhetstegn.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Huff! Jeg får vondt i magen av denne såpeoperaen vi opplever i klubben vår. Og når selv SA er bekymret, så er vi virkelig ute å kjøre... :(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Jeg tolker Parkers uttalselse dithen at Howson har mistet all tiltro til Grayson. Ã... ha en kaptein som ikke spiller på lag med manageren er ikke lett. Så da ble det vel enten Grayson eller Howson som måtte gå.

Ufattelig trist at det er Howson som trakk det korteste strået.

Cbas10an

Jeg er som mange andre ufattelig skuffet over salget av Howson.
Om prisen 2M£ stemmer mener jeg (nå som det har sunket inn) at salget er rett,
DVS om Howson ikke ville signere ny kontrakt, er det rett at vi selger han nå for 2m£.

Grunnen for dette er at jeg tror ikke Howson er nøkkelen for om vi rykker opp eller ikke.
Alternativet er at han gikk gratis etter sesongen. (Om vi ikke rykker opp.)
Eller han  skrev unner ny kontrakt etter sesongen. (Om vi rykker opp.)

Og jeg er usikker på om Howson er god nok for PL.

Nå har vi signert Delph, og kanskje får vi forlenget avtalen ut sesongen.
Han er en som på sitt toppnivå har flere ekstremferdigheter enn Howson, og derfor kanskje mer riktig spiller for oss akkurat nå.

Vi har fått penger for Howson, og jeg tror det er viktig..

MOT

Joachim

Svend Anders

Prisen for Howson skal være 750.000 pund med en gang, så en del mer i bonuser etc. Vil tro det går i om Norwich berger plassen, og x antall kamper for Howson hos de.

SA

Følges på:

ollan

hvem kjøper en skadet spiller???utenom Leeds :P
Ollan

flynn

Quote from: ollan on January 22, 2012, 00:01:06

Norwich kan det se ut som.

Svend Anders

De kjøper ham rimelig nå, så unngår de konkurranse om han som bosman i sommer. Og dertil høyere lønnsutgifter.

SA

Følges på:

ollan

Quote from: Svend Anders on January 22, 2012, 01:13:53

De kjøper ham rimelig nå, så unngår de konkurranse om han som bosman i sommer. Og dertil høyere lønnsutgifter.

SA

litt bob bob??
Ollan

Rudi G.

Quote from: Mr Kaizer on January 21, 2012, 16:18:39
Jeg liker egentlig ikke å spekulere i rykter (utover overganger), men det går på Twitter at Ben Parker skal ha fortalt det som det er på Pavilion: Howson vil bli i Leeds, men klubben (les: Bates) vil ha pengene for han.

Parker hadde nok ikke fått ny kontrakt, men med dette avgjør han definitivt fremtiden i Leeds. Tøft gjort å fortelle det som det er, når det er (Leeds)karrieren din som står på spill.

Andrew Haigh RETWEET

3m Reply Retweet Favorite · Open
#lufc-lorimer losing it in the members lounge!
Retweeted by Andrew Haigh

@liamlufcmarsh 3m Reply Retweet Favorite · Open
Lorimer struggling. Ruined his legacy #batesout

@matty_shay 1m Reply Retweet Favorite · Open
At least Ben Parker is speaking the truth in here which we haven't heard for 7 years? #batesout

@LUFC_GerC93 3m Reply Retweet Favorite · Open
ben parker has come out and said howson wants to stay but the club want the money morelies from bates! #lufc #7yearsoflies #batesout

@lds120188: Parker just said Howson wants to stay at #lufc not got to #Ncfc he said the club said they wanted the money not Howson

Folk som var tilstede på Pavillion i går bekrefter disse twittene, Parker forteller dette for åpen mikrofon hvorpå Lorimer "grabber" mikrofonen fra han, det sies også at Howson ble tilbudt samme kontrakt han hadde, £4k i uken :o Parker er nok ferdig i klubben!

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on January 22, 2012, 12:16:24
Jeg liker egentlig ikke å spekulere i rykter (utover overganger), men det går på Twitter at Ben Parker skal ha fortalt det som det er på Pavilion: Howson vil bli i Leeds, men klubben (les: Bates) vil ha pengene for han.

Parker hadde nok ikke fått ny kontrakt, men med dette avgjør han definitivt fremtiden i Leeds. Tøft gjort å fortelle det som det er, når det er (Leeds)karrieren din som står på spill.

Andrew Haigh RETWEET

At least Ben Parker is speaking the truth in here which we haven't heard for 7 years? #batesout

ben parker has come out and said howson wants to stay but the club want the money morelies from bates! #lufc #7yearsoflies #batesout

@lds120188: Parker just said Howson wants to stay at #lufc not got to #Ncfc he said the club said they wanted the money not Howson

Folk som var tilstede på Pavillion i går bekrefter disse twittene, Parker forteller dette for åpen mikrofon hvorpå Lorimer "grabber" mikrofonen fra han, det sies også at Howson ble tilbudt samme kontrakt han hadde, £4k i uken :o Parker er nok ferdig i klubben!

Howson kan vel ikke tjene kun i underkant av 2 millioner nkr i året? Hvis det hadde vært tilfelle så kan vel ikke Harvey/Bates tilbudt han det samme?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Quote from: Leedsfan on January 22, 2012, 12:25:03

Andrew Haigh RETWEET

Howson kan vel ikke tjene kun i underkant av 2 millioner nkr i året? Hvis det hadde vært tilfelle så kan vel ikke Harvey/Bates tilbudt han det samme?
Jeg tviler ikke ett sekund på at det er sant... Gleder meg til Howson skal fortelle sin versjon. Bra jobbet Ben !!!

Leedsfan

Quote from: Alta-White on January 22, 2012, 13:07:52
Quote from: Leedsfan on January 22, 2012, 12:25:03

Andrew Haigh RETWEET

Jeg tviler ikke ett sekund på at det er sant... Gleder meg til Howson skal fortelle sin versjon. Bra jobbet Ben !!!

I andre klubber er man litt mer proaktiv enn i Leeds Unites, der tilbyr man en økning og en liten forlengelse av kontrakten når en spiller tar steget. Helt enig med Bates at det ikke skulle være nødvendig, men resultatet er at spillerne går gratis eller som nå med dårlig smak i munnen.

Rudi G.

For de som lurer, JH er fremdeles på L1-kontrakten sin!

BJ og NK gikk på ganske like kontrakter og det de ble tilbudt da de skulle fornyes er det samme som JH etter sigende nå har blitt tilbudt!

Leedsfan

Quote from: Rudi G. on January 22, 2012, 13:13:52
For de som lurer, JH er fremdeles på L1-kontrakten sin!

BJ og NK gikk på ganske like kontrakter og det de ble tilbudt da de skulle fornyes er det samme som JH etter sigende nå har blitt tilbudt!

Det er jo en parodi hvis han ikke er blitt tilbudt i hvertfall en 3-dobling av den lønna.. I Norwich kommer han sikkert til å tjene 10-12 millioner i året, eller mer?

KingHowson

Howson som kommer fra eget akademi og er kapteinen våres får sånn behandling. Hvilke signaler gir dette andre spillere som vurderer leeds? Er helt sinsykt for en måte klubben våres blir styrt for tiden. Skandale

Andersen

Erkeekte Leedsgutt, kaptein , kontraktsforhandlinger som ikke fører frem, ambisjoner , skuffelse fra spillerens side , ønsker PL spill , solgt til en annen klubb, har vi sett / hørt dette før ? Jeg er skuffet over at han drar , skjønner at han vil , LIFE GOES ON !

Bites Yer Legs

DER er han offisielt gått. 3 1/2 års-kontrakt  :'(  Han har fått trøye nr 24,  det er favorittallet mitt >:(  :-[  *salt i såret*

Vi snakkes i heisen, Jonny!!

http://www.leedsunited.com/news/20120124/jonny-the-biggest-decision-of-my-life_2247585_2587450?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
KEEP FIGHTING!!

Dennis

Jaja, så var det offisielt. Den største delen av arvesølvet er solgt - ingen er hentet inn for å erstatte han og nå signerer vel snart Pattinson også...
Marching on together!

KingHowson

fy faen så jævelig. Hadde begynt og øynet håp om at avtalen kansje ikke gikk i orden allikavel. Og helt uenig med de som kaller dette et godt salg. Kapteien og arvesølet våres. Og hehehe at de usle kronene vi fikk for han kommer til og gå til spillekjøp er vel minimale. Trøkt ned i lommen på bates

fjellhaugen

Quote from: Bites Yer Legs on January 24, 2012, 16:33:07
DER er han offisielt gått. 3 1/2 års-kontrakt  :'(  Han har fått trøye nr 24,  det er favorittallet mitt >:(  :-[  *salt i såret*

http://www.leedsunited.com/news/20120124/jonny-the-biggest-decision-of-my-life_2247585_2587450?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

hvilken heis?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

fjellhaugen

lykke til på ferden jonny.
kommer alltid til å huske deg for de store øyeblikkene.
goallen i play off og siste kampen mot b rovers i forfjor.

tipper norwich er en klubb som vil kle deg godt med din type ball.

MOT
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

KingHowson

Quote from: fjellhaugen on January 24, 2012, 18:06:34
Quote from: Bites Yer Legs on January 24, 2012, 16:33:07

hvilken heis?

hehehe norwich ryker nok ikke ned, og leeds ryker nok desverre ikke opp heller.

fjellhaugen

joda king howson. jeg skjønte det.

litt sarkastisk der, grunnet samme som dine argumenter.

RoarG

Howson ikke noe arvesølv. Spillere kan selges og kjøpes etter som det passer. Lykke til i PL og Norwich, Johnny.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

KingHowson

deg om det. Jeg har alltid trodd det var johnny som skulle føre oss opp igjen til pl. I mine øyne er det kun lees, white, snoddy, clayton og johnny som har kvaliteter nok til og bli med opp til PL. Med tanke på at det virker som en stund til vi spiller der igjen så er det vel kansje litt feil tankegang, men syns det er lite ambisiøst og selge vekk de få spillerene som kan være med opp når vi virker helt handlingslammet på og hente inn nye.

p0ndus

Bye bye jonny bye bye, maybe it is to late to try...................sukk :( :(

HåvardK

Quote from: RoarG on January 24, 2012, 18:16:04
Howson ikke noe arvesølv. Spillere kan selges og kjøpes etter som det passer. Lykke til i PL og Norwich, Johnny.
Skjønner at du ser på det som et sunnhetstegn at kapteinen, local lad og U-21-spilleren, for øvrig med ca en tredjedel av lønna til spillere som Forsell og Paynter, blir solgt. Jeg er nostalgisk nok til å oppfatte dette som en provokasjon mot trofaste supportere, særlig med Parkers kommentarer i mente.

Jon R

Om det har vært noen uoverenstemmelser mellom manager/klubb og spiller, kommer det ihvertfall ikke frem i dette siste intervjuet. Det er en rød tråd i alt Howson har sagt til media siste året: Han har et brennende ønske om å spille PL fotball og dette har vært motivasjonen hans for et klubbskifte nå. Flott at han forlater klubben med verdighet, tilsynelatende helt uten bitre følelser gjemt mellom linjene.

Howson fremstår som en ekte kaptein, helt til det siste. Jeg kommer til å savne han.

Jon R.