Slåsskamp i spillertunnelen

Started by Kato, January 15, 2007, 01:24:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Lars Tjærnås fortalte på Canal + i dag om den berømte slåsskampen i spillertunnelen for 7 år siden der det ble masseslagsmål mellom Chelsea og Wimbledon. Konskevensene var blant annet at Mick Harford slo ut en hjørnetann på Gianluca Vialli.

Men hvorfor startet slagsmålet?

Joda, det var fordi Dennis Wise kastet en bøtte juice på Kenny Cunningham. Flott!!!!

Mannen skulle vært stengt ute fra samtlige engelske stadionanlegg, langt mindre hatt anledning til å leke manager.

Dennis

Wise kastet en bøtte juice på Cunningham for 7 år sida og du mener han derfor ikke burde vært manager?

Det skjer stadig slike ting i fotball. Var ikke Derry i slåsskamp i spillertunnelen senest i fjorsesongen? Skal vi hive han ut av laget?

- Dennis
Marching on together!

Kato

Det var vel bare en av 235 incidenter med fyren. Jeg har et korstog gående mot Wise. Vi hadde vært bedre stilt uten manager. Han har ingenting som manager, null taktiske egenskaper, får ikke fatt i en eneste god spiller og drar Leeds lengre ned i dritten med å oppføre seg som en bølle.

Sorry.

Sonny

Patetisk tråd.

Sheridan

Nei dette blir bare altfor for dumt, Kato. Herregud...

B-m

Du knakk til en slutt Kevin Blackwell, Kato. En bra manager som gjorde en god nok jobb for oss.
Skal du gjøre det samme med Wise nå?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Kato

Takk for tilliten. I den grad jeg ansetter og sparker managere, ville Wise vært ute av døra før kvelden er over.

Og så liker jeg ikke at du, BM, prøver å skape et inntrykk av at jeg ønsker å sparke tre-fire managere hver sesong.

Jeg er svært opptatt av kontinuitet, både på spiller- og managersiden.

At tiden var inne for Blackwell, var de fleste enige om. Når det gjelder Wise, er det bare slik at han aldri skulle satt foten innenfor portene i det hele tatt.

Mats-

quote:
Originally posted by Sonny

Patetisk tråd.

Word Up.

" Sies at Nicholls er en skummel s****n når man står ved siden av ham!"

ToreLA

quote:
Originally posted by Sonny

Patetisk tråd.

I second that notion

Papi

Djisess....

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Knut-

Føyer seg pent inn i rekken av mer eller mindre saklige(?) sutretråder.

Medlem 191
medlem 191

Ferre

Ingen kamp eller nye spillere i helgen, noe må vi jo ha å prate om! [:)]

-WE'LL BE BACK-

Sølvreven

Tullprat. Slett sånne drittråder. Nå henter Wise inn egne spillere. La oss nå se hva han kan få til før man begynner å slenge dritt. At han var i bråk for 7 år siden betyr ikke en dritt i dag.

Better dead than red.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Hmmm. Det ble mye dritt i det forrige innlegget mitt. Ikke bra å servere så dårlig kreativ sans når det gjelder ordvalg......

Better dead than red.

Dennis

quote:
Originally posted by Sølvreven
Better dead than red.

Du redder deg til gangs med denne! [:p]

- Dennis
Marching on together!

Knut-

quote:
Originally posted by Ferre

Ingen kamp eller nye spillere i helgen, noe må vi jo ha å prate om! [:)]

Det er sant. Og da må vi jo bare takke kato for oppgulptrådene[/u][:)]

Medlem 191
medlem 191

Sølvreven

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

quote:
Originally posted by Sølvreven
Better dead than red.

Du redder deg til gangs med denne! [:p]

- Dennis

He he. Alle redder med denne.

Better dead than red.

B-m

Kato har et poeng da, Wise er en ufyselig liten klyse!
Men la oss vurdere Wise etter 3-4 år i stolen, og ikke etter "lovbrudd" eller teite ting han har gjort som spiller....
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

quote:
Originally posted by B-m

Kato har et poeng da, Wise er en ufyselig liten klyse!
Men la oss vurdere Wise etter 3-4 år i stolen, og ikke etter "lovbrudd" eller teite ting han har gjort som spiller....

* GRØSS * [xx(]

Jon R.
Jon R.

Erik_

Hvis du har et korstog mot Wise. Så foreslår jeg at du sender en mail til Ray Fell.

Jeg er ikke direkte imponert over Wise selv. Du liker sikkert Wise like lite som jeg likte Peter Reid, da han var manager. Og for alt jeg vet kan Cunningham ha vært allergisk mot juice på den tiden.

Men at dette skal være nåla i høystakken. Begeret som renner over... Kanskje var Wise skyld i det hele, men det betyr ikke direkte at ca. 21 andre menn skal yte vold mot hverandre.

En bøtte juice holder ikke for meg. Tullebukken. [:)]

Kickthemdown

For en fantastisk nyttig tråd [8)]

Trådstarter bør slutte å oppføre seg som en sutrete kjerring og heller støtte Leeds United. Latterlig å lese det du skriver...

Alta-White

fmtj

Ja, juicekasting er en av de virkelige alvorlige tingene man kan oppleve i toppidretten i likhet med pizzafrotsing for eksempel. Gudskjelov er det enkelte som nøyer seg med doping og narkotikabruk!

quote:
Originally posted by kato

Lars Tjærnås fortalte på Canal + i dag om den berømte slåsskampen i spillertunnelen for 7 år siden der det ble masseslagsmål mellom Chelsea og Wimbledon. Konskevensene var blant annet at Mick Harford slo ut en hjørnetann på Gianluca Vialli.

Men hvorfor startet slagsmålet?

Joda, det var fordi Dennis Wise kastet en bøtte juice på Kenny Cunningham. Flott!!!!

Mannen skulle vært stengt ute fra samtlige engelske stadionanlegg, langt mindre hatt anledning til å leke manager.

Yeboahs vitne

Leeeeeeeeeeeeds

Tror Wise kommer til å gjøre det bedre nå. SLAPP AV. La oss få ro i rekkene!!!!!!

GLORY GLORY LEEDS UNITED
http://leedsvik.spaces.live.com
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

Promotion 2010

Ganske håpløst av de fleste av Bates og Wise kritikerne her inne. Bates reddet oss fra konkurs og Wise er manager nå. Jeg tviler på at Wise er en elendig taktikker etter alle hans år på topplan og som manager i Millwall og Swindon.
Kjøpene i januar har hittil vært oppløftende. Vi vet at stallen er en gjeng med sidrumpa avdanka stjerner (hvis de noen gang var det). Ikke lett å få et slikt lag til å prestere. Spesielt ikke for en manager som har vært i klubben et par måneder. Dette er jo en konsekvens av at Blackwell ikke fikk det til. Og det er Blackwells lag som for det meste opptrer så patetisk hver lørdag.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

quote:
Originally posted by Promotion 07

Ganske håpløst av de fleste av Bates og Wise kritikerne her inne. Bates reddet oss fra konkurs og Wise er manager nå. Jeg tviler på at Wise er en elendig taktikker etter alle hans år på topplan og som manager i Millwall og Swindon.
Kjøpene i januar har hittil vært oppløftende. Vi vet at stallen er en gjeng med sidrumpa avdanka stjerner (hvis de noen gang var det). Ikke lett å få et slikt lag til å prestere. Spesielt ikke for en manager som har vært i klubben et par måneder. Dette er jo en konsekvens av at Blackwell ikke fikk det til. Og det er Blackwells lag som for det meste opptrer så patetisk hver lørdag.

Blackwell kan umulig ta ansvaret for at forsvaret lekker som en sil. Vi opplevde aldri en defensiv kollaps over tid så lenge han var sjefen. Det er Wise som valgte å kvitte seg med kulturbærerene for det som fungerte ganske bra og erstatte de de med Stack, Heath og Ugo. Spurte han noen gang spillerne til råds om hva som fungerte tidligere og hva som skjedde i det øyeblikket Carver tok over ledelsen? Det burde vært første prioritet å få til en god organisering og stabilitet i de bakre rekker, fremfor å bringe inn en spiller som Kandol. Wise har hatt god tid til å rette opp dette nå, men har rett og slett ikke lykkes. Først og fremst takket være enorme omrokkeringer fra uke til uke. Jeg lurer fortsatt på når vi skal få spilt inn en førsteellever som kan fungere som et kollektiv.

Juickastingen fra en annen tid er naturligvis ikke relevant i denne sammenhengen. [:0]

Jon R.
Jon R.

Promotion 2010

Rocke-ringene skyldes naturlig nok at veldig lite fungerer akseptabelt....spesielt i forsvar. Jeg er ikke ute etter å forsvare unge herr Wise. Men jeg kunne tenkt meg ham som spiller i tillegg til dagens tynne stall.

Dette blir en håpløs debatt. Jeg synes ikke man kan gå ut å kritisere vår manager fordi han var "drittsekk" som spiller. Hadde det vært chatteforum på Revies tid.....osv.

Enhver som tenker på Leeds Uniteds beste er velkommen i klubben for meg. Foreløpig gjør både Bates og Wise en god jobb. Det er mye å rette på..........og jeg synes for få av spillerne tar ansvar for hvor vi ligger på tabellen. Litt gjerrig GG-innstilling er vel kanskje det som mangler....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sverre

quote:
Originally posted by Promotion 07

Rocke-ringene skyldes naturlig nok at veldig lite fungerer akseptabelt....spesielt i forsvar. Jeg er ikke ute etter å forsvare unge herr Wise. Men jeg kunne tenkt meg ham som spiller i tillegg til dagens tynne stall.

Dette blir en håpløs debatt. Jeg synes ikke man kan gå ut å kritisere vår manager fordi han var "drittsekk" som spiller. Hadde det vært chatteforum på Revies tid.....osv.

Enhver som tenker på Leeds Uniteds beste er velkommen i klubben for meg. Foreløpig gjør både Bates og Wise en god jobb. Det er mye å rette på..........og jeg synes for få av spillerne tar ansvar for hvor vi ligger på tabellen. Litt gjerrig GG-innstilling er vel kanskje det som mangler....

Ja, her inne på forumet tenker nok de aller fleste på dette, men jeg føler meg langt ifra sikker på at den samme tanken ligger fremst i tankerekken hos våre mange tidligere Chelsea'ere...
Det er vel litt av det en del av kritikken av Bates/Wise går på også.

RoarG

Litt vel mye å henge seg opp i episoder år tilbake som "alle" har glemt. At Leeds sikkert kunne hatt bedre manager, styre og spillere er vel de fleste enige om. Vi får vel vente å se hva Wise får til med laget før vi feller noen endelig dom over han.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

quote:
Originally posted by RoarG

Litt vel mye å henge seg opp i episoder år tilbake som "alle" har glemt. At Leeds sikkert kunne hatt bedre manager, styre og spillere er vel de fleste enige om. Vi får vel vente å se hva Wise får til med laget før vi feller noen endelig dom over han.

Enig, Roar. I mellomtiden får vi nøye oss med en foreløpig dom. [:)]

Jon R.
Jon R.

HåvardK

quote:
Originally posted by RoarG

Eller for å si det med litt andre ord: Vi må gi Wise litt tid.[xx(]