Skrevet av Emne: Elland Road solgt ?  (Lest 5971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Sverre

Elland Road solgt ?
« på: Desember 24, 2006, 16:43:26 »
Ligger her i kjelleren på Tiller og leser Sverres artikkel på
førstesida.Nei nå går det over alle støvler og skaft !
 

FredRaw

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #1 på: Desember 24, 2006, 17:30:13 »
Må si at det som skjer med klubben er skremmende!!
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Robert H.

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #2 på: Desember 24, 2006, 18:02:39 »
Hva er det som er så ille med dette? At Bates kjøper stadion eller at han gjør det via et selskap basert i et skatteparadis? Dette var en tendensiøs og lite informativ sak fra Sverres side...

Hadde det vært slik at Bates hadde kjøpt stadion av klubben for en billig penge og sittet på begge sidene av bordet hadde dette vært ille. MEN som endel av oss smertelig husker så ble stadion solgt i hui og hast av Krasner & Co til et selskap som hadde ingen tilknytning til Leeds United.

Dersom det er hold i disse ryktene kan det i mine øyne heller være positivt. Attraktiviteten til stadion og området rundt stiger IKKE av at Leeds rykker ned i League One. I tillegg viser dette at Bates har finansielle muskler, noe endel av oss var begynt å betvile...
« Siste redigering: Desember 24, 2006, 18:06:13 av Robert H. »

Leif Sverre

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #3 på: Desember 24, 2006, 18:29:12 »
Får gåsehud av denne Bates jeg !
 

ragnar

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #4 på: Desember 24, 2006, 19:06:26 »
Bates styrer nå på, men det at han nå kanskje har kjøpt tilbake ER er jo bare positivt. Nå har han full kontroll på stadion området og kan begynne å konsentrere seg om å utvikle Elland Road.

Nå gjennstår det å kjøpe tilbake Thorpe Arch. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

baste

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #5 på: Desember 24, 2006, 20:24:18 »
Trenger ikke være negativt om bare "klubben" hadde fått penger tilbake av overskudd etc på disse eiendoms spekulasjonene. Bates gjør fint lite med Hotell etc når Leeds som klubb ikke er i PL. Får håpe han sjønner så pass. Kan bli en gullgruve om LEEDS kommer seg opp av gjørma. Liten tvil om at Bates prøver å sno seg forbi "sitt samfunnsavnsva =Skatter"...noen rikinger er slik..mye vil ha mer etc.

Mer opptatt av hva LEEDS har av penger i januar..og hvem vil til LEEDS nå ? Kan ikke være mange..dvs at vi må betale mer i lønn enn andre gjør...men ikke som sist (Viduka £ 65.000 i uka)..Forskjell på å barbere seg og kappe av seg hodet...

sindre12

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #6 på: Desember 24, 2006, 20:37:28 »
er ER solgt eller ikke??
Beckford 4 England!

Torgeir

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #7 på: Desember 24, 2006, 20:53:21 »
Baste og Robert! Mannen kjøper Elland Road og Leeds United rykker ned.....her er det kun for egen vinning.....hva Leeds har av penger i Januar???? fy f.... for en mann.....Jeg skal bite i meg alt hvis det blit brukt penger på 5 kvalitets spillere i løpet av 1 ste ika i Januar. Når du har mer lyst til å bygge Hotel enn å drive LUFC sier vell det meste....jeg blir kvalm....God Jul.

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: Desember 25, 2006, 10:36:51 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Andy

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #8 på: Desember 25, 2006, 16:09:50 »
Bates er en forretningsmann, ikke en frelser med hjerte i klubben. Det eneste han er ute etter er å sikre seg selv om klubben går ned. Så dette er nok bare nok en manøver i opplegget sitt.
 

Robert H.

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #9 på: Desember 25, 2006, 17:22:44 »
Dersom hovedkriteriet for å eie Leeds United skal være at du IKKE må være forretningsmann samt må ha hjerte i klubben så tror jeg dessverre vi må lete LENGE etter en ny eier til vår kjære klubb...

Alle klubbeiere er selvfølgelig forretningsmenn. Jeg ser ingen motsetning mellom å være klubbeier og samtidig ønske å eie stadion og området rundt. Jeg vil faktisk hevde at det å kunne ha 2 tanker i hodet samtidig er noe som kjennetegner nettopp gode forretningsmenn!

quote:
Originally posted by Andy

Bates er en forretningsmann, ikke en frelser med hjerte i klubben. Det eneste han er ute etter er å sikre seg selv om klubben går ned. Så dette er nok bare nok en manøver i opplegget sitt.


Sverre

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #10 på: Desember 25, 2006, 18:24:52 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Dersom hovedkriteriet for å eie Leeds United skal være at du IKKE må være forretningsmann samt må ha hjerte i klubben så tror jeg dessverre vi må lete LENGE etter en ny eier til vår kjære klubb...

Alle klubbeiere er selvfølgelig forretningsmenn. Jeg ser ingen motsetning mellom å være klubbeier og samtidig ønske å eie stadion og området rundt. Jeg vil faktisk hevde at det å kunne ha 2 tanker i hodet samtidig er noe som kjennetegner nettopp gode forretningsmenn!

quote:
Originally posted by Andy

Bates er en forretningsmann, ikke en frelser med hjerte i klubben. Det eneste han er ute etter er å sikre seg selv om klubben går ned. Så dette er nok bare nok en manøver i opplegget sitt.







Greit nok!

Men hva da når disse to tankene Ken Bates har i hodet kommer i konflikt med hverandre?  Når det å tjene penger - i dette tilfelle til egen lomme - blir viktigere enn å drive fotball-klubben Leeds United på en best mulig sportslig måte.

Jeg bare spør...
 

Tom S

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #11 på: Desember 25, 2006, 21:47:51 »
Styreformann med liten eller ingen forståelse for forretning og som kun vil "live the dream" har vi prøvd før.

Og for å friske opp litt hukommelse; det var ingen suksess!

At Mr.Bates kjøper ER gjennom eit av sine selskap og vil videreutvikle tomta og stadion må vel vere positivt.
Men, for the record, eg er ikkje begeistra for hverken Bates eller Wisey.
Men, ser ikkje på dette oppkjøpet av ER som noko spesielt negativt.


quote:
Originally posted by Robert H.

Dersom hovedkriteriet for å eie Leeds United skal være at du IKKE må være forretningsmann samt må ha hjerte i klubben så tror jeg dessverre vi må lete LENGE etter en ny eier til vår kjære klubb...

Alle klubbeiere er selvfølgelig forretningsmenn. Jeg ser ingen motsetning mellom å være klubbeier og samtidig ønske å eie stadion og området rundt. Jeg vil faktisk hevde at det å kunne ha 2 tanker i hodet samtidig er noe som kjennetegner nettopp gode forretningsmenn!

quote:
Originally posted by Andy

Bates er en forretningsmann, ikke en frelser med hjerte i klubben. Det eneste han er ute etter er å sikre seg selv om klubben går ned. Så dette er nok bare nok en manøver i opplegget sitt.





WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Desember 25, 2006, 21:49:36 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

ollan

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #12 på: Desember 26, 2006, 00:33:17 »
Bates skal bygge hotell og shoppingsenter på restene av ER. Dette hviser hvor mye han er intressert i fotball. Han ga vel for så vidt blaffen i Cheslki etter att hotellet ble bygget der også....................
Men han er sikkert dyktig i buisness.

Ollan

Kansje våren 2007 ????
Ollan

sindre12

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #13 på: Desember 26, 2006, 01:58:07 »
hvem har kjøpt ER??
Beckford 4 England!

arneg

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #14 på: Desember 26, 2006, 02:19:45 »
 

Tom S

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #15 på: Desember 26, 2006, 02:25:54 »
[:)]

quote:
Originally posted by arneg

Hva med å lese denne tråden ;) http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=7257



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

mari

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #16 på: Desember 26, 2006, 16:39:32 »
I følge dagens Yorkshire Post skjedde transaksjonen for 15 måneder siden (!!) - opprinnelige leiekontrakter for stadion løper videre på uforandrede vilkår.....

 

Torgeir

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #17 på: Desember 26, 2006, 19:40:27 »
Først for vi redde Leeds United fra å rykke ned....så får vi tenke på shopping og Hotel....ha en god romjul...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Lids

Thomas

Sverre

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #19 på: Desember 27, 2006, 23:53:14 »
quote:
Originally posted by Sverre

quote:
Originally posted by Robert H.

Dersom hovedkriteriet for å eie Leeds United skal være at du IKKE må være forretningsmann samt må ha hjerte i klubben så tror jeg dessverre vi må lete LENGE etter en ny eier til vår kjære klubb...

Alle klubbeiere er selvfølgelig forretningsmenn. Jeg ser ingen motsetning mellom å være klubbeier og samtidig ønske å eie stadion og området rundt. Jeg vil faktisk hevde at det å kunne ha 2 tanker i hodet samtidig er noe som kjennetegner nettopp gode forretningsmenn!

quote:
Originally posted by Andy

Bates er en forretningsmann, ikke en frelser med hjerte i klubben. Det eneste han er ute etter er å sikre seg selv om klubben går ned. Så dette er nok bare nok en manøver i opplegget sitt.







Greit nok!

Men hva da når disse to tankene Ken Bates har i hodet kommer i konflikt med hverandre?  Når det å tjene penger - i dette tilfelle til egen lomme - blir viktigere enn å drive fotball-klubben Leeds United på en best mulig sportslig måte.

Jeg bare spør...





Er det noen av dere som ikke synes det er så ille at Ken Bates nå sitter som eier av banen, som kan begrunne hvorfor dette er OK, eller kanskje til og med er positivt for klubben.

Tolket et par tidligere innlegg dit hen, men har ennå ikke fått noen forklaring på hva som er positivt med dette...
 

Robert H.

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #20 på: Desember 28, 2006, 00:17:31 »
Jeg synes heller det er du som burde begrunne hvorfor dette er så ille istedet for å komme med dulgte antydninger til at dette ikke tåler dagens lys fordi selskapet som kjøpte stadion er registrert i et skatteparadis.

Det som jeg synes er merkeligst med denne saken er at pressen ikke har skrevet om denne saken tidligere...

quote:
Originally posted by Sverre

Er det noen av dere som ikke synes det er så ille at Ken Bates nå sitter som eier av banen, som kan begrunne hvorfor dette er OK, eller kanskje til og med er positivt for klubben.

Tolket et par tidligere innlegg dit hen, men har ennå ikke fått noen forklaring på hva som er positivt med dette...


Sverre

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #21 på: Desember 28, 2006, 00:53:32 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Jeg synes heller det er du som burde begrunne hvorfor dette er så ille istedet for å komme med dulgte antydninger til at dette ikke tåler dagens lys fordi selskapet som kjøpte stadion er registrert i et skatteparadis.

Det som jeg synes er merkeligst med denne saken er at pressen ikke har skrevet om denne saken tidligere...

quote:
Originally posted by Sverre

Er det noen av dere som ikke synes det er så ille at Ken Bates nå sitter som eier av banen, som kan begrunne hvorfor dette er OK, eller kanskje til og med er positivt for klubben.

Tolket et par tidligere innlegg dit hen, men har ennå ikke fått noen forklaring på hva som er positivt med dette...






OK

For det første synes jeg det er ille fordi det ikke har blitt stilt midler til disposisjon for å styrke laget. Som Torgeir var inne på litt lenger oppe i tråden, burde man kanskje prioritere litt annerledses i dagens situasjon.

For det andre synes jeg det er ille at ingen har fått vite at om at dette har skjedd. Enig i at det er merkelig at dette ikke er fanget opp og omtalt i media før nå.

For det tredje er det ille at eieren av klubben sitter på begge sider av bordet i en slik sak.  Ekstra ille blir det når utbygging av hoteller o.l. blir presentert nærmest på en måte slik at det er Leeds United som skal bygge ut stadion, mens det i realiteten er Ken Bates personlig som trolig har inntektene fra stadion-utbyggingen. Jeg sier bevisst 'trolig' fordi dette er det kun noen få innvidde som virkelig vet.

For det fjerde synes jeg det er ille fordi det da vi solgte Elland Road, trolig ble inngått en 'dårlig' avtale for Leeds United, ettersom klubben var nødt til å selge. Nå er denne avtalen videreført, med kun Shaun Harvey's noe dulgte antydning om at supporterne ikke har noen grunn til å være redde for stadion's fremtid. Jeg stoler iallefall ikke på at den avtalen som nå er inngått er til beste for Leeds United, når vi vet hvem som trolig sitter på den andre siden av bordet og forhandler.

Jeg synes også det er ille at vi har en styreformann som tidligere har en meget kontroversiell historie fra sin tid i Chelsea, som ballast. Akkurat det har ingenting med akkurat denne 'saken' å gjøre, men dette handler mer om mannen på generelt grunnlag.

Til slutt lurer jeg virkelig på om historien til Ken Bates fra Chelsea ikke har lært oss noen verdens ting? Han var i ferd med å kjøre Chelsa langt ut i den samme grøfta som Peter Ridsdale hadde kjørt Leeds United ned i, da først "han-jeg-ikke-husker-navnet-på" og deretter Roman Abramovitch kom og dro ham på ørene ut av uføret med sine millioner.
Et uføre som Ken Bates var den direkte årsaken til!

Det er i hovedtrekk det jeg synes er ille med denne saken!
 

MacMurder

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #22 på: Desember 28, 2006, 01:00:42 »
Er enig i mye av dette, men man kan overhodet ikke sammenligne Chelseas uføre mot Ridsdales, selv om underskuddene var noe tilnærmet like. Leeds hadde kun spillere, TA og ER som assets, mens Chelsea hadde eiendommer i bakhånden i Londons beste strøk. En vesentlig forskjell.
« Siste redigering: Desember 28, 2006, 01:01:15 av MacMurder »

Sverre

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #23 på: Desember 28, 2006, 01:23:31 »
quote:
Originally posted by MacMurder

Er enig i mye av dette, men man kan overhodet ikke sammenligne Chelseas uføre mot Ridsdales, selv om underskuddene var noe tilnærmet like. Leeds hadde kun spillere, TA og ER som assets, mens Chelsea hadde eiendommer i bakhånden i Londons beste strøk. En vesentlig forskjell.



Jeg kan ikke gi noen konkrete tall på hvor alvorlig situasjonen var i Chelsea, for det sitter jeg ikke på materiale som kan underbygge. Jeg vet imidlertid at Chelsea hadde langt høyere gjeld enn det Leeds United hadde da det begynte å gå nedoverbakke med oss. Mener å huske tall på oppimot £ 200 millioner nevnt i media, men skal ikke garantere dette.
Videre vet jeg at de hadde høyere kostnader enn oss, spesielt til lønninger, allerede den gang. Situasjonen i Chelsea var nesten "på kanten av stupet", men de fikk inn en ny pengesterk eier da Roman Abramovitch tok over klubben. Hadde ikke han kommet, kunne Chelsea i dag vært i samme situasjon som vi nå befinner oss i.
 

Robert H.

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #24 på: Desember 28, 2006, 01:30:47 »
1. Det er ennå ikke bekreftet at Ken Bates eier dette Teak Trading Corporation.

2. Kjøp av stadion blir gjort gjennom et selskap, mens eierskapet i Leeds United (etter det jeg forstår) går gjennom et annet selskap. Det at det ene selskapet er finansielt kapabelt til å investere trenger ikke bety at selskapet som eier klubben eller at Leeds United selv er i like hyggelig situasjon. Dette er fair og slik business fungerer også i "den virkelige verden".

Som jeg tidligere har påpekt er det naivt å tro at dette er noe annet enn business for Bates sin del, men det har også jeg hevdet helt siden han kom inn som eier.

3. Eieren av klubben sitter ikke på begge sidene av bordet før etter kjøpet nå er gjennomført. Shaun Harvey bekrefter at det endrede eierskapet ikke endrer verken klubbens leiekontrakt eller den mye omtalte tilbakekjøpsavtalen i denne kontrakten.

4. Det var IKKE Ken Bates som opprinnelig solgte Elland Road. Følgelig kan ikke han lastes for innholdet i salgskontrakten mellom Leeds United og Jacob Adlers selskap. Dersom denne kontrakten er så gunstig for grunneier som du påstår så er dette sikkert gjenspeilet i kjøpspris mellom Adler og Teak Trading. Følgelig tjener ikke Bates på at Krasner & Co gjorde en slett jobb slik du antyder.

quote:
Originally posted by Sverre

quote:
Originally posted by Robert H.

Jeg synes heller det er du som burde begrunne hvorfor dette er så ille istedet for å komme med dulgte antydninger til at dette ikke tåler dagens lys fordi selskapet som kjøpte stadion er registrert i et skatteparadis.

Det som jeg synes er merkeligst med denne saken er at pressen ikke har skrevet om denne saken tidligere...

quote:
Originally posted by Sverre

Er det noen av dere som ikke synes det er så ille at Ken Bates nå sitter som eier av banen, som kan begrunne hvorfor dette er OK, eller kanskje til og med er positivt for klubben.

Tolket et par tidligere innlegg dit hen, men har ennå ikke fått noen forklaring på hva som er positivt med dette...






OK

For det første synes jeg det er ille fordi det ikke har blitt stilt midler til disposisjon for å styrke laget. Som Torgeir var inne på litt lenger oppe i tråden, burde man kanskje prioritere litt annerledses i dagens situasjon.

For det andre synes jeg det er ille at ingen har fått vite at om at dette har skjedd. Enig i at det er merkelig at dette ikke er fanget opp og omtalt i media før nå.

For det tredje er det ille at eieren av klubben sitter på begge sider av bordet i en slik sak.  Ekstra ille blir det når utbygging av hoteller o.l. blir presentert nærmest på en måte slik at det er Leeds United som skal bygge ut stadion, mens det i realiteten er Ken Bates personlig som trolig har inntektene fra stadion-utbyggingen. Jeg sier bevisst 'trolig' fordi dette er det kun noen få innvidde som virkelig vet.

For det fjerde synes jeg det er ille fordi det da vi solgte Elland Road, trolig ble inngått en 'dårlig' avtale for Leeds United, ettersom klubben var nødt til å selge. Nå er denne avtalen videreført, med kun Shaun Harvey's noe dulgte antydning om at supporterne ikke har noen grunn til å være redde for stadion's fremtid. Jeg stoler iallefall ikke på at den avtalen som nå er inngått er til beste for Leeds United, når vi vet hvem som trolig sitter på den andre siden av bordet og forhandler.

Jeg synes også det er ille at vi har en styreformann som tidligere har en meget kontroversiell historie fra sin tid i Chelsea, som ballast. Akkurat det har ingenting med akkurat denne 'saken' å gjøre, men dette handler mer om mannen på generelt grunnlag.

Til slutt lurer jeg virkelig på om historien til Ken Bates fra Chelsea ikke har lært oss noen verdens ting? Han var i ferd med å kjøre Chelsa langt ut i den samme grøfta som Peter Ridsdale hadde kjørt Leeds United ned i, da først "han-jeg-ikke-husker-navnet-på" og deretter Roman Abramovitch kom og dro ham på ørene ut av uføret med sine millioner.
Et uføre som Ken Bates var den direkte årsaken til!

Det er i hovedtrekk det jeg synes er ille med denne saken!


Torgeir

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #25 på: Desember 28, 2006, 02:14:55 »
Skulle ikke sagt ett stygt ord om KB hadde vi handla fotballspillere og da mener jeg kvalitet.Gir egentlig blanke i forhistorien til KB, men jeg tror det er liten tvil om att KB kun tenker proffit og atter proffit.Inngen ting galt i det, men jeg hører rykter om att vi har fått £4 mill og handle spillere for i januar. Jeg tror det er på langt nær nok til å redde oss fra nedrykk og da blir hele greia med hoteler og shopping helt på trynet for meg....

Håper det kommer noen med hjerte i klubben og kjøper KB tilbake til Monaco for godt....



"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


h.b

  • Gjest
Re: Elland Road solgt ?
« Svar #26 på: Desember 28, 2006, 02:39:16 »
Merkelig dette med salget av Elland Road. På meg virker hele sullamitten som en måte for Bates i å tjene mere penger rent personlig på klubben.
Ta dette senariet. Bates eier både banen og har store inntjeningsmuligheter på hotellfronten når det gjelder eierskap. Bates selger så klubben til sommeren, men ikke banen og hotellet. Han vil da sitte der og tjene store penger på klubben uten å gjøre det døyt.Han vet så inderlig vell at det med hotelldrift i en klubb som ligger i div 1 er helt håpløst.
Derfor tror jeg mere og mere på teorien min om at Leeds faktisk er solgt videre så fort gjelda i klubben er relativ lik null. Han selger så Leeds United og tjener store penger på klubben når du og jeg kjøper oss en øl under kampdag. Hvis han mot formoding skal beholde fotballklubben Leeds United, så vet han inderlig godt at det må kjøpes inn kvalitet for å kunne forsvare disse hotellplanene. For at den balansen skal gå i pluss så er klubben avhengig av å trekke fulle hus for å fullbooke hotellet. Dette betyr at Leeds United må ligge i toppen av premier League.
Så åssen skal han greie det uten å spytte inn penger til spillerkjøp. Svaret er at det greier han ikke.
Så hvis Bates ikke kjøper spillere for bortimot 10 mill pund i januar, så har han staket kursen ut videre. Klubben er solgt og dette blir kunngjort ved sesongslutt



Milou

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #27 på: Desember 28, 2006, 08:55:13 »
Her var det mykje rart, og det er ikkje mange andre enn Robert H. som har ei relativt nøktern oppfatning av kva som skjer. Eg har ikkje tenkt å forsvara Bates generelle drift av klubben, men har liten forståing av spekulasjonar om at Bates skal la klubben gå til helvete (= 1 div), mens han på finurleg måte skal tena seg rik på dette. Uansett kva ein meiner om Bates som person, har han vist seg som ein dyktig forretningsmann og han er utan tvil smart nok til å forstå at hans inntekt på investeringa i Leeds, er omlag proposjonal med Leeds innsats på bana.

Samanlikninga med Chelsea fell på sin urmielegheit. Bates tente store pengar på Chelsea og klubben er i toppen av PL, mens Leeds er i bunn av CCC.

h.b

  • Gjest
Re: Elland Road solgt ?
« Svar #28 på: Desember 28, 2006, 13:34:36 »
Riktig at Bates tjente store penger på Chelsea, men Chelsea satt verre i det før Abrahamovitch tok over enn hva som var tilfelle med Leeds.Og å da kalle Bates en frelser for Chelsea er det samme som å si at Mullah Krekar er en godtroende kristen som tar avstand fra vold


« Siste redigering: Desember 28, 2006, 13:36:27 av h.b »

Robert H.

Re: Elland Road solgt ?
« Svar #29 på: Desember 28, 2006, 21:09:17 »
Økonomiske analyser er ikke din sterkeste side Håkon. Når du i tillegg begynner med lignelser som inneholder Bates og Mullah Krekar i samme setning så blir det hele litt for useriøst etter min mening...

quote:
Originally posted by h.b

Riktig at Bates tjente store penger på Chelsea, men Chelsea satt verre i det før Abrahamovitch tok over enn hva som var tilfelle med Leeds.Og å da kalle Bates en frelser for Chelsea er det samme som å si at Mullah Krekar er en godtroende kristen som tar avstand fra vold