Skrevet av Emne: Kan vi få låne....  (Lest 2062 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Runar

Kan vi få låne....
« på: Januar 09, 2007, 14:07:47 »
Lee Martin - Man Utd - Kant
Jeremie Aliadier - Arsenal - Spiss
Denilson - Arsenal - Sentral midtbane
Lee Trundle - Swansea - Spiss(entertainer)
Lassana Diarra - Chelsea - Sentral midtbane
Paul Stalteri - Tottenham - høyreback
Eric Djemba-Djemba - Aston Villa - Sentral midtbane
Paul Whittingham - Aston Villa - Sentral midtbane
Mark Noble - West Ham - Sentral midtbane
Ali Al Habsi  - Bolton - Keeper

Pluss en masse millioner pund......

Finnes vel en grense for hvor mange lån man kan ha igjennom en sesong og vi har vel krysset denne grensen to ganger allerede. Men seriøst, når jeg ser at Dennis Wise er villig til å betale 300.000£ av våre skarve pund på en spiller som ikke forsterker stallen og ihvertfall ikke forsterker første 11`n, lurer jeg på hva kriteriene for å bli manager i LEEDS er...Er det slik at jeg skal sende en søknad når han får fyken?? Derby betalte nettopp Man Utd 1.000.000£ for midtbane spilleren David Jones, greit nok det er et par hundre tusen mer enn hva gav for Kandol, men i forhold til kvalitetsforskjellen er det jo et sinnsykt røverkjøp..Hvor er vi når disse røver kjøpene skal gjennomføres? Westlake+Kandol = 1.000.000£ i overgangssumm pluss 2 lønningsposer..VI HAR JO FAKTISK RÃ…D TIL GODE SPILLERE MEN VI ER BARE IKKE INTERESERT I DEM. CCC topscorer gikk for 500.000£ i sommer. Jeg vet ikke mye om Dennis Wise som manager ennå, men jeg vet at jeg ikke ville gitt han mine siste 1.75 mill £ for å kjøpe spillere når han er villig til å dele ut en 1/6 av dette til barnet for deres høyeste neger.. For å sammenligne....

Charlie Miller og Robbie Winters koster det akkurat 75.999£ å hentet fra Brann, man kan si mye rart om Tippeligaen, men i forhold til "takleligaen" (CCC) så er den endel bedre. Tidligere har jeg vært negativ til å hente spillere fra tippeligaen til Leeds fordi jeg har trodd at CCC hva bedre, men etter å ha sett de to siste Leeds kampene, kan jeg med sikkerhet fastslå at er i din beste alder og har tendenser til å være veltrent, ja da er du god nok for takleligaen. Når en spiller som Flo som storsett spilte på Vålerenga 2 i år for medspillere og fans til å "buzze" ja da er det nesten ingen krav til hvorlite god nok du trenger å være, for å allikevel være mer enn god nok. Og de to nevnte brann spillerne er ihvertfall en million ganger bedre enn nevnte Kandol og i hvertfall et sikrer kort å kjøpe når man tenker sum i forhold til kvalitet.  

Jeg kjenner jeg blir oppgitt uansett hvem som skal styre i Leeds for de kan jo ikke jobben sin likevel...Jada jeg skal gi Dennis Wise tid(har jo ikkr nor valg - sikkert påtide å inse at manageren i Leeds sjelden eller aldri kommer til å gjøre som jeg vil), jeg var jo i anti Crapwell brigaden.....(Og fikk jo viljen min tilslutt) Jeg gjorde jo ikke det: for jeg ville jo at Leeds skulle rykke opp, og ikke ville jeg ansette Wise, og ikke ville jeg selge Lennon, Carson, Killa, Walton, Keogh, McPhail og Ian Morris (og en haug andre, men de var kanskje ikke så god så de snakker vi ikke om), hey jeg ville ikke engang kjøpe Cresswell...

Faen no er jeg lei asså... Vi er faen halveis av så lenge vi var i førstedivisjon på 80-tallet om 6 måneder..

Jaja, for se det positive i det, hvis det blir nedrykk så blir det Leeds tur til høsten!(Faen då ryker pengene som skulle brukes til EM 08 og Tour d`France samme året)
 

asLeeds

Re: Kan vi få låne....
« Svar #1 på: Januar 09, 2007, 15:21:04 »
øhhhhhh, kun Leeds tur ved nedrykk??????

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Bye

Re: Kan vi få låne....
« Svar #2 på: Januar 09, 2007, 16:41:55 »
Klart det, Runar vil se storlag som Blackpool,Tranmere og Bournemouth...[V]
« Siste redigering: Januar 09, 2007, 16:42:13 av Lexmark »
Trønder i Bergen!

Runar

Re: Kan vi få låne....
« Svar #3 på: Januar 10, 2007, 05:46:35 »
Har vært i CCC.....:-)

Viktig å være med på hele nedturen lissom...
 

h.b

  • Gjest
Re: Kan vi få låne....
« Svar #4 på: Januar 10, 2007, 05:49:59 »
Ikke mobb Blackpool.Mitt neste hjertes fotball lag
De var like store på 1930 tallet som vi var på 1970 tallet
quote:
Originally posted by Lexmark

Klart det, Runar vil se storlag som Blackpool,Tranmere og Bournemouth...[V]





berlin

Re: Kan vi få låne....
« Svar #5 på: Januar 10, 2007, 06:22:26 »
neida, ser mange lyspunkter med div 1 tilværelsen. slett ikke ueffent. fine baner med ståtribuner, og flere seire enn nå, selv om det ikke er gitt atvi kommer opp på første forsøk.
.....men jeg har ikke gitt om håpet om å unngå nedrykk enda. vi er revva for tiden, januar-vinduet har ikke bidratt spes til optimisme enda, men det er jo en del andre revva-lag der også. tipper luton havner i trøbbel de også, og muligens qpr i tillegg til bottom 4.

Runar

Re: Kan vi få låne....
« Svar #6 på: Januar 10, 2007, 06:34:34 »
Jeg er rystet over situasjonen vi har havnet i...Det skal lissom ikke gå an å synke så dypt...Også 2 ganger egentlig, hva skjer i ledelsen i en fotballklubb - spiller de bingo?
 

sindre12

Re: Kan vi få låne....
« Svar #7 på: Januar 10, 2007, 06:36:37 »
ja enig der det er gode spillere![8D]
Beckford 4 England!

Bye

Re: Kan vi få låne....
« Svar #8 på: Januar 10, 2007, 07:34:28 »
Beklager h.b. - Blackpool er jo et gammelt storlag. Har selv prøvd meg med dem en del når jeg har spillt CM og FM. Var litt rask,bare.:)
Trønder i Bergen!

Peter7

Re: Kan vi få låne....
« Svar #9 på: Februar 22, 2007, 19:28:01 »
Alan Smith?

VI trenger ham vel mer enn Leicester:

Still hope for former Leeds star, now at Manchester United
The Mirror reports that former Leeds star Alan Smith still has a future at Manchester United. Things haven't been easy for Smith after his return from a fracture injury.

Smith got a few chances in the first team just after his return, but things never worked out and he is not on top of the list when Sir Alex picks his first 11.

But Sir Alex has assured the player that he still has a future at the club and that his chance will come. Just before the transfer window opened reports linked Smith with a move to Everton.

The latest rumour links Smith with a chance to get back in action with Leicester City. They could financially manage to pay Smith's vages and at the same time give him a chance to play first team football.

***
Crainey 4 Scotland!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Kan vi få låne....
« Svar #10 på: Februar 23, 2007, 02:10:55 »
Dette håper jeg virkelig ikke vi opplever...å se Alan Smtih i Leicester drakt mot våre gutter. Der burde han selv si klart fra at det er uaktuelt!

quote:
Originally posted by Peter7

Alan Smith?

VI trenger ham vel mer enn Leicester:

Still hope for former Leeds star, now at Manchester United
The Mirror reports that former Leeds star Alan Smith still has a future at Manchester United. Things haven't been easy for Smith after his return from a fracture injury.

Smith got a few chances in the first team just after his return, but things never worked out and he is not on top of the list when Sir Alex picks his first 11.

But Sir Alex has assured the player that he still has a future at the club and that his chance will come. Just before the transfer window opened reports linked Smith with a move to Everton.

The latest rumour links Smith with a chance to get back in action with Leicester City. They could financially manage to pay Smith's vages and at the same time give him a chance to play first team football.

***
Crainey 4 Scotland!

Yeboahs vitne

L.RADEBE

Re: Kan vi få låne....
« Svar #11 på: Februar 23, 2007, 18:58:29 »
Hvem bryr seg? La han spille mot oss. Tror ikke han vil føle seg så veldig høy i hatten. Spår en ny "f**k off gesture" mot våre supportere. Ahh, for en ekte gjennomført scumbag.