VI HAR ET NYTT FOTBALL LAG!!!

Started by jarle, January 03, 2007, 21:19:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jarle

SULLY
ARMANDO - KAMARA - MARQUES - ELLIOT
MORGAN - NICHOLLS - THOMPSON - LEWIS
BLAKE - HEALY

DETTE LUKTER OPPRYKK...

Vel... midtstoppere kunne kanskje vært KILLA - WOODGATE... det hadde vært noe!!!

UANSETT 2 dager med åpent vindu... And they keep flying inn... allready!!! 9 days to next big league game...

...og noe møkk har forlatt oss

Sander

Hehe.. Morgan er vel bare rykter, og Kamara bare på trial. Ser du glemte Flo

Papi

lov og vere optimistisk, men kor mange har signert av desse???

Eneste Armando Sa og Elliott etter min meining

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

jarle

Ferre

Ja, foreløplig har vi bare signert to forsvarsspillere på over 30 år, og flere 30+ spillere er på vei. Kortsiktige signeringer, ser ikke akkurat ut som om Wise skal begynne å bygge et nytt lag når alle nye spillere får 6 mnd kontrakter. Men man kan vel ikke gi en 32 åring en 3-års konktrakt.

-WE'LL BE BACK-

Sander

Virker som planen er å klare seg i år for så å begynne å bygge neste sesong

jarle

Vi skal vel ikke bygge et nytt lag nå... det får starte til sommeren...

NÃ... MÃ... VI BERGE PLASSEN!!! Da er rutine viktig!!! Så lenge de er fit og kan løpe fort er alder ingen hindring...
Men overvektige dårlig trente spillere skal vi holde oss unna (Butler, Gregan osv...)bye bye...

Pål

Med den økonomien Leeds har er det en selvfølge at de spillerne som kommer er +30. Ã... kjøpe 4-5 spillere på ca 25 som hever laget koster rett og slett for mye. Poenget er å bli flinkere til å utvikle egne unggutter a la Howson slik at de kan ta over for gamlingene på lengre sikt.

quote:
Originally posted by Ferre

Ja, foreløplig har vi bare signert to forsvarsspillere på over 30 år, og flere 30+ spillere er på vei. Kortsiktige signeringer, ser ikke akkurat ut som om Wise skal begynne å bygge et nytt lag når alle nye spillere får 6 mnd kontrakter. Men man kan vel ikke gi en 32 åring en 3-års konktrakt.

-WE'LL BE BACK-

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Cherry

Buzzing nå........akkurat som jeg håpet!
Drit i langsiktige kontrakter folkens, tenke smart er tingen - og ikke minst tenke "survival" .  
Synes Wise har gjort litt hjemmlekser nå, og sett på hva som virkelig er ledig av spillere. Skjønner de som ser på alder, men rutine folkens........det blir viktig siste 19 kamper av sesongen.
Kamp om plasser, spillere med guts......med unntak av Flo - så tegner dette bra !

Go Wise!

pedro

Enig med Cherry og Jarle, nå må vi berge plassen i denne serien og håpe at noen av disse nye spillerne viser seg å være scoop, deretter kan vi forlenge og bygge videre til sommeren. Vi hadde i alle fall ikke berget plassen med dagens tropp inkl. killa og hely det er bevist[;)]
Leedsomaniac

stefan

riktig av wise å gi spillerne halvt års kontrakter med unntak av  kandont som kommer til å varme benken hos reservene i 3 år.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Oggy

Syns ikke vi skal skifte ut for mange om gangen, laget skal tross alt
samspilles i en meget viktig periode fremover.
Oggy

jarle

et lag som har 17 tap på et par og tjuge førsøk... kan vel skiftes ut de fleste da eller...

De som har spilt til nå har bevist i alle kamper iår at de ikke duger...

SÃ... DE KAN MED SIKKERHET SKIFTES UT... ikke noe problem...

HAR VI VIRKELIG OVERBEVIST I EN KAMP TIL NÃ......
vel vi slo ligaleder Birmingham hjemme 3-2

noen andre kamper som stikker seg ut positivt???

ToreLA

Jeg tar ikke av etter handelen her, men nikker heller annerkjennende. Så gjenstår det å se om det vises igjen ute på banen. Tror ikke vi skal forvente for mye til helgen.

Jon R

quote:
Originally posted by Jarle

et lag som har 17 tap på et par og tjuge førsøk... kan vel skiftes ut de fleste da eller...

De som har spilt til nå har bevist i alle kamper iår at de ikke duger...

SÃ... DE KAN MED SIKKERHET SKIFTES UT... ikke noe problem...

Her lukter det panikk lang vei. Da er det lett å miste fatningen. Ã... Bytte ut mer enn halve laget midtveis i sesongen, i en tid der vi trenger kontinuitet, er gambling på høyt nivå. Du introduserer glatt spillere du neppe har sett sparke en ball før, og tror de uten videre skal prestere bra. Hvis Wise hører på ditt råd så Gud hjelpe oss. Tross alt er det i beste fall nye middelmådigheter som introduseres her.  

Oppskriften bør være å få de som er allerede er der til å prestere, og suplere gradvis med nye.

Nicholls, Healy og Lewis ser ut til å være i rute.

Derry, Kilgallon, Douglas og Westlake kan være på gang.

Det handler mye om selvtillit og ikke minst samhandling. Det siste får man neppe med din modell, i en tid da laget faktisk har vist klar fremgang spillemessig.

Opprykk? Du er ironisk ikke sant? [8)]

Jon R.
Jon R.

Leeeeeeeeeeeeds

Tror ikke det er snakk om å BYTTE ut hele eller halve laget for den del.
MEN, dette skaper konkurranse om plassene ,noe som har vært fraværende når vi hadde Horse og Butler på blokka. Gleder meg til resten

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

lojosang

Hvor blir det av Youth and Pace? Er det Kandol, det?

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]
- Leif Olav

Pål

Jeg driter fullstendig om spillere er 15 eller 40 så lenge de får Leeds oppover tabellen!

quote:
Originally posted by lojosang

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Leeeeeeeeeeeeds

quote:
Originally posted by Pål

Jeg driter fullstendig om spillere er 15 eller 40 så lenge de får Leeds oppover tabellen!

quote:
Originally posted by lojosang

Full mann, full kontroll

enig med you

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

jarle

Hvis du ser på laget mitt så har jeg byttet ut de vi alle er enige om har vært ræva i hele år...
FORSVARET

Sully som "alle" har vært enige om er vår beste keeper er tilbake.

På midtbanen er det Nicholls og Lewis igjen... Resten av de vi har prøvd iår har vel ikke overbevist

OG FORAN HAR JEG BEHOLDT VÃ...RE TO BESTE FOTBALLSPILLERE BLAKE OG HEALY...

Vil som jeg også sa gjerne beholdt Killa...
HVA ER DET SOM ER SO MERKELIG MED DETTE!!!

jarle

Og ja JON R - opprykk var ironisk ment...

Og jeg er sikker på at Flo er bedre en Kandol også...
Han er tross alt en av de mer tekniske spissene på øya...

TrJ

Godt å se at Flo bare får frem til sommeren i første omgang.
Vi får håpe målbonusen hans koster oss en del! :)
/Terje

"When I finish with football, I will be able to say 'I played for Leeds'. No one will ask me which division I was in, they will just know it was the biggest club I have played for."
- Rodostin Kishishev.

Jon R

quote:
Originally posted by jarle

Hvis du ser på laget mitt så har jeg byttet ut de vi alle er enige om har vært ræva i hele år...
FORSVARET

Sully som "alle" har vært enige om er vår beste keeper er tilbake.

På midtbanen er det Nicholls og Lewis igjen... Resten av de vi har prøvd iår har vel ikke overbevist

OG FORAN HAR JEG BEHOLDT VÃ...RE TO BESTE FOTBALLSPILLERE BLAKE OG HEALY...

Vil som jeg også sa gjerne beholdt Killa...
HVA ER DET SOM ER SO MERKELIG MED DETTE!!!

Klapp klapp for Sully. [:)]

Er kontinuitet uviktig i fotball? Du har 4 nye spillere hvorav helt "ny" backrekke, inkl de to spillerne som har spilt en kamp i Leeds trøya hver seg. Det er ingenting å appludere hvis Kilgallon blir solgt for å rekruttere den backrekka der. Du bytter uten videre ut Derry for Thompson, som ikke har sparket en a- ball i hele år. Og du snakket om opprykk. Det er jo litt merkelig. [8)]

Jon R.
Jon R.

baste

Derry og Nichols kommer til å bli mega gode..holding man F L O tar kontroll på topp og Healy blir toppscorer i CCC [:D]

jarle

Hele innleggett er ironisk ment...

Men utfra forumets stemmer her iår... så suger jo hele laget...
Og det er et faktum at de vi har spilt med iår har 17 tap... flest innslupne og nesten ikke scoret mål...
OG ER PÃ... VEI UTFOR STUPET...

MEN DU ØNSKER TYDELIGVIS Ã... HOLDE STØ KURS!!! lykke til....

Jon R

Selvfølgelig ønsker jeg ikke stø kurs. Jeg ønsker fremgang som alle andre, men å spille nesten et nytt lag har jeg ihvertfall ikke tro på. Stallen er full av middelmådigheter, men burde likefullt være mer enn god nok til å hevde seg i denne divisjonen. Vi var i play off finalen for 7 mnd siden med svært mange av disse spillerne... Blackwell styrte etterhvert laget inn i et blindspor og samhandlingen var for dårlig fremover på banen. Nå er det Wise sin største oppgave å få spillerne til å fungere som et lag igjen. Ã... bytte 6 middelmådigheter med 6 nye middelmådigheter ( i beste fall)har jeg rett og slett ikke noen tro på. [8)]

Jon R.
Jon R.

Pål

Ã... få ett lag i Leeds` situasjon til å snu trenden uten å få inn nye ansikter har jeg ingen tro på. Klart det er grense for hvor mange nye man kan hente inn og kaste inn på laget sånn uten videre, men jeg er klart for å få inn nye folk. De som har spilt hittil i år har stort sett prestert nada, hvorfor skal da alle disse få fortsette uten å få konkurranse om plassene sine?

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

jarle

Sully i bytte mot Stack og Warner - ANY DAY
Elliot i bytte mot Crainey - ANY DAY
Armando i bytte mot Frazer - HIPP SOM HAPP... hvem vet enda
Morgan eller Ilfill (om vi får en av disse) i bytte mot de høyrekantspillerne vi har prøvd til nå - ANY DAY
Alan Thompson (om han kommer) i bytte mot en underperforming Shaun Derry - ANY DAY

FORKLAR MEG HVA SOM ER FEIL MED NOEN AV DISSE BYTTENE?????????????????

Da står vi igjen med våre to problemplasser MIDSTOPPERNE...
Der få vi bare håpe vi klarer å finne to spillere som passer sammen og i sum blir mer en 2...

Sorry men jeg har virkelig problemer med å forstå problemene med disse byttene...
Jeg mener de eneste vi virkelig kan kan kalle fortbalspillere på dagens Leeds lag er
Sully, Nicholls, Lewis, Blake og Healy... disse har jeg beholdt... Killa må begynne å vise seg frem snart.
Howson, Frazer og Kelly, samt Creswell kan vel også brukes...

Crainey, Douglas, Derry, Kandol, og visse andre er fotballSPARKERE... SORRY!!!

AndyMathie

Vi skriker etter nytt blod, det er det ingen tvil om. Selv om jeg synes det virker litt panisk med så mange signinger allerede nå 3 dager inn i vinduet. Vi kunne prøvd å få inn enda bedre kvalitet enn Flo og Elliott med flere hvis vi hadde tatt tida til det. Kunne signet disse spillerne om et par uker om ingenting anna hadde blitt gjennomført.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

berlin

Innkommende spillere har ikke kostet all verden, så vidt jeg forstår. Bortsett fra lønn da, men noen har jo falt fra på lønningslisten også. Horsfield, Butler og Gregan.

Kan vi håpe at Killa og/eller Healy ikke selges, please God!