Skrevet av Emne: wise-hvor lang snor?  (Lest 2994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benjamin

wise-hvor lang snor?
« på: Januar 07, 2007, 01:39:56 »
hvor lang snor skal wise have før at der skal ske noget..? altså efter min mening skal han ikke have lov til at kører hele linen ud hvis han ikke får succes..! så må man træde i karakter og bringe en kompetent manager til roret.. men spørgsmålet er om vores ledelse overhoved kan det..?[?]

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

Dennis

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #1 på: Januar 07, 2007, 01:45:48 »
Blir for dumt å snakke om at manager er roten til at vondt! Wise har hatt mulighet til å hente spillere i 6 dager! Noen har han nok kunnet forhøre seg om tidligere, mens andre har han måttet vente på. At noe måtte gjøres med stallen, det er klart, men at Wise kan legges til skyld for alle dårlige resultater i høst, nei det blir en for enkel forklaring.

Nok en sparket manager ville ikke gjort klubben bedre! Rykker vi ned, skal jeg si meg enig, men før det, vil jeg gi Wise mer tid til å sette preg på laget. Innsats og spill høres det ut som blir bedre og bedre for hver kamp.

- Dennis
Marching on together!

Jon R

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #2 på: Januar 07, 2007, 01:46:47 »
Ingen kan være imponert over det Wise har fått til, men han har altså vært der i ca 10 uker. Meningsløst å snakke om å sparke nå.

Jon R.
Jon R.

peacock

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #3 på: Januar 07, 2007, 01:55:40 »
Helt enig. Wise MÃ… få tid til å bygge et lag. Jeg synes å se konturene av fremgang, og tror at Elliott, Sa og Nicholls vil løse problematiske posisjoner. Men, prioritet nummer 1, må være å få inn en sjef i midtforsvaret! Fremover har vi nå mer enn god nok dekning til å hevde oss i CCC.

samadhi

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #4 på: Januar 07, 2007, 02:03:00 »
Enig der Peacock. Vi mangler utvilsomt en sjef i forsvaret. De siste to sesongene har vi hatt Butler og før det Radebe som begge har vært markante skikkelser på de nivåene de har spilt. Hadde likt å sett en type som Morgan på Sheff Utd i forsvaret vårt. Kompromissløs stopper som viser hvem som er sjef. Er faktisk redd at vår egen Killa ikke kan fylle denne rollen...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #5 på: Januar 07, 2007, 02:10:25 »
Problemet er at vi aldri skulle ansatt skurken. Kan ikke tenke meg han aner hva et soneforsvar dreier seg om.
 

Espen J

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #6 på: Januar 07, 2007, 02:18:47 »
Selvfølgelig vet han hva soneforsvar er..  Spørsmålet er vel heller om han klarer å formidle det videre.. Dessuten samhandling i forsvar tar litt tid å få til.
 

RoarG

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #7 på: Januar 07, 2007, 02:23:40 »
Nå er Wise ansatt, og han kan selvsagt ikke sparkes nå. Det går an å organisere bort svake spillere, men da må vi ha en sjef som kan sin taktikk. Pr. dags dato er det vanskelig å se spiren til noen fremgang, men når de nye spillerne får satt seg kan jo ting endres til det bedre. Greit med en sjef i forsvaret, men så lenge vi ikke har det må spillerne vise ansvar å stå på som galeislaver.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SirOlsen

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #8 på: Januar 07, 2007, 03:13:08 »
Jeg tør ikke engang tenke tanken på hvilken apekatt som skulle erstattet Wise sin plass om vi hiver ham på dør nå.
Jeg mener Wise har begynt å tatt en del viktige grep nå. Enkelte av dem virker for meg snodige, men han har ikke hatt så forbasket mye han kunne ha gjort nå før overgangsvinduet åpnet heller. Og da han kunne låne å var ikke kremen det han kunne velge inn på lån heller.

Er spent på hva vi får se fremover nå som vi har gjort et par betydelige forsterkninger. Forsvaret vil forhåpentligvis få bedre rutine og samhandling jo mere de får spilt og trent sammen fremover. Om vi kan berge plassen i CCC gjenstår enda å se.. faktumet er at vi var så skadeskutte da Wise tok over at jeg er i det minste glad vi kan få se noe positiv fremgang fra kamp til kamp. Jeg har så friskt i minne enda de kampene jeg så like før Wise tok over (under Carver og Blackwells siste tid). Det var det mest begredelige jeg noengang har sett av mitt kjære Leeds. Totalt blottet for samspill, moral og glød.. Den begynner vi få tilbake nå.. det er i allefall tydelig. La oss bare i det minte håpe at de forsterkninger som er gjort vil glimte til og redde oss ut av sumpa!
-SirOlsen-

SveinArve

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #9 på: Januar 07, 2007, 03:21:22 »
Gi han tid. Det trenger han. Han er ikke tryllekunstner eller jesus for den del. Han har en del ubrukelige spillere og de er han i ferd med å erstatte. Kanskje han har noe å hente på det taktiske, men det kommer...

Gi Wise tid. Støtt heller laget. Om vi sitter her i vår boble og roper spark WISE, alt er rævva, så er det ingen som hører oss likevel. Det fører bare til at vi går rundt å ikke syns Leeds-livet er så gøy om dagen. Sett heller fokuset på det positive, da vil det være gøy å være Leeds-supporter:) (satt på spissen)

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"


------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

SirOlsen

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #10 på: Januar 07, 2007, 03:29:22 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Gi han tid. Det trenger han. Han er ikke tryllekunstner eller jesus for den del. Han har en del ubrukelige spillere og de er han i ferd med å erstatte. Kanskje han har noe å hente på det taktiske, men det kommer...

Gi Wise tid. Støtt heller laget. Om vi sitter her i vår boble og roper spark WISE, alt er rævva, så er det ingen som hører oss likevel. Det fører bare til at vi går rundt å ikke syns Leeds-livet er så gøy om dagen. Sett heller fokuset på det positive, da vil det være gøy å være Leeds-supporter:) (satt på spissen)

------------------------------
http://www.godoyil.no
Svein-Arve Alnes, 95188625

Nicholls banker dritten ut av alle WBA spillerne " He's the midfield, the attack and the defence...alone!"





Det tror jeg du har veldig rett i! Hørte bare på Leeds fansen som sang av full hals i kampen mot WBA idag.. det var utrolig varmende å høre! Og kommentatorenes utsagn om Nicholls som var midtbane, angrep og forsvar alene var eksta morsomt å høre! Det tyder på at vi er på god vei å få til noe som vi var totalt tom for før Wise kom inn i bildet!
-SirOlsen-

Benjamin

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #11 på: Januar 07, 2007, 04:38:24 »
det var heller ikke ment som om han skulle fyres nu! bare hører hvad i mente.. sys sku også selv at han skal have chancen for at bruge de spillere vi nu har fået men indtil videre mener jeg kun at han har gjort et godt indkøb og det er cpt nicholls!! men måske flo overasker..!?

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

SirOlsen

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #12 på: Januar 07, 2007, 04:55:16 »
quote:
Originally posted by Benjamin

det var heller ikke ment som om han skulle fyres nu! bare hører hvad i mente.. sys sku også selv at han skal have chancen for at bruge de spillere vi nu har fået men indtil videre mener jeg kun at han har gjort et godt indkøb og det er cpt nicholls!! men måske flo overasker..!?

ONLY ONE UNITED!!!


Det er vel ikke helt korrekt [:)] Det var Wise som valgte å krone Nicholls til kaptein, men innkjøpet av Nicholls var det vel strengt tatt Blackwell som i sin tid gjorde [:)]
-SirOlsen-

Benjamin

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #13 på: Januar 07, 2007, 05:02:42 »
hehe ja ok min fejl..! :)

ONLY ONE UNITED!!!
ONLY ONE UNITED!!!

Kato

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #14 på: Januar 07, 2007, 05:39:33 »
Kontinuitet er et nøkkelord her. Da kan man ikke skifte 5 mann mellomhver kamp. Da går den veien vi alle frykter.
 

SirOlsen

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #15 på: Januar 07, 2007, 05:42:37 »
Hehe, du kato?..

Mener å huske at du er den talentspeideren her som tipser om mest mulig spillerkjøp.. men hvordan skal du få til storhandlinger samtidig med kontinutet? det lurer jeg på.. hehe. Jo større stall vi får jo mere må noen varme benk.. [:)]

(jfr. handlelisten du har laget til Wise i egen tråd [;)])
« Siste redigering: Januar 07, 2007, 05:44:18 av SirOlsen »
-SirOlsen-

Kato

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #16 på: Januar 07, 2007, 05:52:18 »
Mener vi burde hente 4 spillere, som kan komplettere en grunnstamme.

1. Da må vi hente kvalitet. Det gjør vi ikke.

2. Da kan vi ikke bruke 3-4 keepere på to måneder. Et lag må settes.

3. Da kan vi ikke bytte i øst og vest. En stamme må spilles inn. Nå er det jo bare full kino.

4. En trener må ha tro på en filosofi og et system. Nå er det sirkus på alle fronter.

Jeg lurer på hva han driver med.

Driver vi med forsvarsorganisering?
Har vi fokus på 1. forsvarer? 2. forsvarer? 3.forsvarere?
Hvem er sikringsspillere?
Hvor stor er sikringsavstandene?
Hvor høyt står vi?
Hvor stor avstand er det mellom leddene?

Driver han med noe sånt, mon tro? Skal vi berge plassen er det en forutsetning at vi får snørt igjen bak.

Nå er vel jeg farget av at jeg tror han ikke har peil
« Siste redigering: Januar 07, 2007, 05:54:40 av kato »
 

SirOlsen

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #17 på: Januar 07, 2007, 05:54:20 »
Kan jo sende Wise en mail og spørre kanskje? [:)]
-SirOlsen-

Kato

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #18 på: Januar 07, 2007, 05:55:57 »
Får håpe han ikke svarer da. Han bør vel bruke tiden på andre ting (les over).
 

DOFFER

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #19 på: Januar 07, 2007, 07:39:56 »
Stoler ikke på denne kar'n... [:D][:o)][;)]



¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

berlin

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #20 på: Januar 07, 2007, 11:54:22 »
Så sant ikke Leeds står på forsatt 24 poeng pr. 1.mars, så blir Wise ut sesongen. Som det påpekes her,
hvilkne dyktig manager ville være gal nok til å overta.

Og så var det dette med kontinuitet. Min spådom er at Wise blir, uansett CCC eller Div 1. Men det betinger at Bates fortsatt er der. Kommer det en ny formann, kan nok han(hun?) ønske å "sette inn sin mann"

Torgeir

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #21 på: Januar 07, 2007, 13:12:28 »
Aner ikke hvor mange av dere som har vært sammen med Leeds på bortekamp, men jeg kan love att det ikke det er bare gull og glitter. Høres fint ut på radio men.................MOT

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: Januar 07, 2007, 13:14:45 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


stefan

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #22 på: Januar 07, 2007, 20:06:56 »
De er ikke heelt tamme nei.....(stefan, som gjerne skulle vært med på bortekamp)

Blue Machine
"Lyrisk Blåveis" EP
www.myspace.com/barebluemachine
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Jon R

Re: wise-hvor lang snor?
« Svar #23 på: Januar 07, 2007, 20:31:59 »
quote:
Originally posted by Torgeir

Aner ikke hvor mange av dere som har vært sammen med Leeds på bortekamp, men jeg kan love att det ikke det er bare gull og glitter. Høres fint ut på radio men.................MOT



Det får vi tåle, så lenge det ikke bannes og slenges ukvemsord mot medmennesker. [8D]

Jon R.
« Siste redigering: Januar 07, 2007, 20:32:23 av Jon R »
Jon R.