Skrevet av Emne: Spark dritten!!!!!!!  (Lest 4289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Spark dritten!!!!!!!
« på: Desember 30, 2006, 23:43:32 »
Nå må vi bli kvitt de forbanna gangsterne som besudler klubben vår.

Ã… la Dennis Wise leke med en klubb av vår kaliber, er direkte latterlig.

Mitt eneste nyttårsønske er å bli kvitt Englands dårligste manager.
 

Kickthemdown

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #1 på: Desember 30, 2006, 23:46:15 »
[8)]

Du er en jæ*** [:o)]

Killa

HåvardK

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #2 på: Desember 30, 2006, 23:53:13 »
Kato, da. Nå må vi gi Wise litt tid. Han har jo tross alt bidratt med mye positivt siden han kom til klubben, bortsett fra en fotballmesig bagatell som å skaffe oss poeng. Dessuten ligger jo ALT til rette for at vi har millioner av pund til disposisjon for geniale spillerkjøp. Regner med toppspillere står i kø for å komme under Wises og Bates vinger.

B-m

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #3 på: Desember 31, 2006, 00:02:53 »
Spark Blackwell, spark Carver, spark Wise.. Går du ikke lei?

Du var en av mange Kato som ikke godtok noe annet en gull og glitter, og som ikke taklet tapet i play off finalen. Migthy whites.
Dere fikk Blackwell ut her har dere konsekvensen: en meget middelmådig manager, og et lag som blir til å rykke ned i league one(dette ikke pga Wise men pga et idiotisk tidspunkt/grunnlag å sparke en manager på).
Håper dere er fornøyde nå.

Men jeg støtter vår manager - uansett om det er Wise, Blackie eller Tom kåre Staurvik.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #4 på: Desember 31, 2006, 00:06:53 »
Og grunnen til at jeg ville ha de 3 nevnte herrer sparket er enkel:

Summen av dem fører oss ned i Tegneserien.

Kanskje ikke så rart man ikke ønsker slikt bak spakene.
 

Jon R

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #5 på: Desember 31, 2006, 00:14:00 »
Jeg støtter (betinget) også Wise inntil videre, til tross for at jeg er rimelig forbanna på`n. Latterlig å begynne hylekoret om å sparke nå igjen. En god del positivt å ta med seg videre fra dagens kamp, smultringen til tross. [:0]

Jon R.
Jon R.

Bremner

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #6 på: Desember 31, 2006, 00:47:09 »
Tror nok ikke å sparke Wise og Poyet løser så mye. Ihvertfall ikke i denne omgang. Vi er jo faen ikke kapable til å få tak i noe bedre noe lenge vi ligger i den posisjonen vi ligger i for øyeblikket.
Men at vi i første omgang ansatte de to var jo helt feil. men de som mener at vi bør sparke de og tro vi kan ansette Ranieri, Wenger, Capello o.l. det er jo faen meg helt bak mål.
Vi har jo et lag som rett og slett ikke evner. Kommer helt ann på hvilket spillere vi henter inn i Januar. For med det laget vi har nå rykker vi rett ned. Foxe på høyre back sier vel egentlig sitt. da står da faen meg ille til. og når folk ser at moore er i startoppstillinga så går de mann av huse for faen. Ian Moore for faen. Er jo totalt evneveikt, burde faen ikke vært i klubben en gang.. Nytter ikke å bruke healy og moore ved siden av hverandre. De har jo vist gang på gang at de ikke kan spille sammen.
Kandol har jo kommet inn. Sterk og god med ballen, kunne kanskje fungert med Healy. Men er jo et skritt og ta fra å være OK i league one eller hvor han nå kom fra. For så å kunne redde Leeds fra nedrykk.
Det beste laget vi kan stille akkurat nå er vel det vi stilte i dag, bortsett fra Howson muligens. Og degt er jo rett og slett, mildt sagt, et S****ns svakt lag. Hvor er h.b forresten? han har vel fått et illebefinnende etter de siste månedene. han hadde jo troa på at både capello og zidane skulle komme å redde Leeds;)


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #7 på: Desember 31, 2006, 00:56:30 »
Vet ikke lenger jeg. Jeg er med på ALLT som kan berge oss. For øyeblikket ser det voldsomt vanskelig ut. Vi klamrer oss til et halmstrå. JANUAR.
Hva skjer hvis ingenting skjer???
Hva gjøres fra managment sin side?
Hva gjør Bates.?
Hva TENKER spillerne?
Jeg har aldri opplevd et mere kollektivt kollaps i alle årene jeg har fulgt med fotball.
Den eneste infoen er rykter som vi får her på Luscos, bra info,men det er tross allt bare rykter.
Jeg gleder meg til jeg skal nedover om drøyt 14 dager slik at jeg får litt mere kjøtt på beina.
Sikkert bare masse rykter der nede også, men det er som om du har en syk gammel tante som ligger for døden.
Folk ringer deg og sier at hun er dårlig nå, rød i ansiktet og med vanskeligheter for å puste.
Du kan jo forestille deg hvordan det er , men du hadde jo gjerne vært der selv.
Håper bare at denne "tanta" overlever

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bremner

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #8 på: Desember 31, 2006, 01:00:08 »
Vet rett og slett ikke hva Bates tenker. Liker han som person. Nøler ikke å fortelle hva han mener. Men noen av de beslutningene han har tatt virker faen ikke mye betryggende.
hele pointet når du driver en fotballklubb - og hvis du har ambisjoner om å rykke opp - det er jo og evne å hente inn gode erstattere for de spillerene du mister. det har vi ikke klart.


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #9 på: Desember 31, 2006, 01:02:34 »
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner ;)
Du må jo ha det jævlig nå!!!!:-)

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Bremner

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #10 på: Desember 31, 2006, 01:05:11 »
ja, ligger med hjerteinfarkt hver dag:)
men har et sterkt hjerte da:=


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Eirik

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #11 på: Desember 31, 2006, 01:19:58 »
quote:
Originally posted by kato
Mitt eneste nyttårsønske er å bli kvitt Englands dårligste manager.



Mannen førte Millwall til cupfinale, og Swindon til toppen i League two, så øyrikets dårligste manager er sterke ord. Englands beste er han vel heller ikke, mer en managertype det går tretten av på dusinet..

Ã… sparke Wise denne sesongen vil være feil, av flere grunner (Jeg tillater meg å nummerere grunnene, Kato[:)])

1. Kontinuitet. Et nøkkelord hos de fleste klubber som har suksess rundt om i Europa. Leeds har ikke akkurat vært plaget av dette på denne siden av David O'Leary.

2. Økonomi. Blackwell skal ha sitt for en brutt 3-årskontrakt, andre managere hever vel også fortsatt lønn fra Leeds. Vi har rett og slett ikke råd til å betale på enda en manager, samtidig som vi lønner en ny. En annen dusinvare, Alan Pardew, får over 60 millioner for 3,5 år i Charlton.. Jeg ser helst at Leeds bruker eventuelle kroner på spillere i junuar.

3. Hvem i huleste heiteste skal overta?? Leeds nevnes av flere som det minst attraktive laget å overta i hele England. Trond Sollied? Tror ikke det...

4. Gus Poyet Poyet viste seg som en svært intelligent spiller i Chelsea, og håpet er at han kan vise noe av dette som assistent. Men da må han sette seg på benken med penn og papir, heller enn å kaste baller på banen![}:)]
 

Will

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #12 på: Desember 31, 2006, 01:45:28 »
blir helt feil å sparke Wise nå. Men hvis vi ikke henter inn kvalitet i januar, rykker vi ned. Enkelt og greit. Ny spiss trengs desperat. Ingen som scorer mål i laget. Vi trenger egentlig et helt nytt lag. men... jeg nøyer meg med 3-4 spillere. Krysser fingrene.

Surt at killa drar, å bytte ham mot to avdanket stoppere fra sheffield håper jeg ikke skjer.

Healy kan bare stikke!

WG
WG

Oggy

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #13 på: Desember 31, 2006, 02:51:49 »
Vi blir bare enda mere latterliggjort, hvis vi skal ha inn en 4. manager på en sesong
Oggy

SirOlsen

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #14 på: Desember 31, 2006, 03:00:18 »
Ã… drive maratonsparking av mangere og erte på seg enda mere gjeld er jeg helt overbevist om IKKE er riktige veien å gå i allefall! Men jeg også kjenner frustrasjonen, som er utgangspunktet til han som opprettet denne tråden.

Men jeg føler at vi har større problem på eiersiden enn vi har på managersiden pr dags dato. Alt holdes så fordømt hemmelig. At Ellan Road er blitt solgt, får vi først vite 15 mnd ETTER det har skjedd. Ingen vet hvor mye gjeld vi har annet enn de som sitter og jobber med det til daglig (den indre kjerne). Ergo gir dette grobunn for ytterligere bekymringer for om hvor dypt vi faktisk sitter i det.. som godt kan vise seg å være værre enn vi tror.. Vi står rett foran et overgangsvindu som åpnes og svært mange av oss bærer vår siste optimisme på at det er da vi skal gjøre noe glupt og snu trenden. Men skal vi kunne gjøre det, trenger manageren midler å handle spillere for. Samtidig lever man også med vissheten at man kan miste en del spillere som kan vise seg å være viktige for oss. Da er det jo viktig at man i det minste kan skaffe erstattere som er enda bedre... men hvor sannsynlig er egentlig at det skjer?...

Nei, jeg lar enda Wise ha litt tid å vise seg for meg hva han er i stand til i allefall. Men jeg føler i allefall at han må foreta seg noen smarte trekk nå i overgangsvinduet. Det anser jeg vel såpass viktig at det avhenger vel mye av hva som skjer da, hvor min tillit til Wise og Poyet vil ende opp.

Linn M. Thune innpakket i Leeds-drakt = snadder! [:D]
-SirOlsen-

TrJ

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #15 på: Desember 31, 2006, 03:06:35 »
Jeg har fortsatt tro på Wise, og det er ikke han alene som er årsaken til den forferdelige sesongen vi er vitne til. Som flere andre sier er det ren idioti å sparke enda en manager.
Tror også at Bates vil drøye i det lengste med å sparke sin gode personlige venn Wise.
Ser også at Wise & Poyet vurderer å trekke på seg drakta hvis det ikke skjer ting ila januar. Kanskje ikke så dumt, vi kan vel ikke bli mye dårligere nå...?
/Terje


"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Giske

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #16 på: Desember 31, 2006, 03:11:15 »
Behold Wise, erstatt 7-8 av spillerene! Wise tok over et lag uten selvtillit, offensive kvaliteter(untatt Blake), tempo, lagmoral osv osv.. wise hadde et håpløst utgangspunkt! Synes han gjorde noen fine grep med det samme han tok over: ny kaptein, ut me butler, gregan osv. Har prøvd å hente egne spillere men har vel ikke lyktes helt med sine leigesoldater. Blir derfor spennende å se hvordan han lyktes i januar...

Det er ikke Wise sin skyld at vi ligger an til nedrykk nå... elendigheten begynte før han kom til klubben. Har fortsatt ståltrua på at Wise kan være rett mann for Leeds.

www.giskeil.no

Eirik

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #17 på: Desember 31, 2006, 03:32:22 »
Ikke enig i at han bare har gjorde gode grep etter at han tok over. Det første du gjør med en klubb som sliter er å få fasong på laget defensivt, og da sparker du ikke ut de to som har spisskompetanse på det feltet, for så å hente inn en stopper med kroppsbygning ala Crouch og en Roque light...

Gregan 4 England! [:)]
 

Will

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #18 på: Desember 31, 2006, 03:50:41 »
hehe, wise og poyet sammen på midtbanen. Men, men, i west ham er det en 40-åring som fortsatt scorer mål!

WG
WG

Giske

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #19 på: Desember 31, 2006, 04:12:29 »
Heath/Ehiogu har ikke vært spesielt heldige i sin korte Leeds-karriere. Men jeg vil heller ha de to istede for Butler/Gregan. Butler synes jeg var aldeles fryktelig i de kampene jeg har sett han i år. Good riddens!!!! Gregan har aldri imponert meg stort. Wise gjorde rett i å kvitte seg med de to.

www.giskeil.no

Kato

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #20 på: Desember 31, 2006, 04:22:29 »
1. Han har ikke hentet en eneste spiller bedre enn tegneserie-standard.
2. Han har ikke gjort noe som kan minne om lagorganisering.
3. Han fjerner bare mer og mer selvtillit med all den idiotiske rokkeringen.
4. Han har vel aldri byttet mindre enn 5 fra kamp til kamp. Hvordan skal det kunne bli et lag av noe slikt?
6. Han opptrer som en bølle, noe han selvsagt gjennom 20 år har vist at han er.
7. Han fjerner det siste rest av selvtillit i spillergruppa, når det eneste han maser om er alt nytt han trenger og hvor dårlig trent alle er.
8. Han har generelt laguttak som virker å være uttatt med yatzyterninger.
9. HAN HAR INGEN RESULTATER HOS OSS.

VI RYKKER NED, hvis ikke noen kjøper denne klubben. Det er dessverre eneste utvei.

Tenk Dere om, Dennis Wise!!!!!!

Det er 92 managere i ligasystemet. 50 av de leder lag som er under oss i systemet. Klart det er noen der som kunne tenkt seg Leeds United, og som er gode nok. En ren vinn-vinn situasjon. Den som berger oss nå, blir evig helt.

Med Wise er vi ute av ligasystemet om 3 år. Og da blør man for en skjorte som ikke eksisterer.
« Siste redigering: Desember 31, 2006, 04:26:59 av kato »
 

Giske

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #21 på: Desember 31, 2006, 04:35:19 »
Jeg tror ikke wise er problemet. Satsingen til mr. Bates derimot... men i januar nå kan bates vise oss hvor mye han satser, ved å spytte inn penger i transferbudsjettet, og DA kan Wise vise oss hvor dyktig manager han er.. Gi wise litt tid!

www.giskeil.no

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #22 på: Desember 31, 2006, 05:02:25 »
VI ER ALDRI UTE AV SYSTEMET. LEEDS ER EN STORKLUBB.....
For dere som ikke tror dette. Hvorfor holder dere her. Pell dere til Man u. sidene.
Medgangsupporter "ALDRI I VERDEN"
I love leeds because they are, right, LEEDS

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

HåvardK

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #23 på: Desember 31, 2006, 05:42:22 »
Hvordan definerer du en medgangssupporter, Leedsvik? Som en som ikke liker at det går dårlig med laget en støtter?

berlin

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #24 på: Desember 31, 2006, 05:52:42 »
vent til medio feb, da gutter.

SirOlsen

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #25 på: Desember 31, 2006, 14:09:11 »
quote:
Originally posted by Leedsvik

VI ER ALDRI UTE AV SYSTEMET. LEEDS ER EN STORKLUBB.....
For dere som ikke tror dette. Hvorfor holder dere her. Pell dere til Man u. sidene.
Medgangsupporter "ALDRI I VERDEN"
I love leeds because they are, right, LEEDS

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com


Hva mener du egentlig her? [:)]

Linn M. Thune innpakket i Leeds-drakt = snadder! [:D]
-SirOlsen-

Gunnien

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #26 på: Desember 31, 2006, 15:11:51 »
begynner å bli mykje frustrasjon rundt om nå ser eg...

#1795
#1795

GeirO

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #27 på: Desember 31, 2006, 17:06:30 »
quote:
Originally posted by kato

1. Han har ikke hentet en eneste spiller bedre enn tegneserie-standard.
2. Han har ikke gjort noe som kan minne om lagorganisering.
3. Han fjerner bare mer og mer selvtillit med all den idiotiske rokkeringen.
4. Han har vel aldri byttet mindre enn 5 fra kamp til kamp. Hvordan skal det kunne bli et lag av noe slikt?
6. Han opptrer som en bølle, noe han selvsagt gjennom 20 år har vist at han er.
7. Han fjerner det siste rest av selvtillit i spillergruppa, når det eneste han maser om er alt nytt han trenger og hvor dårlig trent alle er.
8. Han har generelt laguttak som virker å være uttatt med yatzyterninger.
9. HAN HAR INGEN RESULTATER HOS OSS.

VI RYKKER NED, hvis ikke noen kjøper denne klubben. Det er dessverre eneste utvei.

Tenk Dere om, Dennis Wise!!!!!!

Det er 92 managere i ligasystemet. 50 av de leder lag som er under oss i systemet. Klart det er noen der som kunne tenkt seg Leeds United, og som er gode nok. En ren vinn-vinn situasjon. Den som berger oss nå, blir evig helt.

Med Wise er vi ute av ligasystemet om 3 år. Og da blør man for en skjorte som ikke eksisterer.



Er stort sett enig i alt dette, Kato.

I tillegg: Hvis en managerbytte skal berge plassen i CCC, bør det skje nå, og ikke i mars/ april.

Synes det er ille at vi sakker akterut uke for uke, og nå er vi en haug med poeng bak sikker plass. Noe må gjøres.
MOT

MacMurder

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #28 på: Desember 31, 2006, 17:37:39 »
..Og det er jo plenty av spillere der ute som bare venter på å bli hentet til Leeds selv om transfervinduet er STENGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

berlin

Re: Spark dritten!!!!!!!
« Svar #29 på: Desember 31, 2006, 18:48:34 »
wise blir ikke sparket med det første, det er jeg rimelig sikker på. Ja, vi ligger an til nedrykk nå, men med en seier, så er det plutselig litt håp. Jeg tror vi havner et sted mellom nr 16 og nr 24, d.v.s det kan blir nedrykk, men vi kan også klare oss. Jon R har flere ganger poengtert at spillerstallen ikke er så endret fra forrige sesong ( ja, jeg vet at nedturen på en måte begynte i mars, og at sully, gregan og butler er borte, og erstatterne er squad-players ). Dersom det tennes en gnist, så er ikke Leeds-gutta spesielt annerledes enn andre, det kan være det som skal til. For jeg har ingen tro på at januar-tilvekstene er det som skal redde oss. Forhåpentligvis kommer det noen som kan bidra positivt ( Ifill, Akenybi f.eks ), men det vil ikke komme noe frelsere, så det er opp til Wise+laget som helhet å "forvandle seg" på området selvtillit.
« Siste redigering: Desember 31, 2006, 18:49:40 av berlin »