Skrevet av Emne: Kilgallon blir??  (Lest 3175 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sindre12

Kilgallon blir??
« på: Januar 05, 2007, 20:31:10 »
Ifill er klar for crystal palace![:o)]
Beckford 4 England!

ragnar

Re: Kilgallon blir??
« Svar #1 på: Januar 05, 2007, 20:48:08 »
Enten så blir han eller så blir prisen litt høyere. Press prisen så langt opp mot £3m som mulig.

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

asLeeds

Re: Kilgallon blir??
« Svar #2 på: Januar 05, 2007, 20:59:56 »
best å beholde han. penger som kjem inn går vell til å kjøpe tilbake Ellen Road...

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

RoarG

Re: Kilgallon blir??
« Svar #3 på: Januar 05, 2007, 21:24:06 »
Behold Killa om vi ikke kan få en skikkelig pris for han. HAN er ikke av dem vi behøver å kvitte oss med!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

stefan

Re: Kilgallon blir??
« Svar #4 på: Januar 06, 2007, 06:02:31 »
Killer er i likhet med Healy en av de få som kunne spilt i PL. Dumt å selge nå...

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

26Killa

Re: Kilgallon blir??
« Svar #5 på: Januar 06, 2007, 19:33:15 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1819503,00.html

S.U mest intressert i å få Killa til Klubben

I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Ferre

Re: Kilgallon blir??
« Svar #6 på: Januar 06, 2007, 19:37:09 »
Fy faen hvor lite attraktiv vi er! Blir nok ikke mange kvalitetsspillere inn i januar, når vi ikke en gang klarer å hente Maccarone og Ifill. Huff..

-WE'LL BE BACK-

stefan

Re: Kilgallon blir??
« Svar #7 på: Januar 06, 2007, 20:23:41 »
Begge ville hjem ferre. Det har vært en kjent sak at Ifill ville tilbake til london, mens maccarone vil tilbake til italia.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

RoarG

Re: Kilgallon blir??
« Svar #8 på: Januar 06, 2007, 20:59:08 »
Sheff. Utd. har ikke gitt opp å kjøpe Kilgallon i flg. ass. man. McCall. De har angivelig 7 mill. £ til rådighet. Skal Kilgallon til Blades får jeg håpe at Leeds har vett nok til å grave dypt i lommeboka deres, og fremforhandle en resell clause.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

MrK

Re: Kilgallon blir??
« Svar #9 på: Januar 06, 2007, 21:48:26 »
Gir de £7 mill er det greit ellers kan de bare ha det så godt - Blades går ned igjen. De får nøye seg med landeveisrøveriet de allerede har gjort! (Hulse)

"finnes det overhodet mennesker som kler orange?"
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

RoarG

Re: Kilgallon blir??
« Svar #10 på: Januar 06, 2007, 23:46:15 »
Sheff. Utd. har nylig bekreftet at de er meget interessert i Kilgallon. Da må vi flå dem skikkelig. Leeds er også meget interessert i Lutons Morgan, som Newell vil la gå om de får et respektabelt bud. Altså: Killa ut, Morgan inn? Kanskje litt ekstra £ i kassa også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Einar

Re: Kilgallon blir??
« Svar #11 på: Januar 07, 2007, 04:11:27 »
Hm..
Hva sier Kilgallon selv?
Det er tross alt det det i hovedsak dreier seg om. Spillere som vil flytte på seg er det sjelden noe vits i å prøve å stoppe. Det har jeg dog ikke sett noen indikasjoner på foreløpig, og jeg kan vel vanskelig tenke meg at det er så mye grommere å spille med Sheff.U. i Championchip neste år enn det vil være i Leeds (om nå plassen berges). Dermed må det vel være mer et forsøk fra Bates til å hente inn noen midler selv om dette svekker laget.
I så fall begriper ikke jeg hva han vil med denne klubben. I en tid hvor det er imperativt å styrke alle lagdeler skal man gå hen å svekke den viktigste..
 

RoarG

Re: Kilgallon blir??
« Svar #12 på: Januar 07, 2007, 04:31:21 »
At Sheff. Utd. vil ha Killa forstår jeg. Har ikke sett noen uttalelser fra spilleren selv om evt. klubb-bytte. Det kan jo tyde på at han ikke er interessert eller et hardt regime for hva spillere kan få lov til å si offentlig i slike saker. Om spilleren selv finner Blades mer attraktiv enn Leeds er vanskelig å si, men så skrekkelig mye bedre kan det vel ikke være i Sheffield. Får håpe at Blades rykker ned. Vi har ikke råd til å ha en lokal rival som etablerer seg i PL.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Re: Kilgallon blir??
« Svar #13 på: Januar 07, 2007, 05:47:06 »
quote:
Originally posted by Einar

Hm..
Hva sier Kilgallon selv?
Det er tross alt det det i hovedsak dreier seg om. Spillere som vil flytte på seg er det sjelden noe vits i å prøve å stoppe. Det har jeg dog ikke sett noen indikasjoner på foreløpig, og jeg kan vel vanskelig tenke meg at det er så mye grommere å spille med Sheff.U. i Championchip neste år enn det vil være i Leeds (om nå plassen berges).


Hi-hi, Einar. For ordens skyld: Sheff U ligger over "streken" i PL. Leeds ligger under streken i CCC. [8)]

Jon R.
Jon R.

samadhi

Re: Kilgallon blir??
« Svar #14 på: Januar 07, 2007, 08:49:02 »
At Ifile er klar for Palace ser jeg på som ett utelukket klart tegn på at Killa blir i Leeds!!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

berlin

Re: Kilgallon blir??
« Svar #15 på: Januar 07, 2007, 11:42:24 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Einar

Hm..
Hva sier Kilgallon selv?
Det er tross alt det det i hovedsak dreier seg om. Spillere som vil flytte på seg er det sjelden noe vits i å prøve å stoppe. Det har jeg dog ikke sett noen indikasjoner på foreløpig, og jeg kan vel vanskelig tenke meg at det er så mye grommere å spille med Sheff.U. i Championchip neste år enn det vil være i Leeds (om nå plassen berges).


Hi-hi, Einar. For ordens skyld: Sheff U ligger over "streken" i PL. Leeds ligger under streken i CCC. [8)]

Jon R.




ja, det er tabellstatus for sheffu og leeds i dag. Men det er ganske realistisk at de to laga spiller i samme div (CCC) neste år.
Hvis Leeds vil(må) selge for å få inn penger, og Killa blir tilbudt vesentlig bedre betingelser, kan han bite på et bud fra sheffu,
Hadde jeg vært Killa, hadde jeg hatt litt is i magen , og ventet på at en mer etablert PL-klubb kom inn.

ps! Hvis Sheff U holder seg, er det pga av at West Ham og Charlton ikke får skikk på sakene. Det virker på meg pr. i dag, at det er  Wigan, Sheffu, West Ham, Charton og Watford som må kjempe om å unngå nedrykk, der Watford nok er fortapt.

Leeeeeeeeeeeeds

HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

rd1

Re: Kilgallon blir??
« Svar #17 på: Januar 08, 2007, 18:49:50 »
Det som selvsagt kommer til å skje er at vi selger Killa for 2mp den 31.januar kl 23.00 slik at Wise ikke får brukt pengene til å styrke laget..

En fryktelig tid dette. Krysser fingrene for at vi beholder killa, berger plassen og at vi får råd til å hente inn noen solide forsterkninger til sommeren..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Mikkel

Re: Kilgallon blir??
« Svar #18 på: Januar 08, 2007, 18:58:37 »

Leeds04

Re: Kilgallon blir??
« Svar #19 på: Januar 08, 2007, 19:13:54 »
Tipper han havner i Celtic. De er også keene på han.

"Why settle for more, when you can settle for less"
"Why settle for more, when you can settle for less"

auren

Re: Kilgallon blir??
« Svar #20 på: Januar 08, 2007, 20:48:39 »
Noen som vet om lånevinduet holder lenger åpent, slik det gjorde det i høst?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Kilgallon blir??
« Svar #21 på: Januar 08, 2007, 20:49:08 »
quote:
Originally posted by auren

Noen som vet om lånevinduet holder lenger åpent, slik det gjorde det i høst?

auren

Leeds
Till
I
Die!

Mars

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

rd1

Re: Kilgallon blir??
« Svar #22 på: Januar 09, 2007, 18:51:29 »
"Who needs Cantona??"

Papi

Re: Kilgallon blir??
« Svar #23 på: Januar 09, 2007, 19:08:17 »
Eg vil nytte muligheten til å takke Killer for innsatsen i Leeds trøya. At han nå tenkjer på sin eigen karriere skjønner eg godt, sjølv om eg hadde sett at han venta til slutten av sesongen før han tok ei avgjersle. Kan fort skje at Killer returnerer til Elland Road sammen med Rob Hulse og resten av Sheffield laget neste sesong for lokalderby i CCC!

Summen vi mottok er alt for lav, og dette tyder på at klubben ikkje hadde store muligheten til å behalde Killer, enten ville han bort nå, ellers så trengte Leeds penga ASAP. Uansett er eg like greitt å få det unnagjort såpass tildlig i transferviduet, slik at vi har mulighet til å bruke pengane på ny innkjøp.

Takk for innsatsen din Killer, du vil bli sårt savna.





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil