Main Menu

Myhre

Started by Fripp, January 05, 2007, 20:32:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fripp

Ser at Thomas Myhre vil bort fra Charlton. Hadde vært artig om Leeds kunne prøvd seg på han. Han hadde vært perfekt som keeper. Sikkert ikke alt for dyr heller.

Leeds04

Morsom tanke, men han vender nok snuta hjemover. Begynner vel også å bli litt rusten han også med sine 33 år.

"Why settle for more, when you can settle for less"

Cherry

Her er jeg helt enig- gutten er jo landslagskeeper, og 33 år er INGEN alder for en keeper!  "6 mnd-prøvdeg-og-overbevis-kontrakt fra Wise.......han er mere atletisk & seriøs enn Sully og hva det var vi hadde igjen av keepere nå!  
Prøv han!

RoarG

Sign Myhre snarest, om ikke annet på en kontrakt ut sesongen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

wilko92

Keepere på 33 er i sin beste alder. Og tenk på hvordan Nigel Martyn var i sine siste år. Peter Shilton stod jo til han var 42! Myhre hadde vært meget spennende keeper! Slå til hvis mulig!

ToreLA

Som sagt; Myhre skal til Viking! Vi får finne en annen løsning i Leeds...

Gunnien

quote:
Originally posted by ToreLA

Som sagt; Myhre skal til Viking! Vi får finne en annen løsning i Leeds...

[:D][:D][:D]  Myhre skal til Stavanger ja,enig der[:)][:)]

Leeds04

Blir litt oppgitt over folka her...
Bare det er en som viser tegn til å "bytte" klubb, så skriker man ut at spilleren må kjøpes. Skal alle som er til overs i andre klubber havne i Leeds?
Og som noen av dere skriver, skal vi ha en hel haug av spillere, som bare skal være til sommeren? Hva slags signaler gir dette til resten av det etablerte laget, og hva slag arbeidsinnsats vil disse spillerne ha.
At keepere har vært gode til langt over 35årsalderen, hører med til sjeldenhetene. Vi bør satse på en keeper som kommer for å bli. En solid ung keeper. Ikke bare kaste seg over den første og beste.

Men egentlig er denne diskusjonen litt tullete...det er jo bare her inne det er "rykter" om han.

Oggy

Tror ikke vi har råd til å signe Myhre, syns vel også at
vi kan la Sully få litt tid nå på å vise seg frem.

LU FOREVER
Oggy

Leeeeeeeeeeeeds

Sully forever

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

chief

Vårt neste førstevalg mellom stengene heter Jonatan Lund.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

h.b

all ære til Sully eller Lund.
Leeds må ha en bedre keeper enn disse to.
Når det gjelder Myhre så bør faktisk Flo prate litt med Norges beste keeper som heter Thomas Myhre. Han kan bli viktig når det gjelder å overtale Myhre

Budda

quote:
Originally posted by chief

Vårt neste førstevalg mellom stengene heter Jonatan Lund.

1 4 all and all 4 1

Blir ganske god på FM i allefall [:p]
Endre

stefan

Myhre? Nei takk. maken til sutrekopp skal man lete lenge etter! Legger ikke folk merke til at mannen ALLTID blir benket? For så å begynne å sutre og hyle? "jeg får ikke spille" manageren er en dumming"
Nei takk.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

h.b

Selvtillit kalles det. Og det skal en keeper ha[;)]
quote:
Originally posted by stefan

Myhre? Nei takk. maken til sutrekopp skal man lete lenge etter! Legger ikke folk merke til at mannen ALLTID blir benket? For så å begynne å sutre og hyle? "jeg får ikke spille" manageren er en dumming"
Nei takk.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP

Leeeeeeeeeeeeds

Hva er galt med Sully. Han har gjort MYE godt for oss gjennom tidene. Jeg er helt sikker på at han har et par år til i kroppen. Keepere er ikke som spisser men som en GOD vin, blir bare bedre og bedre. Må jeg minne om en mann som her Peter Shilton

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Dennis

Thomas Myhre er absolutt en solid keeper, som selvsagt burde stå i Premier League! Derfor synes jeg vi definitivt burde forhørt oss om nordmannen! Alltid vært fan av mannen!

- Dennis
Marching on together!

Oggy

Med vår (fornuftige) lønnspolitikk:

GLEM MYHRE
Oggy

stefan

Tror nok myhre har en større stjerne blant norske fans en ellers, naturlig nok. Spiller merkelig nok bedre på landslaget enn på klubbnivå.

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

abbe

Herregud, den mannen må vi holde oss langt unna!
Karrieren er over for lenge siden for Myhre. I tillegg må det være noe med ham personlig som gjør at han alltid havner i unåde hvor enn han kommer og rett på benken etter et par kamper!

Bare Viking kan være dumme nok til å skaffe seg Myhre. De har jo bare 1 lokal knall keeper fra før, og en tabbe maskin. Lykke til!

arneg

Forstår ikke at så mange er negativ til Myhre.  Han virker veldig solid i alle kampene for landslaget, meget god teknikk, grep på ballen samtidig som han virker generelt trygg.  Noe annet er det at han etter all sannsynlighet ikke er aktuell.

samadhi

Myhre hadde nok gjort en bra jobb i Leeds, men med tanke på at han er 33 år tror jeg vår egen Sullivan kan gjøre jobben like bra. Har ikke sett Sully på en stund, men etter rapporter fra Coventry kampen virket han slankere og bedre enn på lenge har jeg lest. Håper vi får se Sullivan i den formen han hadde de to første sesongene resten av året...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Erik M

Lite realisme i denne linken, syns jeg.  For gammel - for dårlig?  Etter mitt syn er han i en klasse for seg i norsk fotball siden Torstvedt.  Meget seriøs og konsentrert.  Om han er bedre enn Sullivan - umulig å si.

Hva kan trekke ham til Elland Rd?  Ett av to:
1. Interessant kontrakt.
2. Sikker plass.

Kommentarer:
1. Leeds kan ikke matche hans nåværende kontrakt.
2. Leeds kan ikke garantere spill så lenge vi har Sul.  

Myhre er interessert i å forlenge sin landslagskarriere - det kan ikke Leeds hjelpe ham med noe mer enn Charlton. Viking kan kanskje hjelpe ham, men han må nok ha en god pakke for å forlate Charlton.

En meget stabil og god keeper som vi ikke får.

Runar

Myhre er en million ganger bedre enn Sully....

Oggy

quote:
Originally posted by Runar

Myhre er en million ganger bedre enn Sully....

...og kanskje en million ganger dyrere  [:D]
Oggy

RoarG

Myhre spiller cupkampen mot Forest. Kan ikke si at han uthevet seg på noen positiv måte ennå. 0-2 til pause der også.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Erik M

Jeg har vært keeper - definitivt ikke på toppnivå! Men jeg tror jeg kjenner keeperens psyke ganske godt.  Keepere er gode når laget er godt og dårlige når det butter mot.  Keepere er mennesker.  De som bryter ut av dette mønsteret - som presterer bedre over tid enn laget ellers - er eksepsjonelle.  Myhre (som Torstvedt) er en sånn keeper.  Sullivan er kanskje ikke.

Myhre er ikke world-class slik som Torstvedt (i korte perioder), Lucic og Harvey var.

ToreLA

Lucic? Teddy Lucic? Aldri i verdensklasse i mine øyne. Ihvertfall ikke som keeper!

SirOlsen

Var vel kanskje John Lukic fra Wilkinson perioden han tenkte på heller, tror jeg..
-SirOlsen-

berlin

Det var en liten spøk fra Tores side. [:D]
Men hverken Harvey eller Stewart var mer enn gode keepere. Sprake var hakket bedre. Både Lukic og Martyn var bedre enn keeperne fra
the great Leeds.

Myhre blir nok for dyr i drift (lønn) for Leeds i dag.