Skrevet av Emne: Ifill i bytte mot Killa  (Lest 2454 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Ifill i bytte mot Killa
« på: Desember 31, 2006, 18:46:21 »
Vart ikkje veldig glad når eg las denne:
http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=316442

£2M og Ifill for Killa.
Sjølv om eg helst ser Killa fortsette i den kvite drakta føler eg at det er bra betalt for ein spelar som ikkje har fulgt opp forventa utvikling.
Regner også med at de £2M blir frigjort til fleire kjøp.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Masinga

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #1 på: Desember 31, 2006, 18:57:53 »
Leeds har ingen forsvarsspillere å avse, bortsett fra innleide.

Leeds har ingen angripsspillere å avse, bortsett fra innleide.

Leeds trenger forsterkninger! Det blir litt tullete å antyde at Kilgallon ikke har forventet utvikling. Han er en mann for fremtiden.

Jeg er enig i at forsvaret og angrepet har sett dårlig ut i år. Men det skyldes ene og alene at midtbanen er forferdelig svak. Svikter midtbanen, svikter alt.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

samadhi

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #2 på: Desember 31, 2006, 19:19:09 »
Ligger dessverre i kortene at Killa forsvinner i januar. Da synes jeg £2M+Ifil er en god deal. Har riktignok ikke sett Ifil spille, men regner med han kan komme inn å heve laget.

Føler likevel vi er likelangt med en sånn handel da killa naturligvis må erstattes, og det av andre enn Ugo og Heath...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

berlin

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #3 på: Desember 31, 2006, 19:19:15 »
quote:
Originally posted by Masinga

Leeds har ingen forsvarsspillere å avse, bortsett fra innleide.

Leeds har ingen angripsspillere å avse, bortsett fra innleide.

Leeds trenger forsterkninger! Det blir litt tullete å antyde at Kilgallon ikke har forventet utvikling. Han er en mann for fremtiden.

Jeg er enig i at forsvaret og angrepet har sett dårlig ut i år. Men det skyldes ene og alene at midtbanen er forferdelig svak. Svikter midtbanen, svikter alt.



Masinga, medl.nr. 1250



tolker deg dithen at du vil beholde Killa, samt forsterke midtbanen.
Men hvis vi MÃ… velge: Mener du midtbaneforsterkninger går foran alt, i såfall så er du jo faktiskt for Killa ut, Ifill inn.

Som Tom S vil jeg helst beholde Killa ( er redd forsvaret treng han, og at det ikke kommer gode nok stoppere inn hvis han går ut ).
Men hvis økonomien er så dårlig at vi ikke har noe valg, ja da gir Killa mer penger enn f.eks Healy, så da er det løsningen for å karre til seg 2-3 brukbare forsterkninger.

Oggy

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #4 på: Desember 31, 2006, 19:23:13 »
Typisk oss aa kvitte oss med gode spillere og faa inn halvgode tilbake.
Haaper Killa blir leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge i Leeds.
Oggy

kjelvi

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #5 på: Desember 31, 2006, 20:07:51 »

3m for Killa

Meanwhile, the Blades look to have won the race to sign Leeds defender Matthew Kilgallon for £3 million, according to the same newspaper.

The highly-rated England under-21 international will join when the transfer window opens having rejected a move to Scottish champions Celtic.

Kilgallon is another player Warnock failed to land in the summer, with the Elland Road club turning down an offer of around £2.5 million.

However, Leeds are now keen to cash in on their star man as they look to raise funds to try and avoid relegation to League One.


Kilde: Sunday Mirror via Sportinglife (http://www.sportinglife.com/football/news/story_get.cgi?STORY_NAME=soccer/06/12/31/manual_112423.html)

Per-Stian

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #6 på: Desember 31, 2006, 20:29:09 »
La no han berre dra sin veg! Killa har skuffa meg stort i år, og han bør prestere betre i motgong. Ein stoggar må vere psykisk sterk i gode og vonde dager.

Ifill e ein spennande spelartype, og han har PACE.

Oggy

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #7 på: Desember 31, 2006, 20:48:25 »
Kan vi ikke bare gi bort hele laget vaart til
Sheffield Utd [:(!]
Oggy

Bremner

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #8 på: Desember 31, 2006, 21:47:05 »
Hvordan går det ann å utvikle seg i en slik amatørmessig klubb som Leeds? er jo faen meg helt latterlig hvordan det går ann å styre en klubb over stupet så til de grader.. og at de aldri lærer? når får vi inn kapable folk som kan snu dette og drive klubben fornuftig.. eller finnes det ingen slike folk der ute? hvis det ikke gjør det er jeg redd at kapittelet om Leeds United snart vil bli hvisket ut.


             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

             
“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

SirOlsen

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #9 på: Desember 31, 2006, 22:36:53 »
quote:
Originally posted by Bremner

Hvordan går det ann å utvikle seg i en slik amatørmessig klubb som Leeds? er jo faen meg helt latterlig hvordan det går ann å styre en klubb over stupet så til de grader.. og at de aldri lærer? når får vi inn kapable folk som kan snu dette og drive klubben fornuftig.. eller finnes det ingen slike folk der ute? hvis det ikke gjør det er jeg redd at kapittelet om Leeds United snart vil bli hvisket ut.
             


Hør hør! [:D]

Linn M. Thune innpakket i Leeds-drakt = snadder! [:D]
-SirOlsen-

26Killa

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #10 på: Januar 01, 2007, 00:10:57 »
hva faen skal vi høre på??

Enig i det Bremner sier...
Elliot er vel mannen som erstatter Killa.
Walton salget var  idiotisk og nå dette?
Håper ennå på at Killa blir.

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Sheridan

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #11 på: Januar 01, 2007, 01:20:08 »
Mitt tips er at Kilgallon har sendt tydelige signaler til Bates og co om at han ønsker en ny klubb. Har i likhet med så mange vært en gedigen skuffelse denne sesongen. Ble vel så smått sammenlignet med en ung Woody her for en tid tilbake, men det viser seg at han ikke er i nærheten hva talent anngår. MEN Jonathan Woodgate er den beste unge stopperen jeg noensinne har sett i aksjon....så den lista ligger jo jævlig høyt for Killa. Skulle gjerne sett han ble værende, men det er lite eller ingenting Leeds kan gjøre om han - som jeg tror - ønsker å forlate klubben. Da får vi bare håpe at dealen bringer pund til Wise.

« Siste redigering: Januar 01, 2007, 01:21:23 av Sheridan »

jarle

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #12 på: Januar 01, 2007, 01:34:05 »
Tårer i øynene når jeg tenker på Woodgate... fy faen å bra han var... Han lekte med spissene uansett hvem de var... PACE, HODESPILL, TAKLINGSTERK SMART.. hadde alt!!!

litt sent oppe om nettene bare tror jeg... han hadde jo blå ringer under øynene som bestfaren min!!!

MooCow

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #13 på: Januar 01, 2007, 02:52:49 »
Løp å kjøp ! Elde spring å fao i detta tilfelle :P

Killa good riddance, Ifil ? Dunno

ragnar

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #14 på: Januar 02, 2007, 01:13:38 »
Om Leeds får £3m for Killa så er det bare til å selge. I dagens situasjon har ikke Leeds råd til å si nei.

Håper om så skjer, at Wise fåt iallefall litt penger å rutte med på spillermarkedet. Naiv som jeg er, håper jeg han får hele summen til å handle inn ihvertfall 3 spillere til Leeds i løpet av januar.

Time will tell... [}:)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

berlin

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #15 på: Januar 02, 2007, 01:23:38 »
quote:
Originally posted by ragnar

Om Leeds får £3m for Killa så er det bare til å selge. I dagens situasjon har ikke Leeds råd til å si nei.

Håper om så skjer, at Wise fåt iallefall litt penger å rutte med på spillermarkedet. Naiv som jeg er, håper jeg han får hele summen til å handle inn ihvertfall 3 spillere til Leeds i løpet av januar.

Time will tell... [}:)]

*Champions of CCC 06/07*



følger deg på det resonnementet der.

ehhh.....tips: Bytt ut CCC 06/07 med Europe i signaturen din. Den chanten kommer til å bestå til vi begge ligger under torva, og enda lenger...
« Siste redigering: Januar 02, 2007, 01:24:25 av berlin »

Jon R

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #16 på: Januar 02, 2007, 01:41:37 »
Helt på trynet å selge Kilgallon, Healy eller Blake for den saks skyld. Vi kan ikke bygge et helt nytt lag, slik situasjonen er nå. Berg plassen, så får vi heller se hvordan situasjonen er til sommeren.

Jon R.
Jon R.

berlin

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #17 på: Januar 02, 2007, 01:47:38 »
quote:
Originally posted by Jon R

Helt på trynet å selge Kilgallon, Healy eller Blake for den saks skyld. Vi kan ikke bygge et helt nytt lag, slik situasjonen er nå. Berg plassen, så får vi heller se hvordan situasjonen er til sommeren.

Jon R.



hvis hele den trioen går ut er jeg enig med deg. Kilgallon er nok mest ettertraktet og gir mest peeng inn. Så var det denne klubbkassa da, og evt. pengesekken til Bates. Er man IKKE nødt til å selge, er jeg enig med deg, men det er det jo ingen som kan si sikkert, ikke Sverre eller andre i LUSCOS-styret en gang. Absolutt ingen later til å kunne gi et eksakt svar på den økonomiske stoda. Den er tåkelagt, og siste beviset på det var det 15 mnd gamle salget av ER.

RoarG

Re: Ifill i bytte mot Killa
« Svar #18 på: Januar 02, 2007, 19:12:26 »
Forutsatt at kassen ikke er bunnskrapt synes jeg det er uklokt å selge Kilgallon nå. Våren 2007 må brukes til å berge plassen, så får man vente med større omstruktureringer av spillerstallen etter sesongslutt. Hovedtyngden av salg og innkjøp må selvsagt foregå i preseason, for at laget skal bli samkjørt. Som situasjonen er nå må ingen spillere forsvinne, men heller styrkes med 1-2 spillere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020